♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: airyn_jp » dg. feb. 18, 2018 9:35 pm

Hola!
Piruleta: jo els he comprat, de fet els compro a liberty test, pero clar no et se dir si sortiria positiu abans de la warry, l’unic positiu que vaig tenir jo era el dia de no warry y ja havia fet el clearblue pero així els gastava...

Moltes felicicitats a la Eu i nostreta, disfruteu molt les panxus!!

M’alegra veure que mica en mica van pujant els ànims...

Com aneu les de la desespero?

Ego Mode: per aqui ja hem acabat el omifin demà anem al gine a mirar folis i veure quan punxem ovitrelle... i poca cosa mes! Avui tinc com mal d’ovaris pero el to dona negatiu aixi que tot s’està preparanr imagino... per cert, a alguna us ha passat que el acid folic us doni cremors i malestar? Es que no se si es d’això o potser un virus suau... ves a saber!
En fi! Una abraçada!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dl. feb. 19, 2018 5:54 am

Bon dia guapes,

Dolçeta Moltes felicitats!!! A gaudir molt d'aquesta panxolina!! :-())
Lluna Jo també crec que les coses passen per algo... Jo abans d'estar amb el meu homenet, no havia mai volgut tenir parella estable, perquè simplement tampoc em sentia preparada i el vaig conèixer just quan la meva manera de pensar va començar a canviar. I amistats... que estic convençuda que m'han sorgit en moments idonis. I tantes coses...
Ayrin Ja ens diràs com estan aquests folis.... Per cert, ja t'has punxat ovitrelle d'altres vegades? En les dues ecos que m'han fet m'ho han suggerit i si hi ha una tercera suposo que em trobaré en la mateixa situació... sensacions? Fa mal? Respecte l'àcid fòlic jo mai he tingut cap problema.
Lleona, Silvia Com aneu??? Doneu senyalssss de vida!!!!

No tinc ego.... Bé que estic molt preocupada, dissabte vam marxar i ens ha marxat el gos de casa. Ahir el vam estar buscant i ens han dit que l'havien vist prop d'una casa d'uns veïns.... però el problema i molt greu és que just a sota hi ha una altre masia que tenen dos pastors alemanys que es dediquen a matar gossos, en poc temps ja n'han matat uns quants. El nostre és un cadell de mestí que m'acompanyava tot el dia... espero baixar i que hagi tornat, si no tornarem a buscar. Però ja m'espero el pitjor.

Bon dilluns a totes!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. feb. 19, 2018 6:26 am

Post actualitzat! :ok:

Bon di flors!! Ja som a dilluns altre cop! Que ràpid passa el finde!! :-o00m

Sa6 Quin greu aquesta W!! Molts ànims pel proper cicle!!

Piruleta Jo sempre he gastat test d'aquests, en teoria són més sensibles que els típics de farmàcia, tot i així com més esperis a fer-te'ls més segur serà el resultat... I si te'l vols fer abans de la W recorda que sempre amb la primera orina del dia i no més de 4 dies abans de que t'hagi de venir!! Ànims amb aquest desespero!!! :content:

Airyn Ja ens diràs que et diu el gine!!! Comenta-lo lo del malestar estomacal a veure si ell et diu que pot ser de l'àcid fòlic... A mi sincerament no em dóna cap molèstia de moment (per sort!) Ja ens informaràs!!

Coaner Quin greu!! Tan de bo el trobeu aviat!!! Amb sort potser us torna ell.... Molts ànims flor!!! Esperem que tot quedi en un ensurt!!!!

Noies, voleu que seguim el post pel març i hi anem apuntant ja les dates o preferiu renovar i que es faci un nou post?

Que tingueu un bon inici de setmana!!! :p-)
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Eupatina » dl. feb. 19, 2018 6:32 am

Hola,

Enhorabona Dolçeta! :-())

Piruletademaduixa, jo vaig fer servir un test d'aquests que dius. Va donar negatiu, i era negatiu! Me'l vaig fer 4 dies abans. El positiu el vaig fer un dia post-regla...així que no t puc ajudar gaire. El que si que et puc dir és que com que me'l
vaig fer abans, mantenia l'esperança que fos un fals negatiu! Jo crec que 5 dies abans és molt, però 2 o així, t'ho pots fer i els resultats seran correctes.

Coaner, espero que el trobeu! Fa patir molt això, ànims bonica!

A totes, moltes gràcies pel suport! Ahir (com que seguia tacant) vaig anar a l'hospital i em van fer una eco. Es veia el saquet ben col•locat i de la mida que s'esperava. Us espero a l'altra banda del post, segur que aviat ho aconseguiu!

Una abraçada i ens anem llegint,

Eu
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dl. feb. 19, 2018 8:02 am

Bon dia! Només entro per a felicitar a les noves panxus i per animar a Coaner:

Eu què bé que ja hagueu vist el sac! Ara a sumar setmanes i gaudir de panxeta!

Dolceta, moltes felicitats!!! Donareu a llum el mateix mes Eu i tu? Així ho podreu compartir tot!! Què maco!

Coaner, nos també tenim animals i et desitjo de tot cor que tot quedi en un ensurt i aparegui aviat. Creuaré els dits per vosaltres!!

Ego: estic a 3dies de DNW, estic convençuda que vindrà la warry. Símptomes : estic molt pixanera des de fa dies (m'han dit que és un símptoma, jo no ho sabia) i res més!

Bon dilluns!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dl. feb. 19, 2018 8:28 am

Bon dia noies! Ja de nou dilluns… que poc m’agrada matinar!

Arigalma, com va anar la cita romàntica? Ja fa falta alguna vegada fer aquestes escapades a soles!

Cookita, 42 dies! Menys mal de la eco, perquè sinó estaries esperant la regla durant dies… ànims amb els resultats, segur que hi ha una solució i aviat tens el teu positiu.
Que estudies tu?

Eupatina quina gran noticia!! Moltes felicitats! No vas ser tu qui va fer pinxito de geriàtric? Sembla que va funcionar jajajaj
Tinc una bona amiga que també va tacar molt molt, pensava que li havia baixat la regla, i era que tenia sang vella acumulada. Així que ànims, segur que tot surt perfecte.

Coaner et veig molt més animada, m’encanta! Al final lo únic important es estar bé com a parella, si no… deixa de tenir sentit tota aquesta cerca.
Quin greu lo del gosset… espero que el trobeu i estigui bé… i quin mal rollo lo dels gossos del veí, no?

Dolçeta enhorabona!

Lluna, que way! Seria genial que els vostres nens fossin del mateix any. Jo tinc 2 amigues amb les que també… els primers son del mateix any i ara totes dues estan esperant un bebè pel 2018… encara tinc esperança que tots 3 siguin també tan amics com ho son els germanets

Alivipa, com vas?

Sa6 molts ànims pel proper cicle!

Piruleta, jo el mes passat vaig fer tots els TE del mercat… però no puc dir-te si funcionen o no jajajaj per casa tinc un CB i varis OneStep.

Airyn, a mi em passava amb el Yodocefol. Ara m’he canviat al Natalben i molt millor.


Ego: doncs el cap de setmana hem estat bastant entretinguts, encara que he tingut els meus moments de pensar... si em faig TE, quin dia podria donar positiu... jajajaja estic desitjant que demà obrin els treballs del mòdul per així tenir tanta feina que no pugui ni pensar-ho!
Imatge

Imatge
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: alivipa » dl. feb. 19, 2018 8:42 am

Bon dia!!
Coaner, quin greu això del gos. Tan de bo aparegui aviat sa i estalvi. Es fan estimar tantíssim...
Eu, quina il·lusió!! Saquet ben col·locat i més tranquil·la, no? Enhorabona de nou!
Lluna, per mi podem continuar aquí pel febrer, però com considereu millor, vaja.
Ego: jo la setmana passada vaig tenir un parell de dies amb bastantes molèsties al sotaventre, però ara ja no. Els símptomes que tinc tant podrien ser per una cosa com per l'altra: tinc més gana i poca cosa més. Com tu, Sílvia, miro d'estar entretinguda i no pensar-hi gaire... :-o00m
Bon dilluns..!
Cookita17
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Cookita17 » dl. feb. 19, 2018 8:46 am

Bon dia! dilluns.... zz:-)

Abans de res, moltes felicitats a les dues superpanxus del mes!
Felicitats Eu i Dolceta!!! A disfrutar molt d'aquestes panxetes!!! :-()) :-())

coaner, espero que trobeu aviat el gos! Fa molt patir!

Sa, anims! A pel següent cicle. Jo aquest ja és el 8 i es fa moooolt llarg, però no hem de perdre la il·luió! :-o00m

Piruleta, si pots aguanta al dia de falta, la majoria de test són més fiables quna més aprop del DNW siguin! Et fas temperatures? Si és així pots anar mirant a veure com vas! Espererm que siguin bones noticies!!! >.-<:

Lleona, fins que no baixi, encara hi ha esperances!

Bon dilluns boniques!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Arigalma » dl. feb. 19, 2018 9:46 am

Bon dia

Coaner espero que trobeu aviat el gos i que quedi només en un ensurt.

