* TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dt. juny 12, 2018 2:48 pm

Holaaaaaaaa Noiesssssssssssss :***: :***: :***:

Si que està una mica paradot si això eh.... :ufs: Suposo que influeixen vàries coses, que s'acosta l'estiu, que imaginio totes estem fent sprint final de feina abans de vacances, algunes baixes que hem tingut de algunes foreres... Però buenu, ho hem de animar eh això... :p-)

AIRUNI Com bé dius, com a mínim, s'ha acabat el patiment... així que ara toca relaxar-se una miqueta :-o00m i quan acabi la SW a per el nou cicle amb molta energia :b-))) Precisament ahir la gine em va dir que era normal que quan estàs en cerca passin aquestes coses perquè acostumes a estar més nerviosa i estressada, massa pendent de tot, i això fa que puguis tenir retards... És complicat però hem de relaxar-nos :ok:

ROSAE Molta sort amb aquesta SW i a exprimir al maridito :sex-|: A veure si aquest juny també us porta sort :love:

COANER Molt bé aquests folis >.-<: A per la SW a tope :sex-|: I mai se sap... tot i que entenc el que dius de que són masses il·lusions trencades... Però lo bo és que tens un estiu per endevant per gaudir a tope, a la beach, a fer mojitos, cerveses, terrassetes...etc... :b-))) i que cada vegada està més i més a prop... cada cicle és un cicle menys que falta...és el que jo em dic a mi mateixa perquè la veritat que no tinc masses esperançes tampoc...

ARIGALMA Que bé que ho hagueu passat tant bé i que ho hagis gaudit >.-<: Ojalà París us hagi deixat un regalet :cnen: No perdis l'esperança ni la il·lusió.... Tot i que crec que t'entenc... Jo encara no tinc cap fill/a però el meu home en té 3 i constanment em torturo pensant que per ell ha de ser realment molt díficil tornar altra vegada a començar ara que ja té les seves grans i començem a estar més tranquils (la més petita en té 9) tot i que ell diu que no és així però jo hi penso bastant sovint...

REDBERRY A per un nou cicle, molts ànims i que tingueu molta sort en aquest nou cicle :-()-)

MODO EGO: Avui necessito fer un EGO una mica llarg (i segurament molt avorrit jejejeje) així que el dividiré en diferents parts:

1. FEINA. Avui m'ha cridat el meu cap perquè li vaig fer una proposta però finalment no he aconseguit el què jo esperava aconseguiria. Així que estic una mica de capacaiguda :ufs: En plan "no em surt res bé". He renunciat a una oferta de feina important, amb segurament millors condicions que ara, pel fet de ser mare, però tampoc ho sóc perquè sembla que no arriba o que aquest pas no arribarà mai així que estic una miqueta desmotivada amb la feina i tot plegat :ufs: Però ja sabeu que en dos dies em passarà... :content:

2. LA VISITA D'AHIR AL GINE. La veritat és que vaig fer bastant el rídicul perquè resulta que no em tocava fer-me la sitologia (també m'ho haguéssin pogut dir abans) així que em van fer passar únicament per fer les preguntes què volia a la gine amb el maromo. I res, com que "només" portem 8 mesos en cerca em va dir que fins 1 any res, que després de estiu, de cara Octubre, si no hem aconseguit panxu, aleshores ens demanaria proves. Em va dir que no m'obsessioni ni m'hi capfiqui tant, que deixi de llegir coses, i que no pensi en els dies de ovulació ni faci TO ni res semblant. Que simplement tinguem relacions relaxades i ja està (com si fós tant fàcil... :-o00m ). M'ha canviat el gestagyn per ovusitol perquè com no tots els cicles s'ovula (això no ho sabia) es veu que això ajuda a fer-ho i també té l'àcid fòlic. També em va comentar que si m'animo i em ve de gust recenment s'ha demostrat que l'acupuntura ajuda a obtenir la panxu.. però la veritat que no m'hi veig... Em va dir que potser a l'estiu, amb les vacances, si estic més relaxada potser això ajuda...

El maromo quan vam sortir em va dir que parés ja de llegir coses i de pensar en això, que ja arribaria i m'estava obsessionant (i no sabeu la ràbia què em fa quan em diu això). Em va dir que ens relaxem, que gaudim de l'estiu i que deixi de preocupar-me, que deixi de pensar en si ell al final no voldrà perquè si què vol ara, demà, i d'aquí un any si fa falta.

Axí que res, intentaré relaxar-me i estar tranquila com m'han dit :-o00m :-o00m :-o00m (però tots sabem que no ho aconseguiré :content: jajajajaajajaja)

Ho sento pel rotllo eh noies... Molts Petons per TOTES!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dt. juny 12, 2018 4:14 pm

Nata32 ha escrit:Holaaaaaaaa Noiesssssssssssss :***: :***: :***:

Si que està una mica paradot si això eh.... :ufs: Suposo que influeixen vàries coses, que s'acosta l'estiu, que imaginio totes estem fent sprint final de feina abans de vacances, algunes baixes que hem tingut de algunes foreres... Però buenu, ho hem de animar eh això... :p-)

