FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dc. feb. 14, 2018 10:39 am

Per cert la puncio i la transfer es fan a puigverd i els controls a San Pau
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dc. feb. 14, 2018 3:49 pm

Hola noietes, mentres et punxes hauràs d’anar a analítica i ecografia cada dos dies perquè van controlant les hormones i el tamany dels folicles.. després també hauras d’anar un día a puigvert a visitar-te per l’anestesista, i tot i que sembla molta cosa és pim pam pum després de tanta espera passa taaaaaant ràpid tot.
Modo ego: ahir vaig tenir baixon emocional, vaig discutir a la feina i em va agafar un berrinche que avui feia risa la desesperació que em va agafar... quin còctel d’hormones... petons i anims
Brooklyn
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. ago. 05, 2017 11:40 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Brooklyn » dc. feb. 14, 2018 7:38 pm

Gràcies per les respostes!

Doncs serà més o menys com la FIV que vaig fer per privat, però no em van donar anticonceptives. Espero que aquest cop surti millor! Vaig haber d'esperar dos cicles per hiperestimulació i van haver de congelar els dos únics que em van quedar.

MerceS molta paciència que ja et queda poquet, molts ànims!

Una abraçada!!
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dc. feb. 14, 2018 8:10 pm

Ostres doncs si tens dos congelats no se si t’ho preguntaran o creuen dades...
Jo en aquest segon cicle tenia dos que potser congelaven i en van fer signar un paper que no em sotmetria a cap altre FIV mentres tingués congelats, perquè així es fa servir la reserva congelada primer abans d’estimular i guardar tanta reserva. De fet fa poc (dos o tres pàgines enrere) un altre noia en el seu cicle li van fer servir primer els congelats...
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dj. feb. 15, 2018 9:53 am

Hoa noies! Dma tinc el primer control despres de vora un mes posant pegats d'evopad, la meva pregunta és de logistica ... tinc hora a les 08:16, crec haver llegit en alguna banda que això vol dir que en tinc 15 a davant oi? És que som de fora i entrar a Bcn a lhora del follón per després esperar-nos dues hores a que ens toqui... :-o00m
He trucat per demanarho però mha resultat impossible agafar linia!
Mercii!
Brooklyn
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. ago. 05, 2017 11:40 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Brooklyn » dj. feb. 15, 2018 11:09 am

MerceS els que em van congelar un no va evolucionar al descongelar i l'altre que és el que hem van posar tenien els seus dubtes. No tinc cap congelat. Em referia a que en el meu cas segur que va per llarg entre anticonceptives, estimulació, etc. Si és com la primera hauré d'esperar un parell de regles per la transferència.
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dj. feb. 15, 2018 11:26 am

Myca, les visites comencen a les 08,00 si comencen puntuals o quantes hi han davant es un misteri... jo hi va haver dies de mitja hora de retras i altres de quasi una hora i mitja... si arribes tard sempre pots dir que has trobat un embús... i t’agafaran en la següent ronda de cridar..
Brooklyn, el que has de comentar potser es quina medicació vas prendre l’altre vegada i les quantitats que et punxaves, a mi la primera vegada em van treure 3 i aquesta vegada 8.. cada regla i cada medicació es un món, si ja n’has fet una i et va costar valoraran pero aquí no esperen tants cicles com en la privada, o es cancela per baixa resposta o es fa amb lo que surti...
Brooklyn
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. ago. 05, 2017 11:40 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Brooklyn » dj. feb. 15, 2018 11:54 am

Em van treure 13 óvuls, 10 madurs. D'aquests 10 van fecundar 6 i van acabar congelnat 2 només.
Per cert, algú sap qué fan si surt la TSH una mica alta en l'analítica d'abans de començar? A alguna li ha passat?

