un tercer fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dc. jul. 11, 2018 2:57 pm

Hola, noies, com esteu? Fa dies que no xerreu per aquí.

Bea, va tot bé?

I tu, Aneris? Ja dues estar acabant el primer trimestre, oi?

Pel que fa a mi, tinc hora per posar-me el diu a final de juliol; m'anava a posar el no hormonal, tot i que em fa molta mandra tornar a tenir regles abundants, i a més des del segon part la copa ja no em va bé i per tant hauré de tornar a les compreses (el tampó mai m'ha anat bé). L'altre dia parlant amb una amiga em va dir que es va posar l'hormonal i que n'està tan contenta, així que he canviat d'opinió i el dia que tinc hora hi aniré però perquè em faci recepta de l'hormonal, i a més perquè me'l posin després de les vacances, perquè aquesta amiga em va dir que ni boja me'l posi just abans de marxar (marxem amb autocaravana al cap de dos dies de posar-me'l), perquè les primeres setmanes segur que tindré molèsties i em tocarà la primera regla amb diu.

Total, que no puc treure'm del cap la idea de continuar buscant embaràs mentre no em posi definitivament el diu... La cosa és que no sé com plantejar-li al meu company ?-) Ell vol i dol, li fa gràcia un tercer, li faria gràcia buscar la nena, però li fa por la part econòmica i passar una vegada més per una pèrdua. A mi també em fa por, clar, però també m'he curtit molt i sé que si va malament un altre cop ho superarem...
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dc. jul. 11, 2018 7:36 pm

Hola Virolai! Entro ràpid des del mòbil.

Fa uns dies pensava en tu, en si t'hauries posat el DIU al final. Jo seria sincera amb la teva parella, és ara o mai, com a mínim ho parleu, ell tampoc té clar el no.

Jo expectant, demà eco i si hi ha batec, setmana vinent biopsia de corion.

Petons
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dj. jul. 12, 2018 10:41 am

Ai Bea, que vagi molt i molt bé l'eco avui! Tan de bo estigui tot perfecte. Ja ens explicaràs.

Jo continuo en un mar de dubtes. Tan aviat penso que m'encantaria tornar a tenir un nadó com penso que ara estem la mar de bé i que quina mandra tornar enrere... Però és evident que no puc esperar més temps, és ara o mai. Ja veurem com li plantejo al maridet...
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dj. jul. 12, 2018 6:50 pm

Bé, eco OK. Estic de 10+1 (com a molt m'equivoco d'un dia), i a la eco sortia mida de 10+6. Ha tornat a mesurar i aleshores 11. El plec no es veia bé encara, però res que cridés l'atenció. Així que cap senyal d'alarma de moment. Dimecres biòpsia de corion i a esperar 2 o 3 setmanetes el resultat....

Virolai, jo estic igual, no et pensis. Hi ha moments que em fa una mandra infinita, tant el malestar, com l'espera de si tot va bé, com pensar en tornar a començar amb un altre nadó. Jo penso que això és normal, mai es té 100% clar.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dv. jul. 13, 2018 2:03 pm

Bea, me n'alegro molt! Pinta molt bé, aquest embrionet! Ai, quina il·lusió! I gairebé d'11 setmanes, ja estàs a punt de sortir del període de màxima incertesa.

Mantingue'ns informades, d'acord?
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dj. jul. 19, 2018 10:42 am

Hola!!

què bé, Bea, que tot pinti tant bé!
he estat tres setmanes de vacances i molt desconnectada de tot, però de tant en tant pensava en tu sobretot. Aviam els resultats d'aquesta biòpsia!!!!

Virolai, jo també crec que li hauries de comentar, més que res per si acabeu decidint provar-ho aquests mesets fins a la posada del diu.

jo avui compleixo les 17 setmanes, tot sembla que va bé, no m'he fet cap prova invasiva ni l'analítica de pagament perquè el risc em va donar molt baix i em van robar el cotxe, així que hem restringit despeses.
a les 12 setmanes dos gines em van dir que pintava nena i a la visita de les 16 setmanes una altra em va dir que era un nen. Ara ja no se si creure-m'ho o no, però entenc que si et diuen nen és que ho veuen clar, no?

La gran ja està més animada amb el tema. la petita segueix preguntant si naixerà aviat... ¬_¬'
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dv. jul. 20, 2018 9:55 am

Hola, disculpeu per no escriure després de la biopsia, però porto des d'aleshores sagnant i força preocupada.

Me la van fer dimecres al matí, i va anar bé, però em van veure un hematoma previ bastant gran. A la tarda vaig començar a sagnar una mica i va anar cada cop a més, de quantitat com el dia més fort d'una regla. canviant compresa cada 2-3h. Ahir a primera hora vaig anar a urgències, l'embrió estava bé, però estic de repòs absolut de moment fins al dimarts que tinc revisió. Ara sembla que ja no surt sang nova, només marró, espero que duri. El mateix dimarts em donaran els primers resultats de la biòpsia, però la resta trigaran un parell de setmanes més.

