FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Rebeca » dv. ago. 10, 2018 8:37 pm

Pingu espero de tot cor que dilluns hagi augmentat.
Ja se que serà molt complicat però intenta pasar el cap de setmana el millor possible .
Un petonas i moltíssima sort.
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dv. ago. 10, 2018 9:12 pm

Moltes gràcies de veritat! És el nostre primer positiu i estem eufòrics però hem de ser prudents.
Ja us diré a veure que ens surt. Si q es farà llarg aq cap de setmana si...
Si, buscant x internet hem vist casos d betes baixes i q han tirat endavant però cada cos és diferent, haurem d tenir paciència...
Una abraçada!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
PicPic
Entrades: 3
Membre des de: dl. ago. 06, 2018 7:18 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: PicPic » ds. ago. 11, 2018 10:40 am

Bona dia noies!
Sóc nova aquí, i nova també amb tot això de la FIV... I veig que és tot un món, i més complicat del què pensava...
A nosaltres tot just ens van confirmar fa uns dies que no ovulo i que haurem de fer FIV... així que tot això és nou per nosaltres i primer haurem de començar per buscar clínica. Però just enganxa agost, i ara és complicat...
Tot i això, em va saber greu que la meva ginecòloga no m’hagués sapigut dir això, si jo no m’informo per una altra banda i li pregunto... després de quasi dos anys buscant, em vaig assabentar per una clienta meva, que és ginecòloga, del què em passava... i amb el seu diagnòstic vaig haver d’anar a veure la meva doctora i preguntar-li... així que definitivament, també he de buscar gine nou....
Quant es triga en tot el procés més o menys? Quina recomanació em doneu?
Moltes gràcies i molts ànims a totes!!!!!
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Rebeca » ds. ago. 11, 2018 11:13 am

PicPic si tens les proves fetes suposo que que podeu començar de seguida. Tot i així el procés sol ser mes lent del que sempre imaginem.
El primer es buscar clínica o centre de fertilitat.

No se d'on ets però jo vaig decidir fer-ho a la meva ciutat, ja que a vegades el controls ecografics son cada 2 o 3 dies, encara que a vegades et permeten fer-ho amb el teu ginecòleg.
Que et facin un pressupost complet i clar, i que texplquin les opcions que tens. Pensa que la medicació es a part, i no se si serà el teu cas pero a vegades pot ser cara.
Sobretot que et donguin confiança i t'expliqin tot molt bé, ja que paguem tant al menys que et tractin com una reina.

Jo cada vegada que anava era com un pas mes, sempre hi havia 2 opcions. Deien: - si pasa això farem aquest pas i si pasa lo altre farem allò altra.

Quan vaig fer el tractament per el meu primer fill algú en aquest forum hem va donar un dels millors concells i es que ' cada maestrillo tiene su librillo'. Cada metge a vegades actua diferent en el mateix tractament, per això necessites tenir molta confiança amb ell.


Ja no m'enrollo mes, només desitjar-te molta sort. :ok:
PicPic
Entrades: 3
Membre des de: dl. ago. 06, 2018 7:18 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: PicPic » ds. ago. 11, 2018 11:26 am

Moltíssimes gràcies Rebeca!
Nosaltres no vivim a Barcelona, però ho volem fer allà perquè el meu marit hi treballa i amb la seva feina ho té complicat, així que per tal que em pugui acompanyar mirarem Barcelona, doncs jo tinc bon horari i pels túnels és un moment. Però si que és cert que quan són tantes visites és important que sigui còmode.
Em vaig fer els anàlisis al febrer, que la gine em va dir que estaven tot ok, però tinc l'antimulleriana pels núvols (a 7,5).
És una decisió tan important i difícil i cara, que mai saps si estàs fent el correcte i triant el lloc correcte...