AIRUNI Com bé dius, com a mínim, s'ha acabat el patiment... així que ara toca relaxar-se una miqueta :-o00m i quan acabi la SW a per el nou cicle amb molta energia :b-))) Precisament ahir la gine em va dir que era normal que quan estàs en cerca passin aquestes coses perquè acostumes a estar més nerviosa i estressada, massa pendent de tot, i això fa que puguis tenir retards... És complicat però hem de relaxar-nos :ok:

ROSAE Molta sort amb aquesta SW i a exprimir al maridito :sex-|: A veure si aquest juny també us porta sort :love:

COANER Molt bé aquests folis >.-<: A per la SW a tope :sex-|: I mai se sap... tot i que entenc el que dius de que són masses il·lusions trencades... Però lo bo és que tens un estiu per endevant per gaudir a tope, a la beach, a fer mojitos, cerveses, terrassetes...etc... :b-))) i que cada vegada està més i més a prop... cada cicle és un cicle menys que falta...és el que jo em dic a mi mateixa perquè la veritat que no tinc masses esperançes tampoc...

ARIGALMA Que bé que ho hagueu passat tant bé i que ho hagis gaudit >.-<: Ojalà París us hagi deixat un regalet :cnen: No perdis l'esperança ni la il·lusió.... Tot i que crec que t'entenc... Jo encara no tinc cap fill/a però el meu home en té 3 i constanment em torturo pensant que per ell ha de ser realment molt díficil tornar altra vegada a començar ara que ja té les seves grans i començem a estar més tranquils (la més petita en té 9) tot i que ell diu que no és així però jo hi penso bastant sovint...

REDBERRY A per un nou cicle, molts ànims i que tingueu molta sort en aquest nou cicle :-()-)

MODO EGO: Avui necessito fer un EGO una mica llarg (i segurament molt avorrit jejejeje) així que el dividiré en diferents parts:

1. FEINA. Avui m'ha cridat el meu cap perquè li vaig fer una proposta però finalment no he aconseguit el què jo esperava aconseguiria. Així que estic una mica de capacaiguda :ufs: En plan "no em surt res bé". He renunciat a una oferta de feina important, amb segurament millors condicions que ara, pel fet de ser mare, però tampoc ho sóc perquè sembla que no arriba o que aquest pas no arribarà mai així que estic una miqueta desmotivada amb la feina i tot plegat :ufs: Però ja sabeu que en dos dies em passarà... :content:

2. LA VISITA D'AHIR AL GINE. La veritat és que vaig fer bastant el rídicul perquè resulta que no em tocava fer-me la sitologia (també m'ho haguéssin pogut dir abans) així que em van fer passar únicament per fer les preguntes què volia a la gine amb el maromo. I res, com que "només" portem 8 mesos en cerca em va dir que fins 1 any res, que després de estiu, de cara Octubre, si no hem aconseguit panxu, aleshores ens demanaria proves. Em va dir que no m'obsessioni ni m'hi capfiqui tant, que deixi de llegir coses, i que no pensi en els dies de ovulació ni faci TO ni res semblant. Que simplement tinguem relacions relaxades i ja està (com si fós tant fàcil... :-o00m ). M'ha canviat el gestagyn per ovusitol perquè com no tots els cicles s'ovula (això no ho sabia) es veu que això ajuda a fer-ho i també té l'àcid fòlic. També em va comentar que si m'animo i em ve de gust recenment s'ha demostrat que l'acupuntura ajuda a obtenir la panxu.. però la veritat que no m'hi veig... Em va dir que potser a l'estiu, amb les vacances, si estic més relaxada potser això ajuda...

El maromo quan vam sortir em va dir que parés ja de llegir coses i de pensar en això, que ja arribaria i m'estava obsessionant (i no sabeu la ràbia què em fa quan em diu això). Em va dir que ens relaxem, que gaudim de l'estiu i que deixi de preocupar-me, que deixi de pensar en si ell al final no voldrà perquè si què vol ara, demà, i d'aquí un any si fa falta.

Axí que res, intentaré relaxar-me i estar tranquila com m'han dit :-o00m :-o00m :-o00m (però tots sabem que no ho aconseguiré :content: jajajajaajajaja)

Ho sento pel rotllo eh noies... Molts Petons per TOTES!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)


Ostres Nata, sembla que tinguéssim la mateixa gine, jeje. Quan vaig anar a l'octubre em va dir el mateix, que era poc temps buscant, que fins mínim 1 any segons edat no cal mirar res. Em va comentar que no fes TO, que tingués relacions entre 2 i 3 dies a la setmana i que acabaria arribant, però jo penso de vegades que independentment que una es pugui obsesionar, és important saber si ovulem o no, no veig problema a fer els TO. De fet amb la peke la vaig concebir donant-me positiu el TO a CD17 i 18. Si hagués pensat que sempre s'ovula el dia 14 o 15 potser no l'hagués encertat... A mi també em va receptar ovusitol D i al mes em vaig quedar (encara que no va anar bé) el meu marit diu que va ser gràcies això... però bueno no sé...
Jo estava pensant en fer acupuntura a partir de setembre, si no aconsegueixo panxu, conec casos que ho han fet i els hi ha anat bé... a part a les fecundacions in vitro també ho complementen. Si els metges estan recomanant acupuntura serà per alguna cosa, imagino!!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Mminil » dt. juny 12, 2018 8:51 pm

Bona nit boniques!!!!!!