Eu què guay veure ja el saquet. Felcitats!!

A lo de mantenir el grup pel març jo com volgueu, les 2 opcions m'estan bé.

La cita romàntica bé però com que Aran ha començat amb tos al final no el vem deixar a dormir amb els avis i va ser cita diürna. VEm anar a fer un massatge i un room escape, ens ho vem passar molt bé.

Que passeu bon dilluns. Jo avui faig festa perquè a les 13,00h hem de portar al peque al dentista. Ara estava de chacha i a les 12 el vaig a busca al cole.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: airyn_jp » dl. feb. 19, 2018 6:09 pm

Coaner: com aneu? Heu trobat el gosset? De l’ovitrelle me’l vaig punxar quan vam fer els tractaments de RA, i de tot el que m’havia de punxar era lo mes facil i gairebé ni t’enteres de la punxadeta...

Lluna: per mi si voleu em sembla bé continuar a aquest post, però si la majoria vol fer un altre x mi bé tb!

Eupatina: que bé que poguessiu veure el saquet!

Lleona: a veure si hi ha sort! Això del pipi, jo recordo que l’altre cop em va sorprendre lo aviat que havia començat a anar més al lavabo que abans...

Silvia Alivipa: ànims! A veure si passa ràpid el temps!

Mode ego: pues jo ja he sortit del gine. I m’ha dit que o vaig ovular ahir o avui, ja deia jo que notava els ovaris..., aixi que els deures de dissabte ben fets estan... avui intentarem fer deures també si el nen ens deixa... el que es raro es que el to va sortir ahir completament blanc i avui també no entenc res... com no ovules ahir al mati i la hormona caigui en picat...el gine ho tenia ben clar que ahir o avui i estava a puntet... en fi! Ja us explicaré en que acaba la cosa...

Un petonet!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dl. feb. 19, 2018 9:02 pm

Entro en modo super ràpid nomès per dir que em trobat el Nevaaaat!! Estic super contenta perquè em temia el pitjor. Fins a primera hora de la tarda no l'hem trobat desprès d'hores buscant. Pobret està ko. Gràcies per preocupar-vos sou genials!! Us escric demà. Nanit!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. feb. 20, 2018 6:22 am

Bon dimarts noies!!

Eu M'alegro que tot estigui perfecte!!! Al cap i a la fi si taques marronòs és sang vella... Tu disfruta de la panxu!!! :content:

Lleona Ànims! Sigui el que sigui tu endavant!! :camio: Mollts ànims en aquests últims dies de desespero!!!! :miko:

Silvia Jajaja és normal... a mi també em passa lo d'estar contant a quin dia em podria sortir positiu :oset: però sens dubte el millor és fer-lo al dia de falta!! Va que ja et queda menys també!!! :miko:

Alivipa El mateix! Ànims amb aquest desespero!!!

Airyn Doncs ara a aprofitar i a disfrutar de la SW!!! I a veure si caceu a aquest ovulet :***:

Coaner Quina bona notícia! Me'n alegro moltíssim!!!


Noies sembla que per les que heu anat contestant en general us sembla bé seguir aquí al març.... Llavors si voleu em podeu anar dient les noves dates de DNW :ok:



Que passeu un molt bon dia flors!! :-()-)
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: piruletademaduixa » dt. feb. 20, 2018 7:16 am

Bon dia!

Que bé Coaner que hagueu trobat el vostre gosset!! Com fan patir aquests peluts! Ara el tindreu com a mínim una setmaneta quietó jejeje

Sempre que us llegia pensava que això del desespero no seria per tant... mare meva que no! jejeje ahir em vaig fer un dels tests per provar (sabia que era impossible que sortís positiu amb la de dies que falten però mai perds l'esperança) i evidentment va sortir que no i a sobre he gastat diners en va però què hi farem, és que porto uns dies amb calfreds i ahir a la nit mentre sopavem vaig tenir com sensibilitat a les dents cosa que no em passa mai... sé que no són símptomes típics d'embaràs però com que tp és habitual en mi... A més a les 21.30 ja em vaig quedar KO, sembla que cada vegada tinc menys energia. Total que perdoneu pel rotllo, és el meu primer cicle i segur que estic cometent tots els errors de novata. M'escolto massa i en el fons el què passa és que dec estar covant un bon costipat o algo així en comptes d'un cigronet :)

Perdoneu és que necessitava desfogar-me, a més aicò de no poder-li explicar a ningú tb és difícil... m'hi he d'anar acostumant a tot plegat i intentar tornar una mica a la meva rutina pq he deixat sense que fos una decisió conscient d'anar al gimnàs. Sempre feia body pum i spining i em fa por suposo que al ser esports una mica durillos siguin contraproduents? Ai mare que malament del terrat que estic jejeje

Ja callo va, que tingueu un molt bon dimarts!!

