Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dl. abr. 16, 2018 3:52 pm

Moltes gràcies a tots/es pels ànims!! SARIS penso igual que tu que depen molt del tutor que et toqui.

Qué tal amb la directora i la resta del professorat saps qué tal és? saps per què hi ha hagut tant canvi de professorat aquests últims anys? es que ja et dic que el dia de les portes obertes la directora em va fallar una mica... i la resta de profes tampoc van parlar molt...

Que bé això que comentes de que l'últim dia no fos cap caos! ja em veia jo com una batalla campal! jajajaja!

Bé! la resta qué tal? algú que hagi presentat ja la sol.licitut?
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dl. abr. 16, 2018 5:10 pm

Hola ,yo aún no he presentado la solicitud y tengi muuuchas dudas, también me gustaría saber un poco más de s.marti
Avatar de l’usuari
aidil_77
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: aidil_77 » dl. abr. 16, 2018 10:30 pm

Bona nit!!! Nosaltres encara estem indecisos.. i ja ha arribat l'hora de fer les inscripcions.
Les últimes setmanes han estat un maldecap perquè canviàvem d'opinió segons passaven els dies i valoràvem diferents aspectes.
Ha estat com viure dins la pel·lícula del dia de la Marmota. ;-)
He anat dues vegades a algunes portes obertes per reafirmar-me en la impressió que m'havien donat les escoles.
Al final hem descartat triar una escola concertada, ens van agradar moltíssim les instal·lacions del Montseny i sabem que els alumnes surten amb molt bon nivell.
Però pensant-t'ho fredament, creiem que en els primers anys de vida els nens han de gaudir de l'aprenentatge. Li donem més importància al fet de formar-se i madurar com persones, aprendre a rumiar i treballar en cooperació amb els altres, que a memoritzar dades, copiar dictats o passar-se moltes tardes fent deures (com és el cas que coneixem del Montseny).
Aquest centre el deixem com a molt bona opció per quan hagin de fer l'ESO i el Batxillerat.
(Perdoneu tot aquest rotllo).
A mi em va enamorar el Pere IV però és el que tinc més lluny de casa, avui hem vist que estan començant a instal·lar un carril bici en tot el carrer, així que l'opció de portar els nens amb cotxe se'm complica una mica.
Us agrairia moltíssim si ens poguéssiu fer cinc cèntims de quin és el nou projecte educatiu que duran a terme els pròxims 4 anys, per valorar si el seguim posant com a primera opció o no.
Si triéssim tenint en compte la proximitat a casa, tant l'Arenal del LLevant com el Acàcies serien els primers a la llista.
A mi l'Arenal no em va dir res, no em va semblar ni bé ni malament (he de dir, que vaig anar a la jornada de portes obertes amb un panxot d'embaràs de quasi 9 mesos i potser no sóc objectiva perquè estava cansadíssima) En teniu alguna referència?
Segons el link que vau penjar pàgines enrera, els nens de les Acacies tenien millor nivell (Alt) que els del Arenal (Mitjà-alt). Sabeu si això es cert?
En fi, que estem com tots/totes.. i això només ha fet que començar. Moltes gràcies pel vostre suport i ànims.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dl. abr. 16, 2018 11:19 pm

entenc pel q dius del panxot q tens dos fills. jo estava quasi igual el curs passat, anant a les portes obrrtrs amb un baby d 1 mes penjat al fulard. I des de q tinc 2 nens valoro més q mai el q suposa tenir el cole aprop de casa. En sèrio, penseu be sobre aixo pq x mi es un punt critic. Valoreu la logistica d on anira el petit a escola bressol i com combina aixo amb recollir al gran. per mi es un moment super estresant cada dia quan he d anar d un lloc al altre per recollir els dos en poc temps i aixo q el cole el tinc davant de casa. Penseu tambe q elncole son molts anys i q potser en awiest temps canviareu d feina i o d horaris i q potser no podreu anar vosaltres a portar els nens o no podreu anar en cotxe o seran grans i voldran anar sols...en fi ara nomes tenen 3 anys i tot aixo sembla lluny pero crec sinceramemt q el punt logistic es mega mega important.
jo em vaig fer un excel i mirant google maps vaig anotar distancia real a cada cole des de casa i des de la feina, temps caminant, temps en cotxe i temps en transport public.
Dit això. A mi Arenal si q em va agradar molt de fet excepte pel tema anglés q es el q em va semblar mes fluix era dels meus preferits. Conec un pare q hi porta el fill i hi portava un altre q ara va a institut front maritim i n estava molt content.
Acàcies a mi em va agradar molt Infanti pero la part de primària no em va entrar pels ulls.
Tema nivell no se fins a quin punt pot servir d criteri ja q potser tambe depen molt de cada promoció.
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
poblenouvina
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: poblenouvina » dl. abr. 16, 2018 11:31 pm