Porto dies llegint-vos i pensant..." aquestes noies... he d'escriure-les, que són increibles!!!" I avui, per fi m'he posat!! :-()-) :-()-)

Primer de tot, us vull agraïr totes les vostres paraules, ànims, i abraçades virtuals!! Han fet molt de caliu en aquesta part de la pantalla! Moltes gràcies! I com, diu la Nata, i tant que us he anat llegint a la ombra!! I encara que us volia escriure, no acabava de ser forta per fer-ho, encara que no he pogut deixar d'ilusionar-me en cada desespero vostra i en cada SW!!

Sembla que estic millor, aquesta segona pèrdua m'ha deixat molt en alerta, estaré bé? Tindré algún problema? No podré tenir més fills? Tinc molts dubtes i neguits, però crec fermament que l'estrés dels últims mesos ha sigut molt el culpable. Igualment aniré al juliol a la gine, i miraré de fer-me acupuntura... Alguna de vosaltres ja ho ha comentat, però ja porto dies donant voltes en aquest tema... Si que sento, que hi ha alguna cosa desajustada en mi.. i encara que sembli molt místic, miraré d'esbrinar què és!

Però he entrat per parlar de vosaltres, de les meves cercadores d'estiu,que d'aqui no res seràn trobadores de panxulines!!!!!!!!!!! Segur que sí!!!!! Vinga!!!!!!!!!!!!!!!

ROSAE:
Ojalá al setembre ja tinguis la teva panxu, i això de l'acupuntura sigui només un i si... Estic convençuda, que aquest estiu portarà grans panxetes!!!!!!!!!!!

NATA: Crec que la decisió que vas prendre amb la teva feina era l'encertada, i malgrat al final les condicions demanades no hagin pogut ser de moment, has de pensar que s'ho han plantejat,i que si de moment no és, vol dir que per una raó que encara no sabem ha de ser així! No pensis que tot et surt malament, doncs animat,que ja veuràs que aquest estiu l'encerteu!!! 8 mesos de cerca, no és tant!! Jo amb el meu peque és el que vam trigar, i resulta que és d'alló més normal, així que vull aquests ànims amunt!!!!!! Res de penediments i a gaudir!!!!!!!!!! :***:
:***: :***:

AIRUNI:Sento molt aquesta W, mira que jo pensava que al final cantaries...Bé, l'estiu està començant,i ja se sap, que que les nits d'estiu són màgiques!!!!!!!!!!! Així serà bonica!!!!!!! Pot ser és la teva última W fins d'aqui molts mesos!!!!

COANER
: Súper jefa d'estiu!!!!!!!!!!! Vinga a caçar aquest ovulet!!!!!!!!! Fes els deures amb molt d'amor!!!!!!!!!! :love: :love: :love: I enhorabona per aquesta visita al setembre! Quasi ja ho has aconseguit bonica!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

ARIGALMA:
Qué bé aquest viatje a Disney!!!!!!!!!!! M'analegro tant!!!!! A veure si et porta un regalet ben maco!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)

REDBERRY:
Benvinguda en aquest nou cicle!!! Segur que aquesta SW de Sant Joan et portarà moltissima sort!!! >.-<: >.-<:

ALIVIPA:
Preciosa, ho sento moltissim.... Espero que poc a poc estiguis millor!! T'envio una súper abraçada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

I les demés, que us expliqueu??
VINGAAAAAAAAAAAAAA!!! ÀNIMS AMUNT I CALCES AVALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Una gran abraçada plena d'energia positiva!!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dt. juny 12, 2018 9:00 pm

Hola reines

NAta, llàstima lo de la feina... Ànims :-()-) I en quant a la visita del gine donc tu tranqui, no vas fer el ridícul, també estan per això, perquè els poguem preguntar el que ens preocupa.
A veure si canviant a Ovusitol va bé. Jo em prenc acfol només... és suficient? Amb el primer embaras si que em van dir que prengués Gestagyn però era un altre gine.
Ah, i és molt fàcil això de "pren-t'ho amb calma, tingues relacions 2-3 cops per setmana i ja veuras com arriba"... claaaaaro què fàcil ho veuen lo de la calma... i lo de fer pinxitos 2-3 cops per setmana, en el nostre cas amb el peque... és un ritme impossible de mantenir molt de temps... així que per mi, fer els TO no és tant dolent, com diu la Rosae, quin mal hi ha en saber quan ovules??? :-o00m

Airuni, sap greu la W... almenys si ha de baixar que sigui puntual i no ens faci parar boges!! :sogra:

Rosae a per totes amb la SW :: orrr:: Segur que el juny us porta sort!! I m'alegro que estiguis una mica més animadeta.

EGO: doncs noies m'he portat unes angines de Disney... estic amb antibiòtic :ufs:
Tema cerca, doncs res, esperant... 0 símptomes, però weno, amb el primer embaras tampoc en vaig tenir, cap ni un, només el dia abans de la DNW vaig tenir les mateixes molèsties que tenia en aquell moment de W. Així que poc més puc explicar. Però estic tranqui (suposo que per molta calma que vulgui tenir, al final acabaré paranoica).