Gràcies per ser-hi!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dt. feb. 20, 2018 7:18 am

Bon dia guapes,

Lluna Respecte el tema post... si ningú s'anima a obrir-ne un de nou?? Aquí hi estem molt bé. Jo l'únic que a finals de mes canviaria el títol per les possibles noves cercadores que puguin incorporar-se. ;)
Eu Gaudeix molt d'aquesta panxolina!! Esperem llegir-nos aviat!! :love:
Lleona Jo tampoc sabia aquest símptoma. De fet sempre l'he atribuït a l'embaràs. Ara que jo tampoc el notaria gaire... sóc pixona de sèrie. jajaja
Sílvia Exacte... sense estar bé amb la parella res de res. Sempre he defensat molt que abans no hi hagi canalla, hi som nosaltres. I per molt que llavors el més important del món mundial siguin els xics, s'ha de mantenir la parella en si. El que em deies del veí... doncs és molt injust, són d'aquells que tothom critica per darrere i per davant els ensabonen... Jo no ho suporto això. Però amb el tema dels gossos s'han girat a mig poble, però ells tossuts que no els tanquen. Si m'hagués trobat el Nevat mort està clar que ho hauria posat sobre la taula, perquè és intolerable que es comportin així.
Ayrin Ara em quedo més tranquil·la doncs. Això de la punxadeta no ho veia gaire clar... A veure si el meu maromo continua com ara i de cara el nou cicle amb una ajuda més... mai es sap...
Esperem que hàgiu cassat l'ovulet!!! >.-<:

Bon dimartsss!!! I abrigadet que ens torna el fred polar!! jejeje
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dt. feb. 20, 2018 7:27 am

Piruleta Quan he editat la resposta he vist la teva.... No et preocupis dona... és que per això hi som. Ara bé, intenta no atabalar-te tan si no la cerca del embaràs es convertirà en un estrès i és el que menys et convé. Però, totes hi em passat per aquí... així que t'entem perfectament. Jo no deixaria el gimnàs... t'anirà fantàstic per escampar els mal de caps, però si miraria de fer alguna activitat més suau durant els 15 dies de desespero.
Imatge
Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dt. feb. 20, 2018 7:50 am

Bon dia noies!

Alivipa, doncs si… hauria d’haver un símptoma que fos clar d’embaràs, així ens estalviaríem tot aquest desespero jajajajajj :content:

Arigalma bueno, un altre dia ja feu la cita romàntica de nit jejej :love: que li has fet al dentista al peque?

Airyn, doncs si que es raro… si el ginecòleg està tan convençut que has ovulat… com a mínim una línia molt tènue, no? Bueno, esperem que l’hàgiu enganxat be!

Coaner m’alegro moltíssim que hagueu trobat el gosset!!! :b-)))

Lluna ufffff!! Em falta tota aquesta setmana… no sé si podré aguantar… jajajajaja segurament el cap de setmana caurà algun TE, pa que enganyar-nos jajajaja
Per cert, encara no soc de març, però a mi m'agradaria que continueu aquí!

Piruleta a totes ens passa… jo intento no pensar-hi però es gairebé impossible. Jo faig l’entrenament a casa, amb el Nike Training… així que no sé dir-te… si sé que quan estàs embarassada has de fer esport més tranquil, però en la cerca ni idea.

Ego: desesperadaaaaaa!! :-eh_:: Ja us vaig dir, més a prop està la data... menys distreta estic... em segueixen fent molt mal els pits i ara tinc l’estómac regirat. I això no ajuda gens, perquè no puc concentrar-me! :-o00m :-o00m :-o00m

Per sort, avui he de descarregar-me els 2 primers treballs del cicle, així que em concentraré en fer-los de 10 i creuaré els dits perque dimarts vinent arribi ja! Jajajaj
Imatge

Imatge
Cookita17
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Cookita17 » dt. feb. 20, 2018 9:05 am

Bon dia!
Coaner, que bé que hagueu trobat el Nevat!!! Ara a mimar-lo per que es recuperi aviat de la trapellada! ;)

Airyn, a mi em va passar exactment el mateix la setmana passada. Estàs a punt d'ovular però jo el TO no el vaig veure ni posiitu..., ni una ratlleta fluixa. Però per temepratures sé que si vaig ovular! Tu per si de cas, remata! :love:

Piruleta, és nomal que en els primeres cicles estiguis més pendent de tot, després el cos i la ment es relaxen...però no del tot, no et creguis. Jo el primer cicle de cerca estava convencuda que estava embarassada i em vaig fer un test 4 dies abans de la falta....no cal que et digui que va ser BLANCO GLACIAL . Ara tinc clar que fins que no sigui el primer dia de falta no em faig test. També és veritat que amb les temperatures, veig si vaig a la baixa i ja em vaig fent a la idea...