aidil_77 ha escrit:Bona nit!!! Nosaltres encara estem indecisos.. i ja ha arribat l'hora de fer les inscripcions.
Les últimes setmanes han estat un maldecap perquè canviàvem d'opinió segons passaven els dies i valoràvem diferents aspectes.
Ha estat com viure dins la pel·lícula del dia de la Marmota. ;-)
He anat dues vegades a algunes portes obertes per reafirmar-me en la impressió que m'havien donat les escoles.
Al final hem descartat triar una escola concertada, ens van agradar moltíssim les instal·lacions del Montseny i sabem que els alumnes surten amb molt bon nivell.
Però pensant-t'ho fredament, creiem que en els primers anys de vida els nens han de gaudir de l'aprenentatge. Li donem més importància al fet de formar-se i madurar com persones, aprendre a rumiar i treballar en cooperació amb els altres, que a memoritzar dades, copiar dictats o passar-se moltes tardes fent deures (com és el cas que coneixem del Montseny).
Aquest centre el deixem com a molt bona opció per quan hagin de fer l'ESO i el Batxillerat.
(Perdoneu tot aquest rotllo).
A mi em va enamorar el Pere IV però és el que tinc més lluny de casa, avui hem vist que estan començant a instal·lar un carril bici en tot el carrer, així que l'opció de portar els nens amb cotxe se'm complica una mica.
Us agrairia moltíssim si ens poguéssiu fer cinc cèntims de quin és el nou projecte educatiu que duran a terme els pròxims 4 anys, per valorar si el seguim posant com a primera opció o no.
Si triéssim tenint en compte la proximitat a casa, tant l'Arenal del LLevant com el Acàcies serien els primers a la llista.
A mi l'Arenal no em va dir res, no em va semblar ni bé ni malament (he de dir, que vaig anar a la jornada de portes obertes amb un panxot d'embaràs de quasi 9 mesos i potser no sóc objectiva perquè estava cansadíssima) En teniu alguna referència?
Segons el link que vau penjar pàgines enrera, els nens de les Acacies tenien millor nivell (Alt) que els del Arenal (Mitjà-alt). Sabeu si això es cert?
En fi, que estem com tots/totes.. i això només ha fet que començar. Moltes gràcies pel vostre suport i ànims.



Bona nit aidil_77,
Avui hem tingut la presentació del nou projecte del Pere IV. No serà un canvi radical, s'aniran introduint petits canvis.
Aquest any s'han introduït els racons/espais de llengua i de matemàtiques ón ajuden als alumnes a reflexionar i prendre decisions partint de la seva curiositat i interessos. També hi han els espais de lectura; la biblioteca s'ha obert a totes les zones de l'escola: A infantil es fa l'hora del conte setmanal; la directora els hi explica un conte i permet als més petits s'iniciin al món de la lectura, i a primaria tenen 30 min de lectura diaries.
Seguiràn els tallers intergrupals a infantil i l'importància de la llengua anglesa des de P3.

Les noves tecnologies ja no seràn un projecte a part si no que s'integrarà al dia a dia de les classes. Hi haurà un us diari, també com una eina de recerca. Es repartiràn ordinadors a les aules i es dotaran carros d'IPAD a cada planta de l'escola, (ara estava només a educació infantil).

Es faràn més activitats de treball cooperatiu, un d'aquests treballs és especific d'expressió oral i escrita a través de les arts escèniques amb la colaboració de la Beckett.
A través de les arts escèniques es treballarà el desenvolupament de la part oral i escrita, el treball en equip, gestionar emocions, l'importància del joc... etc... Els alumnes aniràn a la Beckett i la Beckett anirà a l'escola.

Molta sort i molts ànims a tots!!!!
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dt. abr. 17, 2018 7:06 am

Hola , alguien sabe como van las inscripciones?
xirinola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dg. des. 20, 2015 8:53 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: xirinola » dt. abr. 17, 2018 11:08 am

Bon dia
Primer de tot ànims a totes a les famílies que esteu en plena tria d'escola.
Jo l'any passat, al igual que la Cositina i la Saris, vaig anar a un munt de portes obertes i vam patir uns nervis que encara m'en recordo..
Al final hem descartat triar una escola concertada, ens van agradar moltíssim les instal·lacions del Montseny i sabem que els alumnes surten amb molt bon nivell.
Però pensant-t'ho fredament, creiem que en els primers anys de vida els nens han de gaudir de l'aprenentatge. Li donem més importància al fet de formar-se i madurar com persones, aprendre a rumiar i treballar en cooperació amb els altres, que a memoritzar dades, copiar dictats o passar-se moltes tardes fent deures (com és el cas que coneixem del Montseny).

