**Mamis Novembre 2018**

gener, febrer, març...
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dl. març 12, 2018 4:52 pm

Hola!! Us deixo dades : lasito :

NOM: Silvia
NUMERO FILLS: 1, l'Ariadna, de gairebé 5 anys
DPP: 2 novembre
1a eco: 19 març
CLINICA: Parc Taulí


Com us trobeu? Jo vaig controlant les nàusees menjant coses dolces cada poquet... però hi ha moments que ufffff!!! Ho passo molt malament...
Imatge

Imatge
Gina83
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dg. gen. 10, 2016 8:18 am

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: Gina83 » dl. març 12, 2018 6:21 pm

NOM: Gina
NUMERO FILLS: Aquest serà el segon
DPP: 14 novembre
1a eco: 26 de març
CLINICA: Hospital General de Catalunya

Jo estic començant amb les nauses al matí i al vespre... però si vaig menjant fruits secs o alguna galeta estic millor, però crec que anirà a pitjor...
Imatge
Imatge
Coucounet
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. set. 07, 2017 8:16 am

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: Coucounet » dl. març 12, 2018 9:08 pm

Hola noies!

NOM: Maria
NUMERO DE FILLS; 0
DPP: 20 novembre
PRIMERA ECO; 21 març
CLINICA; Clinica Sant Josep Manresa

Dos aborts i tornema tenir el positiu! Aquest cop si que si, segur que va be!
Estic prenent Adiro.

Sintomes com mal sabor se boca i gana entre hores. Començo avui a sentir una mica de mal de pits.

Quina ilu! Un grupet per totes!
Després de dos avorts... tornem a intentar ho!
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: Cucafera82 » dt. març 13, 2018 1:26 pm

Silvia ,Gina ,Maria ja esteu apuntades!!
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: Cucafera82 » dt. març 13, 2018 1:28 pm

Coucounet ha escrit:Hola noies!

NOM: Maria
NUMERO DE FILLS; 0
DPP: 20 novembre
PRIMERA ECO; 21 març
CLINICA; Clinica Sant Josep Manresa

Dos aborts i tornema tenir el positiu! Aquest cop si que si, segur que va be!
Estic prenent Adiro.

Sintomes com mal sabor se boca i gana entre hores. Començo avui a sentir una mica de mal de pits.

Quina ilu! Un grupet per totes!


Segur que aquest cop es el de debó! Tot anira be ja veuras!
Ets de Manresa? Jo també!!! Bueno al costat...a Sant Fruitos de Bages
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: airyn_jp » dt. març 13, 2018 4:10 pm

Benvinguda Maria!! Segur que aquest cop va bé!!

Com porteu aquesta desesperació de no tenir metge?? Per mi no passen els dies! M’enrecordo que l’altre cop també em va passar se’m va fer etern... i ara igual, encara em queden dos setmanes per la eco... :-o00m

De moment subsisteixo fent te que encara tibc x casa i com van pujant d’intensitqt vaig pensant que va creixent...

Va llenço una pregunta, alguna es farà el test prenatal aquest que detecta anomalies i enfermetats?
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dt. març 13, 2018 5:17 pm

Hola noies!

Coucounet segur que aquesta vegada tot va bé, molts ànims!

Airyn si que es fa etern si! Si no teniem prou amb el desespero de la DNW... arriba el desespero per la primera visita! jajajajaja
Jo en principi no tinc pensat fer-me cap test. Espero que tot surti bé i no hagem de plantejar-nos fer-lo.


Ego: començo a passar-ho malament... passo moltes hores conduint i suposo que entre la calor i el meneito... he pensat portar-me aquarius o algo així per anar bebent pel camí i així intentar trobar-me millor. Perquè sino no sé si aguantaré aquest mes de recorrer Catalunya!
Divendres tenim la primera visita, que poquet queda!
Imatge

Imatge
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: Cucafera82 » dt. març 13, 2018 6:18 pm

airyn_jp ha escrit:Benvinguda Maria!! Segur que aquest cop va bé!!

