ESCOLES A SANTS

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
MCORTES
Entrades: 1
Membre des de: dc. gen. 17, 2018 12:49 pm

ESCOLES A SANTS

EntradaAutor: MCORTES » dc. gen. 17, 2018 12:59 pm

Bones,

EL meu petit encara te 19 mesos però estem començant a investigar sobre escoles a la zona de Sants. Nosaltres som d'hospitalet però ens agradaria provar sort per zona sants que ens va més de camí.
Com que no tenim punts estem pensant en escoles concertades.
Em podrieu donar referències, opinions, preus orientatius d'escoles de primaria per la zona?
Em sonen concertades:
Escoal Proa
Escola Sant Medir
Maristes Sants

Moltes gràcies!
Mar71
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dc. març 06, 2013 5:32 pm

Re: ESCOLES A SANTS

EntradaAutor: Mar71 » dc. gen. 17, 2018 5:17 pm

Hola, jo també necessito informació d’escoles de la zona sants les corts. per ara només hem vist la Proa. Ens va agradar molt però és una mica lluny...
Que en sabeu de l’Escola del carme? quin tipus d’educació tenen? és molt tradicional?
Gràcies,
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: ESCOLES A SANTS

EntradaAutor: VespresVerds » dc. gen. 17, 2018 6:01 pm

davoslander
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 08, 2018 3:20 pm

Re: ESCOLES A SANTS

EntradaAutor: davoslander » dj. març 08, 2018 9:51 pm

Hola!
nosaltres hem anat a portes obertes d'algunes públiques del barri i tenim un cacao al cap... perquè ens han agradat vàries però totes són de primera opció, si les poses de segona ja no entres.. hem vist Barrufet, Jaume I, Pràctiques i Lluís Vives.
com ho porteu???
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: ESCOLES A SANTS

EntradaAutor: Essuca » ds. març 10, 2018 6:46 am

davoslander ha escrit:Hola!
nosaltres hem anat a portes obertes d'algunes públiques del barri i tenim un cacao al cap... perquè ens han agradat vàries però totes són de primera opció, si les poses de segona ja no entres.. hem vist Barrufet, Jaume I, Pràctiques i Lluís Vives.
com ho porteu???


Hola,
jo porto el meu fill a jaume I, està cursant p4, te la recomano 100%, si tens algun dubte sobre l'escola pregunta!
L'any passat quan es va fer bolet a Jaume I, des del consorci es va dir (de paraula, res escrit) que si calia bolet, aquest any seria a pràctiques. T'ho dic com a informació, alhora de calcular opcions d'entrar.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: ESCOLES A SANTS

EntradaAutor: VespresVerds » dt. març 13, 2018 6:41 pm

Ostres, és curiós, molts pares em parlen bé de Jaume I, però pocs mestres els agrada treballar-hi. Jo no la conec. Què passa? :content:
verogon
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 15, 2018 3:17 pm

Re: ESCOLES A SANTS

EntradaAutor: verogon » dj. març 15, 2018 4:47 pm

Bona tarda,
el meu fill (ara a 1r de primaria) va al Proa des de P3 i estem molt contents.
Està molt il·lusionat i entusiasmat amb les diferents activitats que s´hi fan.
De fet l'any passat vam canviar de barri però continuarem a l'escola.
El que vulgui info que em pregunti.
Una abraçada,
anairda
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. març 14, 2016 10:11 am

Re: ESCOLES A SANTS

EntradaAutor: anairda » dv. març 16, 2018 1:01 pm

Doncs em sembla molt extrany el què comentes vespresverds...

l'escola ha canviat molt en els últims 4 anys i l'equip de mestres transmet molta pinya i il.lusió per al projecte educatiu que s'està portant.

Així ho respirem molts pares i nens, em sembla a mi...
Sempre estan disposats a col.laborar amb les families, ampa, etc...

Jo hi porto les meves filles desde fa 4 anys i així ho he viscut desde el primer moment
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: ESCOLES A SANTS

EntradaAutor: VespresVerds » ds. març 17, 2018 1:37 pm

anairda ha escrit:Doncs em sembla molt extrany el què comentes vespresverds...

l'escola ha canviat molt en els últims 4 anys i l'equip de mestres transmet molta pinya i il.lusió per al projecte educatiu que s'està portant.

Així ho respirem molts pares i nens, em sembla a mi...
Sempre estan disposats a col.laborar amb les families, ampa, etc...

Jo hi porto les meves filles desde fa 4 anys i així ho he viscut desde el primer moment


Sí, sí. A mi també em sobta. De fet, jo sóc mestra i m'agradaria anar-hi a parar i quan ho comento amb altres mestres em diuen això que et dic... ?-)
Maria_1
Entrades: 4
Membre des de: dl. març 05, 2018 8:52 pm

Re: ESCOLES A SANTS

EntradaAutor: Maria_1 » dc. març 21, 2018 2:42 pm

Hola!!!
En aquests moments estem buscant escola.
Podrieu fer-me cinc centims de l'escola Proa, avantatges, inconvenients.... donar-me la vostra opinió
Moltes gracies
Lluís_1
Entrades: 3
Membre des de: dj. abr. 05, 2018 2:36 pm

