Operació carnots. És necessària?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Avatar de l’usuari
moixerno
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

Operació carnots. És necessària?

EntradaAutor: moixerno » dt. jul. 11, 2017 1:23 pm

Fa uns mesos vam portar la meva filla de 4 anys a l’otorrino, doncs notàvem que no sentia bé. Li van fer audiometria i va dir que tenia molt moc i no sentia del tot bé. Ens va donar mucolític i revisió al cap d’1 mes. A la següent visita, la mucositat havia minvat i a l’audiometria va sortir que havia millorat, però encara no estava al 100%. Mucolític altre cop i revisió al cap d’1 mes. A la següent revisió, li va tornar a trobar moc i audiometria igual que la primera (havia estat refredada). I en aquesta visita ja ens va recomanar d’operar carnots... però no ho vam veure molt clar. Ens va dir que ens ho penséssim, i que si no operàvem, tornéssim al cap de 20 dies havent fet el mucolític.
Ahir hi vam tornar però ens va atendre fatal (perquè no havíem fet cas a la seva “recomanació” d’operar). Li va mirar les orelles, dient que estava igual (no li va fer audiometria)... posant-nos la por de que podia fer otitis i es compliqués, que més endavant és possible que haguem de fer carnots i també drenatges... que tornéssim al setembre i ja veuríem com estava (però dient que segur que estaria igual i s’hauria d’operar). Bff, em vaig quedar fatal!
La setmana vinent hem demanat hora a un altre otorrino per demanar una segona opinió... a veure que ens diu.
És que em dóna la sensació que lu de treure carnots per ells és el negoci i a la mínima ho fan!

Que en penseu? No sé si haguéssim hagut de tirar pel dret i operar a la primera com ens va dir...

Per altra banda, el dr en qüestió és dr. Alejandro Colls. El coneixeu? Que en penseu?
Coneixeu algun otorrino de mútua (la nostra és Mapfre), que no sigui tant intervencionista?

Moltes gràcies i perdoneu el rollo!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Operació carnots. És necessària?

EntradaAutor: Laure » dt. jul. 11, 2017 7:12 pm

Hola!

Jo crec que sempre esteu a temps d'operar...

Nosaltres vam tenir els mateixos problemes i ara que té 8 anys, al haver crescut doncs ja no li passa.

Ell era un candidat a operar carnots també. I no ha fet falta per ara...

Sempre acumulava moc i també es quedava sord...

Jo potser et recomanaria que el visitis per la SS, allà segur que no et diuen d'operar si no és realment necessari.

Sort!
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Operació carnots. És necessària?

EntradaAutor: Laure » dt. jul. 11, 2017 7:15 pm

Ah, una coseta, a nosaltres en comptes de mucolític ens receptàven l'Aerius, que és un antihistamínic que elimina el moc des de l'origen. Es recepta bastant. Sempre ens va anar molt bé. Fins i tot el metge de capçalera quan ha estat molt carregat ens l'ha donat. Per si ho vols preguntar.... :ok:
Teone
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. maig 10, 2012 4:24 pm

Re: Operació carnots. És necessària?

EntradaAutor: Teone » dc. jul. 12, 2017 11:09 pm

Hola Moixerno !!
Nosaltres fa un any estavem també espantats amb els nostres petits. El nen pels mocs abundants i moltíssimes otitis, perdua d'audició i la nena a més a més per amígdales ... Que si carnots, drenatges, reducció amígdales. Teniem dos opinions de Metges per la SS i eren dispars. Vaig buscar Otorrino per privat i a dia d'avui continuem amb ell i no hem intervingut a cap dels meus fills que ara tenen 5 anys.
Per si vols una segona opinió és el Dr. José Ramón Claramunt, té consulta a Igualada i també visita a la Teknon. Pots mirar el cuadre mèdic de la teva mutua.
I per cert als meus fills també li ha recomanat l'Aerius i crec que els hi ha anat bé.
Espero et sigui d'ajuda.
Salutacions.
Avatar de l’usuari
moixerno
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

Re: Operació carnots. És necessària?

EntradaAutor: moixerno » dj. jul. 13, 2017 12:46 pm

Gràcies noies!

El Dr. Claramunt m'entra per mútua a la Teknon, així que intentaré demanar hora pel més aviat possible.
I li comentaré també el tema de l'aerius!
Ja us diré!
Imatge
Avatar de l’usuari
llentieta*
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 538
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 9:59 pm

Re: Operació carnots. És necessària?

EntradaAutor: llentieta* » dt. març 20, 2018 10:35 am

Bones noies!!!

Ahir el pediatre ens va derivar a l'otorrino (Moixernó) amb el Dr Claramunt justament al MIPS de Igualada.
I estic una mica espantada...L'Arlet sempre ha tingut molt de moc però aquest hivern ha empitjorat, no pot respirar pel nas, ronca moltíssim i a més fa alguna apnea curta a la nit. :ufs:
Així que ens han dit que el més provable és que calgui operar...i estic molt rallada... alguna que hagi operat? amb quina tècnica? cost operació per privat??? nosaltres som de Caser però acabo de veure que no cobreix el laser :sogra: i ja m'he atabalat....
Tota info és benvinguda!!!!! ;-)))
Arlet :love:
Imatge
Imatge
PANXUPACTE DEURES: :love: Abmo :camio:,Paparra :camio:,Xinxa :camio:,Marsai :camio:,Annieee :camio: :-:.b ,Tiritissima :camio: :-:.b ,Crisgf1980 :-:.b,Araneta :-:.b,Wendell :camio: :camio: .b,Anatolia :camio: i Llentieta* :camio:

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::