Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Arya82 » dc. jul. 11, 2018 9:54 am

Bon dia noies!

Blaucel, molta, moltíssima sort!! Aquest diumenge pensaré en tu!
Nosaltres començarem a l’agost, amb la pròxima regla. La idea és fer 3 intents d’adopció d’embrions i si no funciona, ens quedarem amb la nostra petita i ja està. Prou afortunats som! Tot i que ara sabent que hi ha un germà genètic de la meva nena, em moro de ganes que surti bé a la primera. Sé que si és així es portaran poquíssim, però ja ens ho farem! Més que valents jo crec que estem una mica sonats ;-)))

Manyaga, moltíssimes felicitats per la teva petita!!!! Espero que tot hagi anat molt bé i ara a gaudir-la! En el nostre cas també hi ha gent que troba semblances, però n’hi ha alguns que se la miren i et diuen “però a qui picarols s’assembla?” :-D

Apolonia, sí, si tot va bé, es portaran poc temps! Una mica bogeria, però és que sé que més endavant em faria molta més mandra tornar a començar el procés. Així que ens llencem a la piscina i ja ens en sortirem!
D’altra banda, molta sort a tu també! La transfer ja la tens aquí!

Petooons
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dc. jul. 11, 2018 5:02 pm

MANYAGA MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!! quina alegria!! gràcies per entrar i compartir aquest moment amb nosaltres..! quan vaig començar aquest últim cop estaves de poquet i mira't ara! amb bebé!!!

AYRA82 molt bé tant de bo aviat puguis donar-nos notícies..!

BLAUCEL felicitats!!!!! espero puguis fer transfer diumenge.. perquè jo també si tot va bé la tinc aviat.. ! aniriem en paral.lel!!!! :cnen: :cnena:

Ara no puc personalitzar més, salut i sort a totes i espero que aneu entrant..!

Jo tinc transfer el dia 18 si tot va bé!!!!

:cnena: :cnen:
aliganiu
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dl. maig 12, 2014 2:35 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: aliganiu » dj. jul. 12, 2018 5:12 pm

Hola noies

Fa crec que dos anys que no entro al xat, però durant tot aquest temps he entrat a llegir-vos de tant en tant, perquè per molt temps que passi mai m'oblidaré del suport que vaig rebre de totes les persones que han passat per aquí.

Encara que no he dit res he estat seguint totes les vostres històries....

Vaig tenir una alegria molt especial amb el naixement de la filla d'Arya, i ara m'encanta llegir que t'hi poses amb el segon! I per una història que crec que és semblant, vull desitjar-li tota la sort i felicitat del món a Blaucel.

Ni que dir l'alegria de l'embaràs tan buscat per Lleida (encara que no és en aquest xat sinó en el d'adopció d'embrions)

M'he identificat molt, crec que sobretot pel tema de l'edat, amb Capgrossa i Apolonia. Felicitats Capgrossa! Apolonia, em faria molt feliç que ho aconseguissis. Entenc que et preocupi el tema de l'edat, a mi també em passa ... Quan hi penso intento pensar en tantes i tantes mares que al llarg de la història (no només per la RA) van tenir fills fantàstics amb més de quaranta anys, i els van criar la mar de bé. Jo conec de primera mà filles de mare amb més de quaranta i són molt intel.ligents ;)) Estaràs cansada, potser més que mares més joves, però com que no has estat mare fins ara, no podràs comparar!

Disculpeu que no personalitzi amb la resta.

Molta sort a totes, a les que comenceu, a les que esteu en espera i a les que ja heu aconseguit l'embaràs :-()-) :-()-)
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dj. jul. 12, 2018 6:35 pm

Hola a totes!! :cnena:

Blaucel quants embions heu tingut? La transfer la tens ja!!! Molta sort!!! Jo faig sincronizat. He començat estrogens pero no parches, pastilles.

Arya82 quina sort que hi hagi germa genetic. A veure si aconseguiu a la primera.

Venus32 tres mesos ja? Com passa el temps! Disfruta!

Apolonia que be que hagis tornat!! Molts anims i molta sort valenta!! Encara no se res de donant. He començat estrogens en pastilla i he de fer un parell de visites de control. De moment tot be.