Aidil77, em sap una mica greu llegir aquest tipus de comentaris sobre el Montseny. Va ser la nostra escola triada i et puc ben assegurar que els petits es formen, aprenen a rumiar i treballen el cooperativisme d'una manera brutal.. res de memoritzar, copiar dictats o passar-se les tardes fent deures! Són molt petits a infantil i primària per treballar així!.. i de fet diria que a l'actualitat poques escoles del Poblenou i Diagonal Mar treballen d'aquesta manera. Tot amb mesura.
Potser a mida que es van fent grans i arriben a l'ESO comencen a tenir cada cop més responsabilitats, però això és a totes les escoles que vulguin tenir un nivell prou bo per encarar-se al futur
Et recomano si encara tens dubtes que facis una ullada a aquest enllaç on veuràs les coses que fan a P3.
https://parvulari.cemontseny.cat/
Hi ha racons, un Minilaboratori que és una passada, i un equip de treball que té les coses molt clares. Nosaltres de moment n'estem molt contents.. tot i que és cert que no hi ha cap escola perfecta :)
D'altra banda, i com diu la Cositina, per mi el tema proximitat a casa és importantíssim a l'hora de fer la tria. Jo visc a la zona de Diagonal Mar . Algunes de les mamis de la guarde van triar l'escola Arenal i tot i que és a prop, els hi queda a uns 20 minuts caminant.. en resum, que el anar o tornar a escola es pot fer molt durillo si la tens massa lluny (agafar transport, etc..)
Bé, simplement volia fer aquetes puntualitzacions.. sense acritud ehh.. i sobre tot desitjant molta sort a tothom!
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dv. abr. 20, 2018 8:35 am

Hola!!! Ahir a la tarda vaig anar a portar la preinscripció del petit a Acàcies i amb la nostra portaven 29. Per si a algú li interessa la info :)
Imatge

Imatge
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dv. abr. 20, 2018 8:56 am

Ja només queden 3 dies!!!

Molts ànims a tots!!!

Com van els nervis i les eleccions?!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dv. abr. 20, 2018 9:25 am

jo us volia comentar que lo d esperar al ultim dia mes q ser util per teiar la 1a opcio, q hauria de ser de cor com sempre diuen, es util per triar el plan B. estic pensant x exemple q l any passat molta gent es plantejava zflor de maig com a 2a opcio pemsant q era una opcio segura pero l ultim dia d inscripcions ja corria la veu q portaven prop de 50 peticions de 1a opcio... per tant crec q les xifrws de darrera hora com a minim poden orientar sobre si te sentit o no demanar un determinat cole en 2a opcio
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
aidil_77
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: aidil_77 » dv. abr. 20, 2018 10:56 am

sandrix77 ha escrit:Hola!!! Ahir a la tarda vaig anar a portar la preinscripció del petit a Acàcies i amb la nostra portaven 29. Per si a algú li interessa la info :)



Gràcies Sandrix per la info!

Ahir vaig trucar per telefón al Acàcies i em va atendre un noi. Em va dir que portaven recollides 26 sol·licituds, però que tinguessim en compte que aquest any també es presentaven sol·licituds telemàticanent, o sigui que el número podia ser més elevat.

L'Arenal de Llevant tenia 14 sol·licituds rebudes.

Vaig trucar a les dues escoles a les 11 del matí.

Molta sort a tots/es!!!
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
Avatar de l’usuari
aidil_77
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: aidil_77 » dv. abr. 20, 2018 11:05 am

cositina ha escrit:jo us volia comentar que lo d esperar al ultim dia mes q ser util per teiar la 1a opcio, q hauria de ser de cor com sempre diuen, es util per triar el plan B. estic pensant x exemple q l any passat molta gent es plantejava zflor de maig com a 2a opcio pemsant q era una opcio segura pero l ultim dia d inscripcions ja corria la veu q portaven prop de 50 peticions de 1a opcio... per tant crec q les xifrws de darrera hora com a minim poden orientar sobre si te sentit o no demanar un determinat cole en 2a opcio



Crec que la presentació telemàtica fa que el nombre de sol·licituds presentades a les escoles no tingui gaire pes.

Ahir mateix vaig trucar a l'Arenal i em van dir que havien rebut 14 sol·licituds, cosa que em va sobtar molt, ja que és una de les escoles amb més demanda. Suposo que molts pares ho han fet telemàticament i fins que no es tanquin les inscripcions no es traslladarà a les escoles el nombre total de sol·licitud rebudes.

Aquest any, anirem més a cegues... per afegir més nervis al procés. :ufs:
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dv. abr. 20, 2018 11:06 am

Sí, esperar a l'últim dia serveix per això.

