Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Vannion » ds. juny 02, 2018 3:00 am

Boniques!

Capseta, m'han encantat les teves paraules d'anims! A per totes!!!

Aqui estic jo ara, fent torn de nit xD tinc una son que em moro, i crec que aixo es el que em fa pensar en menjar... De moment m'estic controlant, i jo tansols m'he portat menjar sa... pero la feina esta plena de maquines amb portes i finestres, i intento no pensar-hi gaire!

A totes les que us heu estancat... no ho veieu!¿? Us heu estancat! Que es infinitament millor que haver pujat! Anims! Que el dia a dia, la tele, la vida i el seu ritme en general, no ens ho posa gens facil, pero juntes ho aconseguirem! :)

Jomateixa, aviam si el truc sera, no fer bondat ! :-D

Vinga, vaig a fer una mica el cor fort!
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Sumsi » ds. juny 02, 2018 8:58 pm

Vannion benvinguda!!

Capseta sí hem de ser positives, moltes gràcies pels ànims!!

Ametista me n'alegro que puguis anar al gym, endavant!!

Passo a fitxar 68,2kg estic entre aquesta franja tampoc he fet molta bondat.

A partir d'ara m'ho pendré més en sèrio, però hauria d'anar al gym per baixar la painxa de 5-6 mesos que sempre tinc jeje :content: :content: :content:
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dg. juny 03, 2018 6:34 pm

hola Vannion benvinguda! ja t'he apuntat a la primera entrada :ok:
a veure si aconsegueixes trobar una estona per fer esport >.-<: jo amb la lactància també vaig pujar pes i no l'he perdut fins que he tornat al gimnàs!

capseta una bona manera de menjar civada són les oatcakes! són galetes de civada però no són dolces, són més aviat tipus "cracker" i van bé per picar algo saludable entre hores, a més són molt fàcils de fer! (jo fa temps que no me'n faig... perquè són un vici!)

Xia i beren ànims!!! sempre millor quedar-se igual que pujar, noooo? >.-<:

Jomateixa ostres, ara has baixat? :content: si aconseguissis trobar el temps per fer una mica d'esport t'aniria genial!

Sumsi deus voler dir 58'2 i no 68'2 oi?

molt bé la idea de l'esprint final capseta!! totes a topeeee!!! >.-<: >.-<: >.-<:

el meu repte és aconseguir tornar a moure'm pels 69 baixos!!!! :content: divendres no em vaig pesar perquè em va venir la regla i si ja estava al límit.... segur que hi havia un 7 al davant! i no el vaig voler veure!!! :-D

així que aquesta setmana a tope de bondat i a baixar, som-hiiiiiiiiiiiii!!!! >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Sumsi » dl. juny 04, 2018 9:53 pm

Sí sí perdó 58,2 jeje el teclat i els meus dits :content: :content:
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dc. juny 06, 2018 10:59 am

:content: :content: :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: beren » dv. juny 08, 2018 8:02 am

Bon dia!!!

Entrada ràpida per fitxar. Aquesta setmana ha anat millor que les anteriors. He perdut 400 gr. Pes d'avui: 62.4 Kg !! >.-<: >.-<: >.-<:

Marxo que vaig fatal de feina. Després intento tornar amb calma i comentar
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Vannion » dv. juny 08, 2018 8:36 am

Bon diaaaaa campiones! Aquí una també passa a fitxar... Es nota que estava fent moltes trapelleries amb l'alimentació, perquè m'he posat seria, no pico, els snaks nocturns son sans, li he dit adéu al got de llet amb ColaCao i aprofito que li he de fer el menjar al bombonet i jo menjo igual de sa... I aquesta setmana 65.5!!

Ara el meu propòsit, és canviar la llet amb cereals industrials per esmorzar, per esmorzars tipus, entrepà de pernil dolç i suc de taronja... Fruita i iogurt... I el que tinc ganes de provar però em fa por "porridge". En sabeu alguna recepta? He mirat per youtube i veig que més O menys cadascú fa el que li dóna la gana amb l'avena xD
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. juny 08, 2018 1:37 pm

bon dia noies!
molt bé aquestes baixades! >.-<:

Vannion jo l'havia provat tipus "porridge" i no m'havia agradat (molt espès, massa "pastarada", no sé) però l'altre dia la vaig provar poc cuita (al punt, quedava "suelta" que semblava arròs) amb llet i una mica de canyella per damunt i molt bé! suposo que és anar provant i trobar la manera que t'agradi més :ok:

jo avui 69'9..........................................................................................
segueixo al límit, almenys no he vist el 70 però estic segura que HI ERA.... perquè he fet bondat i aquí estic, al límit... en fi, a veure la setmana que ve :-o00m

com us ha anat a la resta?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Vannion » dv. juny 08, 2018 6:04 pm

ametista ha escrit:bon dia noies!
molt bé aquestes baixades! >.-<:

Vannion jo l'havia provat tipus "porridge" i no m'havia agradat (molt espès, massa "pastarada", no sé) però l'altre dia la vaig provar poc cuita (al punt, quedava "suelta" que semblava arròs) amb llet i una mica de canyella per damunt i molt bé! suposo que és anar provant i trobar la manera que t'agradi més :ok:

jo avui 69'9..........................................................................................
segueixo al límit, almenys no he vist el 70 però estic segura que HI ERA.... perquè he fet bondat i aquí estic, al límit... en fi, a veure la setmana que ve :-o00m

com us ha anat a la resta?


Llet vegetal O pot ser llet de vaca? Perquè a mí les begudes vegetals, no m'agraden gaire
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. juny 08, 2018 6:26 pm

pot ser llet de vaca! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Náyade » ds. juny 09, 2018 1:17 pm

Hola maques !!! Ara he de possar-me en serio, porto 3 dies fent bondat pq l'altre dia vaig veure un 74g i va ser com una bufetada! Abans d'estar prenyi pesava 68 i ja estava amb 6kg de mes. A lo llarg dels 15mesos de la meva nena he anat engreixant (això de q la lactància aprima és mentida! No sempre!). I ja he arribat al punt que no m'entra res de l'any passat i això q en teoria estaba "recent parida" i era normal... Però ara ja no! :(

En fi, q sóc realista, que tampoc em puc treure tot el que hauria (Hidrats i demés) pq encara fem força pit i no vull q li falti res. Però fora picoteig entre hores i sobretot les marranades que tant i tant m'encanten xD

Doncs això. Pes ahir 72'500kg. A veure la setmana q ve, tot i que vosaltres acabareu abans que jo , em quedaré per aquí sola jajajaj.

Capseta jo vaig guanyar +12kg i tal qual tots se'n van anar quan vaig parir. No m'hi capficaria gaire en el pes, gaudeix de l'embaràs i punt. A mi em molesta molt quan ens controlen tantíssim a les embarassades. Jo a sobre amb diabetis, m'havia de controlar i tot i això 12kg els considero correctes, menys una endocrino q em va fotre bronca q estava molt per sobre del pes i que no podia augmentar res més!! (Estava de 7mesos). La vaig odiar molt.

En fi... Feliç setmana i cuideuvos!!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Sumsi » ds. juny 09, 2018 10:43 pm

Hola boniques!!

He fet bondat amb l'energia que ens va donar la Capseta he baixat bascula divendres donava 57,7 kg >.-<: >.-<:

A veure quan dura jajaja

Hauré de plantejar-me anar gimnàs o activitat esportiva per tonificar sobretot panxa.

Molt bé les baixades i els pesos mantinguts.

Molts ànims que ja queda poc
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dg. juny 10, 2018 5:40 pm

molt bé Sumsi! fer bondat ha donat resultats! >.-<: >.-<: i si aconsegueixes fer esport encara més! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. juny 10, 2018 11:55 pm

Ei!! Jo aquesta setmana no vaig fitxar!! Se'm va ben passar per alt. Fins i tot se'm va passar per alt pesar-me!!
Sincerament crec que va ser el meu inconscient perquè aquesta setmana no he fet bondat.... Total no aconseguiré el meu objectiu (estic optimista eh! jejeje). M'he provat pantalons d'abans de l'embaràs i alguns (els que abans m'anaven bastant grans) els puc cordar i portar-los (essent una mica incòmodes perquè m'apreten! però almenys em pugen i els cordo).

Total, a ull diria que tot i no fer bondat (han arribat les finestres estiuenques a casa i això és el meu vici i perdició cada any) m'he mantingut o augmentat poc. A veure com va aquesta setmana a la que entrem!

