✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dl. ago. 27, 2018 9:10 pm

Si, hi he anat a la visita tot i que ja ho tinc molt millor... apenes tinc res. Realment no sabia si anar perque ho tinc quasi curat però li volia consultar lo de la regla. Automaticament m'ha preguntat si feiem servir mètodes anticomceptius i si podia estar embarassada. Li explico i em contesta "quieres que te haga una prueba de embarazo?", m'ha pillat de sorpresa i se m'ha escapat el riure. Li he dit que si, i res, negatiu.

No sé, us mentiria si us digués que em feia una mica de il.lusió que hagués sigut positiu. Que si, que no és el millor moment, que no hauria sigut un embaras buscat (tampoc evitat), i blablabla però mira, no sé. M'hagués fet il.lusió. Però m'ha dit que m'esperi 5 setmanes a fer un altre TE per si és fals negatiu. Però sincerament, tinc coll avall que no estic embarassada.

El que m'emprenya una mica és que la meva parella no s'ha pronunciat, ni "que bé que sigui TE-" ni "oh llastima que no és TE+". Res de res. No sé no li trec el tema perque em fa por que em surti amb que no en vol més, tot i que jo sempre dic que voldria un segon fill. Però ell no es pronuncia, i ara tampoc ha dit res. No sé m'hagués agradat una mica de il.lusió per part seva... en fi, homes.

Si el tema pit Nayade t'entenc perfectament. Jo tb penso que el dia que em proposi destetar-lo ho passarà malament, perquè quan aquest dia li deia que no pq "la teta em feia pupa" es posava a plorar en plan histèric i em feia una pena ... aixi que de moment ni m'ho plantejo. Que si, que és cansat, que ell hi té molta afició, que hi ha nits que no para (tot i que ultimament portem una bona racha, toco fusta), etc. Però quan el tinc a la teta....no puc descriure tot el que sento. Res, que jo tb hi tinc afició jejeje

Tema tandem és curiós pq jo penso que com ja dono pit, ara posar a mamar a un reent nascut seria més fàcil. Però poder vaig super equivocada...!!!! Hauria de documentar-me i llegir experiencies d'altres mamis..... en fi .... també et dic que mai diguis mai!!! Jo veia taaaan llunyà (i impossible) arribar a l'any de LM!!! Quan duia un mes alletant que encara eatava amb dolors i grietas i tal, la assessora parlava de alletar al any... i jo pensaava que estava ben boja si pensava que jo aguntaria així un any.....!!! Per sort, als 2mesos tot va millorar..... i encara seguim jejeje

:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Elantris » dj. ago. 30, 2018 7:38 am

Entro a xafardejar i em trobo amb un pilot de "cares" conegudes , què, tothom a pel segon???? :content: :content:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. ago. 30, 2018 8:33 am

Elantris!!!!!!!! :p-) Quant de temps!!!!!

Vaig llegir que havies tingut un nen finalment oi? Me'n vaig alegrar taaaaaant!!!!! :love:

I tu t'animes al segon o què?

Ahir el meu marit "si ens surt com l'Emma, no tinc més fills".. jajajajaja, està en una etapa suuuuper moguda, no para quieta mai! Es lo normal suposo però ufffff no ens dóna treva!!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Elantris » dj. ago. 30, 2018 10:20 pm

Náyade ha escrit:Elantris!!!!!!!! :p-) Quant de temps!!!!!

Vaig llegir que havies tingut un nen finalment oi? Me'n vaig alegrar taaaaaant!!!!! :love:

I tu t'animes al segon o què?

Ahir el meu marit "si ens surt com l'Emma, no tinc més fills".. jajajajaja, està en una etapa suuuuper moguda, no para quieta mai! Es lo normal suposo però ufffff no ens dóna treva!!!!!

Holaaaaaa!!!

Sí!! Tenim un nen preciós que ens té enamorats i que és un sol com una catedral! :love: :love:

Doncs no crec que tardem gaire, el peque ara té 7 mesos i m'agradaria prenyar-me que es portin 2 anys, però és clar, costa de quadrar això :content:

Ostres que bé una nena moguda! diuen que val per 2 nens no? jejejejej! Ànims! Que el Karma és molt bona persona i segur que us compensa amb un angelet :love: :love: :love:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Elantris » dj. ago. 30, 2018 10:30 pm

crunchi ha escrit:El que m'emprenya una mica és que la meva parella no s'ha pronunciat, ni "que bé que sigui TE-" ni "oh llastima que no és TE+". Res de res. No sé no li trec el tema perque em fa por que em surti amb que no en vol més, tot i que jo sempre dic que voldria un segon fill. Però ell no es pronuncia, i ara tampoc ha dit res. No sé m'hagués agradat una mica de il.lusió per part seva... en fi, homes.