Si truqeu a les escoles us poden dir com van d'inscripcions (tot i que algunes potser no donen aquesta info)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dv. abr. 20, 2018 11:08 am

aidil_77 ha escrit:
cositina ha escrit:jo us volia comentar que lo d esperar al ultim dia mes q ser util per teiar la 1a opcio, q hauria de ser de cor com sempre diuen, es util per triar el plan B. estic pensant x exemple q l any passat molta gent es plantejava zflor de maig com a 2a opcio pemsant q era una opcio segura pero l ultim dia d inscripcions ja corria la veu q portaven prop de 50 peticions de 1a opcio... per tant crec q les xifrws de darrera hora com a minim poden orientar sobre si te sentit o no demanar un determinat cole en 2a opcio



Crec que la presentació telemàtica fa que el nombre de sol·licituds presentades a les escoles no tingui gaire pes.

Ahir mateix vaig trucar a l'Arenal i em van dir que havien rebut 14 sol·licituds, cosa que em va sobtar molt, ja que és una de les escoles amb més demanda. Suposo que molts pares ho han fet telemàticament i fins que no es tanquin les inscripcions no es traslladarà a les escoles el nombre total de sol·licitud rebudes.

Aquest any, anirem més a cegues... per afegir més nervis al procés. :ufs:


Ah, que aquest any hi ha inscripcions telemàtiques? NO ho sabia! Com es nota que el meu és el segon i vaig relaxada total neu:-D

Bé, la resta espero que tingueu sort i entreu en primera opció. EN cas contrari, penseu que a Poblenou tenim escoles amb molt bon nivell. Ànims!
Imatge

Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dv. abr. 20, 2018 11:41 am

si no recordo malamemt anypassat tambe es podia fer telematicament pero havies d anar igualment al cole per portar documents i es van fer molt poqies per awuesta via. potser enguany es mes facil i mes gent ho fa online xo personalemnt crec q la majoria d gent seguira anant en persona
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Shasha » dv. abr. 20, 2018 12:20 pm

L'any passat també es podien fer telematicament, jo ho vaig fer aixi, pero igualment havies de portar tota la documentacio a l'escola abans de que acabes el periode de preinscripcions
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dv. abr. 20, 2018 12:26 pm

Sí, encara que sigui la preinscripció telemàtica, cal presentar la documentació acreditativa al centre demanat en primer lloc.

Passo la informació:

Instruccions per al formulari en suport electrònic:

Per canviar de pantalla cal utilitzar exclusivament els botons "següent" i "anterior" de l’aplicació i no els del navegador.
Les dades informades al formulari s’han de desar encara que no es faci l’enviament en el mateix moment.
Per modificar les dades (o tornar al formulari no enviat) es necessita el número del document d'identificació personal (DNI, NIE o passaport) d'un dels tutors i el codi de la sol·licitud (aquest codi es rep a l'adreça de correu electrònic que s'ha informat al formulari).
La sol·licitud només es considera presentada quan, després d’omplir tot el formulari, s’executa l’opció ”enviament” des de l’última pantalla (a partir d’aquest moment ja no es poden fer modificacions) i es presenta la documentació acreditativa al centre demanat en primer lloc.
Un cop enviades les dades es pot obtenir el comprovant de presentació de la sol·licitud on consta la documentació que cal presentar (s'aconsella guardar-ne una còpia).
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dv. abr. 20, 2018 12:34 pm

Qui esperi a última hora em sembla que passarà molts i molts nervis....

Fins i tot, pot passar que canviï radicalment preinscripció.
poblenou_lover
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. març 05, 2018 10:48 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: poblenou_lover » dv. abr. 20, 2018 8:19 pm

Nosotros con 30 puntos finalmente decidimos poner en primera opción una escuela de las más demandadas, que ya estaba con 50 solicitudes hoy. Iremos a sorteo, a pelear con los que no tienen puntos extras, siempre que no se llene de celíacos. A ver si hay suerte...

Los otros colegios que llamé tenían unas 20 - 30 solicitudes a día de hoy, hermanos incluidos, con lo cual veo que todo el mundo espera del último momento...
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Lidiabcn » dv. abr. 20, 2018 9:12 pm

Encara que es fagi telematicAment , fins que no ho presentes a l’escola no conta. Per lo que la info que us han donat crec que es de sol.licituts reals, faltaran els de l’ultim moment. La nostra primera opcio Fort Pienc( eixample dret) avui ja en tenia 57, per 50 places aixi que anem a sorteig....quina angoixa... quan l’he presentat pero m’han dit que anaven molt be... m’ha descolocat del tot perque per mi tot el que passi de 50 es una mala noticia..
Gaia( antiga Cartagena i de nova creacio) en porten ja 48... crec que pot tocar per zona algo de Poblenou...

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::