Ens anem llegint wapes!! :lleo: :koala:
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dt. juny 12, 2018 9:05 pm

Ei MMinil ens hem creuat! M'alegra veure't per aquí!!

Ja diras què tal l'acupuntura si la fas. I si et notes que alguna cosa no està del tot fina doncs ben fet de buscar els motius, així també et quedes tu més tranqui. I a veure si l'estrés aquest que portes es rebaixa una mica i pots anar més relaxada!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dc. juny 13, 2018 7:06 am

Bon dia boniques,

Rosae M'en alegro molt de llegir-te més animada!! Espero doncs, que aquest Juny et porti la mateixa sort!! :love:
Airuni Quin greu aquesta w!!! Estava convençuda de que cantaríem el positiu. A mi de moment no m'en fa d'insomni la maca.
Nata Al principi t'he llegit molt animada... però no perdis l'esperança!!! Costa molt mantenir-se positiu a conseqüència dels alts i baixos de cada mes. Però no saps mai quan serà el vostre moment. La meva primera visita amb la llevadora (quan ens havíem plantejat la cerca) també va ser semblant... és important relaxar-se, i crec que l'estiu ja ens dona la mà per fer-ho. Però com t'han dit controlar amb to no fa cap mal. Quan em vaig començar a visitar al hospital m'ho van recomanar, de fet em passa exactament igual que la Rosae si no ho hagués controlat continuaria pensant que ovulo el 14 o 15 i o faig el 17 o 18. El comentari d'obsessionar-se personalment em posa molt mosca... :sogra: no m' en he sentit mai d'obsessionada. Voler ser mare i estar informada del que convingui no és sinònim d'estar obsessionat. Amb el que deies del teu home de voler o no tenir fills... no t'hi capfiquis més, perquè no ha de voler? Amb el meu maromo també tenim molta diferencia d'edat i més d'una vegada li he comentat que si no s'espavila li diran avi en comptes de pare... ..::·· sóc així que hi farem. jejejeje En cap moment he pensat que perdés les ganes de se pare. Oblida't de la relació anterior, el que compta és el vostre fruit.
Mmnil Preciosaa!!! M'ha encantat llegir-te!!! Un missatge carregat d'energia positiva... que tan ens convé a totes!! ;) Espero continuar llegint-he per aquí! Una abraçada :love: :love:
Arigalma Ànims amb aquest desespero!!! :-o00m

Tribu: Acidilla i Metx, no sabem res més de vosaltres... Algun positiu potser?
De cara la llista DNW Juliol, Rosae i Airuni si em voleu donar les vostres actualitzo bé el post! ;)

Ego Ahir vaig començar a notar molt dolor al baix ventre i vaig pensar que començava a ovular, però impossible fer-me to perquè durant la tarda havia begut moooolta aigua. Vaig intentar passar directament a l'acció :: orrr:: però ens vam començar a enriular amb el maromo i res, impossible! A part el començo a tenir hiper- estressat.... així que hauré de buscar la manera de relaxar-lo!! :-o00m :-o00m

Bon dimecres!!! :b-)))
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dc. juny 13, 2018 3:20 pm

Coaner ha escrit:Bon dia boniques,

Rosae M'en alegro molt de llegir-te més animada!! Espero doncs, que aquest Juny et porti la mateixa sort!! :love:
Airuni Quin greu aquesta w!!! Estava convençuda de que cantaríem el positiu. A mi de moment no m'en fa d'insomni la maca.
Nata Al principi t'he llegit molt animada... però no perdis l'esperança!!! Costa molt mantenir-se positiu a conseqüència dels alts i baixos de cada mes. Però no saps mai quan serà el vostre moment. La meva primera visita amb la llevadora (quan ens havíem plantejat la cerca) també va ser semblant... és important relaxar-se, i crec que l'estiu ja ens dona la mà per fer-ho. Però com t'han dit controlar amb to no fa cap mal. Quan em vaig començar a visitar al hospital m'ho van recomanar, de fet em passa exactament igual que la Rosae si no ho hagués controlat continuaria pensant que ovulo el 14 o 15 i o faig el 17 o 18. El comentari d'obsessionar-se personalment em posa molt mosca... :sogra: no m' en he sentit mai d'obsessionada. Voler ser mare i estar informada del que convingui no és sinònim d'estar obsessionat. Amb el que deies del teu home de voler o no tenir fills... no t'hi capfiquis més, perquè no ha de voler? Amb el meu maromo també tenim molta diferencia d'edat i més d'una vegada li he comentat que si no s'espavila li diran avi en comptes de pare... ..::·· sóc així que hi farem. jejejeje En cap moment he pensat que perdés les ganes de se pare. Oblida't de la relació anterior, el que compta és el vostre fruit.
Mmnil Preciosaa!!! M'ha encantat llegir-te!!! Un missatge carregat d'energia positiva... que tan ens convé a totes!! ;) Espero continuar llegint-he per aquí! Una abraçada :love: :love:
Arigalma Ànims amb aquest desespero!!! :-o00m

Tribu: Acidilla i Metx, no sabem res més de vosaltres... Algun positiu potser?
De cara la llista DNW Juliol, Rosae i Airuni si em voleu donar les vostres actualitzo bé el post! ;)

