I després d' ectòpic.. és posible?

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Paparra » dt. maig 31, 2016 12:53 pm

Hola guapis!
Ahir vaig entrar a quirofan amb la trompa reventada!!! Molt fort, al mati a les ecos no ho van veure pas, aixi q suposo q devia passar al migdia... em van treure la trompa "accidentada" i 200cc de sang...
Vaya p*** merda aixo dels ectopics... quan sem va passar l'efecte de l'anestesia em vaig sentir com alliberada, pero avui al mati estava de baixon total. No ajuda estar a la planta de maternitat, escoltant recent nascuts bramant a totes hores... M'han proposat quedar-me fins dema pero no he volgut.
En 3 setmanes veiem com esta tot. No esperare x ferme l'histero, de seguida q estigui tot cicatritzat me la vull fer.
Lauki bonica, espero q amb la fiv tinguis el teu embaras tan desitjat i tot vagi perfecte! Mil gracies pel suport moral i consells.
Planeta, x dates suposo q estas a la banqueta... q set fagi ben curteta l'espera i ben aviat tinguis un cigronet "a lloc", una abraçada!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Paparra » dt. maig 31, 2016 12:57 pm

Planeta, mil disculpes! Ara he vist q el post es de 2015!!! Llavors molts anims en la cerca, ojala ens trobem totes d'aqui poc al subforum "estic embarassada". Fas o has fet algun tractament? (Ovusitol, osteopatia, homeopatia...)
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Paparra » dc. juny 01, 2016 6:48 pm

I ara rellegint veig q la lauki deu estar de part!!! Q vagi molt i molt be, gaudeix a tope d'aquests primers dies!!!
Felicitats Aliena, q tambe he vist que estas embarassada!
Perdoneu els lapsus, aquests dies estic que no estic...
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: PLANETA » dl. juny 20, 2016 8:03 pm

Hola paparra,com ha anat la recuperació?? Espero que ja estiguis mes animada... Que t' han dit els metges de cara a un nou embaràs i de les causes? T' han recomanat la histero?
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Paparra » ds. jul. 16, 2016 7:03 am

PLANETA ha escrit:Hola paparra,com ha anat la recuperació?? Espero que ja estiguis mes animada... Que t' han dit els metges de cara a un nou embaràs i de les causes? T' han recomanat la histero?



Hola Planeta, gràcies x preguntar bonica, i disculpa que hagi tardat tant en contestar, però vaig desconnectar un temps de tot el que tenia a veure amb aquest tràngol.
Recuperació física: una setmana de forts sagnats i dolors a la zona i com nova. Al cap d'un mes visita al gine i no em fa ni una trista eco x veure com està tot (SS). La histero em diu que per fer-me-la hauriem de fer un estudi de fertilitat, on hi entra. I que de moment ni pensar-hi, ja que la operació és massa recent.
Recuperació emocional: vaig fer un parell de rituals de despedida i em sento molt més alleujada. Els primers dies suuuuuper durs. El ball d'hormones no ajuda.
I res, ara mateix estic ovulant i em fa mitja por tornar-ho a intentar... si fos per mi, em prendria uns mesos de relax, però m'agradaria que, si li puc donar un germanet a la peque, fos quant abans millor.
Així que "en esas estamos".
Tu què tal, t'animes a tornar-ho a intentar?
Una forta abraçada!!!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Mminil » dc. feb. 14, 2018 8:29 pm

Bona tarda noies!!!!

FA setmanes que llegeixo pel fòrum i internet , i sempre us acabo rellegint. Per això, mhe animat a escriure. D'una banda, em sap greu haver de reobrir aquest post, i per l'altra penso que és bona senyal i que totes esteu bé i felices!
Us escric per saber si és possible tornar a ser mare després d'un ectòpic i així tenir la ment forta i positiva.
FA dos mesos vaig patir un ectópic, i encara que es va resoldre de
forma espontànea, va ser un cop molt dur. Em queden unes dos setmanes per tal que em vingui la segona regla i tenir llum verda per començar la cerca, i estic súper espantada.
Per aquest motiu, m'he animat a escriure i així conèixer experiències reals.

