***---MARES OCTUBRE '18---***

gener, febrer, març...
patmp
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 22, 2017 1:42 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: patmp » ds. feb. 17, 2018 9:45 am

Quin greu Flop...cuida't i estima't molt, un plaer haver compartit. Molts ànims i una gran abraçada!

Benvingudes a les noves, ens anem llegint! Quan pugui actualitzo amb les vostres dades.

Bon cap de setmana!
VLB30
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. feb. 16, 2018 2:46 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: VLB30 » ds. feb. 17, 2018 9:39 pm

Quin greu flop .. :(
Molts anims!!! Una abraçada
Ca nyella
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 3:38 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Ca nyella » ds. feb. 17, 2018 11:37 pm

Hola noies, els últims dies he estat bastant liada i no he pogut escriure, però us he anat llegint.

Flop, ho sento molt. Totes sabem que el primer trimestre l’avortament és comú però mai volem que ens passi... T’envio una abraçada, cuida’t i deixa’t cuidar molt. Gràcies per compartir aquestes setmanes amb nosaltres.


Noies, benvingudes les noves incorporacions! Jo també tenia el dubte de si fer doble seguiment, privada i SS, però la veritat és que la meva metgessa de capçalera em va fer decantar pel seguiment únic per privada. Dit així sembla que no m’atengués bé, jeje. Al contrari! Em va plantejar que ella no ho considerava bona opció perquè cada metge té la seva manera de fer, i si en algunes indicacions es contradeien em trobaria amb una situació engoixant. Vaig pensar que tenia raó, una segona opinió en un moment donat és una cosa, i per tenir un control més exhaustiu penso personalment que no em val la pena. Ja veieu que sóc de convèncer fàcilment.

La cosa va avançant i aviat tindrem les primeres ecos les que encara no n’hem fet cap! Quins nervis!!!

Que passeu un bon cap de setmana!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Erika79 » dg. feb. 18, 2018 8:18 am

Ho sento molt Flop, una abraçada.

Jo no sé si podré esperar a divendres o mirar d’anar a algun lloc dimarts o dimecres i que em facin una eco.
I demà a treballar (dijous i divendres em trobava tan malament de la panxa que no hi vaig poder anar). Segueixo molt regirada i del que menys tinc ganes és d’estar rodejada de criatures ara mateix, però què hi farem.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Krla » dg. feb. 18, 2018 11:36 am

Hola a totes!!

Benvinguda Neire!!! >.-<:

Flop, quin greu!!! Molts d’ànims!!! :-()-)

Erika79 si no ho veus clar demana hora abans o ves a urgències així estaràs mes tranquil•la... :ok:

Les altres què tal aneu? Alguna novetat??? :***:
Miya
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:30 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Miya » dg. feb. 18, 2018 7:32 pm

Ho sento molt, Flop! Plora tot el que necessitis, desfoga't i pren-te el temps que et calgui. Et desitjo tota la sort del món quan et tornis a trobar amb forces.

Erika79, si et trobes pitjor o simplement et cal anar-hi abans, endavant! Has de fer el que et vagi millor, que ja imagino que deus estar fotudeta d'ànims.

Benvinguda, VLB30! Una altra mami experimentada al grup >.-<: Es poden dir els noms triats o és secret? Benvinguda, Neire i felicitats a les dues!!

Jo cap novetat. Segueixo amb pocs símptomes, molt contenta però amb reserves fins el 5 de març que tinc la primera visita. Vaja, que se m'està fent llarg com dieu totes però esperant que tot bé per poder anar donant la notícia als més propers. També és una mica pesadet quan tinc dinars o sopars amb amics dissimular ja no amb l'alcohol sinó amb els embotits, alguns formatges, amanides... Em traslladaria ja a les 12 setmanes per poder-ho portar tot obertament però suposo que s'han de passar totes les etapes i després la majoria d'embarassades diuen que els passa volant, així que... A gaudir també del petit gran secret :-()) nosaltres i les nostres parelles!

Com esteu totes?
Imatge
Meia8
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. feb. 06, 2018 7:23 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Meia8 » dl. feb. 19, 2018 1:46 pm

Flop.... quin greu...... fes el que sentis, plora, enrabia't i treu el que sentis..... se que no hi ha paraules que puguin amb això....... així que una forta abraçada i deixa't cuidar....

Benvingudes a les noves!!!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Erika79 » dl. feb. 19, 2018 4:22 pm

Aix noies moltes gràcies pels ànims, la veritat és que s'agraeixen.
I només espero que aquest malestar de panxa, digueu-li nàuses o panxa regirada o jo què sé sigui perquè la baldufa va fent de les seves.
Aquest cap de setmana, quan estava al sofà feta merda física i mentalment, em deia mon pare: però y si todo sale bien y te encuentras igual de mal de la barriga qué harás? I li vaig dir: ah, però aleshores seré feliç perquè tot anirà bé i simplement és el meu cos adaptant-se al nou inquilí! I es va posar a riure.

I quina raó, si tot va bé que ens tirin el que sigui, oi?

Vinga, ànims a totes i gràcies!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Lleona » dc. feb. 21, 2018 9:56 pm

Hola noies!

Moltes felicitats a totes per aquestes panxus i una abraçada ben forta per la Flop. El meu 2n embaràs va acabar en avortament a les 7+4 dies i és molt dur. Ànims i en breu tornaràs a estar en aquest costat del fòrum! Qualsevol cosa que necessitis parlar ja saps on estic!!

Bé, fa 3h hores que he tingut el meu positiu. És el nostre tercer embaràs i tot i que el 1r va anar perfecte i tenim una nena preciosa de 17 mesos, el 2n va acabar en avortament natural a la setmana 7. Hem trigat 6 cicles en tornar a tenir el positiu. Esperem que aquest cop vagi tot bé i tiguem un bitxito el 31 d'octubre. De moment em quedo a octubre però potser acabo al novembre, tot depenent de la eco de les 7 i de les 12 setmanes.

En tots els embarassos he participat al SP i encara ara tenim el grup de Telegram de mamis de la peque i és una meravella. Que us sembla si fem un d'octubre del 2018? Així podem penjar ecos i parlar més fàcilment.

Nosaltres també tenim els noms escollits des del 2n embaràs, tot i que potser canviem algun... Jejeje

Bé, estic de 4 setmanes i espero que compartim aquesta nova etapa durant molt temps!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Krla » dj. feb. 22, 2018 6:59 am

Hola noies!!!

Que tal esteu totes?

Benvinguda Lleona >.-<: >.-<:


Modo ego: Doncs jo aquests dies m’han augmentat els simptomes tot i que ara ja no noto el pes al costat si no es que em canso molt! A mi el que em passa ara es, a part del cansament i dolor de pits, una mica d’insomni i mal d’esquena o potser es el ronyó, no ho sé! Un cop m’activo em passa una mica el cansament pero sinó sembla que m’hagin clavat una pallissa! I també em comença a fer fàstic algun menjar... No puc amb la olor del xurrasco... Em supera!

Com aneu les altres??
Miya
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:30 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Miya » dj. feb. 22, 2018 9:09 am

L’enhorabona, Lleona, me n’alegro molt! Jo era d’aquestes que us llegia des de l’ombra per no haver d’estar tan pendent del fòrum i no estressar-me massa però igualment anava entrant més d’un cop per setmana :ufs: En fi, que he anat llegint la teva història i em fa especial ilu el teu positiu! De fet avui fa dues setmanes del meu positiu i he seguit entrant a cercadores a veure si alguna passàveu cap aquí i veig que sí :b-))) Gaudeix molt de la panxolina i espero que quan et recalculin seguim compartint mes.

Mode Ego: Tot igual, pits que em molesten segons la postura per dormir però la resta del dia pràcticament cap símptoma mes. Esperant amb candeletes la primera eco per quedar-me tranquila. Veig que a tu Krla sí que t’han sortit més símptomes. La resta qtal, alguna novetat?
Imatge
Miya
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:30 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Miya » dj. feb. 22, 2018 9:28 am

Sabeu si des del mòbil no es poden editar les entrades ja penjades? Era per afegir que em sembla bé la idea del grup per penjar ecos i així, tot i que Telegram no en tinc, només Whats.

Petonets a totes!
Imatge
VLB30
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. feb. 16, 2018 2:46 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: VLB30 » dj. feb. 22, 2018 10:33 am

Noies com aneu?
Miya pues si es poden saber si jaja mita el meu nen gran es diu Roger i el petit Aleix , el que ve en camí ( espero que tot sorti bé) si es nena Lucía i si es nen Max. He de dir que el nom de la nena es va fer prr votació a casa i el pare i el nen gran van guanyar, ja que els noms triats per el petit no valen ( bob esponja i spiderman) >.-<:

De simptomes vaig be. Tot el dia menjo perque tinc la sensació de panxa buida. Pero l’ho demés bé.
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Lleona » dj. feb. 22, 2018 12:55 pm

Miya, gràcies per les felicitacions i a la resta també. Es que pot arribar a ser molt dura la cerca. Sort que aquesta han sigut només 6 i no 27 com amb la peque!!!