Aneris, m'alegro molt que tot vagi bé. Jo diria que de 16 setmanes ja no es poden equivocar si diuen que és nen.

Petons
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dv. jul. 20, 2018 1:20 pm

Ostres, Bea, quin ensurt! Si surt sang marró és bon senyal, aviam si l'hematoma es reabsorbeix i la cosa acaba bé. Jo vaig tenir un hematoma però l'embaràs era molt incipient (6 setmanes) i amb toxoplasmosi activa, així que no va acabar bé, però en aquell moment vaig llegir moltes experiències d'embarassos amb hematomes que s'acaben reabsorbint sense més problemes.
Espero que dimarts ens donis bones notícies en tots els sentits :ok:

Aneris, quina ràbia això del cotxe! Pel que fa a les proves, jo tampoc no m'he fet més que el cribatge de les 12 setmanes amb els meus dos fills. Tot i l'edat sempre m'ha sortit risc baix, i hi he confiat. I penso com la Bea, si a les 16 setmanes et diuen que és un nen, crec que és més fiable que no pas que a les 12 et diguin que sembla nena. De tota manera, fins a la 20 segurament no es pot assegurar del tot. Que bé que ja estiguis de 17, la cosa rutlla!

Doncs nosaltres no n'hem parlat obertament, tot i que sí que el meu marit mig en conya va comentar que "aviam si tornem embarassats" de les vacances, i jo li vaig dir que si no vol que passi ja sap què ha de fer, i no va semblar que li preocupés gaire. A sobre els meus sogres es van quedar els nens 3 dies (el primer cop que estem separats de tots dos tant de temps!) perquè poguéssim treballar (som autònoms i treballem a casa, i amb els nens per aquí rendim poc), i clar, tots dos sols tants dies ha donat per a molt, i resulta que estava en plena ovulació o-o:) Ja veurem què passa.
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dt. jul. 24, 2018 1:10 pm

Hola!!

avui he tingut visita... m'han dit que és una nena :-:) :-:) :-:) :-:) :-:)
ja he decidit no fer-me cap idea fins a les 20 setmanes, com a mínim. I tot i així no se si me'n refiaré...
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dj. jul. 26, 2018 2:21 pm

Bea, em fa patir que no hagis dit res des de la visita de dimarts… Tot bé?

Aneris, és ben bé per quedar-se així ?-) ! Doncs com a la 20 no ho vegis tu mateixa, jo tampoc me'n refiaria! Conec casos dubtosos així com el teu, a uns amics al 6è mes els deien 90 % que seria nen, i era nena. I això que diuen que si es veu clar que és nen, gairebé no hi ha error possible. Ja ens diràs si t'ho tornen a canviar.
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dj. jul. 26, 2018 6:00 pm

Disculpeu si us he espantat, estic bé, dimarts hi havia batec, però l'hematoma s'havia fet més gran, uns 5cm. Em van dir que encara havia de sagnar molt per treure tot allò, i efectivament, sang marró, però a estones bastant. Estic de repós absolut de moment fins a la propera visita el 9 d'agost. Molt agobiada sense poder moure'm ni fer res, ni estar amb els nens, ni sortir, ni piscina... i tot amb l'angoixa de no saber si segueix bé. Tinc mal com de regla a estones i pressió a baix. No he volgut agafar la baixa i estic treballant des de casa, com a mínim faig alguna cosa. Disculpeu però estic molt xof.

Virolai, mira que encara tornaràs embarassada de les vacances!

Aneris, m'alegro molt que tot estigui bé, ara ja ha passat el risc, aixó ja està fet.

En fi, ja entraré una estona que estigui més animada.

Petons
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » dv. jul. 27, 2018 6:25 am

Bea, em sap greu, quina angoixa deus estar passant. Mira de llegir o mirar pel.lis a part de treballar, que t'has de distreure, si no se't farà etern.

Aniré entrant per veure què expliques.
Ànims!
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dv. jul. 27, 2018 1:48 pm

Bea, molts ànims!! poc més et podem dir :(
potser t'aniria bé l'angelsounds? a mi em funciona súper bé per quan m'emparanoio (encara no noto cap moviment tot i que en els altres dos embarassos les vaig notar a partir de la setmana 16). M'ho poso un momentet, escolto el cor i els moviments que fa, i ja hem quedo tranquil·la fins la següent. No se, és una opció, i per wallapop els trobes molt baratets (15-20 €).

Virolai, no descarto fer-me l'analítica del sexe, que he vist per 85 €, o fer-me a la idea de que no sabrem el sexe fins que neixi... aix!
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dv. jul. 27, 2018 3:30 pm

Gràcies noies. Aquí segueixo sense cap millora. Potser si en uns dies no deixo de tacar, m'aproparé a urgències. Ja van 10 dies i no afluixa.