Manyaga enhorabona!! Espero que les que som aqui seguim els teus passos :cnen:

Molta sort a totes, sou moltes i rs dificil seguir tantes histories.
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dj. jul. 12, 2018 9:37 pm

Aliganiu moltes gracies per les teves paraules. Si la Veritas que la historia de la Arya i meva son molt semblants.
No se si estás en proces pero t desitjo el millor :-()-)
Apolonia si anirem Amb 3 dies de diferencia! Ja ho tením a tocar. :-o00m
Cigonya de moment tením 6 embrions pero del transfer en Blasto aixi q a veurem Quants queden. Jo tb h fet sincronitzat.
Petonss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » ds. jul. 14, 2018 11:13 am

Hola noies!!!

Es tic desde el móvil i intentaré personalitzar com pugui:

Blaucel: com estas? Avui es el gran día, oí? Com ha anat?

Manyaga: moltes felicitats per la teva nena, estaras súper feliç!!! Me n’alegro molt i molt!! Un petonas

Apolonia: con et trobes? A tu tambe et queda poquet! Molta sort!!

Arya: espero que puguis tindra el germanet molt aviat! Una abraçada!

Venus: quina alegria tindre noticies teves! Disfruta molt del miracle de ser mare!!un petonarru!!

Aliganiu: gracies pels teus comentaris, ningu sap com ens sentim si no ho has viscut i a mi tambe m’han donat molt suport en aquest forum, som totes unes lluitadores!!

Cigonya: com estas? Preparant el niu? Molta sort!!

Sílvia: ja no et queda res!! El día 20 tens la transfer?

Capgrossa, mipumki: com esteu? Alguna novetat?

No se si em deixo a alguna..

Mode ego: jo continuo sense tindre una decisio d’on fare el tractament,com será l’ultim vull escollir la millor opcio, els finalistas son:

Doctora Maqueda-CIRH: la doctora em va encantar pero 3 fivs i la ovo la faig fer amb aquest laboratori pero amb altre metge i no se si vull repetir, perque el metge por ser bo pero la feina real es del laboratori.

Dr. Ballesteros-IVI: faig fer la primer visita i no em va agradar, anava amb moltes expectatives i vaig sortir decebuda. Perque ja se com funciona perque amb la seva explicació no et queda gens clar. No em va transmetre confiança

Dr. Gris-Gravida: vaig fer primera visita perque vaig veure molt bones opinions en soc petit i la veritat es que em va agradar molt. Les dura coses negatives es que em va dir de fer visita amb Alijotas, que a mi no em dona molt confiança , crec que es un engany i el preu es molt alt, mes inclus que IVI.

Em podeu ajudar? Vull començar de cara setembre/octubre i no se que fer. No vull que la beta sigui en octubre perque en aquest mes he tingut els 2 avortaments.

Gracies boniques! Petonets!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » ds. jul. 14, 2018 2:26 pm

Hola maquesss

Sil: es dema. Us Escriure despres
Respecte a les opinions: jo h estat a ivi, marqués i ara al cirh. Et diré que el canvi de clínica va ser x un tema de mutua pero sino continuaria a ivi. Alla em vaig qdar embarassada dels bessos. Torna pero demana altre metge. El dr Lucco em sembla q es diu aixi es força proper, em va fer una transfer i una amiga es fer el tractament amb elli estava encantada.jo vaig fer el tractament amb la dra Cases i no hi havia feeling especialment pero crec a a nivell laboratori están força millor q altres cliniques, encara q no crec q sigui tot, tenir un metge q busqui opcions i no solament segueixi els protocols no es fácil. Pero el primer es q tinguis feeling i et donin confiança.
Un petonas
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » ds. jul. 14, 2018 2:27 pm

Hola maquesss

Sil: es dema. Us Escriure despres
Respecte a les opinions: jo h estat a ivi, marqués i ara al cirh. Et diré que el canvi de clínica va ser x un tema de mutua pero sino continuaria a ivi. Alla em vaig qdar embarassada dels bessos. Torna pero demana altre metge. El dr Lucco em sembla q es diu aixi es força proper, em va fer una transfer i una amiga es fer el tractament amb elli estava encantada.jo vaig fer el tractament amb la dra Cases i no hi havia feeling especialment pero crec a a nivell laboratori están força millor q altres cliniques, encara q no crec q sigui tot, tenir un metge q busqui opcions i no solament segueixi els protocols no es fácil. Pero el primer es q tinguis feeling i et donin confiança.
Un petonas
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dg. jul. 15, 2018 9:53 am

Transfer feta!!! >.-<:
Un Blasto molt maco de qualitat A.
Han qdat 3 x congelar bastant bons i un en observacio q dema ens diran
Dia 25 tenim beta.
Gracies a la donant x aquest regal
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: manyaga » dg. jul. 15, 2018 10:08 am

Blaucel me'n alegro molt! Aquesta vegada ha d'anar bé. Moltíssima sort!!!