Bé, una abraçada molt forta a totes!!!!
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: PLANETA » dc. feb. 14, 2018 8:42 pm

Hola Mminil...
Jo vaig obrir aquest tema....t explico :al 2008 vaig ser mare.
Dir-te que l ectopic va ser al 2014...tractat amb metotrexate...l any passat vaig tenír un bioquímic al juny i al setembre estava embarassada. Estic quasi de 6 mesos i per la mateixa trompa de l ectopic ( la dreta)almenys el cos luti estava a l ovari dret...
Aixi que ja veus que si es pot! :-()) . Si et puc ajudar en alguna cosa mes o tens dubtes ja saps!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Mminil » dc. feb. 14, 2018 8:50 pm

Moltissimes gràcies per la teva resposta!!! Moltes felicitats per aquesta nova panxeta!!
De tot cor!! Una abraçada súper forta!!! Mhas donat esperança!
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: aliena55 » dj. feb. 15, 2018 7:01 am

Hola!!!
No et sapiga greu, així ens podem ajudar!!!
Jo he sigut mare després de l’ectòpic, tot i que ho he sigut per reproducció assistida (l’ectòpic també), però tinc dues bones amigues que han passat per l’ectòpic (una amb extirpació de trompa) i totes dues han tingut embaràs natural després!
Així que sí que es pot!!!
Ànims i molta força!!!

Si necessites res, aquí estem!!!

Que tingueu un bon dijous!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: capseta » dj. feb. 15, 2018 9:07 am

Hola guapa!!

Em sap greu el teu ectòpic!!! Però jo també he entrat a dir-te que es pot!!

A l’agost em vaig quedar embarassada i va resultar ser embaràs ectòpic, com que no acabaven de treure’n l’aigua clara (perquè no es veia el sac clar a la trompa ni enlloc i la Beta anava pujant i baixant però sempre al voltant de 100) al final em van fer un legrat, vam estar un mes de revisions i controls periòdics, ja que voliem conservar la trompa i no haver de punxar metotrexate (venia d’una pèrdua anterior a les 31 setmanes, no tenia el cap per timbals), doncs això, el metge em va proposar de fer un legrat per si era un avortament normal però amb certes restes. Com que van fer-ho mitjançant histeroscopia (van mirant amb una camareta) ja van veure que estava ben net, es va confirmar que havia estat ectòpic i a les 3 setmanes ja tenia la beta de 0.

I als dos mesos ens van deixar intentar-ho de nou i vam tenir sort de que a la primera vaig quedar-me embarassada, igual que la PLANETA era del mateix ovari i trompa que l’ectòpic (vaig notar-me que ovulava d’aquell costat i allà hi havia el cos luti), i l’embaràs no està sent un camí de roses però els problemes han sigut una altra merda de casualitat, no per l’ectòpic.

Així que estigues tranquila!!! Es pot ser mare, no has de tenir cap problema, no ha de repetir-se. A mi em feia pànic perquè a tot arreu trobes que pot repetir-se i que llavors el tractament ja no és conservador com amb nosaltres, però mira.... hem de ser valentes!! Algun cop ha de sortir bé.

El que si et recomano és que quan t’hi quedis, davant qualsevol molèstia vagis a urgències per assegurar que no s’ha repetit, i si tens privat doncs anar a fer revisió ben aviat per controlar. Això només per quedar-te tranquila.


Una abraçada i sort :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Mminil » dj. feb. 15, 2018 2:41 pm

Moltissimes gràcies noies!!!

De veritat que és increible com la vostra energia positiva i fortalessa arriba tot traspassant l'Internet.
Deu ni dó Capseta, ets una gran lluitadora i et dessitjo tota la felicitat del món!! :-()-) :-()-) :-()-)

LLegint els vostres casos, s'omple d'esperança i optimisme qui us llegueix!!!!