Ego Ahir vaig començar a notar molt dolor al baix ventre i vaig pensar que començava a ovular, però impossible fer-me to perquè durant la tarda havia begut moooolta aigua. Vaig intentar passar directament a l'acció :: orrr:: però ens vam començar a enriular amb el maromo i res, impossible! A part el començo a tenir hiper- estressat.... així que hauré de buscar la manera de relaxar-lo!! :-o00m :-o00m

Bon dimecres!!! :b-)))


Coaner, la meva DNW és el 28/06, sinó s'avança com el mes anterior...
Aquest matí no he tingut TO positiu, ara quan arribi a casa en faré un altre encara que ja li he dit al maridin que a partir d'avui hi ha tema...
si que estic més animada, no sé si seran les hormones d'ovulació que ja ho provoquen, jeje d'aquí setmana i mitja seré mr hyde.
Petons
Avatar de l’usuari
METX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: METX » dc. juny 13, 2018 8:56 pm

Hola noies!!
M ha passat 2 vegades de escriure i q no se m ha publicat el missatge. Us llegeixo cada dia xo formo part de l Ampa de l escola i amb el fi d curs vaig d cul.
Espero q em perdoneu no personalitzar....
Jo tenia Dnw el diumenge dia 10 i encara no ha aparegut... pero tinc 0 sintomes. Fa cosa d 1 semaneta quan em vaig netejar tenia un filet de sang com a marro un parell de cops q vaig anar al wc i dspres res mes. Em vaig fer te diumenge la tarda i va sortir negatiu el to pero tenia una ralleta molt fluixeta.
No crec q sigui un positiu realment penso q pot ser un quiste com fa uns mesos i estic amoinada. Ja us anire explicant. Petons boniques!!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dj. juny 14, 2018 10:57 am

Bon dia boniques!!! :***: :***:

Intento personaitzar rapido, perdo :-()-)

Coaner No hi ha millor manerda de relaxar als homes que fent molts deures :content: :content: Espero que al final hagueu pugut relaxaros molt!
Rosae Hi ha que aprofitar aquest super anims i fer practiques de deures serveixin o no, que mai se sap :ok: :love:
Metx Espero que no sigui el quiste i sigui un super positiu, ja ens diras!! Creuem els dits per tu.
Nata Quin pal lo de la feina, pero per lo menys no pots dir que no ho has intentat. Molts anims! El tema del gine, si ha servit per resoldre tots els vostres dubtes, tambe es feina feta.
Arigalma Espero que et recuperis aviat de les angines. Tots els cicles dic el mateix que tu estare tranquila pero quan s'acosta la DNW em fixo en tot... :-o00m
MmnilEspero que l'acupuntura funcioni. A veure si a l'estiu ens relaxem totes i conseguim la panxu.

Ego Dema començarem a prendre la maca un altre cop, encare que nomes una pastilla i els 15dies que podria durar la SW, vull gastar la que tinc pero no intoxicarme un altre cop. No se si acabar les pastilles que tinc del yodocefol d'aquest mes o anar directament a la farmacia a comprar el gestagyn i començar ja. Tambe si a l'agost no he aconseguit la panxu he vist de la mateixa marca el GYNFEEL, que si llegeixes el que posa a la web sembla que et dona ganes d'estar tot el dia amb les calces avall pinxitujeant :sex-|: :sex-|: Pero m'esperare a l'agost que comencin les vacances i el relax.

Ens llegim :-()-) :-()-) :-()-)
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dj. juny 14, 2018 4:09 pm

Bona tarda reines

Redberry a veure què tal us senta la maca ara. Nos aquests diez tb hem fet descans, no me la vaig emportar al viatge ni res. Ara tornarem a començar. Molta sort amb la SW :: orrr:: . Referent al Yodecefol, Gesagyn etc.. no sé què dir-te, jo segurament acabaría les que tinc i si proves aquests últimes que has dit i van bé ja diras :ok:

Metx ja ens diras, espero que sigui un positiu! Potser vas ovular més tard del normal.

Rosae, vinga aquest ànims amunt!! JO els diez de la ovulació sempre em noto més predisposada a pinxitos, fins i toto en èpoques que no estavem buscant, les hormones són poderoses! :content:

Coaner, espero que hagis pogut relaxar al maromo i hagueu pogut fer deures ja!! Has ovulat ja? venga, a per totes amb el relax! :sex-|:

EGO: doncs res, aquí estem... algún símptoma lleuger de W... aquest matí fins i tot he pensat que potser se m'avançaria aquest mes... ja us diré. Ara mateix res de res... toca esperar, per sort estic bastant tranqui :-o00m A més vaig bastant de cul a la feina i a casa, així que poc temps per pensar...

Ens anem llegint wapes! A veure si animem una mica el post que el tenim molt tranquilet.
Imatge

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dj. juny 14, 2018 4:32 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaaa Guapissimessssssssssss :-()-) :-()-) :-()-)

ARIGALMA Ja ens informaràs de si baixa o no la W però com a mínim el fet de estar tranquila crec que és molt positiu :-o00m A mi també me passa que durant la SW no sé si per les hormones o perquè em noto super predisposada a fer deures :b-))) inclús la setmana de la W que sé que no podem fer res també....i en canvi després de la SW com que se'n va una mica tot... Espero que estiguis molt millor de les angines :-()-)

REDBERRY Jo acabaria el què tens i després començaria de nou amb lo altre :ok: No sabia lo del GYNFEEL, m'ho apunto...