Arya molt bé ja a pel germanet i a + és germà genètic! Esperem que s'enganxi ben fort doncs! Molta sort també.

Sil, espero que aviat vegis clar on fer el tractament i passat l'estiu us hi poseu.

Cigonya i apolonia molta sort també amb el tractament!

Gràcies per les felicitacions! Estic ben enamorada de la meva nena, ja fa una setmana que ha nascut i encara la miro i ploro de l'emoció :love:
Cigonya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. ago. 03, 2017 4:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Cigonya » dg. jul. 15, 2018 7:24 pm

Blaucel que bé!!! Et desitjo molta sort perque aquest blasto es quedi!! :cnena: :cnen: :-()) :-()-) Ara intenta estar tranquil.la i no pensar en beta. :-o00m

Manyaga gracies bonica :-()-)
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: rkl2014 » dg. jul. 15, 2018 8:24 pm

Molts ànims Blaucel!! T'envio tota l'energia del món.
Per descomptat, una abraçada a totes les dones valentes d'aquest fòrum, que em va fer companyia en moments molt durs.

M'ha fet gràcia llegir a Aliganiu, que em va ajudar molt. També com ella, entro de tant en tant, per anar veient com totes arribem a ser mares, i em fa molt feliç.

Les meves nenes van fer 10 mesos l'altre dia, i me les miro i al.lucino, em sembla increïble que després de tants intents el somni es fes realitat. Es veritat que m'emociono al veure-les...
De tot cor estic convençuda que totes sereu mares.

Pd: Jo, tandebó hagués anat a IVI la primera vegada..ho dic per la companya que tenia dubtes sobre clíniques...jo portava 4 intents i un d'ovodonació a dues clíniques diferents...i res, només fracassos. El Dr. Ballesteros i el seu equip van aconseguir embaràs de bessones a la primera. Sí que és seriós i poc comunicatiu, i com diu la Blaucel, pots escollir un altre doctor/a amb qui et sentis millor, però des de la meva experiència crec que són molt professionals i penso que al ser tant grans inverteixen constantment en investigació.
Triis el que trïs, estarà bé, estic segura, però per si de cas, et volia deixar la meva experiència.

Una abraçada a totes;
Amb afecte
Rkl
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Bacilos » dg. jul. 15, 2018 9:12 pm

BLAUCEL ha escrit:Transfer feta!!! >.-<:
Un Blasto molt maco de qualitat A.
Han qdat 3 x congelar bastant bons i un en observacio q dema ens diran
Dia 25 tenim beta.
Gracies a la donant x aquest regal



Bravo Blaucel!!! Molta sort!!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dt. jul. 17, 2018 7:41 am

bon dia maques!
Apolonia: es avui la transfer o dema?

Jo crec q es la vegada q mes psimista i nerviosa estic....buffffffffffffffff sembla mentida q despres de pasar poer 6 betes aixo no ho porti millor. abans fins el dia 5 mes o menys mantenia la pau...pero aquesta vegada la veritat q no.

petonssss
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: sil38 » dt. jul. 17, 2018 10:12 am

Bon dia noies!

Blaucel: com estas? crec que mai t'acostumas a aquestes esperes eternes, jo he fet 6 transfers i els nervis son molt complicats de controlar. Pensa que ja queda menys i encara que soni imposbile intenta no pensar i distreu-te!Molts ànims i a pensar en positiu!! un petó

rkl2014: Felicitats pels 10 mesos de les teves nenes!! quin ilu, disfruta molt i ves entrant per explixar-nos com vas.Un petó

Apolonia: Demà transfer oi? Com ho portes?

I les demes que ens expliqueu?

Jo de moment intentant gaudir de l'estiu i sense tindra clar on farem el nostre ultim tractament, pero com queda molt pel setembre ens ho prenem amb calma. Ademes com se que és l'ultim no tinc presa perque no vull pensar que aixó s'acaba i no ho aconsegueixo i ja no tinc mes oportunitats..

Petons a totes!!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Arya82 » dt. jul. 17, 2018 10:30 am

Bon dia noies!