Què és lo del DPG? (No sé si ho he posat bé...) I lo del Beta? ( Ho sento però és que estic totalment perduda!!! )

Mil gràcies!!!
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Rebeca » ds. ago. 11, 2018 12:49 pm

PicPic no tinc ni idea de que es l'antimullenatia? I la DGP tampoc i no vuill fer-te una idea equivocada, ja que ara suposo que tens molts dubtes i no voldria liar-te mes del que poder ja esteu. :-o00m
Amb la beta si que et puc ajudar. Es l'anàlitica que et fan després del tractament per saber si estàs embarassada, la fan mes o menys cap el dia 13 després de la trànsfer.
La trànsfer es cuan t'introdueixen els òvuls fecundats a la matriu.

Un altre consell que hem van donar es que sempre intentaras buscar la que creus que es la millor opció per vosaltres, a vegades acèrrims i a vegades no, pero es fa sempre des-de el cor.

Pensa que en el meu cas ningú m'ha sapigut dir perquè no bens podem quedar embarassats, totes les nostres proves han sortit sempre bé. Així que som infertilitat de origen desconegut ?-)
En el cas del meu primer fill va se per inseminació, a la tercera i ara per poder tenir un segon fill estic fent una FIV.
La primera vegada vam estar buscant de manera diver uns 3 anys i ara per la segona hem buscat casi durant 3 anys mes, i res de res si no faig un tractament.
PicPic
Entrades: 3
Membre des de: dl. ago. 06, 2018 7:18 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: PicPic » ds. ago. 11, 2018 3:18 pm

Rebeca ha escrit:PicPic no tinc ni idea de que es l'antimullenatia? I la DGP tampoc i no vuill fer-te una idea equivocada, ja que ara suposo que tens molts dubtes i no voldria liar-te mes del que poder ja esteu. :-o00m
Amb la beta si que et puc ajudar. Es l'anàlitica que et fan després del tractament per saber si estàs embarassada, la fan mes o menys cap el dia 13 després de la trànsfer.
La trànsfer es cuan t'introdueixen els òvuls fecundats a la matriu.

Un altre consell que hem van donar es que sempre intentaras buscar la que creus que es la millor opció per vosaltres, a vegades acèrrims i a vegades no, pero es fa sempre des-de el cor.

Pensa que en el meu cas ningú m'ha sapigut dir perquè no bens podem quedar embarassats, totes les nostres proves han sortit sempre bé. Així que som infertilitat de origen desconegut ?-)
En el cas del meu primer fill va se per inseminació, a la tercera i ara per poder tenir un segon fill estic fent una FIV.
La primera vegada vam estar buscant de manera diver uns 3 anys i ara per la segona hem buscat casi durant 3 anys mes, i res de res si no faig un tractament.



Ostres!!! No tenen ni idea de quin pot ser el motiu?? Pot ser que sigui un d’aquells casos d’incompatibilitat...??
Moltes gràcies per la info, ara ja enganxaré més el fil quan comenteu això de la beta... i entenc perquè és una situació de nervis, jo no vull ni pensar com estaré el dia que em toqui a mi... que ara mateix la veritat que ho veig súper llunyà i m’angoixo pensant que mai arribarà el dia, i em fa pànic pensar que pugui sortir malament o que em pugui equivocar amb la medicació, como he llegit una altra noia que li ha passat....
Ara a quin punt estàs de la FIV Rebeca? Espero que vagi suuuuuuuper bé!!! N’estic segura que si!!! :p-)
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Rebeca » dg. ago. 12, 2018 12:49 am

El meu primer fill va ser a la tercera inseminació. Pero ara ja soc una mica mes gran i els meus ovaris també, en tinc 40 anys. Així que ara m'han aconcellat que vagi directament a FIV.
Hem van fer estimulació ovàrica al maig, i vam treure 10 òvuls dels cuals van fecundar 8, pero només van créixer 5, pero la meva matriu estava hiperestimulada a consequència de les hormones. Això volia dir esperar un mes mes per preparar el forn. I els meus 5 petits esperaven congeladets.