Com porteu aquesta desesperació de no tenir metge?? Per mi no passen els dies! M’enrecordo que l’altre cop també em va passar se’m va fer etern... i ara igual, encara em queden dos setmanes per la eco... :-o00m

De moment subsisteixo fent te que encara tibc x casa i com van pujant d’intensitqt vaig pensant que va creixent...

Va llenço una pregunta, alguna es farà el test prenatal aquest que detecta anomalies i enfermetats?


Ufff si es fa etern...amb els altres no se'm feia tan llarg...suposu k al tenir simptomes sabia k anava tot be i ara com k no tinc ni un em fa dubtar ...ainss.....k arribi el dilluns k ve x veurel@ si us plau!!! >.-<:
Quin test es aquest? Jo nomes la analitica ,k surt el sindrome de down i el de Edwards
Imatge
Imatge

Imatge
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: Cucafera82 » dt. març 13, 2018 6:20 pm

silvia.xikillaa ha escrit:Hola noies!

Coucounet segur que aquesta vegada tot va bé, molts ànims!

Airyn si que es fa etern si! Si no teniem prou amb el desespero de la DNW... arriba el desespero per la primera visita! jajajajaja
Jo en principi no tinc pensat fer-me cap test. Espero que tot surti bé i no hagem de plantejar-nos fer-lo.


Ego: començo a passar-ho malament... passo moltes hores conduint i suposo que entre la calor i el meneito... he pensat portar-me aquarius o algo així per anar bebent pel camí i així intentar trobar-me millor. Perquè sino no sé si aguantaré aquest mes de recorrer Catalunya!
Divendres tenim la primera visita, que poquet queda!


De que treballes ? Porta't tambe alguna galeta salada,van molt be!
Imatge
Imatge

Imatge
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: Cucafera82 » dt. març 13, 2018 6:20 pm

Necessito ajuda jajajaja
Com poseu els Tickers?
Habiam crearlos sé crearlos,pero despres no se enganxarlos! jajajajaja
Imatge
Imatge

Imatge
Coucounet
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. set. 07, 2017 8:16 am

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: Coucounet » dt. març 13, 2018 7:27 pm

Hola noies!
Ey cucafera quina gracia! Estem ben a prop.
Com esteu?
A mi em fa mal la part baixa de l esquena sovint a estones.
Ara he arribat a casa i estirada no em fa tant mal...
No se de que pot ser, si es habitual o que...

M estic adaptant al forum ja que no m entero gaire de conestar de forma individual i tot... jajajajaja

Aiixxx jo si que porto malament lo de no veure encara al metge!!! Pero em queda una setmana.
Jo el vaig fer el test tres dies abans aixi que encara es pitjor l espera!
Teniu sintomes? Alguna coseta?
Jo poca cosa, una mica de mal de pits tot i que no gaire i gana entre hores, aixo si. També mal sabor de boca.
El que mes m empipa es el mal a la part de l esquena baixa.

Anims reinessss! Aquest any es el nostre! Quina alegriaaaa!
Després de dos avorts... tornem a intentar ho!
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: airyn_jp » dt. març 13, 2018 8:30 pm

Hola noies!

A veure lo dels tickers quan els fas has de copiar el codi URL i enganxar-lo tal qual a la signatura, a veure si aixi et surt cucafera!

Coucounet jonde simptomes ara per ara només tinc una mica de mal de pits i son... a part d’això res, tot i que revisant les anotacions de l’altre embaràs les nausees van apareixer a la sermana 6 i jo demà faig 5... però com a la cucafera ara mateix amb l’absència de simptomes em fa desesperar i subsisteixo gastant els te que encara tinc de tira i veient com van sortint més foscos!

Cucafera lo de test prenatal es un analisi de pagament que et pota fer que diuen que es més fiable que el TS. Jo amb l’alan no me’l vaig fer perque portàvem una pasta gastada en trobar al nen que va ser de fiv, pero com aquest@ ha arrivat de manera natural m’ho plantejava... però no sé si el farem o no, es pot f er a partir de la setmana 9-10...