Lluna, per mi ok, continuar per aquí. De fet tinc DNW el 27 de febrer. Així quesi o si, estaré per aquí fins el final.

Lleona, com vas? Algun psicosintoma? Jo també tenia entés que la pixera era d'embaràs...

Eu, continues tacant? Que tal et trobes??

Silvia, es fa molt llarg el desespero, jo començo demà el quatrimestre....Ara mateix em fot una madnra.... :-o00m

No tinc modo ego, només desespero sense cap novetat...Bon dimarts!!!
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. feb. 20, 2018 5:15 pm

Bona tarda super trobadores !

He estat molt desconectada pq he estat sense móvil moderno (o sigui anava amb un de l'any de la picor) i he estat de vacances a la feina, aixi que no tenia ordinador

He vist que hi ha panxus noves >.-<: >.-<: MOLTES FELICITATS !!!

A les trobadores en desespero... molta molta sort.

Modo ego... nosaltres estem en plena SW. Ahir vam anar al gine per veure els folis que hi había amb l'omifin i en tinc 2 de ben macos. A veure si tenim sort. Aixi que ahir mateix hem vaig punxar ovitrelle i avui TO super positiu. Aixi que a fer pinxitos a saco jajajajaja
Calculo que la meva data de NW será el 8 de Març

:-()-)
Imatge


Imatge

Imatge
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: alivipa » dt. feb. 20, 2018 5:58 pm

Trobadores!
Coaner, que bé això del gos! Quin descans!!! >.-<:
Arigalma, espero que anés bé el dentista! A veure si un altre dia podeu fer cita nocturna :)
Mimi, Airyn, aprofiteu la SW! Bona punteria!! ..::··
Piruleta, és normal! A mi encara em passa a mesura que s'acosta la DNW, que em faria un TE abans d'hora. Si surt bé, surts de dubtes, però si surt negatiu, t'endus una galletada d'aigua freda, t'has gastat els diners i ni tan sols no surts de dubtes perquè pot ser un fals negatiu. Com vas?
Lleona, i tu? Alguna novetat?
Sílvia, jo com tu. Ja m'estic posant nerviosa.
Ego: també tinc la sensació que tinc els pits sensibles, però ja no ho sé... També tinc la sensació que estic molt poc inflada perquè m'hagi de venir la regla, però com que aquest mes vaig perduda sobre el DNW, no sé si és que m'he desviat molt o què.
Bon vespre!
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Perséfone » dt. feb. 20, 2018 8:29 pm

Hola a totes!

Abans de res, enhorabona a totes les que aquest mes heu aconseguit la panxu!

Em presento. Sóc la Perséfone i vaig estar a cercadores de Novembre ( era el nostre primer mes) però ho vam haver de deixar per problemes personals.

Després de uns quants mesets torno a ser aquí perquè tornem a la cerca :content: La meva dnw es per març, així que si de cas ja passaré per allà quan l'obriu, però no podia estar de passar i xafardejar una miqueta... m'acolliu fins que s'obri el mes nou?

Nosaltres hem ficat contadors a 0 . Seria el segon cicle de cerca però hem decidit no contar el primer perquè va ser una mica extrany (no vam fer gaire els deures i jo vaig tindre us tacats raros etc.). Ara ja estem més enserio i des de gener que prenc l'àcid fòlic per preparar-me.

Volem fer "cerca passiva" fins al juny-juliol. Amb cerca passiva em refereixo a no fer servir precaucions però tampoc fer-ho per obligació o quan surti el TO positiu (aquest mes començo els TO perquè vull saber quan ovulo més o menys. Farem 2 mesos o 3 de seguiment amb TO i, en principi els deixarem). Això, el que deia, que volem començar "de tranquis" i després a partir del juliol (si no hi ha hagut sort) doncs intentar-ho una mica amb més "ajuda" o més enserio..


No sé si ho aconseguirem perquè jo sóc una cagapresses! Tot ho necessito ja... Espero que em feu un racó i que esteu preparades per els dubtes d'una primerenca a la cerca!


Una abraçada :love:
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::