METX Perquè no repeteixes el TE¿? Així ara que ja han passat uns dies de la DNW et quedes més tranquila, tant si és que si com si és que no... Si surt que no potser si que hauries de anar al gine a comprovar que tot estigui bé, ja ens aniràs explicant... M'alegro que hagis enrat per escriure :-()-)

COANER Estic totalment d'acord amb tu amb el fet de què voler ser mare no té res a veure en voler estar informada de tot, primer per coneixement, i segon també per il·lusió, no fem pas cap mal a ningú i no crec que es tracti de cap obsessió... M'ha fet molta gràcia el comentari de que li diràn avi a l'escola perquè nosaltres amb el maromo també fem aquesta broma i riem molt >.-<: >.-<: >.-<: I per cert, la millor manera de relaxar-se és :sex-|: Axí que ja sabeu queheu de fer :: orrr:: jejejejejeje

MMINIL Quina il·lusió m'ha fet llegir-te :b-))) :b-))) :b-))) Es feies una mica de falta eh... per contagiar aquest positivisme i energia que sempre tens i que tant bé va quan et llegeixo >.-<: >.-<: >.-<: M'alegro molt de que hagis trobat la fortalesa per fer-ho, perquè això vol dir que estàs més animada... :love: és normal que tinguis tots aquests neguits i dubtes... el tema de la acupuntura just m'ho va reocmanar la gine aquesta setmana; jo la veritat que no m'ho he planetjat de moment, més que res perquè no tinc temps de fer més coses, però si ho fas, ja ens explicaràs que tal l'experiència... Una abraçada i espero segueixis per aquí :-()-)


ROSAE Doncs bén bé que si que sembla que tinguem la mateixa gine eh... perquè exactament ens han dit el mateix... així que no més hi ha dos opcions, o és el que totes diuen o és la mateixa.. jejejejejejee


EGO: Doncs jo molt tranquileta la veritat... :-o00m :-o00m :-o00m Aquesta setmana no hem pogut fer deures cap dia encara, hem tingut molta feina, sopars, etc... i entre una cosa i una altra doncs res :ufs: Ja no estem en SW però és igual, tal i com em va dir la gine, mai se sap, això no és una fòrmula exacte així que per si de cas s'ha de anar provant... Així que espero entre avui i el cap de setmana recuperem els dies perduts :b-))) La DNW serà el 22 així que ja ho tinc força a prop...Però de veritat que estic bastant tranquila, no hi penso massa... Estic intentant viure una mica el moment i centrar-me en altres coses, en gaudir de l'estiu :***: de les nenes, del maromo, dels amics... :b-))) estic anant cada matí a còrrer per convertir-me en una futura SÚPER mami jejejejejeje i espero seguir així i no entrar en desespero... :love:
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dv. juny 15, 2018 9:01 am

Bon dia noies

Sabeu que m'ha passat avui? És una xorrada però m'ha fet posar nerviosa... un company de feina amb el que tinc confiança em pregunta "estás embarazada? es que hoy te veo más barriga que de normal..." m'he quedat una mica a quadres perquè si que és veritat que ahir nit em mirava i em veía molta panxa. No vol dir res perquè tenint en compte que venim del viatge de menjar pitjor que de costum, que puc estar pre-menstrual i que potser avui vaig amb una samarreta una mica més ajudata del normal simplement pot ser efecte òptic o que m'hagi engreixat... jo de normal sóc primeta però sempre he tingut panxa... però m'ha fet posar-me nerviosa... Ya està, només volia comentar l'anècdota... una tontería vamos.

NATA ànims amb el desespero :-o00m :-o00m i a eure si aquest finde podeu fer uns quants mimos... jo tb espeo poder fer algo abans que baixi la W... o no... :-o00m :-o00m

Que passeu bon divendres!
Imatge

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dv. juny 15, 2018 10:00 am

Que graciós ARIGALMA :content: Quan estàs en cerca i passen aquestes coses la veritat que et poses molt nerviosa.. Però bé, esperem que aques company de feina sigui un autèntic visonari :-())

Aprofitant doncs, jo també us explicaré una anècdota que em passar ahir a la tarda. Vam anar amb el maromo i amb la seva filla peque a mirar cotxes, perquè ens estem plantejant fer un canvi de cotxe. Amb tot això a la tornada, de camí a casa (són 10 minuts en cotxe) se'm va començar a regirar l'estòmac, entre el viatge en cotxe, la gana que tenia, i les olors a cotxe nou, van fer un còctail perfecte per haver de sortir volant del cotxe i començar a fer "arcades" en plan com si tingués un monstre dins, allà enmig del pàrquing... jajajaajajajaja la peque no parava de dir que no li vomités a sobre (el món al revés..... :love: )... i jo no parava amb les basques... però com tenia l'estòmag buit no m'acabava de sortir res...Però caminava dos passes i altra vegada com si anés vomitar. Al arribar a casa vaig menjar 4 cireres per enganyar l'estòmac i se'm va passar. Amb tot això el maromo es va quedar mosca, jo ja li veia a la cara, i quan vam anar a sopar davant de la peque em va picar amb la copa per brindar i va dir "pel nene que tindrem" fent al·lusió a l'episodi del pàrquing que acabavem de viure i volent dir que allò que havia passat era perquè estava embarassada :content: :content: :content:

