Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Lidiabcn » dc. abr. 25, 2018 12:29 pm

mond ha escrit:
Lidiabcn ha escrit:
cositina ha escrit:ostres parlant de coles q sembla q persen poder d atraccio em diuen q encants portava 53 (fa uns cursos nhavia tingut 100 i pico no??) ...en canvi fort pienc 75

Finalment Encants 70 i Gaia plena en 1a opcio... no se que ha passat aquest any...

Bona nit, d’on heu tret la Info de Gaia i Encants? Ens arriben altres dades...
Merci[/quote
Gaia 68 i Encants 57, Confirmat per l’escola.
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dc. abr. 25, 2018 1:28 pm

Gràcies a tots de nou!!! Siii! crec que aquest any ha estat tot més repartit sense comptar Flor de Maig, Fluvià, Vila Olimpica (crec que tenia 55 pero Bolita2015 si truques a l'escola t'ho diràn) que sí hauràn d'anar a sorteig la resta ha estat bastant més equilibrat que altres anys.

Per cert! PereLlull Catalònia també a pujat respecte l'any passat oi? tinc un conegut que va presentar la sol.licitut i veig que ara haurà d'anar a sorteig...
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dc. abr. 25, 2018 2:04 pm

mond ha escrit:
sandrix77 ha escrit:Ostres que fort! Estic flipant amb aquests números. Nosaltres que vam posar Pere IV fa 3 anys i van haver-hi 63 sol·licituds! Aquest any veig que haguéssim entrat tranquilament...En fi. Que ahir vaig tenir entrevista amb la tutora del meu fill i per curiositat vaig preguntar quantes sol·licituds tenia Acàcies. En tenien 47, però 41 per P3. Veig que algú devia venir després hehe. Amb les dues escoles noves que s'han fet en aquests 3 darrers anys, la cosa queda més repartida.

No voleu dir que molta gent ha agafat Flor de Maig pensant que Llacuna era impossible? I ara mireu, s'han invertit els números.

Molta sort a tothom!



Pel que sé les portes obertes de Llacuna van ser desastroses...I potser la fama de la Llacuna no era tan merescuda, no ho sé. Em sobta que menyspreeu una mica les decisions de la gent, o la Flor de Maig en concret. Més que res perquè si 71 persones l'han posat de primera opció amb 12 germans i estant en barracons, tenint un menjador amb catering, potser, només potser, és que el projecte educatiu és el que més ha agradat...A mi m'han preguntat per l'escola moltíssimes families i totes estaven convençudes de que era la seva primera opció, les portes obertes els van emocionar a tots.
Ara, tothom és lliure de fer-se una opinió.

Sort a tots els que no heu entrat sense anar a sorteig..


No, no. Ni molt menys ho dic per menysprear. Ho dic pq La Llacuna portava uns anys amb molt bona fama, i la Flor de maig, al ser nova, la gent sempre se la mirava amb més prudència. És un fet constatat que hi ha molta gent que té por de no entrar si posen segons quina opció. Jo conec gent que ho fa i tu segur que també.

A mi personalment La Llacuna no em va agradar gens, i mira, a la època del meu gran tenia molta demanda. I Fluvià ni t'explico! I són escoles que arrassaven. B, Fluvià encara arrassa.
Imatge

Imatge
bolita2015
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:04 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: bolita2015 » dc. abr. 25, 2018 2:11 pm

Hola!, Actualitzo la llista amb les dades que heu anat donant. Al Vila Olimpica he trucat i el noi de
recepció m'ha dit que ell va veure 22 sol.licituds de 30 punts pero no m'ha sapigut dir el total i la directora no hi era :(

Escola/ sol·licituts / places / +falten -sobren
Llacuna 49 / 50 / -1
Pere iv 48 / 50 /-2
Voramar 40 / 50 /-10
Montseny 51 /50 /+1
Sant Martí 49 /50 /-1
Fluvia 66 /50 /+16
Flor de Maig 71? /50 /+10
poblenou ? /50 /?
Brusi ? /50 /?
Provençals 45 /50 /-5
Bogatell 40 /50 /-10
Arenal 50 /50 /0
Acacies 42 /50 /+9
Vila Olímpica 55? /50 /?
Mar bella 28 /50 /-22
Grevol 53 /50 /+3
Asunción ? /50 /?
Auditori 24/50/-26

Està clar que ara ja no podem fer gaire més que esperar, pero aquesta llista a mi em va ser molt útil i segur que als de l'any vinent els hi vindrà molt be tenir-la :)
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dc. abr. 25, 2018 2:38 pm

Actualitzo!

