Com explicar a un nen de 4 anys que començara el tractament de l hormona de creixement,

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
elisendamoreno
Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 11, 2018 7:59 am

Com explicar a un nen de 4 anys que començara el tractament de l hormona de creixement,

EntradaAutor: elisendamoreno » dc. jul. 11, 2018 8:12 am

Hola, bon dia!
El meu fill de 4 anys començara el tractament de l’hormona de creixement en breu. M’agradaria saber si algu te l’exoeriencia de com exolicar a un nen petit que cada dia li haurem de fer una punxada a la panxa.
El meu fill te un retard del eesenvolupament, on mes es nota es amb el pes i la mida, ja que esta totalemt fora de la grafica tan de pes com d’alçada, un petit retard del llenguatge que a base de molta logopedia esta bastant superat i un caracter RIGID que fa que tingui unes conductes uba muca disruptives amb els canvis i les coses noves.
Anna Maria
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1549
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Com explicar a un nen de 4 anys que començara el tractament de l hormona de creixement,

EntradaAutor: Anna Maria » dc. jul. 11, 2018 1:43 pm

Bones,
Jo no he passat per això, però t'he trobat aquest enllaç:
http://hospitaldenens.com/guia-de-la-sa ... lla-baixa/
Jo, si em trobés amb això, li explicaria de forma natural al nen. A casa, en pocs mesos, hem tingut dos ingressos hospitalaris (un el del seu padrí i l'altre de la seva iaia) i li hem explicat amb llenguatge planer).
Està clar que hi ha moltes pors, i que no és senzill, però els nens tenen més capacitat d'adaptació de la que pensem. Jo també posaria exemples d'altres coses que tenen altres nens: diabetes, celíacs, nens que han de portar ulleres, intoleràncies... que seran unes punxades per ajudar-lo a créixer.
Molts ànims,
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al setembre al Club de lectura del SP llegim El fil de plata de Lluís Anton Baulenas. T'apuntes?

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: