FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dc. març 07, 2018 11:03 am

Hola Noies
Sento els negatius...
Jo estic desanimada,he estat molts dies amb menopur perque anaven lents,ara arrivo del ultim control i nomes ni ha un de 21mm,i un altre de 15mm i 3 mes petits amb els que no hi compten,m'ha dit que esta complicat pero divendres em faran puncio i m'ha receptat una medicacio per avui...
Es a dir avui menopur i orgalutran a la tarde i a la nit ovitrelle +decapeptyl (recepta d'avui)
4 banderilles¡¡
I si arrivo a transfer em faran posar ovitrelle en petites dosis i en tres dies alterns despres transfer...si hi arrivo que ho dupten...
No se...
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Irlanda546
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Irlanda546 » dc. març 07, 2018 11:30 am

Silvia, molta força! Arribaràs a la transferència, ja veuràs, encara q sigui amb poquets ovocits. Sé q és molt difícil estar animada, entre les hormones i el pronòstic però mira de no pensar,distreute i a afrontar la puncio amb optimisme. Tinc uns amics de Menorca q ho vam passar malament xq van viure cas similar al teu ( no t'ho dic x donar-te falses esperances) , estaven al límit, el metge va ser super borde i els hi va dir q ell "miracles no feia, però al final li van fer la puncio, 3 ovocits, un sol embrió i embarassada! Tooooot pot passar, no et desanimis! Una abraçada molt forta!
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dc. març 07, 2018 11:47 am

Hola sylvia, no desesperis, aquesta ultima recepta que t’han donat es la de la doble descarrega, per acabar de madurar els que son petits i que augmentin algo més. No serveix de res treure’n molts si després no fecunden, mira jo com vaig treure 8 aquesta vegada i només van evolucionar 2, i la primera vegada de 2 van fecundar 2, així que l’important és que els treguin bons mes que la quantitat, pensa que en un cicle natural aniriem de un en un, no?. ànims!! I ja veuràs que anirà bé!!

Myca, ànims també.. pren un descans aquests dies de festa que venen per fer net, i després prova a anar trucant si hi ha alguna cancel.lacio i t’avancen algo la visita del juliol...
Jo també tinc cita pel negatiu al maig, no se perquè hem d’anar quan ja era l’ultim cicle i no tenim congelats, se que em tiraran la moral per terra dient-me que no saben perquè no implanten pero no et fem mes analítiques ni res, quina impotència em fa...
A casa encara no hem parlat del negatiu i que farem... pero no ho podem deixar anar massa lluny, en faig 42 en un mes... jo porto dormint fatal desde el negatiu, penso que passaré per l’acupuntor que em faci algo per descansar bé.
Susan9
Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 10:23 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Susan9 » dc. març 07, 2018 1:30 pm

Silvia cariño soy susana no te desanimes tenemos que ser positiva yo hoy he ido a la puncion y al final 6 cuando en la ultima eco me dijeron que habian 3 y uno muy pequeño ahora a esperar la llamada de telefono suerte a todas
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dc. març 07, 2018 2:59 pm

Gracies a totes per els anims¡¡ ja intento ser positiva a veure divendres¡¡
Susanaaaa me he acordado de ti hoy...que bien al final 6¡¡
Supongo que nos veremos el Viernes no? A las 10:30 me toca.
Gracias un abrazo a todas¡
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dv. març 09, 2018 2:37 pm

Hola noies¡¡
Bueno nomes entro per dir que avui he anat a puncio,nomes n'han recuperat 1 i no servia...
Aixi que no arrivem a transferencia i no crec que faci mes intents per privat..
Molts anims a totes i una abraçada
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dv. març 09, 2018 3:17 pm

No t’amuinis, avui recent operada i tant hormonada estarás xoffff, però és normal...ànims!!
Però ja t’han dit que et compte aquest intent?
Ja saps que jo et diría que ho lluitis...!!!!!
jo els diria que ja van veure per eco que nomes hi havia un, que t’ho haguessin cancel.lat per baixa resposta i t’haguessin programat punxades en un altre mes o amb altre medicació... prova-ho!!
Petons
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dv. març 09, 2018 9:28 pm

Silvia77, em sap molt greu noia, és molt dur això dhaver danar saltant obstacles i quan no es pot arribar ni a intentar encara més. Prova el qe et diu la MerceS, ells poden tenir un protocol però les persones són les persones, igual ténen una mica d'empatia.
I sino proveu un cicle natural, no és ni tant car ni tant agressiu com una fiv normal, i almenys tenir alguna altre opció!
Tot i qe t'entenc molt bé, si decidiu passar pàgina també serà una bona opció, el que decidiu, serà la bona.
Una abraçada!
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » ds. març 10, 2018 8:23 am

Bon dia Guapes¡
Gracies a totes pels anims de tot cor >.-<:
La veritat es que es fa molt dur,cada pas,cada control,es tot un repte¡¡ no es sap mai si arrivarem al final i poder complir el nostre somni...per moltes voltes que li donem.
La realitat es que entre una cosa i l'altra ja tinc una edad i la reserva ovarica es bastant justeta i si sumem els bichitos que ni ha pocs de bons...la situacio es complica.
Ahir va ser un dia molt dur,pero no em puc queixar del tracte sobretot amb la doctora Peon que va estar molt per mi...fins i tot al final em va donar una abraçada i per mi aixo em demostra molta humanitat.
Se que van fer tot el possible i si es van arriscar a puncio es perque van creure que almenys un serie viable,no els puc culpar...
Ara ens toca pensar que fer,si provar un cop mes o no per privat o deixar-ho aqui.
Us continuare llegint i espero llegir molts possitius¡¡
Molts anims a totes i molta força.
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
Irlanda546
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Irlanda546 » ds. març 10, 2018 11:25 am

Sivia, una abraçada bonica, em sap molt greu.El q decideixis estarà bé, si un altre o aturar. Ara descansa i desconecta i endavant! Un petó molt gran.
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » ds. març 10, 2018 12:22 pm

Hola guapes. Estic desolada de llegir tants negatius...A sobre en casos tan semblants al meu...
No recordo la última vegada que vam llegir un positiu.
Em sap molt de greu. Us envio tot el meu afecte. Que us aixequeu el mes aviat possible i pogueu tornar a viure tranquiles amb les decisions que hagiu pres que siguin les que siguin segur són les acertades.

Molts petons boniques.
Irlanda546
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Irlanda546 » dt. març 13, 2018 11:21 am

Bon dia boniques!
Avui he tingut el analisis de sang i el beta resultat es 795! positiu! Estic que no m´ho crec, em sembla gairebe impossible, tinc una barreja de felicitat i alhora estic cagada per que no em passi abortament bioquimic ni res xungo!
Em sap greu tambè per les que no heu tingut sort aquests ultims mesos (myca,silvia,merce...), ojala, si alguna decideix fer una nova intentona x privat tingui sort, de tot cor ho desitjo.
Ja us anirè explicant com evoluciona i si tot va be a la eco de confirmació, etz...ara venen altres tipus de patiments; us vaig seguint! Estic flipaaant!! :p-)
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dt. març 13, 2018 1:17 pm

Irlanda felicitats!!!!!! Me n’alegro molt!!
Feia falta una Bona noticia!
Ara cuida’t i sobretot gaudeix el moment. Petons guapa!!!
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dt. març 13, 2018 3:22 pm

Que bé sentir bones noticies!!! Me n’alegro molt!!
Ara piano piano...... amb lo que ha costat, disfruta i no t’agobiis.
Mode ego: Jo estic intentant tenir copia dels nostres historials per entregar los en una consulta que probarem abans d’un nou tractament natural mentres esperem la visita de Puigvert que et programen...
Irlanda546
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 3:18 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Irlanda546 » dt. març 13, 2018 6:40 pm

gracies boniques!
ja us anire informant de com evoluciona, espero que poc a poc vagin caient mes positius...
Undomiel, tu aviat comences amb nou cicle oi? I a tu Mercè, no et veig pas llençant la tovallola facilment! i quien lo sigue lo consigue!
ojalà totes, la myca a la propera, la suellen quant la cridin i totes, espero no deixarme ningú, desitjo que totes tinguem la nostra oportunitat.
Un petonas guapes
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dt. març 13, 2018 7:00 pm

Si! Jo el 27 tinc visita per començar!
Ja us explicare.
Cuida’t molt Irlanda i ens expliques !!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: myca » dt. març 13, 2018 9:08 pm

Ostres, qe be!!!! Moltes felicitats Irlanda!! Almenys veiem que de tant en tant hi ha bones noticies!!
Disfruta-ho i ja ens aniras explicant!!
una abraçada a totes!!
silvia077
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 26, 2017 12:41 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: silvia077 » dt. març 13, 2018 10:09 pm

Uoooooo¡¡
Per fi una bona noticia¡¡ Enhorabona i a disfrutar aquesta nova etapa¡¡
Una abraçada :b-)))
Octubre 2017 1º Fiv San Pau transfer un ovul Beta - :ufs:
Febrer 2108 2º Fiv San Pau ens quedem a la punció no obtenim cap ovul viable per a transfer...un bon pal
Abril 2018 anem a per ovo a Dexeus ens decidim i tenim transfer el 20 de juliol amb resultat :ok: :-())
Portem una nena que neixerà a l´Abril del 2019 </;-)
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: MerceS » dc. març 21, 2018 9:29 am

Hola noietes,

estic mig plorant i rient a la vegada... ai mare lo que no em passi a mi

Resulta que fa un parell de setmanes vaig demanar les analitiques a puigvert i st. pau per anar a mirar d'anar a un altre lloc i veure una segona opinió despres del negatiu. Quan vaig estar a st.pau em van dir t'imprimeixo les analitiques només o vols informe? i vaig dir que amb informe encara que trigués més.

Resulta que ara m'acaben de trucar de l'hospi per dir-me perquè demano informe sino saben si estic embarassada i li he dit, si no he demanat la eco doncs no ho estic, i afegeixo: només vull l'informe perque vull anar a consultar a alguna altre clinica privada. I em diu - ojo que viene la bomba- pero si tens un blastocit congelat.... i jo: comoooooooooooooooo?

He trucat a laboratori per confirmar-ho perque jo vaig trucar a laboratori a dia +4 i no tenia res per congelar dels dos que havien separat pero es veu que a dia +6 un seguia endavant... aixi que noietes meves: habemus blastocit!!! >.-<:

I sino arribo a demanar l'informe, què?
Undomiel
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. ago. 11, 2015 2:45 pm

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: Undomiel » dc. març 21, 2018 10:17 am

MerceS cooooooooooom???????????
Estic flipant! Pero aquest descontrol??? T’ho haghessin dit a La visita q tenies no?
I Quan t’ho Fiques?????

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::