Re: ESCOLES A SANTS

EntradaAutor: Lluís_1 » dj. abr. 05, 2018 3:23 pm

Hola!
Primer de tot, molts ànims a tots els qui sou en el procés de recerca d'escola. Recordant-ho ara fa un any, ja ho mires amb perspectiva i relativitzant més però, realment quan hi ets, la intensitat i els dubtes van a tot drap. Força!
El nostre fill ha començat enguany P-3 a l'escola Proa i n'estem molt contents. Sobretot per com el veiem a ell, feliç, amb moltes ganes i ben acompanyat des de la mateixa adaptació fins el dia a dia. És tot molt recent, les sensacions acaben sent molt personals però crec que una cosa important és la connexió amb el centre, el que et transmet. Inicialment nosaltres buscàvem una escola pública del barri. Era la prioritat i les vam pentinar totes. Vam veure projectes molt engrescadors, interessants, amb ganes d'innovació i empenta. I a partir d'aquí vam començar amb el ball d'opcions que molts de vosaltres us deveu plantejar ara. La majoria a sorteig, places limitades, càlculs de distàncies i logística familiar...sobretot, en el nostre cas, ens va poder la por al sorteig i l'assignació d'ofici. La veritat és que fins al final no havíem visitat Proa perquè no ens plantejàvem anar a cap escola concertada. I quan hi vam anar vam constatar que teníem un "problema" perquè ens havia encantat. Ja us dic que és una qüestió de pell, de vegades. De l'entusiasme amb què t'expliquen (viuen) les coses, a banda del plantejament pedagògic i prioritats teves òbviament. Buscant idees objectives, a veure...és molt interessant la idea d'escola activa que apliquen. La de l'alumne al centre de l'educació, el tarannà cooperatiu a l'aula, de recerca d'hàbits i coneixement des d'una perspectiva lúdica i al ritme de l'infant. Treballen força en ambients, molt creatius, la psicomotricitat, música dos cops per setmana, cura de l'hort setmanal...Ja han fet una primera excursió de tot un dia en una granja, sortides puntuals al barri ( parc per veure la tardor, visita de fires de nadal...). Aquest any ( ara a l'Abril ) ja fan colònies, una nit fora de casa a Osona amb el circ com a temàtica. Un tema enriquidor és també el dels padrins. En tenen un de primària fins a P-5 i la relació que s'estableix és molt maca. Més detalls...de moment no li donem molta importància però l'anglès ja es comença a treballar a P-3 en algunes classes de manera molt lúdica ( a música, en alguna cançó, etc...). Diria que la natació comença a P-4.
Les professores que hem trobat fins ara són un encant, i la nostra experiència de moment és molt bona. A l'aula sempre hi ha la seva a banda d'alguna mainadera i alguns cops la logopeda o la psicòloga d'infantil que manté una relació molt estreta amb els grups. Important a tenir en compte és també la disposició a reunions i dia a dia amb la professora. Acompanyes els nens fins la mateixa porta de l'aula i això et permet un contacte diari i de confiança que en el nostre cas trobàvem essencial.
És tot molt recent, com ja dic. Inconvenients? Potser el preu. També trobo a faltar el concepte d'AMPA de l'escola pública. Tot i que, com dic, els canals de participació són força actius, amb la possibilitat d'implicar-te com a pare o mare delegada i participar de totes les assemblees ( a Proa els titulars de l'escola som els mateixos pares, això també és interessant).
Ara estan també immersos en un procés de transformació. Són un dels 25 centres d'Escola Nova 21 que fan ara la prova pilot de tres anys per transmetre després l'experiència a la resta d'escoles adherides. I això, suposa repte, respecte i també il·lusió, i se'ls nota. Al marge de l'opinió sobre el projecte en sí, m'atrau també la idea que l'escola s'obri a propostes renovadores amb els riscos i rèdits que pugui suposar. Això repercutirà en la resta de cicles. Pregunta estrella: projectes? Hi avancen a primària potser en un terç del temari. Llibres: n'hi ha però amb tendència a reduir-ne pel mateix concepte de transformació que comentava. En fí! No sé si us he embolicat més, però espero haver pogut resoldre algun dubte! Ànims i visiteu totes les escoles que pugueu, val la pena!
Maria_1
Entrades: 4
Membre des de: dl. març 05, 2018 8:52 pm

Re: ESCOLES A SANTS

EntradaAutor: Maria_1 » dv. abr. 13, 2018 1:58 pm

Moltíssimes gràcies Lluís pel vostre temps i informació.

Ho tindrem en compte.
laurabernabeu
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. abr. 21, 2017 10:44 am

Re: ESCOLES A SANTS

EntradaAutor: laurabernabeu » dc. abr. 25, 2018 12:36 pm

Molt interessant tota la informació que ens fas arribar! Gràcies per dedicar-hi temps!!!!
Dubtem entre PROA i una altra escola, però és molt valuosa tota la teva aportació!
Merci!!!!!
Nuria Balp
Entrades: 1
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 7:13 am

ESCOLES A SANTS

EntradaAutor: Nuria Balp » dg. oct. 14, 2018 7:40 am

Bon dia pares,

Nosaltres hem començat a preocupar-nos per l'escola on portarem la Júlia l'any vinent.

Ens agradaría tenir info sobre Proa ja que l'any passat ja vam veure Maristes, ens va agradar el seu projecte educatiu pero per logística familiar ens complica molt arribar cada dia.

Algú te informació de cuantes línies te proa, preus i activitats i places?

Nosaltres estem entre Proa i Santa Dorotea a Sarria, aquest últim perque el seu pare treballa al costat i l'any passat vaig anar a les portes obertes i ens va agradar molt.

Gràcies per l'ajuda

Nuria

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::