Blaucel, molta, moltíssima sort! Les esperes són dures i es fan llaaaaargues, però què t’he d’explicar oi? L’únic que et puc recomanar es que busquis coses per fer per no pensar tant. De tot cor desitjo que aquest super blasto sigui el definitiu, t’ho mereixes tant!

Apolonia, la transfer era demà? Ja explicaràs com ha anat! Molta sort!

Sil, sobre on fer el tractament, jo prioritzaria el laboratori. Jo després de tants tractaments he arribat a la conclusió que els que fan “màgia” són els biòlegs. Evidentment també has de confiar en el teu metge, però al final en els centres grans n’hi ha molts i si el que t’ha tocat no et convenç, sempre pots provar amb un altre.

Jo de moment ja m’he mirat el tema tiroides, vitamina D, coagulació etc i tot està bé. Ara em falten les serologies, que en el meu centre me les demanen cada 6 mesos. Quan les tingui ja només serà qüestió d’esperar la pròxima regla!

Petooons!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dt. jul. 17, 2018 10:48 am

Hola noies, sí, és demà..! moltes gràcies a totes pels ànims!! Estic tranquil.la, amb moltes coses al cap per altres temes o sigui que distreta..!
Ara no puc personalitzar més, però molts ànims a la BLAUCEL... poc a poc i bona lletra, i confia en que tot sortirà bé!

Ja us explicaré què tal!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: MiPumky » dc. jul. 18, 2018 7:54 am

Hola noies!!

Feia temps que no entrava, però si que us lleguia per veure com anaveu, i ara ja veig que hi ha molt moviment, que bé, com m'alegro!!

Manyaga, me n'alegro molt que ja estiguis a casa amb la teva nena. Moltissimes felicitats!! Mira-la molt i plora lo que vulguis d'emoció que ben bé te la mereixes i te la has guanyat. A mi a vegades en passa lo mateix vaig mirant la robeta que tinc i ploro perque penso que es un somni que ara comença.

Blaucel, que bé ja estigui el petitó amb tu, confiarem molt i creuarem tots els dits per tu!! Estaré pendent del teu resultat!!

Sil38, intenta desconectar i gaudir de les vacances per agafar forces pel setembre. Deixa't guiar per l'intuició, el metge i/o clínica que més feeling t'hagui donat, on t'haguis sentit més bé,... a vegades aixó funciona. Anims amb la decisió.

Apolonia, que bé tu també transfer , et desitjo lo millor.

Arya que bé que vaguis pel germanet, i si ha genetic doncs millor. d'aquests 3 intents segur que un és definitiu i si pot ser el primer millor. M'has donat forces i anims perque jo també m'animi pel germanet, inclús li vaig comentar a la meva parella i si fem esforços jo crec que podrem aconseguir els céntims. Molts ànims amb la búsqueda.

Rkl2014 gaudeix de les teves nenes, 10 mesos mare meva, com passa el temps!! Els que venim d'aquest món valorem la maternitat/paternitat com un miracle.

Capgrossa, com vas?? estàs a punt de parir, no?

Cigonya i Silvia77 ànims amb el tractament!!

Jo ja estic de 24 setmanes i la veritat que en trobo genial, alguns mals d'esquena i molèsties però vamos que estic genial. El metge de risc m'ho va dir l'altre dia, et veig molt contenta i molt bé. Encara sembla que estigui en un somni però siiii és veritat!!

Molts ànims a totes !!Us desitjo lo millor!!

Una abraçada lluitadores!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: BLAUCEL » dc. jul. 18, 2018 8:35 pm

Apolonia q tal la transfer? Ha anat tot be??
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Apolonia » dj. jul. 19, 2018 8:58 am

HolaBlaucel, sí! Transfer feta! Tot bé! Molt ràpid, quasi ni em vaig enterar. I no et fan fer ni repòs. Et vesteixes i te’n vas! Diu la doctora q es vsn adonar que aquells 10 min no servien de massa..!

Intentant estar tranquil.la! I tu, Blaucel, com ho portes???has canviat coses? Prens cafè?..no ens podem banyar quin rotllo!! :0
Mipumky me n’alegro que tot b amb l’embaràs!!!

Escric dsd el telf, per ara no m’enrollo més!
Merci a totes les prenyis i mares q entren a saludar!ànims a totes! Ara no personalitzo més!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::