Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. maig 18, 2018 6:33 am

Bon dia!

Com aneu? Jo fataaaaaaaaaaaaal. Porto vàries stmanes seguides pujant més del que m’agradaria, però dins del mig quilo que se suposa normal en el tercer trimestre d’embaràs.
Tenia vist que no ho estava fent malament del tot però potser podia evitar o controlar millor quan a vegades menjo fruits secs amb el iogurt, per exemple. Però aquesta setmana ja ha sigut de traca, i ahir la traca final (les hormones no em van ajudar gaire).
He pujat 1’1 kg. i a sobre les últimes analítiques (dilluns) surten un piló de coses alterades. Avui tinc endocrí i a veure si em puja una mica la medicació de les tiroides i amb això controlem, i potser li demano una dieta o algo, tot i que si l’any passat no me la va voler donar i portava el doble de quilos.... riurà de mi!!

En serio que ho porto fatal, sobretot perquè fa uns dies que tinc molta gana, em venen de gust porqueries (en l’embaràs preferia fruita i cosetes més sanes, però les últimes setmanes...).

Quins reptes em proposo?
- primer de tot: anar a comprar molta fruita i verdura.
- segon: cuinar i preparar coses saludables i així tenir sempre opcions saludables ràpides a la nevera.
- tercer: evitar les proqueries o fer com al principi de l’embaràs que els capritxets eren realment de tant en tant i en quantitats controlades.
- quart: beure molt, últimament he detctat que bec poc, i això jo ajuda a la retenció de líquids.

D’activitat no em proposo res, vaig a la piscina gairebé cada dia, quan no hi vaig és perquè vaig a fer alguna caminadeta o tenim molts metges i ja caminem.

Com aneu vosaltres??
Espero que millor que jo!

:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Xia » dv. maig 18, 2018 7:07 am

Bones,

Jo aquesta setmana 62,8. A poc a poc... espero que no torni a pujar de cop... jeje.

ametista ja et trobes millor? has pogut mantenir la baixada? Espero que estiguis millor :)
capseta Molt bé els reptes que et proposes! Molts ànims!!! Però si puges dins els marges que són normals tranquila :) Ja queda menys!!


Com us ha anat la setmana?

:-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. maig 18, 2018 9:01 am

hola noies!

capseta ja m'imagino que pujar un quilo de cop et sembla molt perquè fins ara has anat controlant molt bé però per altra banda et diré que justament perquè fins ara has anat controlant molt bé ara tens una mica més de marge (ara que és normal pujar més també, per les alçades de l'embaràs on estàs) a més, el teu objectiu era no pujar més de 4 kg i en portes 2'3 kg, està molt bé!! >.-<:

Xia molt bé aquesta baixada! baixar a poc a poc és el millor pel cos i per no tornar-ho a recuperar! >.-<:

doncs jo ja em trobo bé (era la medicació la que em provocava viatges continuats al WC) però segueixo amb repòs relatiu (ja em puc moure però sense passar-me i per tant camino una mica i prou, res de gimnàs, etc) o sigui que evidentment he recuperat el pes perdut al WC :ufs: però vistes les circumstàncies no em queixo, pensava que seria pitjor! (vida sedentària, a vegades pico quan no toca.....) avui 69.6 kg.... almenys no passo dels 70! :content:

i a la resta com us ha anat???
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: beren » dv. maig 18, 2018 1:13 pm

Hola! Una altra que està a 62.8. Aquesta setmana he baixat poc, només 300 gr però mica en mica.

Xia, estem a la par. mica en mica
Capseta, no t'agobiis. Intenta menjar sà però sense obsesionar-te i a veure que et diu l'endocrí del tiroides. De tota manera tens marge i al final de l'embaraç és quan es fa la pujada més bèstia
Amestista, poc a poc. Les pèrdues pel wc per desgràcia es recuperen ràpid

Ho aconseguirem! :ok:
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. maig 18, 2018 2:16 pm

Hola noies!!

Que bé que la majoria poc a poc aneu baixant!! Capseta ho portes super bé!!! I tu ametista a sobre que has de fer repós està molt bé també!

Jo fatal, altre cop, no ho entenc pas... Al final si que hauré d'anar de pet a l'endocrí, a veure si faig el cop de cap i demano visita però no en conec cap per la zona de Girona... Ahir vespre, per curiositat em vaig pesar i feia 67,7!!! O sigui que molt bé, mig quilet menys que setmana passada i sent a la nit, aquest matí estava ben ilusionada esperant veure el pes en dejú al matí i resulta que 68,6???!!!!! Que ha passat aquesta nit??? No ho entenc, segons el pes d'avui al matí + 200gr mínim :ufs: :ufs: :ufs:

No ho entenc, i és desesperant....
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. maig 18, 2018 5:50 pm

Jomateixa, el meu endocrí visita a Girona i entra amb diverses mútues, és el Dr. Carreras. En general n’estic molt contenta menys avui, que m’ha posat negra!!!

Resulta que se m’ha disparat el colesterol i els triglicèrids, i em diu que em cuidi més. Commm??? El meu problema no és que no em cuidi, de tot el que m’ha dit ja ho faig!!!! Quina ràbia, he sortit fatal de la consulta.

Ahh, i efectivament em puja la medicació per la tiroides!

En un altre moment entro i personalitzo, que ara estic que trino.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » ds. maig 19, 2018 1:01 pm

beren res de poc! està molt bé! no podem baixar a raó de quilo per setmana, al cos no li aniria bé.. el més adequat és perdre això 300 grams, o 500.. o 600.... la qüestió és anar fent i vas molt bé! :ok:

Jomateixa... sonàmbula no ets, no? :content: doncs no sé què pot haver passat, potser sí que estaria bé una visita, almenys orientativa, amb un endocrí, et pot servir com a mínim per conèixer més com va el teu cos....
una altra cosa que pots fer si realment hi ha molta variació de pes d'un dia a un altre és pesar-te cada dia de la setmana (sempre en les mateixes condicions: mateixa hora, mateixa roba, en dejú) i quedar-te amb el pes més baix (no ho dic jo, eh? és d'un llibre que tinc de menjar bé, etc d'una doctora :content: )

capseta ostres amb l'endocrí! ja estàs més calmada?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: capseta » dc. maig 23, 2018 1:14 pm

Hola noies!

Avui entro amb una mica més de temps, i amb més calma!

Xia, molt bé anar baixant a poc a poc! I sí, el repte és aquest, no tant baixar moooolt sinó anar baixant lentament i no fer pujades, o no gaire brusques (que tots tenim setmanes de tot, i el factor hormonal també ens pot afectar força).

Ametista, gràcies per fer-me mirar les coses d’una altra manera!!! Ara només falta que les setmanes que queden no em desmadri.
Me n’alegro de que ja estiguis millor, així doncs més o menys quan podras començar a fer més activitat? Ara no et queda més que controlar-te força el que menges ja que no pots tenir gaire activitat, però sense estressar-te!!

Beren, baixar 300g està bé!! Com deiem amb la xia, el millor és fer la baixada progressiva i anar mantenint i afermant el pes, vigilant de no pujar.gràcies pels ànims i els consells!! Intentaré no estressar-me!

Jomateixa, em sembla encertat el consell de l’ametista de pesar-te cada dia (o alguns dies de la setmana) i fer una mitjana setmanal del pes, perquè això no s’entén!!! Què va fer el teu cos a la nit? Pot ser que la bàscula estigui desequilibrada i no pesi bé?
D’altra banda, no deixaria passar gaire temps sense la visita a l’endocrí.

EGO: com us deia, se m’ha alterat una mica la tiroides i ja m’han pujat medicació. Això cap problema! En 3 setmanes tornem a fer revisió per saber com ho porto.
El problema és que el colesterol se m’ha disparat (sabeu allò de a más de 200 tienes que actuar? Doncs jo el tenia a 328!!!!) i també m’han pujat els triglicèrids.
Em va fer molta ràbia la visita a l’endocrí perquè en comptes de mirar més enllà només em deia que m’hauria de cuidar, que segur que tant bé com dic no ho faig i bla bla bla.... i jo sé que sí que hoe stic fent prou bé!!! I si em passo amb el menjar no és precisament amb coses que tenen colesterol!
Però bé, després del drama inicial (a més porto uns dies més ploranera i tot m’afecta més) ja hem vist que he de seguir com fins ara, menjant sa i equilibrat i vigilant un pèl més els “capritxets” però sense agobios.
A més a més jo sempre he sigut de tenir el colesterol alt tot i no tenir una mala alimentació i fer exercici regular (ja de nena), o sigui que dec tenir algo al cos que m’hi predisposa.
De totes maneres portaré els resultats a la propera visita de ginecòlogues per veure com ho veuen elles.


Què? Com porteu la setmana?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. maig 23, 2018 10:01 pm

Hola noies!!

Capseta! Gràcies per la recomanació de l'endocrí. Jo no tinc mútua, així que sigui quin sigui el que vagi hauré d'anar pagant... Aviat tinc control analític, pensava esperar a tenir els resultats així vaig amb els útlims valors, però també em puc trobar que em vulguin demanar més coses i haver de fer analítica més vegades...

Penso que he arribat a un punt que sí em convé que vaig a l'endocrí. No només pel pes, hi ha dies (per sort no sempre) en que em noto súper irritable, salto a la mínima amb tothom i em costa un piló que se'm passi el cabreig, avui he anat a la pelu i m'ha dit que troba que em cau moltíssim el cabell, és cert, últimament em cau més, però vaig tan de bòlit que no m'he parat a pensar-ho fredament, fa dos nits que em desperto amb parestèsies a un braç... Per separat són cosetes que mira, passen i ja està, però en conjunt potser sí volen dir que hi ha alguna cosa que no rutlla perquè crec que totes aquestes coses poden ser símptomes de l'hipotiroïdisme.

Quan hi hagi anat ja us diré el què!
Sunyer
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dc. maig 23, 2018 8:44 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Sunyer » dc. maig 23, 2018 10:23 pm

Jomateixa, el problema és la vida diària, volem arribar a tot, i tot és massa.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. maig 25, 2018 6:39 am

Bon dia!!!

Jomateixa, doncs ja saps, no ho deixis per gaire més tard!! Si vols altres referències d’endocrins te’n puc donar, a casa meva som uns quants amb problemes de tiroides i n’hem visitat diversos, i en general hem estat contents amb el tracte, la emva mare sobretot n’ha visitat de diferents (ha hagut de canviar però no perquè no hi estigués bé).
I sí, com dius, potser et demani més anàlisis de les que tu et faries. Cadascun té les seves “manies”.
Alguns dels símptomes que anomenes jo no els tenia relacionats amb hipotiroidisme, potser perquè no són dels que em passen a mi! Jo sobretot he tingut cansament, pell seca, caiguda de canell, engreixar-me amb facilitat, irritabilitat.

Bé, passo a fitxar!
Doncs després d’una setmana normal, perquè dissabte i diumenge vaig menjar xurros (era el meu comiat a la bona vida, jajaja), i els altres dies he seguit menjant normal però sempre amb la cosa de “ara menjaria un tallet de finestra però noooooooo” (i ganes de tirar-me per un pont), o coses així, he aconseguit mantenir-me!!!
De fet he baixat 100grams, que tampoc era la intenció. Suposo que la medicació fa miracles!!!
Estic a 68’4.
>.-<:

Va, després del berrinche de la setmana passada i de fet una setmana difícil.... em tocava una alegria amb aquest tema!!!

Vaaaa, com aneu les altres? Que avui estic de subidón! Espero que a totes us hagi anat molt bé la setmana.