Dubto MOLT que pugui estar-ho, i molt menys que pogués tenir algún símptoma, per no dir que és impossible, però va fer gràcia el moment.. lo de la Arigalma m'ha fet pensar que quan estàs en cerca bén bé que cada cosa que passa, per petita que sigui, ho acabem associant al mateix... per molt que ens diguin que ens relaxem i no hi pensem :-o00m

Per cert, la nena no parava de preguntar que havía volgut dir lo de brindar "pel nene" i que a quin nene féiem referència així que per dissimular vaig dir el primer que em va sortir: "El nene, el cotxe nou que tindrem, que serà el nostre nene" Així que crec que m'en vaig sortir prou bé :b-)))

Bé noies, alguna anècdota més per aquí ¿? :love:

Que passeu un BON DIVENDRES :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Ja tenim el cap de setmana a aquí :b-)))
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » ds. juny 16, 2018 7:05 am

Bon dia boniques,

Personalitzo una miqueta:
Rosae Molta sort amb la sw!!! :sex-|:
Metx Ànims que ja esteu a la recta final!! Esperem que sigui implantació!! Ja ens aniràs explicant!! Molts pepos!
RedBerry El meu home aquesta època no es relaxa n'hi amb aquestes... :ufs: Molt bo això de pinxitueijant.... jejejeje Jo potser també acabaria el que tens, i començaria de nou.
Nata Molt bé aquest ego!!!! Jo estic esperant que passin aquests 15 dies de kaos a la feina i sortir a córrer cada dia. Això de relaxar-se i no pensar és impossible!! Si que trobo que els nivells d'eufòria canvien, i que és possible relaxar-se... però passar del tema és inviable.

Doncs m'heu fet pensar que també tinc anècdota... </;-) </;-)
Fa un mes aproximadament vam anar a sopar amb una altre parella (som molt amics, però no saben que estem cercant...) ens vam aixecar per pagar, i la senyora que ens cobrava ens va dir: "entre quants??" el meu home... com és així... li va dir entre 5. (Contant-la a ella) i ella tota contenta (i no ens havia vist mai) va dir: " Aiii que bé, enhorabona!!" Mirant-me a mi.
Uns riures i aquí es va acabar el tema. Però jo anava pensant entre mi.... a de ser tan maco quan realment és veritat. :love:
Ego Vaig tenir To positiu dimecres, però em intentat fer deures i no hi ha manera. Tinc el maromo tan nerviós que n'hi els pinxitos el relaxen... i això passa cada any, entre Juny i Juliol és tot un kaos. Evidentment el segon dia de decepció no m' en vaig poder estar... És un cicle de tractament llençat a la basura, i ell tan si com no volia que el fes. Però per altre banda penso que millor així!! Em aconseguit menjar més sa i equilibrat tot dos, (vaig amb una dietista) si segueix tot l'estiu aquest ritme la seva qualitat de bitxitos millorarà i al setembre no ens endurem més sorpreses. Si la IA no funciona, tindrem problemes. Arrosseguem massa temps, em conec... i tornaré a explotar. Però millor que amb tot això no i pensi. A part d'això tampoc el vull forçar... està massa nerviós i tampoc serviria de res. Per tant.... benvingut estiu!!
Avui tinc dinar amb les meves amigues de sempre, les de tota la vida... ens veiem cada tres, quatre mesos... però va tan bé!! Per molt que passi el temps ens mirem i ens entenem perfectament. Un bon dinar, copeta de vi i molts riures!!!

Bon dissabte precioses!!!! :b-))) :b-)))
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dg. juny 17, 2018 3:42 pm

Bona tarda wapes

Ego desde el telf, ja estic pre W total aixi que segur que demà arriba puntual.... Aixxxx, a veure si aquest següent cicle va millor. Amb els bons deures que haviem fet... Però weno, suposo que essent el primer mes de deures ben fets hagués sigut massa bonic...

Anem parlant! Acabeu de passar bon diumenge!

Edito: ja ha baixat la W, aixi que res, per la revetlla algún gintonic caurà...
Els últims 4 mesos els meus cicles han sigut 27-30-27-30-27 aixi que la meva següent DNW crec que serà pels volts del 17/7...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airyn_jp » dg. juny 17, 2018 7:36 pm

Hola Noies!!!

Sento estar tan desapareguda però el final de curs es un no parar i ara he tingut una estoneta a casa per per fi agafar el pc i contestar-vos com cal, que us he anat llegint pel mòbil a les nits pero ni forces per contestar tennia!!

Nata 32: Quina kk lo del tribal pero segur que de seguida arriba el baby i tot tindrà més sentit. Del tema gine, jo si no controlés els meus cicles amb els to no donaria una... a vegades es molt fàcil estar a l'altre banda. Si que es cert que si ens relaxem potser arriba abans...
Mai se sap si lo del cotxe ve amb noy nen!

Mminil: Molts ànims si creieu que l'acupuntura anirà be pues endevant!