Jo deia Telegram pel tema drets d'imatge, ja que WhatsApp s'els queda i Telegram no, però si voleu fer un de WhatsApp perfecte! Així podrem explicar més cosetes i respondre dubtes més ràpid. Ho dic per experiència! Jejjee

Tema què es pot menjar i què no. Jo us recomano mooooooolt per no dir indispensable que entreu a la web i al facebook de Dona Llum, que és l'associació catalana per un part respectat. Allà apareixen els últims estudis i et responen els dubtes que puguin sorgir durant embaràs i sobretot part, ja que està integrat per llevadores i mares expertes. Un dels últims estudis penjats diu que es pot menjar perfectament pernil perquè s'ha demostrat que la curació mata el bitxo de la toxo. Per tant les que teniu antull, al ataaaaaque!!
Jo en els dos anteriors només vaig netejar més les verdures i fruites amb aigua i sabó i el peix i carn ben fetes, a més de menjar formatges pasteuritzats que ho solen ser tots menys els artesans. Noies no us agobieu que si en tota la vostra vida no heu agafat la toxo o la listeria, ara és poc probable que l'agafeu en 8 mesos. Simplement més higiene, res de menjar cru i formatges pasteuritzats.

Tema vitamines prenatals. S'ha demostrat en força estudis (al Dona Llum en teniu) que no necessitem més vitamines que l'àcid fòlic i una bona dieta. Si per algun motiu en alguna analítica surt deficiència d'alguna vitamina ja us receptaran el que calgui. Sol passar amb el ferro a mitjans-finals de l'embaràs. Ho dic perquè us estalviareu molts diners. Penseu que l'àcid fòlic entra per la SS.

Bé perdoneu el totxo però com he llegit vàries preguntes he volgut anar responent les que sabia o he patit. Espero haver-vos ajudat!!!

Ego: sense símptomes com als dos anteriors, només força gana i molta pixera!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Lleona » dj. feb. 22, 2018 12:56 pm

Aaaa i Miya des del movil es pot editar la entrada des del triangle verd que surt a la dreta del teu nom del post que vols editar.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Miya
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:30 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Miya » dj. feb. 22, 2018 8:22 pm

Bon vespre!!

VLB30 Quin fart de riure amb els noms ideals del teu peque :r) Brutals! Els altres molt millor... A mi Roger també és un nom que m'encanta!

Moltes gràcies per les recomanacions, Lleona, i per l'ajuda tècnica, jeje. I del tema del grup, si és més segur Telegram, doncs millor. I més el dia de demà per fotos dels nens i així. Tot és acostumar-se a noves Apps.

Com estàs, Erika 79? Demà et repeteixen eco, oi? Mira d'estar positiva (sé q és fàcil de dir i difícil de fer, eh?) i et desitjo moltíssima sort! Ja ens diràs. Pel que comentaves, el teu papi té una filosofia ben optimista, així que deixa que te l'enganxi.

Petonets!
Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Erika79 » dv. feb. 23, 2018 2:12 pm

Noies!!!! Que està tot bé!!!! Li he pogut sentir el cor, quina passada!!!!

Es confirma que es va implantar uns dies més tard. Ara medeix 4,9mm. Quin subidón!!!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Miya
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:30 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Miya » dv. feb. 23, 2018 2:26 pm

Oleeee, quina gran notícia, Erika! :p-) Ara ja pots respirar tranquila! T'han recalculat la data probable de part?

Molt bon cap de setmana a totes!
Imatge
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Krla » dv. feb. 23, 2018 5:18 pm

Hola noies!

Com esteu??

Erika79, quina gran notícia!! :miko: :miko:
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ***---MARES OCTUBRE '18---***

EntradaAutor: Lleona » dv. feb. 23, 2018 9:54 pm

Hola noies!!

Erika, quina bona notícia!!!! Ara a gaudir!!!

Tema grup Telegram si voleu el puc muntar jo. Em podeu passar els números per privat i així us fico al grup i si ho vol fer la jefa ho dieu!

Krla, jo de moment cap símptoma. Continuo amb molta gana però m'estic retenint per no guanyar gaires kg, que encara porto del 1r embaràs uns pocs!

Ego, ja tenim visita per la eco de les 7 setmanes! El 16 de març a les 10h! Quines ganes de que arribi el dia!!

Bon cap de setmana maques!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::