Moltes gràcies!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Onigiri
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. feb. 17, 2018 7:11 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Onigiri » ds. feb. 17, 2018 7:20 pm

Bona nit a totes,

Avui m'han confirmat que segurament tinc un embaràs ectòpic. El dijous passat dia 8 em vaig fer una beta a 29.6, dissabte 10 a 39.9, el següent dijous, dia 15 estava a 61.9 i avui a 64.3... Ja sé que són valors molt baixos però segurament, si aquest dilluns no em surt inferior a 64 el metge em receptarà tractament. Estic preocupada perquè 3 mesos ja vaig tenir un abort perquè el sac gestacional estava buit a les 8 setmanes i va ser un cop molt dur, i ara un altre cop. Tinc 31 anys i em fa por no poder-me quedar embarassada. Cal dir que els dos cops m'he embarassat a la primera, però aquests dies ja pensem el pitjor totes. Creieu que amb valors tan baixos la tromoa em quedarà obstruida o algo?
Gràcies a totes, ajuda molt veure que no estem soles.
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: aliena55 » ds. feb. 17, 2018 7:29 pm

Hola onigiri!
En primer lloc, pensa que ja has estat embarassada, dues vegades a més... així que, al menys, aquest problema no el tens!
Ja veus que som moltes les que hem passat per un ectòpic (i més problemes fins i tot) i hem sigut mares finalment... doncs tu també!!! Pensa en positiu!!!
Lo de la trompa no depèn dels valors, jo vaig tenir betes de mil i pico amb l’ectòpic i se’m van conservar... estigues tranquil.la i confia en els metges, tot anirà bé. El tractament es pot fer llarg (a mi em van donar dues dosis de metotrexate, però és que jo tenia la beta altíssima), però tot acaba passant...
Ànims bonica, estem aquí pel que necessitis!

Feliç final de dissabte!!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: capseta » ds. feb. 17, 2018 7:45 pm

Hola Onigiri.

Sento molt pel que estas passant. Et comento una mica:

Onigiri ha escrit: El dijous passat dia 8 em vaig fer una beta a 29.6, dissabte 10 a 39.9, el següent dijous, dia 15 estava a 61.9 i avui a 64.3... Ja sé que són valors molt baixos però segurament, si aquest dilluns no em surt inferior a 64 el metge em receptarà tractament.


Onigiri ha escrit:Creieu que amb valors tan baixos la tromoa em quedarà obstruida o algo?


He estat revisant a quant em van sortir a mi i eren 145, als 4 dies 50, als 10 dies 75 i a la setmana 61.

Sempre em feien ecografies i mai van veure embrionet ni res a la trompa, només una taca que no arribava a semblar ni sac.

Finalment van decidir fer legrat ja que van considerar que era un avortament tubàric però que potser quedava alguna petita resta de vellositats corioniques, però volien comprovar que no era avortament de l’úter. L’úter estava net i al cap de 15 dies del legrat ja tenia la beta a 0.

Sense metotrexate ni tocar la trompa.

Així que amb els valors tant baixets que tens no crec que et passi res a la trompa ni que calgui anar més enllà.

Onigiri ha escrit:Tinc 31 anys i em fa por no poder-me quedar embarassada. Cal dir que els dos cops m'he embarassat a la primera, però aquests dies ja pensem el pitjor totes.


Mira, jo abans de l’ectòpic també vaig tenir una pèrdua a les 31 setmanes i tenia la mateixa por que tu, però després de l’ectòpic m’he tornat a quedar embarassada, havent ovulat del costat per on vaig tenir l’ectòpic, i de moment està anant bé (vaja, que he tingut problemes però no per l’ectòpic ni per la pèrdua anterior).

És normal que tinguis aquesta por, i també la de que es repeteixi, però ja veus per aquí que al final es va aconseguint, així que molts ànims, ara cuideu-vos, mimeu-vos, feu el que sentiu, i quan creieu que ha arribat el moment, a intentar-ho de nou! I segur que anirà bé!!! Ja per estadística.... no podem tenir “mala sort” sempre les mateixes!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Onigiri
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. feb. 17, 2018 7:11 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Onigiri » dl. feb. 19, 2018 6:20 pm

Mnimil com estàs? Com evoluciona la cosa?