Arigalma: Quin rollo que hagi vingut!! el proper mes segur que va millor! i a la revetlla pues feel free!!

Coaner: desestresa'l que segur que li va be! Quin riure lo del pagament! pero si que seria molt maco que fos veritat!! Tu no hi pensis que no anira bé! has de ser positiva i segur que arrivara!! molts anims!!!

Metx has tornat a fer test? ha vingut la warry??

Redberry: A mi em van dir que el yodocefol ja va be pero si preferiu les altres segur que tambe van bé.

EGO Bueno pues jo vaig començar la desespero molt tranquil·leta, amb algun malestar de panxa pero no molta cosa. Divendres passat que teniem la graduació de 4rt d'ESO em vaig haver de quedar dreta 2h i pico i em va començar a fer mes mal la panxa, com si se'm carreguès d'estar dempeus pero desprès va marxar, i així tota aquesta setmana, si estava molta estona dempeus mal de panxa, i he tingut molta son, pero clar es final de curs i anem tots com bojos, així que també pot ser això. Fins aqui no li donava gaire importància, pero ahir despres de menjar vaig anar al lavabo i al netejarme hi havia uns filets de sang, i vaig pensar merda la warry que ja bé. Però era molt raro perque mai de la vida se m'havia avançat i molt menys encara 3 dies, que com a minim fins dimarts no tocaria... pues bé no he tornat a tenir cap més perdua, i ara ja si que estic ben rallada. Va coincidir just amb el dia 10 post ovulació i he llegit que si es dona sagnat d'implantació pot ser per aquests dies... en fi que els deures estan ben fets, pero jo que volia conservar la calma fins al final ja m'he alterat...
A veure si la warry no be dimarts i dimecres faria TE a veure que....

Sento el super rollo pero portava dies volent escriure-us i a sobre despres de la ratllada d'ahir encara més. Espero que esteu bé!

Un petonas per totes!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dl. juny 18, 2018 9:29 am

Hola noies!!
Airyn_jp, creuem dits per tu i esperem bones noticies!!
Arigalma, ànims, la propera serà la vençuda!!
Coaner, us queden encara uns mesos d’estiu perquè el maromo estigui millor. Marxeu de vacances? Podreu gaudir abans del setembre i provar-ho relaxadament!!
Nata, tant de debò surtis de dubte aviat i tinguis “dos nenes”
Redberry ja ens expliques si funciona, si donen tantes ganes haurem de provar-ho, jeje
Metx, alguna novetat??
Modo ego: Doncs ja entro oficialment en desespero. El TO em va donar positiu divendres i dissabte, així que al coincidir en cap de setmana, hem estat super relaxats i ho hem fet amb passió i amor, jeje. La veritat es que els altres mesos moltes vegades al caure entre setmana eren els típics pinxitos geriàtrics així que al menys hem gaudit molt!
Aquesta setmana suposo que tindré tregua, ja la setmana vinent començaré a tenir psicosímptomes o no... ja vorem... només espero que no sigui com el mes anterior o si ho és al tenir la patacada ja no pensaré que si havíem encertat... el que si he notat aquest mes ha estat l’ovulació, tenia bastant dolor des de dijous a la nit al costat esquerre, també pot ser que estigui més atenta i ja tot ho noti...
Ja que estem amb anècdotes, ahir amb la peke vem estar al zoo i li va demanar a la cigonya un germanet, jeje tant debò ens escolti!
Petons,
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dt. juny 19, 2018 5:39 am

Bon dia boniques,

Arigalma Maleïda w!!! :( A disfrutar doncs de la revetlla i ha agafar forces per el proper cicle!! Molts pepos :-()-)
Ayrin Que passi ràpid aquest desepero... i a veure si així comencem a cantar positius!!! ;)
Rosae Que bé aquests deures!! >.-<: I que maco el teu peke!! :love: Fem vacances, però a principis de Setembre ( I amb amics ) intentaré fer alguna escapadeta més romàntica al Agost.

No tinc ego... he començat la setmana molt cansada.

Bon dimarts!! :b-)))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dt. juny 19, 2018 8:44 am

Bon dia noies!! :***:

Sento molt aquesta W arigalma, el proper cicle a tope que a l'estiu es fan molt be el bebitos :sex-|: :sex-|:
Coaner bonica, aprofita l'agost per fer algun plan super romantic. :love: :love: :love:
A veure si aquest san joan cantem molts positius :p-) :p-)

Nosaltres estem fent mig be els deures aquest cicle, crec que es el primer, aixi que estic bastant motivada. A mes aquesta setmana ja ens han confirmat vacances a l'agost i estic a tope mirant hotels :***: :***: :***: Tinc moltes esperances a l'agost, picina, platja, cervecetes >.-<: >.-<:

Aixi que com es sol dir anims amunt i calces avall, i ha fer molts pinxitos :-)(-: <:-< :-)(-: <:-<

Petons ens llegim :-()-)
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dt. juny 19, 2018 1:22 pm

RedBerry Molt rebé guapa!!! M'encanta aquest positivisme!!! >.-<: >.-<: >.-<: Però a l'Agost potser les cervesetes hauran de ser 0,0!!! jejejej

Com aneu la resta??

Nata Tens la dnw d'aquí res.... símptomes???
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::