Per cert, dels proposits, el de l’aigua ho intento però no en bec prou segons els meus estàndards!! Tinc un problema: am l’embaràs si he d’anar a depen on (metges, piscina, compra...) no vull beure massa per no pixar tota l’estona, al vespre tampoc, durant el dia si estic fent coses molts cops no hi penso, i si bec durant els àpats se m’infla massa la panxa i em trobo fatal durant hores.
Així que hauré de deixar-me d’algunes tonteries i buscar la manera de beure més, com a mínim el litre i mig diari.
Les altres sí les hem complert, estem a tope amb fruita i verdura (de fet abans ja ho feiem, ara semblem vegans). I sobretot m’estic posant fina de síndria i meló (així també entra líquid, mira...).
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. maig 26, 2018 11:07 pm

Hola!

Doncs jo aquest matí 67,8 Kg. Almenys he baixat per fi de 68 després d'unes setmanes d'estancament.... No és per tirar coets i veig difícil assolir el meu objectiu abans del 22 de juny pero algu és algu... Viam aquesta nova setmana com anirà.
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Sumsi » dg. maig 27, 2018 8:56 am

Hola noies!!

No arribo ni objectius ni estic gaire animada he pujat de pes, uuuffff ja crec que hauria de combinar amb esport però vaig tan cansada últimament.

Jomateixa82 molt bé!!

capseta jo si estigués embarassada i tot no sé si tindria tanta capacitat, com vaig tenir diabetis gestacional i vaig fer dieta per no posar insulina si que vaig mantenir un pes regular, però el principi d'embaràs recordo que tenia una gana

Ametista com et trobes?, com va la baixa?

Molts ànims noies i a veure com va la propera setmana
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dc. maig 30, 2018 11:25 am

Sumsi ànims! a veure si aquesta setmana va millor!

capseta molt bé aquests 100 grams! sigui o no per la medicació la qüestió és que segueixes controlant el pes >.-<:
però ostres, a 328 el colesterol? tot i que tinguis tendència a tenir-lo alt és una bona pujada no? l'ametistu també té la mateixa tendència, i el metge ja li diu que no és tant per l'alimentació sinó per genètica (heretat de la seva mare) evidentment l'alimentació hi influeix però no el té alt perquè mengi greixos saturats precisament (és anti-greixos saturats total i molt MOLT pro fruita i verdura) simplement el seu cos no ho gestiona bé.... quan més a ratlla ha tingut el colesterol és quan ha fet molt d'esport o feines d'esforç físic, i ara vol posar-se seriosament altre cop amb l'exercici perquè el metge vol que comenci a prendre medicació i ell s'hi nega (és anti-medicació també :-:) ) i jo mentrestant estic amb la croada PRO civada :-D perquè es veu que la civada (=avena) va molt i molt bé per regular el colesterol i també redueix els triglicèrids. Tu en menges sovint?

capseta ha escrit:així doncs més o menys quan podras començar a fer més activitat? Ara no et queda més que controlar-te força el que menges ja que no pots tenir gaire activitat, però sense estressar-te!!

des de dilluns que he tornat al gimnàs! >.-<: vaig fent amb tota la calma, que no vull forçar però més o menys vaig fent les classes senceres! ...ara, tinc unes agulletes que bffffffffff :content:

a veure si es nota a la bàscula perquè divendres feia 69'9 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai casi! almenys no és un 70 però estic al límit! :menjadonuts:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: capseta » dc. maig 30, 2018 2:10 pm

Hola!