Al cap d'un dels blastocits no va evolucionar pero tot i així hem van transferir 2, i la beta hem va sortir que no :ufs:

Vam tornar a posar el forn en marxa, i la setmana passada hem van transferir el dos blastocits que hem queden i ara estic esperant a la beta, que serà dilluns 20.

Si aquesta vegada no surt bé, s'ha acabat. Ja no hem queden diners ni paciència.
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dl. ago. 13, 2018 11:18 am

Bon dia noies!!
Segona Beta amb resultat de 109,58! >.-<: Ha augmentat respecte de divendres (41,68) però encara és baixeta. Dijous tenim metge/eco i :-o00m
La dra ens ha dit q és molt bo que hagi augmentat però que hem de ser prudents, és el primer positiu.
Quins dies de nervis aiiii!! Anem fent passets mica en mica.
Que passeu bones vacances guapes!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dl. ago. 13, 2018 5:56 pm

Pingu, moltes felicitats! A veure si va doblant aquesta beta i podeu estar ben tranquils!
Una abraçada a totes!
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Fosqueta » dl. ago. 13, 2018 6:57 pm

Bona tarda noies, Pingu, estigues tranquila, mentre puji es bona senyal. Saps quina va ser la meva beta? 22!! La varem haber de repetir 3 setmanes seguides, amb la conseqüent por... i mira, 13 setmanes ja!
Aixi que, precaució, si, pero com dius paset a paset endevant!! Felicitats!
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dl. ago. 13, 2018 8:51 pm

Noies!! Havia escrit un súper post i se m’ha esborrat, quina ràbia!!! Demà si puc hi torno.

Enhorabona Pingu!! Poquet a poquet però endavant, això pinta bé!! Molta màgia blanca bonica!! :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Rebeca » dl. ago. 13, 2018 9:33 pm

Pingu que bé!!!! Que vagi pujant el valor!!!! Poquet a poquet!!
Avui a dia 7 de la trànsfer noto dolorets o pressió a la zona baixa de la panxa. No se que pot ser, poder per bé o per malament.
Aquesta vegada som prudents i no volem pensar mes del compte :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dt. ago. 14, 2018 8:09 am

Bon dia!!
Poquet a poquet però és un sinvivir això! Jeje
Gràcies a totes!!
FOSQUETA, cada dos dies durant tres setmanes fent analítica doncs, vas estar? Quina alegria q anés bé, això dóna ànims!!
Perons!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Apolonia » dt. ago. 14, 2018 8:25 am

Hola Pingu,
Jo vinc de tractament d’Adopció d’embrions i estic com tu. Beta de 45,9. Ha anat doblant he fet primera eco on s’ha vist sac i vesícula vitelina, i la propera eco serà dijous que estaré de 6+6. Allà ja s’hauria de veure l’embrió....

Que tinguis molta sort!!!!!
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Fosqueta » dt. ago. 14, 2018 10:15 am

Bon dia guapes!
Molta sort a les que esteu esperant la beta! Creu-ho dits!!
Pingu, Apolonia, la meva primera beta (hasta he buscat els papers de les analitiques ara!) va ser de 21,56! Tmb es veritat que feia just una setmana de la transfer, pero em van dir que prudencia, pero que amb aquests valors ja ho consideren positiu. Vam repetir al cap de una setmaneta mes. 354 (feia 2 setmanes de transfer) i aqui ja haguessim esperat 15 dies pero continuaba sortint baixet, aixi que al cap de una altre setmana ( a3 setmanes de transfer) vam repetir, i aquest cop ja va donar mes de 1500 i llavors ja si no m’en van fer mes. La veritat es que un cop feta l’ultima em van confessar que estaben espentats com jo! Pero al final tot ha sortir bé! Almenys de moment!
Suposo que cada clinica tindra el seu protocol, alla feien tranfer, una setmana i beta de confirmació, a la setmana repeteixen, i si esta bé, 15 dies i eco. Nosaltres vam haber d’allargar una setmana mes fins eco per els valors tan baixets.
Llavors a partir de x valor ja no miren l’hormona i el que ens diu que tot vagi bé es l’embrió, almenys això em van dir a mi!
Es facil de dir, pero no queda cap mes remei que pendre paciencia!
Anims!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dv. ago. 17, 2018 12:25 pm

Bon dia guapes!!