L'Angelsounds el tinc. A altres embarassos em va anar molt bé, des de finals de la setmana 9 o principi de la 10 que el sentia. Però aquest no, es veu que està molt avall. Només l'he pogut sentir el dia que feia les 12 setmanes i un altre cop ja no el trobo, així que només fa que posar-me més nerviosa, i tampoc vull provar molta estona, no tinc clar que sigui inocu.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dv. jul. 27, 2018 3:41 pm

jo, tot i estar de 18+1, el sento quan me'l poso just a sobre del puvis. Abans era sempre al costat dret i ara va canviant però també molt avall. Ho faig amb alcohol. Potser el proper cop que vagis al metge te'l pots portar i que t'ajudin, no?

En principi són ultrasons, simplement el que pot fer és molestar una mica a la criatura si li va directa a l'oïda, però movent-se ells mateixos ho solucionen.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dv. jul. 27, 2018 3:54 pm

Ja sé on és, el problema és que encara està a sota de l'os de la pelvis i clar, no arriba per molt que apreti. Quan em fan eco abdominal també els costa veure'l bé, es veu molt millor amb eco vaginal perque està just allà. Això de l'alcohol no ho havia sentit, jo faig servir oli de nadons.

He llegit algun estudi que no m'ha agradat sobre els potencials efectes dels ultrasons, res concluient, però un ús habitual no està ni molt menys demostrat que sigui segur. I davant el dubte, faig màxim 5minuts al dia, i miro de no fer cada dia.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: virolai » ds. jul. 28, 2018 9:51 am

Bea, quin rotllo estar amb aquest neguit. De tota manera, si el coàgul és gros per algun lloc ha de sortir. Ja sé per experiència que anar perdent sang en ple embaràs per molt que t'ho hagin dit no tranquil·litza, però intenta pensar que està tot dins la normalitat de la teva situació actual.

Però jo també aniria a urgències si no notes millora, més que res per desangoixar-te una mica i tenir més informació, perquè les esperes fins a les visites següents poden ser molt pesades.

Molts, molts ànims. Si almenys l'Angelsounds t'hi ajudés... Jo no n'he tingut mai perquè penso que m'estressaria més.

Aneris, potser podeu ser pacients i esperar al part i tenir una sorpresa? Hehe, t'ho dic mig en broma, jo necessito saber què és, però hi ha gent que sobretot amb el tercer volen tenir la sorpresa.

Jo ahir vaig tenir moltes molèsties de regla, com si m'hagués de baixar en qualsevol moment, i això que faltaven 8 dies (m'ha de venir el divendres que ve). Al vespre es van afluixar, i en cap moment ni rastre de regla. Crec que vaig ovular abans, però no tinc cap TE a casa i no vull comprar-me'n cap encara perquè sé que me'l faria de seguida i com que encara seria massa aviat no em conformaria amb un negatiu, si fos així. El pal és que si em ve la regla estarem just començant el viatge en autocaravana, i molt còmode no serà...

La setmana que ve abans de marxar miraré de connectar-me aviam què expliqueu.

Bea, ho repeteixo, molts ànims, paciència i intenta estar relaxada.
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » ds. jul. 28, 2018 3:27 pm

Virolai, per mi això sempre ha estat el primer símptoma d'embaràs, mal de regla abans d'hora :-)

Aneris, és estrany que s'equivoquin tant amb el sexe. A la morfològica segur que ho encerten, però jo no podria esperar tant.. pel preu, l'analítica del sexe és bona opció, i crec que donen el resultat en 2 o 3 dies oi?

Jo avui porto tot el dia tacant més quantitat, però per sort l'Angelsounds ha funcionat i l'he pogut sentir, així que estic més tranquil•la.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Aneris » dl. jul. 30, 2018 8:19 am

Bon dia!!

me n'alegro, Bea, que t'hagi funcionat l'AS com a mínim. quin patir noia! i amb aquestes calors no m'ho vull ni imaginar. Molts ànims i si creus que t'ha d'anar bé anar al metge, ves-hi.

Virolai, no se que dir-te perquè en aquestes situacions et debats (o jo com a mínim) entre la intenció de no fer-te il·lusions i no poder parar de pensar: "i si...", i no se què t'aniria millor que et digués.

Esperar-me al part impossible! suposo que el que sí que faré serà esperar a la morfològica i si allà no ho veig clar, analítica de pet!
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: un tercer fill

EntradaAutor: Bea » dt. jul. 31, 2018 5:12 pm

Bona tarda,

Ahir em va trucar la genetista, està tot OK i és una nena. Així que un patir menys. Li vaig explicar això de l'hematoma i que portava dues setmanes sagnant i em va dir que eren molts dies i que anés a que em miressin. La nena està bé (bé, només van comprovar que hi havia batec, res més), però l'hematoma segueix igual. Així que segueixo de repós i preocupada, la Dra. que em va atendre no va ser molt optimista, em va dir que hi havia risc de rotura de bossa.

Virolai, cap novetat??

Aneris, quina paciència noia, quan tens la morfològica?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::