Ànims a totes!
Padme
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. juny 13, 2018 9:45 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Padme » dc. juny 13, 2018 10:16 am

Bones a tothom!


Sóc la Padme, sóc de Tarragona, tinc una nena preciosa de 14 mesos i durant l'embaràs em vaig engreixar... 26 kg!!! :-()) :ufs:

El meu pes abans de l'embaràs 55kg, i abans de parir...81!!! Amb el part en vaig perdre 10, i després amb una mica de voluntat 3 kg més. Em vaig estancar i quan vaig deixar el pit (als 6 mesos) vaig decidir anar a una diestista, que em va fer perdre 5kg més (dels que en el darrer mes n'he recuperat 3). Sempre he estat cuidant-me molt, i més o menys m'he mantingut bastant bé. (medeixo 1,57 i sempre he oscil·lat entre els 48 i els 55 kg), així que us podeu imaginar el que està suposant per a mí ...


El dia 20 de juny (dimecres que ve) torno a tenir hora amb la doctora per a que em posi les piles, com a mínnim tornar a fer la dieta i perdre 5 kg més, però sé que necessitaré ajut, i crec que acompanyar-nos en aquest procés ens pot ajudar molt!! Així doncs, tot i que sé que vaig tard, m'agradaria compartir-ho amb vosaltres i acompanyar-nos mútuament. I si ens passem truquis molt millor! Ni que sigui intermitentment vull anar perdent aquest pes que m'afecta física i anímicament!

Una abraçada a totes, ànims i espero que m' acccepteu!!

Ens llegim!!


:-o00m :-o00m :-o00m

El meu pes a dia d'avui: 65,5
Objectiu a curt termini: 60 kg
Objectiu a llarg termini: 50 kg
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. juny 13, 2018 10:39 pm

Hola Padme!!

Benvinguda. No pateixis per arribar tard! Jo no aconseguiré complir el meu objectiu a curt termini abans del 22 de juny (a aquestes alçades ja és impossible!) i per tant qui vulgui seguir en el grup un cop arribem al dia 22 de juny em tindrà d'acompanyant!!!

Ànims! Jo tinc molts dies de "recaigudes" i em va bé tenir present que em vaig marcar l'objectiu de recuperar el pes d'abans de l'embaràs i que tardaré més o tardaré menys però hi arribaré!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dj. juny 14, 2018 4:30 pm

Padme i tant que t'acceptem, benvinguda!!!
ànims i ja ens explicaràs què et diu la doctora el dia 20! :ok:

Jomateixa doncs si sense fer bondat t'has mantingut o has augmentat poc està molt bé! >.-<:

a veure com va demà! (jo no tinc gaires esperances... :-o00m )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Padme
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. juny 13, 2018 9:45 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Padme » dv. juny 15, 2018 9:01 am

Hola boniques!


Com ha anat això?

Jo em peso al matí en dejú i a poder ser amb una samarreta o roba interior.

Dimecres 65,500 i avui 65,200kg!! Bueeeno, no está malament... 300g en 2 dies, i això que he fet un tall de pizza extra a mig matí d'ahir (però prometo fer-ho molt més a rajatabla a partir d'ara) !! Ara adéu a la bàscula fins divendres que ve!!


Ànims a totes i molta forçaaaa!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: beren » dv. juny 15, 2018 9:53 am

Benvingudes Padme i Nayade! Aquí estem unes quantes intentant recuperar el pes d'abans de l'embaraç. Això de que la lactància aprima a nosaltres no ens ha funcionat gens.

Estem a la recta final, la setmana vinent és Sant Joan. Haurem d'allargar l'operació bikini fins el setembre. Com el maig i part de juny ha fet mal temps, no ho contem i allarguem el marge, no? :love:

I ara, a fitxar: Aquesta setmana ha anat bastant bé. he fet bondat amb la dieta tot i que ha caigut una finestra. El resultat és que he perdut 500 gr. Pes: 61.9 kg.
No arribaré a l'objectiu però hem progressat
Padme
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. juny 13, 2018 9:45 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Padme » dv. juny 15, 2018 10:36 am

Ostres Beren!! Molt bé!!Enhorabona!!

A mi també em va passar això de la lactància, jo que anava confiada... i ZAsca!

Veig que no he utilitzat els pseudòmis taules i cadires i portes i finestres, disculpeu!!! Ja em poso les piles!

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::