M'he pres al peu de la lletra el tema vacances…. fins ara he estat desconnectada total!!!! I m'ha sentat de meravella, la veritat…. avui han tornat els tacats (a regla m'hauria de venir dimarts vinent) i ja ha explotat la bombolla…. tornem al run run de pensar en la infertilitat de merda…. en fi....mensymal que tenim aquest espai per desfogar-nos i acompañar-nos!!

Em poso al dia amb totes, estem esperant noticies bones, oi??

Primer de tot…...Ally!! Enhorabona per la princessa!!! Com esteu?? Encara al núvol, oi?? Et trobes bé?? Quina alegría…una abraçada ben forta!!

Pingu!!! Enhorabona!! Amb tota la prudènca de món….però la beta puja!!! Quina alegría!!! Què tal el control d’avui?

Apolonia, felicitats! També control avui? Tenim moltes ganes de llegar les vostres súper bones noticies per aquí :)

La beta baixa fa por.....però és POSSITIU!!! Arribar més lluny que mai, será la bona, veureu!!!

Rebeca, molta força a aquests campions!! Com et trobes?? Et queda ben poquet per la beta!!!! Molta molta sort!!! Faràs test abans o bet directa?

Bbm81, benvinguda al fórum i sento molt el teu negatiu….mai sabem què podrem haver fet durant l’espera per a que tot acabi bé….estigues calmada i pasa el dol, és dur i desgastant… T’envio molta força i espero que aquest congeladet sigui el vostre campió!!

Pic pic, et dessitjo una estada ben curta per aquest fórum, però tot és una mica lent, ja ho vas veient… us heu de posar a tope a triar clínica i en marxa! Els protocols son diferents a cada lloc, la meva recomanació és triar la clínica que us agradi i fer moooooltes preguntes!! La comoditat no ho es tot, heu d'estar a convençuts i creure en els professionals.

Ostres Eria quin rotllo això del queixal! Est`sa ja bé del tot? Gaudiu de les vacances, què t’he de dir, jo estic en mode desconnexió total.

Luniprini i Fosqueta, com van les panxulines?? Porteu bé els calors de l’estiu o què?

Petons noies, torno a estar ON!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Rebeca » dv. ago. 17, 2018 1:04 pm

Hola mattape dons la idea es esperar a la beta directe. De moment no noto res mes que les petites punxades a la part baixa de la panxa i com que no se si es per bé o per malament no hem menjo el cap. Així que es, cap novetat per aquesta vanda.
N'alegro moltíssim que les vacances hagin estat bones, a vegades cal fer un STOP per seguir el camí amb mes força :ok:

Que tal Totes les altres?
Va expliqueu que això sembla que també està de vacances. >.-<:
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dv. ago. 17, 2018 2:18 pm

Bona tarda...
Doncs la beta avui ha baixat bastant, no ha evolucionat. Ho teníem tant aprop, el primer cop que implantava....
Estem molt xof.
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dv. ago. 17, 2018 2:54 pm

Ostres Pingu……ho sento moltíssim….que dur….. heu arribat més lluny que mai, us podrán dir alguna cosa de perquè ha passat? Us fan una altra analítica per seguir compovant? Una abraçada forta.

Rebeca, jo no aguanto a la trucada i cau un test a casa per estar previnguts, sempre em fa por la trucada! Molta sort guapa, que ja no queda res!!

Petonets
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::