A mi per la visita encara em queden 2 setmanes pero tinc moltes ganes de anar veient que ens expliqueu!!

Petonets!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Coucounet
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. set. 07, 2017 8:16 am

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: Coucounet » dc. març 14, 2018 6:38 am

Aixo de no tenir sintomes fa desesperar... despres dels dos aborts pateixo i molt.
Jo tot just he entrat a la setmana 4...!
Anims a totes i a ser positives!

Jo el que comenteu del test no se que es, pero si no es dolent per el bebe o per mi, segur que ho faig.

Bon dimecres guapis!!
Després de dos avorts... tornem a intentar ho!
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dc. març 14, 2018 7:51 am

Bon dia noies!

Doncs treballo en una editorial, i ara em toca visitar els coordinadors pedagògics per parlar de tema llistes de llibres... i clar, un dia vaig a Lleida i un altre a Tarragona... i així durant tot el març i l'abril.

Ahir ja van arribar les nàusees al 100%. A la nit vaig vomitar tot el sopar i aquest matí estic fatal... he anul·lat les visites d'avui i aquesta tarda aniré a comprar provisions!
Amb l'embaràs de l'Ariadna amb Cariban i menjant poquet però cada hora-hora i poc, vaig sobreviure. Espero que aquesta vegada em serveixi el mateix mètode. Es molt incòmode estar així...

I amb la roba com aneu? Jo ja no puc cordar-me els texans. M'apreten molt i com que tinc la panxa així de regirada... vaig tot el dia descordada jajajaj
Imatge

Imatge
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: Cucafera82 » dc. març 14, 2018 1:00 pm

airyn_jp ha escrit:Hola noies!

A veure lo dels tickers quan els fas has de copiar el codi URL i enganxar-lo tal qual a la signatura, a veure si aixi et surt cucafera!

Coucounet jonde simptomes ara per ara només tinc una mica de mal de pits i son... a part d’això res, tot i que revisant les anotacions de l’altre embaràs les nausees van apareixer a la sermana 6 i jo demà faig 5... però com a la cucafera ara mateix amb l’absència de simptomes em fa desesperar i subsisteixo gastant els te que encara tinc de tira i veient com van sortint més foscos!

Cucafera lo de test prenatal es un analisi de pagament que et pota fer que diuen que es més fiable que el TS. Jo amb l’alan no me’l vaig fer perque portàvem una pasta gastada en trobar al nen que va ser de fiv, pero com aquest@ ha arrivat de manera natural m’ho plantejava... però no sé si el farem o no, es pot f er a partir de la setmana 9-10...

A mi per la visita encara em queden 2 setmanes pero tinc moltes ganes de anar veient que ens expliqueu!!

Petonets!


I k sol costar mes o menys aquesta analitica? Jo no me'l vaig fer en cap dels 2 altres embarassos. Jo nomes coneixia la analitica que et diuen els sexe....es el mateix potser?ç
Ara probare lo dels tickers jejeje
Imatge
Imatge

Imatge
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: Cucafera82 » dc. març 14, 2018 1:03 pm

silvia.xikillaa ha escrit:Bon dia noies!

Doncs treballo en una editorial, i ara em toca visitar els coordinadors pedagògics per parlar de tema llistes de llibres... i clar, un dia vaig a Lleida i un altre a Tarragona... i així durant tot el març i l'abril.

Ahir ja van arribar les nàusees al 100%. A la nit vaig vomitar tot el sopar i aquest matí estic fatal... he anul·lat les visites d'avui i aquesta tarda aniré a comprar provisions!
Amb l'embaràs de l'Ariadna amb Cariban i menjant poquet però cada hora-hora i poc, vaig sobreviure. Espero que aquesta vegada em serveixi el mateix mètode. Es molt incòmode estar així...

I amb la roba com aneu? Jo ja no puc cordar-me els texans. M'apreten molt i com que tinc la panxa així de regirada... vaig tot el dia descordada jajajaj


Osti no se tu...pero jo sempre me ratllat amb el tema conduir i els baches k hi han al carrer. K ja se k estan ben protegits dins la bossa ehh pero mira tinc panic amb aixo. Amb els altres embarassos em pitaven els cotxes i tot de lo lenta k anava jajajajajaja Kin calvari.!
No vulguis aguantar ehh k si veus k si et fan falta el cariban prental ja i aixi no pateixis tan
Imatge
Imatge

Imatge
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: Cucafera82 » dc. març 14, 2018 1:15 pm

Que va....no men surtu amb els tickers.... un cop el tinc creat, kina URL haig de copiar? Xk tot el k he anat copian nomes hem surten lletres
Imatge
Imatge

Imatge
Gina83
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dg. gen. 10, 2016 8:18 am

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: Gina83 » dc. març 14, 2018 4:30 pm

Hola noies

jo pel primer embaràs em vaig fer el test prenatal, sense dubtar-ho, em va donar molta tranquilitat. Amb un analisis de sang matern, poden analitzar l'ADN del fetus i poden descartar les principals alteracions cromosòmiques (Trisomia del 21-13-18, i número no correcte de cromosomes sexuals, síndromes de Turner, Klinefelter, també analitzen segons el test les principals microdelacions, Prader-Willi, Angelman i cri du chat). Jo per aquest embaràs també me'l faré.

Ara els preus han baixat bastant, ja que hi ha molts laboratoris que ofereixen els analisis, fa dos anys quan me'l vaig fer valia uns 700€ i ara l'he trobat per uns 500€.

Jo estic també sense gaire simptomes, algunes nauses al matí i la panxa inflada, però només estic de 5 setmanes, amb l'altra embaràs van arribar cap a les 7 setmanes.

Els dies fins a la primera eco s'estan fent ETERNS!!!!

Pel tema de les icones d'abaix has despres de crear-lo han d'anar a "forum" i copiar "PseudoHTML...code" i copiar-lo a la signatura. Espero que funcioni!!
Imatge
Imatge
Cucafera82
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 18, 2018 3:57 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: Cucafera82 » dj. març 15, 2018 1:18 pm

Gina83 ha escrit:Hola noies

jo pel primer embaràs em vaig fer el test prenatal, sense dubtar-ho, em va donar molta tranquilitat. Amb un analisis de sang matern, poden analitzar l'ADN del fetus i poden descartar les principals alteracions cromosòmiques (Trisomia del 21-13-18, i número no correcte de cromosomes sexuals, síndromes de Turner, Klinefelter, també analitzen segons el test les principals microdelacions, Prader-Willi, Angelman i cri du chat). Jo per aquest embaràs també me'l faré.

Ara els preus han baixat bastant, ja que hi ha molts laboratoris que ofereixen els analisis, fa dos anys quan me'l vaig fer valia uns 700€ i ara l'he trobat per uns 500€.

Jo estic també sense gaire simptomes, algunes nauses al matí i la panxa inflada, però només estic de 5 setmanes, amb l'altra embaràs van arribar cap a les 7 setmanes.

Els dies fins a la primera eco s'estan fent ETERNS!!!!

Pel tema de les icones d'abaix has despres de crear-lo han d'anar a "forum" i copiar "PseudoHTML...code" i copiar-lo a la signatura. Espero que funcioni!!


I on surt aixo? PseudoHTML...code"
Perque no ho veig per enlloc ....
Imatge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: **Mamis Novembre 2018**

EntradaAutor: airyn_jp » dv. març 16, 2018 8:54 pm

Hola cucafera,

Jo lilypie no he fet servir mai, pero imagino que fiques les dades i li has de donar a generar ticker o algo aixi, al the bump llavors em surt una direccio com web pseudohtlm que es la que es copia i es pega a la teva signatura,

No sé si m’he explicat gaire bé....

Com aneu bufones? Algu tenia eco avui no?? Expliqueu expliqueu!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::