Escola/ sol·licituts / places / +falten -sobren
Llacuna 49 / 50 / -1
Pere iv 48 / 50 /-2
Voramar 40 / 50 /-10
Montseny 51 /50 /+1
Sant Martí 49 /50 /-1
Fluvia 66 /50 /+16
Flor de Maig 71 /50 /+21
poblenou ? /50 /?
Brusi ? /50 /?
Provençals 45 /50 /-5
Bogatell 40 /50 /-10
Arenal 50 /50 /0
Acacies 42/50 /+9
Vila Olímpica 55 /50 /+5
Mar bella 28? /50 /-22
Grevol 53 /50 /+3
Asunción ? /50 /?
Auditori 28/50/-22
Catalonia 55/50/+5

Altres zones
Gaia 68/69?/-1
Encants 57/50/+7
Nessa_Nessa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 01, 2018 7:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Nessa_Nessa » dc. abr. 25, 2018 5:19 pm

Hola!

Moltes gràcies a tots per tota la info que compartiu i pels ànims i positivitat!

A nosaltres ens tocarà patir... som dels que anirem a sorteig per una plaça a Fluvià, i tampoc sembla que haguem encertat gaire en l’ordre de la resta de coles de la llista... (Catalonia, Flor de Maig..., jijiji), ja que la majoria ha omplert amb sol.licituds de primera opció. Bé, creuarem els dits! Ara no podem fer altra cosa :)

Sort a tots :globus:
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dc. abr. 25, 2018 7:49 pm

Ostres Nessa_Nessa no heu possat cap a la llista que no hagi omplert? A veure si teniu sort i entreu a Fluvià! Ànims!!!
Nessa_Nessa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 01, 2018 7:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Nessa_Nessa » dc. abr. 25, 2018 10:00 pm

ISIS1980 ha escrit:Ostres Nessa_Nessa no heu possat cap a la llista que no hagi omplert? A veure si teniu sort i entreu a Fluvià! Ànims!!!


Si, ISIS1980. Hi tenim St Martí, Acàcies, Llacuna... però estan força abaix a la nostra llista per a que sigui una assignació molt directe... Vaja, que està difícil la cosa.
Però confiarem que tindrem plaça i que el petit anirà content a l’escola.
Gràcies pels ànims!!!
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dc. abr. 25, 2018 10:15 pm

Nessa_Nessa ha escrit:Hola!

Moltes gràcies a tots per tota la info que compartiu i pels ànims i positivitat!

A nosaltres ens tocarà patir... som dels que anirem a sorteig per una plaça a Fluvià, i tampoc sembla que haguem encertat gaire en l’ordre de la resta de coles de la llista... (Catalonia, Flor de Maig..., jijiji), ja que la majoria ha omplert amb sol.licituds de primera opció. Bé, creuarem els dits! Ara no podem fer altra cosa :)

Sort a tots :globus:


Nessa, ja veuràs com tindràs sort al sorteig!! ;)

Això sí, els nervis els tens assegurats! L'any passat varem tenir la sort que gent del foro va anar al sorteig in situ. No sé si ajuda a nivell de nervis, però va servir per veure que triguen força a actualitzar la pàgina web del Departament amb el número del sorteig confirmació oficial. La part positiva que saps molt abans si has tingut sort.

Molts ànims i molta sort!!! I pensa que has escollit la teva escola preferida, i una molt bona llista! ;)
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Saris » dc. abr. 25, 2018 10:18 pm

Oi Oi Oi!! Estic flipant amb les dades aquest any!! Per fi la situació al barri sembla que s'ha normalitzat! Què bé!!!! Enhorabona a tots els que entreu directes, quin descans! I molta sort als que aneu a sorteig.

I a les que entreu al St. Martí, molt benvingudes!! Espero poder estar a la presentació que us faran al juny/juliol com a representant de l'AMPA, i qualsevol coseta que necessiteu, tota vostra!!!!

Salut!!!
Imatge Imatge
Laion
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 06, 2018 6:38 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Laion » dj. abr. 26, 2018 8:58 am

Al Brusi hi ha hagut 55 preinscripcions a p3 (25 germans i 30 noves). Sort a totes!
patri84
Entrades: 4
Membre des de: dt. nov. 21, 2017 8:55 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: patri84 » dj. abr. 26, 2018 10:24 am

Hola!!! Algún sap com han quedat el jesuïtes del Clot?