Aquest matí m'he fet una beta i m'ha pujat de 64 a 83... He anat al gine i m'ha dit que repetirem la beta divendres i aleshores prendrem una decisió... Avui m'ha fet una eco i no ha vist res. Si baixa sola, tractament expectant, si augmenta poc dimarts metro i si puja molt una nova eco i si es veu quirurgic.

Em fa por esperar una setmana, jo avui ja anava consciencia a fer metro... Com ho veieu? Ja estic cansada de la situació... Porto mes de 6 betes en dos setmanes...
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: aliena55 » dl. feb. 19, 2018 7:18 pm

Bonica... només puc dir-te que paciència, fan bé d’esperar abans de posar el metotrexate... i pensa que te n’hauràs de fer moltes més, de betes...

Ànims bonica!!!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: capseta » dl. feb. 19, 2018 8:42 pm

Guapa, pensa que com menys remeneu el teu cos millor (ja sigui medicament o intervenció). És dur peró el millor pel teu cos.
Jo durant tot el temps que vaig estar esperant li anava dient coses, que ja l’estimavem però que era hora de separar-nos, i coses així, ja que durant el part de la meva filla (va morir i vaig tenir un part de 36 hores) del shock de la situació no ho vaig fer i després me n’he arrepentit.

D’altra banda, si tens al cap que vols tornar a tenir un embaràs quan abans millor (era el que jo pensava, però cadascú ho viu diferent), quant menys et facin millor, sinó hauràs d’esperar més temps obligatòriament i no per decisió vostra.


Una abraçada!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Mminil » dl. feb. 19, 2018 9:30 pm

Bona nit boniques!!

Onigril, això q comentes de les betes... És així... La meva beta tb era molt baixeta, encara q en comparació amb tu, era més alta. Va arribar a pujar a 274 i com no es veía res enlloc, els metges em van aconsellar " el maneig espectant". Per sort va començar a baixar sola. Això si, vaig fer moltes de betes fins q va arribar a 6 i em van donar l'alta....
Ara, estic a l'espera de la Segona Regla i intentar tornar-ho a probar... Encara q em FA por....
Bonica, ja veuràs com tot s'anirà arreglant i gràcies als controls t'abiràn observant fins q estigui tot controlat!!
Una abraçada súper forta i plena d'energia!!! Q Aquests moments són molt durs!
Qualssevol cosa, estem aqui!!!!!
Onigiri
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. feb. 17, 2018 7:11 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: Onigiri » dc. feb. 28, 2018 7:42 am

Minimil quina bona notícia.

A mi ahir em van injectar mtx perque les meves betes tot i que son ridicules no baixaven... M'asalten 1000 dubtes... Jo soc molt reacia als medicaments... Però en fí... Ara control als 4 i 7 dies. Esperem que amb una dosi sigui suficient. M'han dit que cal esperar de 4 a 6 mesos... Però clar... De 4 a 6 em sembla molta diferència... Alguna amb mtx que li van dir? Us han fet estudis de les trompes... Em van dir que si passavem per un ecto i no entravem en el varem de sintomatiques potser era perque les nostres trompes ja no funcionen des del principi... I esclar... Després el tema del 15%... Quina angoixa i desil.lució....
Avatar de l’usuari
aliena55
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

Re: I després d' ectòpic.. és posible?

EntradaAutor: aliena55 » dc. feb. 28, 2018 8:11 am

Hola!!!
Ànims amb el mtx, a veure si no et cal una segons dosi com a mi!
A mi m’havien mirat les trompes abans, les tenia molt primes... però ves a saber...
Jo em vaig esperar 6 mesos. És un medicament molt fort, i no volia jugar-me-la... quedar-me embarassada i que no vingués bé, etc. 2 mesos de diferència podia marcar moltes coses, i tot i que en aquells moments tens molta pressa, val la pena esperar...

Ja ens aniràs explicant!!!

Petons nevats!!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::