Ametista et responc, de civada en prenc a temporades, generalment en porridge per esmorzar (llet, canyella i civada) i a vegades en tortitas amb platan i ou també, i volia provar de fer més coses (algun pa o galetes) però encara no m’hi he posat, ara que m’he comprat la Thermomix potser podria fer un pensament, però el dia a dia se’m menja!
A mi també m’han dit que deu ser genètic això del colesterol, però els meus pares sempre ho han tingut bé, menys ara que ja són grans (i no s’estan de res!) i ho tenen al límit o un pelín alt. Però ja de petita (8 anys) em va sortir alt, i això que menjava de conya!!
La metgessa de capçalera em va dir que el que acostumen a fer amb els pacients es començar per dieta, si cal ajudar amb danacol (que jo li vaig dir que era una tonteria i màrqueting i em va dir que també, però que funcionava, que simplement era com si vingués a ser un complement alimentari), i si amb això no n’hi havia prou ja passaven a la medicació.
A mi tant ella com la llevadora ja em van dir que tranquila, que estic fent-ho molt bé i que després de l’embaràs ja mirarem bé el colesterol per si cal fer alguna cosa o no, que evidentment cuidi tant com pugui l’alimentació, però no em van fer sentir culpable com l’endocrí.
De totes maneres el teu recordatori sobre la civada em fa plantejar-me que ara en prendré força!!! Com a mínim als matins.

Me n’alegro de que ja puguis anar al gimnàs!! Encara que hagis de començar mica en mica, segur que de seguida agafes ritme! I ja passaran les agulletes!

ametista ha escrit:
a veure si es nota a la bàscula perquè divendres feia 69'9 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai casi! almenys no és un 70 però estic al límit! :menjadonuts:

Aiiiii!!!!! A tope doncs amb el gimnàs, que ho has estat fent molt bé durant molt temps i ara no volem veure més el 7!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Vannion » dj. maig 31, 2018 9:44 am

Bon dia bona gent! Fa mesos que entro a tafanejar des de l'ombra, i sempre m'heu semblat un grup molt admirable. Mai en la meva vida m'havia preocupat pel pes, i sense fer res sempre m'havia mantingut amb bona figura i estat físic. Per aquesta raó, la vostra perseverança i voluntat sempre em feien llegir-vos!
Però ha arribat el dia, que a mes a mes de llegir, participaré i intentaré contagiarme del vostre bon fer i la vostra força de voluntat!
Us posaré en situació!
Tinc un bebè de 9 mesos, i després de parir, pesava +1kg d'abans de l'embaràs. Amb la lactància pesava +3-4 kg del pes previ a l'embaràs (hi ha gent que li aprima i gent que li engreixa). I avui m'he pesat i peso gairebé 7 kilos més !! (Fa un mes i poc que vaig deixar de lactar, i pensava que hauria baixat!)
La veritat és que ara és quan em començo a sentir una mica orpimida en la meva roba habitual, i no perquè s'acosta l'estiu, si no més aviat perquè m'estic adonant que això és un cercle viciós i contra més engreixes més fàcil és seguir guanyant pes, m'apunto amb vosaltres!
Reconec, per altra banda, que fins ara no he vigilat gens el que menjava. Sóc de tassa de llet carregada amb ColaCao abans de dormir (meeeeec) , treballo de nits i les nits que em toca treballar picotejo tot el el torn, i a mes a mes no faig gaire exercici físic. Així que de moment simplement em proposo modificar aquesta mals hàbits i aviam com anem! Aprofitare que he de fer el menjar del meu nen, per menjar jo igual (bullit, vapor i planxa) i intentaré treure'm del vici del got de llet. A mes a mes la setmana vinent començaré a dur al bombonet a la guardería, i em proposo anar un parell de dies al gimnàs O a Fer esport.
Més tard us llegiré amb calma, que des del telèfon no em va gaire bé!

Pes actual: 67kg
Pes objectiu: 62kg
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. juny 01, 2018 9:45 am

Bon dia!!

Benvinguda Vannion! Tot podria ser que el teu metabolisme hagués canviat després de l’embaràs, i també és cert el que dius, que com més t’engreixes més se’t descontrola! Ànims amb la tassa de llet! Del picoteig, és que a la feina hi teniu coses per picar o te les emportes tu? Si realment necessiten anar menjant alguna cosa tria opcions saludables i que no sigui un picoteig, sinó algun àpat (com si fos un mig matí o berenar). I d’esport.... doncs a veure si al portar el nen a la llar treus més estones per tu!


Què us passa a la resta?? Veig que el grup està en baixa forma, eh? Està costant mantenir els propòsits l què?
Mireu, avui és dia 1 i si no m’equivoco queden 3 setmanes per acabar el repte pre-estiu. Què us sembla si ens ho agafem amb més il·lusió, com un esprint final?

Va noies!!! Ja són molts mesos cuidant-nos, amb objectius, setmanes millors i pitjors, i al final la sensació de “he d’estar tota la vida fent dieta i no serveix pr res” ens ve al cap, però intentem-ho, no decaiguem! Busquem algun motiu que ens faci el click que em sembla que ara us falta a moltes (jo ara estic de subidón, per això no m’incloc), com per exemple entrar en aquell vestit d’estiu que feia temps que no ens entrava i ara hi estem a punt, o veure’ns millor amb un pantaló que ens encanta. El motiu cadascú trobarà el seu.


Per cert, jo porto una setmana de manteniment, 68’4. I això que ahir vam sopar sonsos fregits amb gazpacho!! I de postres vaig voler mini capritxets (finestres). Però vaja, que també he tingut uns dies una mica intensos i estressants, així aue normal que no pugi!


La setmana vinent no podré fitxar perquè seré a un casament, i la següent setmana segur que serà de pujada!! Però intentaré anar entrant per donar-vos ànims a totes!!!!

Vinga!!!! Que ara hi haurà la remuntada :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Xia » dv. juny 01, 2018 1:02 pm

Bones!

Benvinguda Vannion! I molts ànims! Jo també estic a uns 6 kg de més respecte abans de l'embaràs, i no hi ha manera... :/

Capseta! Bona idea d'agafar-nos-ho amb ganes les últimes 3 setmanes!!! >.-<: :ok: Últims esforços per la operació bikini!

Avui no tinc gaire temps i la setmana passada no vaig ni fitxar crec però de moment estic igual 62,8. :-o00m

A la que pugui us llegeixo amb calma :)

:-()-)
Imatge
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: beren » dv. juny 01, 2018 10:27 pm

Benvinguda Vannion! Aquí estem lluitant per intentar millorar hàbits de menjar i baixar una mica de pes.

Faig mini entrada per fitxar! Porto 2 setmanes estancada a 62.8 kg. També és veritat que cada setmana hi ha algun extra per algun motiu i així no hi ha manera d'agafar bones rutines ni de mantenir la motivació.
Continuarem intentant-ho. A veure si aquesta setmana millora el tema
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. juny 01, 2018 10:49 pm

Hola de nou!!

Benvinguda Vannion!!

Apa, fitxo... Després de la desmotivació de setmanes enrerre em vaig deixar una mica, perquè total no veia resultats. Aquesta setmana no ha sigut una excepció i les finestres han aparegut de nou (més de les que hauria de ser, però menys de les que m'agradarien jajaja) i avui 67,4Kg. Veieu com el meu cos és boig!! 400 gr menys fent la poca bondat de sempre. Aquesta setmana lo diferent que he fet ha sigut fer el peix al vapor en comptes de la planxa... Mira, si convé menjaré 3 setmanes al vapor per veure si aconsegueixo l'objectiu! Ho veig difícil recordant l'evolució de les últimes setmanes, però vaja, com diu la capseta m'ho plantejaré com l'esprint final! A mi em faltaria fer exercici físic, però no trobo el moment, tinc tantes coses a fer que no trobo mai el moment, hauria de fer ni que fóssin hipopressius i ni així. La petita no tolera que la deixi enlloc quan està desperta (i a vegades ni dormint) de manera que es podria dir que faig peses tot el dia, però res més.

Vannion!! Jo ja sé què és això de la llet amb colacao a la nit (i que no dorms tranquil·la si no la fas jeje) i també què és fer torns de nit i que tots els hàbits alimentaris se'n vagin a la merda... Ànims!!!

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::