Sí MerceS, m'apuntaré la dosi i els dies que em vaig punxar per comentar-lis tot. Ara començaré amb Seidivid a veure si pot millorar alguna cosa.
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dv. feb. 16, 2018 3:07 pm

Brooklyn ha escrit:Bon dia a totes!

Fa molts dies que no escric. Us volia dir que ahir va arribar l'esperada trucada. El 19 tinc analítiques a Sant Pau i el 8 de març visita a Puigvert. Jo estava en llista des de el 18 d'abril del 2016 per a les que volgueu saber per on va la cosa.
Suposo que a la visita del 8 de març ja em diran quin dia començo a punxar-me, no? O encara hauré d'anar un altre cop?

Bueno noies us desitjo el millor sigui quina sigui la etapa per la que esteu passant.


Una abraçada!!



:p-) :p-) :p-) :p-) jo vaig trucar a principis de gener i em van dir que ja anaven per l'abril i maig de 2016, aixi que suposo que van una miqueta endarrerits.
Jo soc del novembre 2016, aixi que calculo que pel setembre em truquen a mi oleeeeeeeee

ja vas explican't que tal tot... molta sort!
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dv. feb. 16, 2018 3:26 pm

Mare meva com està la SS amb les "quarentones" (de bon rotllo que jo també tinc 40 ejejeje).
Si no volen que arribem a aquesta edat crec que haurien de possar una miqueta de preferencia i no desprès deixar caure la bomba que ara no tenim tantes possibilitats....

Us acabo de llegir amb les experiencies que heu tingut i és per pixar i no treure gota.

Myca ja tenim els controls aquí, bravoooo... d'aquí a poquet tindrás ja el teu/s bitxo/s a dintre jejeje. Ves explican't please. Al final et possarás els dos "conges"?

MerceS com va la beta(des)espera? quin día et toca el test? molta sort amb els dos petitons que tens ara al "forn". Per cert, "me quito el sombrero ante ti", jo m'haguès queda't parada sense saber que respondre i al final no em farien el tractament.

Silvia077 a mi em va passar també que no vaig trobar la medicació varies vegades quan anava per la privada i van haver de donar-me un altre. La veritat que sóm moltes les que per desgracia em d'accedir a aquest métode de reproducció. Quan comences les punxades?

Undomiel com portes la espera per començar a finals de març? ja fas cosetes per a tú i "mimitos"? ánims que ja et queda poc més d'un mes.

Modo ego: Jo poc que explicar jejeje... esperan't que m'operin un altre cop ara el día 5/3 (vesícula) i que quan em truquin estigui totalment recuperada.
Per cert, l'ovodanació i adopció d'embrions no entren per la SS, no?

Molts petons a totes i sort, que encara que no estic molt activa us vaig seguin't.
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dv. feb. 16, 2018 3:51 pm

Hola suellen,
de normal avui seria el meu dia 28 d’un cicle (14 post transfe), pero com diuen esperar entre 18 i 20 dies després de la transfe jo m’espero ja no ve d’uns dies mes, l’altre vegada em va sortir negatiu el test en dia 18 i vaig tenir la regla el dia 24 després de la transfe, així que, paciencia. La meva parella esta fora treballant i nomes ve a bcn els findes, no se si es pitjor un pipitest negatiu en parella o estar sola si em baixa entre setmana...

Havia entrat per contestar-te... a seg social no entraria la ovodonacio gratuïta pero investigueu per Google perquè desconec si ho estant informant: ovodonacio creuada, ovodonacion cruzada... i treieu les vostres conclusions.

Petons
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dv. feb. 16, 2018 4:14 pm

Eiiii MerceS,

Doncs ja queda poquet 4/6dies...
La veritat que està sola per rebre la noticia, sobretot si es negativa o si et baixa la regla, és un pal.
Jo sóc soltera i ja he passa't en betaespera una regla (embrió en fresc +3 A+) i un negatiu (embrió congelat +4 A) quan encara no m'havia baixa't la regla i semblava que sí (el negatiu fa més pupa).

Molts ánims i "me huelo" que ja toca que comencem aquest 2018 a donar positius... aixi que ja saps que et toca jejeje.

Molts petons!!!

PD: Ara miraré al Google aixo de l'ovodonació creuada, tot i que encara estic esperant que em truquin per la primera FIV jejeje.
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » ds. feb. 17, 2018 7:02 am

Bon dia noies!
MerceS, si que tens aguante, jo la betaespera la porto fatal! Esperem veure un positiu que ja toca!! Anims!
Suellen, si que som moltes quarentones, però veig que també nhi ha de joves que es troben igual... A veure que trobes dovo a la Ss, no et puc ajudar.
Silvia77, endavant amb les punxades! Tot sigui per l'objectiu tant esperat!
Undomiel, el març ja està aqui, carregueu piles i tornarhi!
Perdoneu si men deixo alguna...
Ego: ahir primer control i ultim! Dimecres em posen dos congelats... Si tot va bé! En tenim 5 total, però no em faig il.luisions perqè am RA no hi ha res fàcil.
Thaila
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 1:33 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Thaila » ds. feb. 17, 2018 12:47 pm

Hola chicas!!! Después de la 2a visita en san pau, tengo una parte de contenta y otra asustada. Nuestra fiv primera no ha dado resultado y fue por privado, después dever que la endometriosis me está afectando mucho no tengo que entrar en lista de espera y en abrirl empiezamos la fiv está vez por ss. La verdad es que me he dado cuenta que si que te avanzan e incluso ni esperas enst lista pero tienes que estar Bastante jodida.... bueno ánimo a todas....yo aun recuperandome de la primera....... me hen recomendado una ginecologa que hace axupuntura por lo menosmenos para estar más tranquila. Yo también hago acupuntura asi que por supuesto creo que funciona.....asi que ya veremos. Un beso
Talis
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. des. 15, 2017 3:38 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Talis » ds. feb. 17, 2018 4:52 pm

Suellen ha escrit:
Brooklyn ha escrit:Bon dia a totes!

Fa molts dies que no escric. Us volia dir que ahir va arribar l'esperada trucada. El 19 tinc analítiques a Sant Pau i el 8 de març visita a Puigvert. Jo estava en llista des de el 18 d'abril del 2016 per a les que volgueu saber per on va la cosa.
Suposo que a la visita del 8 de març ja em diran quin dia començo a punxar-me, no? O encara hauré d'anar un altre cop?

Bueno noies us desitjo el millor sigui quina sigui la etapa per la que esteu passant.


Una abraçada!!



:p-) :p-) :p-) :p-) jo vaig trucar a principis de gener i em van dir que ja anaven per l'abril i maig de 2016, aixi que suposo que van una miqueta endarrerits.
Jo soc del novembre 2016, aixi que calculo que pel setembre em truquen a mi oleeeeeeeee

ja vas explican't que tal tot... molta sort![/


Bona tarda noies!

Jo estic en espera de rebre la trucada, soc del juliol 16, i veig que la cosa va lenta. Justament ara voliem planificar unes vacances de 10 dies al Juliol, però ara tinc por que just coincideixi amb les primeres visites. O creieu que ens trucaran abans del juliol?

Què passaria si just em truquen per començar i són els dies que som fora? Són flexibles amb les dates? O hauria d'anul.lar el viatge? Ara estic feta un embolic... Gràcies pels vostres consells
19/04/18 : Analítica St Pau
10/05/18: Eco i primera visita Dra. Saiz
28/05/18: Punció, 3 òvuls Dra. Peón
30/05/18: Transferència de 2 embrions qualitat 1 Dra. Peón
09/06/18 : Regla. Cap congelat.
27/07/18: Visita a Puigvert ,2a FIV
31/10/18: punció, 1 òvul. Dra. Saiz
2/11/18: transferència 1 embrió
22/11/18: test positiu
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dg. feb. 18, 2018 5:50 pm

Hola Noies
Cuan moviment aquest dies¡¡
Doncs si ja toca que surti algun positiu aquest any¡¡
Jo dijous dia 22 em toca primer control i començar punxades¡¡
Anims a totes que tot ens te de arrivar i amb tot el que estem lluitant i esperant,ens mereixem aconseguir el nostre somni.
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dt. feb. 20, 2018 3:31 pm

Hola noietes!
el finde vaig parlar amb la meva parella a veure si ens feiem el TE abans d'hora i vam decidir esperar a aquest proper divendres quan ell torni a estar a BCN, i seria el dia +21 de la transfe.
Ahir a la nit vaig tacar una mica després de fer pipi, tota la nit normal i el matí d'avui també, res de res.
Ara mateix un altre vegada he tacat després de fer un pipi... ainch, i avui es el +18 de la transfe, podria fer-me un test però aguantaré, seguiré amb la progesterona perquè he llegit que en alguna ocasió després d'un positiu també es poden tenir pèrdues, així que intentaré aferrar-me a aixó i ser positiva fins l'últim moment i si ve la regla doncs pensaré que aquesta oportunitat ha estat un regal.
Petons
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dc. feb. 21, 2018 7:22 am

Ostres MerceS, quin aguante! a mi em seria impossible aquesta espera! Bon senyal si no t'ha vingut la regla encara! tot i la progesterona a mi em sol venir igual, i lo de tacar, pot ser implantació...
Bé, esperem cantar un positiu divendres!!!
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dc. feb. 21, 2018 7:53 am

Bon día guapes.
MerceS confiem! Se el que sents, jo t’admiro. Jo penso q es Bona senyal! Anims.
A mí la regla em va baixar abans dels 20 dies. Ja veuras que aquesta és la bona.
Tu informan’s!
A mi em va trucar la doctora Polo divendres per dir-me que em prengues les anticonceptives uns dies mes xq el quirófan obria el 9 d’abril Despres de setmana Santa i just em pillava tancat. Aixi q anticonceptives Fins el 27 de març que tinc la visita!
Molta força a totes!!!
Suellen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. abr. 24, 2017 5:57 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Suellen » dc. feb. 21, 2018 8:07 am

MerceS jo no podría aguantar tant, però la veritat és que és millor fer el test acompanyada... de totes maneres "la esperanza es lo último que se pierde" i com ja t'han dit pot ser implantació del/s bitxo/s. Molts ànims i ens dius cosetes.

Undomiel doncs ja s'apropa el día "x". Es veu ben organitzat que et truquin personalment per confirmar dates i no et deixin amb el cul "enlaire". A continuar amb la mentalització i preparació del "body".

silvia077 a 1día de començar amb les "banderillas"... tic tac tic tac... que tot va arribant.

talis doncs no tinc ni idea si s'adaptarien a tú amb les dates si coincideix amb vacances... lo millor sería trucar i que t'ho confirmin allà. Molta sort! que ja arribem els del 2016!!!!

myca avui és el gran día dels dos "glassonets", no? molta sort i escalfa bé el forn!

thalia me alegro que te adelanten y no te hagan pasar por la lista, ya que es un infierno. Yo pregunté si había preferencias y me dijeron que no, ya que yo voy sin trompas y entré en lista a los 38, y la FIV es el único método que tengo para "procrear". Suerte!

Modo ego: Esperant els vostres POSITIUS! :-()) :-()) :-()) :-())
Petonarros!
If you can dream IT, you can do IT! :***:

31/10/18: Eco i comencem tractament a ST PAU (SS)
12/11/18: Punció, 3 òvuls ovari esquerre i 2 punts
14/11/18: Transfer 2embrions, bó i mitg (ja no queden reserves) NO IMPLANTACIÓ
30/01/19: Alta St Pau i no 2on tractament per edat

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::