Gràcies i sort a tots/es!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. abr. 26, 2018 10:42 am

Laion ha escrit:Al Brusi hi ha hagut 55 preinscripcions a p3 (25 germans i 30 noves). Sort a totes!


hola laion he llegit en un altre post q esteu a p3 i voleu canviar de cole. si no es indiscrecio de quin cole a quin cole voleu canviar?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: LyD » dj. abr. 26, 2018 11:21 am

Aquest any s'ha regulat a tot arreu moltíssim. També s'ha notat l'aposta per les les escoles de nova creació i, si més no per el nostre barri, que molt poca gent s'ha esperat a l'últim dia.

El següent pas quin és? Hem de rebre ens els pròxims dies un missatge amb el número identificatiu?
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. abr. 26, 2018 12:45 pm

Saris moltíssimes gràcies!! estic encara que no m'ho crec!! ja m'acostaré als de l'Ampa per saludar-te! >.-<:

LyD segons el calendari el dia 3 es publica la llista de sol.licituts amb la puntuació provisional i imagino que ja indicaràn el nº. aleatori que tenim. Després hi ha un marge fins el dia 8 per presentar al.legacions i el dia 10 surt la llista amb la puntuació definitiva i el dia 11 és el sorteig.

Per qui vulgui o pugui anar al sorteig és el día 11/5 a les 11h al Serveis centrals del Departament d'Ensenyament: Via Augusta, 202, Barcelona

Molta força a tots/es!!!
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. abr. 26, 2018 12:51 pm

Algú sap per curiositat quantes sol.licituts ha tingut l'Escola Poblenou i Asunción de Ntra. Señora?
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. abr. 26, 2018 12:55 pm

ISIS1980 ha escrit:Algú sap per curiositat quantes sol.licituts ha tingut l'Escola Poblenou i Asunción de Ntra. Señora?


jo hi vaug trucad any passat i crec q tb al 2016. asuncion no dona la xifra per telefon (tot i q al final la llista és pública) i poblenou solen donar xifra aproximada sense concretwr xifra exacta. de totes maneres quan surten les llistes pots anar a qualsevol cole i mirar-la
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. abr. 26, 2018 1:11 pm

Merci Cositina! és simple curiositat... com son coles amb baixa demanda normalment però aquest any sembla que està tot més equilibrat era per sapiguer com havia anat...
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dj. abr. 26, 2018 1:35 pm

ISIS1980 ha escrit:Merci Cositina! és simple curiositat... com son coles amb baixa demanda normalment però aquest any sembla que està tot més equilibrat era per sapiguer com havia anat...


Tenen molt poca demanda i suposadament per aquesta raó no donen les xifres. Encara que els últims anys a Barcelona són els Maristes els que han tingut la demanda més baixa de tota la ciutat presumptament pels escàndols de pederàstia i el coneixement que tenia l'equip directiu i no feia res, ho amagava.
Nessa_Nessa
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. març 01, 2018 7:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Nessa_Nessa » dj. abr. 26, 2018 5:51 pm

PereLlull ha escrit:
Nessa_Nessa ha escrit:Hola!

Moltes gràcies a tots per tota la info que compartiu i pels ànims i positivitat!

A nosaltres ens tocarà patir... som dels que anirem a sorteig per una plaça a Fluvià, i tampoc sembla que haguem encertat gaire en l’ordre de la resta de coles de la llista... (Catalonia, Flor de Maig..., jijiji), ja que la majoria ha omplert amb sol.licituds de primera opció. Bé, creuarem els dits! Ara no podem fer altra cosa :)

Sort a tots :globus:


Nessa, ja veuràs com tindràs sort al sorteig!! ;)

Això sí, els nervis els tens assegurats! L'any passat varem tenir la sort que gent del foro va anar al sorteig in situ. No sé si ajuda a nivell de nervis, però va servir per veure que triguen força a actualitzar la pàgina web del Departament amb el número del sorteig confirmació oficial. La part positiva que saps molt abans si has tingut sort.

Molts ànims i molta sort!!! I pensa que has escollit la teva escola preferida, i una molt bona llista! ;)


Gràcies Pere Llull!
Sí, sempre ens quedarà que vam omplir la llista seguint el que creiem més adient pel nostre fill. Esperem tenir sort! I si toca anar a una altra escola, segur que també hi estarem a gust :)
De nervis, però, anirem servits aquestes setmanes vinents
:-o00m A veure si puc practicar Mindfulness per preparar-me pel que ve jejeje

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::