No t'hi facis mala sang que els homes tema gestió emocional no en tenen ni fava. Segurament quan li has dit el seu cap s'ha parat i no ha estat fins al cap d'una estona que ha prés conciencia de la situació. Segurament ara encara no té clar si està il·lusionat o no :r)
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Elantris » dj. ago. 30, 2018 10:33 pm

Nayade a quina comarca és aquest poble súperpetit? Que sàpigues que a la Catalunya central s'hi viu de simpatica--- mare eh, que una hora de cotxe a Barna, si no hi treballes és una pixaradeta, un plis.
I estas a una hora de tot arreu, muntanya, mar, capital, etc Un luju tuuuu jejejjeej!!

Dafneta27 Jo no sóc ningú per dir-te si podreu o no o si és factible o no o qué heu de fer...o no.
Jo sóc filla única i de petita era un rotllo i de gran ho trobo molt moooolt a faltar. no ho recomano gens.
Però és clar, hi haurà qui et diu que és un txollo nusénusé.

Vanion! Holaaaa! Crec que vas fer ben fet en demanar a veure si es podia repetir o no. A vegades sabem molt de tot, ja sigui per feina o pel que sigui, però quan ens afecta a nosaltres la prespectiva canvia i necessitem un "toque" :)

Crunchi hola a tu tambéeeee!! Jo també espero que el peque dormi millor a la que comenci la llar, però encara em queda molt i no sé pas com aguantaré aquest ritme. No és que vulgui molta teta, però ha sortit com son pare i no para quiet! Estic per descollitar-lo a veure si millora la cosa....

Eri, no t'ho prenguis malament lo del segon per quan, ja sé que posa pressió, però prent-ho com que la gent t'estima i et valora prou com per animar-te a tenir-ne un altre, alguna cosa deus fer bé, sinó t'ho intentarien treure del cap i no és pas el cas. Ja veuras que pensar així t'ajuda a seguir :)
Què et van dir a la visita? Nosaltres al final ens hi vam quedar igualment, però el gine em va dir que directes a FIV que fer IAs era matxacar psicologicament i que al final costava fa no fa com fer pinxitus el dia que toca.
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dv. ago. 31, 2018 9:23 am

Elantris ha escrit:Entro a xafardejar i em trobo amb un pilot de "cares" conegudes , què, tothom a pel segon???? :content: :content:


Si, si... si entres a xafardejar... sera per algo xD
Sobre el que dius de descollitar el teu nen, et dire, que jo era pro.apego/collit/BLW... i el meu fill ha sortit totalment contrari a aquesta ''tendencia''
Els primers mesos de collit els vam passar genial, pero quan va arribar als 7 mesos aprox. es va transformar en un calvari, i el vam passar a la cuna perquè jo em moria, i curiosament, NO va ser el drama que esperavem i va començar a dormir exageradament millor (i nosaltres tambe). Inclus a dia d'avui, a vegades allo que se t'està adormint en braços, i s'emprenya fins que no el deixes a la cuna , i llavors s'adorm. zz:-) tot es anar provant... li mola portar la contraria

Crunchi, el que t'ha dit l'Elantris em sembla correctissim... els homes son aixi... l'altre dia el Vannionet em deia... ''has vist que X no sembla gens ilusionat amb l'embaras de la seva dona¿?'' i el vaig mirar amb cara d'assasina amb serie, perque ell, durant l'embaras del minivannionet, va ser totalment ZERO conscient de que jo estava embarassada, i la seva ilusio era roçant a la nulitat... li vaig fer reflexionar i si, afirma que els homes d'aquestes coses no se n'adonen fins super tard... la seva empatia (excepte en pocs casos...) es molt limitada. I sobre si en vol mes o no, segurament, si tu li dius, que en vols un segon i ell no diu que no, deu ser que no tanca aquesta opcio. Pero no estaria de més que en parlessiu.

Sobre el tandem... jo crec que deu ser dificil xD mireu el blog de la ''maretameva'' que en parla extensament en un parell d'articles. Pero segur que no hi ha res que no es pugui aconseguir.
Aqui al bombo el vaig destetar perque em mossegava (i no va haver manera de treure-li la mania) gairebe als 9 mesos... i s'ha de dir, que tot es veu molt diferent (al menys en el meu cas) quan no dones el pit (i us prometo que m'encantava)

Bon cap de setmana a tothom!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dl. set. 03, 2018 2:41 pm

Elantris ha escrit:Entro a xafardejar i em trobo amb un pilot de "cares" conegudes , què, tothom a pel segon???? :content: :content:


Elantris bonica que tal!!! Que bé veure't per aquiiii!! :-()-) >.-<:

Doncs si, homes.... bah no, si no li faig cas. :ok: Una mica el que comentes Vannion, el meu home tb va ser una mica sec en el embaràs del minicrunchi. I això li he retret més d'un cop. Que després ell es defensa dient que no és veritat, que diu que m'acompanyava a totes les ecos i a les visites de la llevadora no venia pq jo li deia que no calia. Però obviament jo no vaig per aquí. Jo parlo d'això, d'empatia, de mostrar enfasis i il.lusió (que tampoc vull dir que no li fes il.lusió tenir un fill, però poder fins que no el va tenir als braços no va mostrar aquesta il.lusió). I que com sempre hi ha temes que els carrego jo (adivineu qui s'encarrega de posar tot a punt per tenir tot lo de la guarderia).... doncs anava per aquí. Però ho parlem milions de vegades i tot i que ens podem arribar a entendre, cadascú té la seva versió dels fets i seguim igual, jo m'encarrego de la majoria de les coses del nen (metges, cole...). Però bueno, sempre arribo a la mateixa conclusió, que ell ho viu d'una altra forma i ja està. A mi m'agrada portar aquests temes, tot ben lligat, i a ell ja li està bé que ho faci jo. I així.
El tema del segon si que l'hem parlat i sap que en vull un altre. Ell un dia em va dir que esperessim com sortia aquest 1r fill, que li vaig dir "esperar a què?". Res, ja sap que jo en vull un que es porti 2 o 3 amb el minicrunchi, i com ja us dic, molt d enfasis no li ha posat, però tampoc m'ha dit que no ni ha arrufat el nas. En fi, homes. Ho viuen tot diferent a nosaltres.
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. set. 13, 2018 11:00 am

Bon dia boniquetes!!!!! >.-<: Per fi tinc un moment per escriure en condicions des del PC :-.:·::

Elantris que bé!!! Has tingut un "bebè-trampa"!!! Jejejeje si es tan boniquet :camio: Ja mateix estàs per aquí per Cercadores!!!! :ok: Quina ilu!!!! :love:

El poblet petit del que parlava és Cabra del camp, només conegut perquè a la seva urbanització de Mas del Plata hi ha el Mazinger Z gegant :content:
Però està a 10min de Valls, i a 20 de Tarragona i Reus! No està pas malament! Merci pels ànims!!!

Crunchi com estàs?? Finalment vas a buscar 2on després de la "decepció" del TE-? :content:
I si es veritat que ells ho viuen d'una altre manera, més externa, no s'ho prenen tan a pit com nosaltres (hormones suposo jajajaj ells tenen les sexuals a tope i nosaltres les sentimentals XD).

Vannion Si es que al final ells decideixen tot, pots tenir mil idees i acabes fent el que ells volen... en part "millor" si ell volia cuna i anar al seu aire... aqui encara fem collit, pit, i 24h amb ella... una :mu:: bogeria


Doncs no porto gaires novetats, bueno si, l'Emma finalment ha entrat a la guarderia!!! :b-))) No us creieu que ho dic molt feliç pq ho porta força malament de moment.

Crec que us vaig comentar que aquest estiu ha estat molt, molt intens amb ella, al punt d'arribar a dir que no tindriem més nens per por que ens sortissin igual o "pitjor" (entenent que parlo de moguda, intensa, etc, no de dolenta). No ha parat quieta, no ha menjat pràcticament res, teta a tothora, i a més, no ens deixava descansar, mil despertars a la nit... uffff hem acabat molt cansats. Tant, que no em veia amb cor d'estar un altre curs sencer amb ella a casa 24h (recordeu que treballo molt poc i en caps de setmana i algun dia entre setmana molt esporàdic que es quedava amb avis). A més, el meu pare ja no se la pot quedar pq fa horari partit ara (8 a 17h), el meu sogre cada dia es més gran 73 anys... la meva sogra tampoc pot cada dia... jo començo el CFGS d'Integració social a distància (nomes 1 asignatura, però algo es algo), i això sumat a que no podia més, dilluns dia 3 vaig anar a veure les privades del meu poble (a la publica no va entrar i tenim 5 davant...impossible)., i dimarts la vaig apuntar!! Va fer adaptació dijous 2h i divendres 2h, dilluns i dimars ha estat festa i clar, ahir altre cop a començar-.... ho porta FATAL i jo doncs també... per ella clar.... pq estic encantada de poder venir a casa, esmorçar tranquila, poder recollir, fer recats, ... estic que no m'ho crec... es un gran avanç!!!! En fi ja us explicaré!!

Tema del segon.. teniem mig decidit que l'any que ve Juny o així posar-nos a cercar ..::·· però després de veure el caràcter tan fort que té l'Emma, no sé jo, no mhi veig. I tampoc queda tant... 8 mesos? No sé si canviarà tant la cosa... es com que no tinc ganes, però alhora el record tan bonic de lembaràs, el pensar que tingui un germà i jo vull tenir més fills... però penso que ara ni de conya. Altre cop estic tancada en banda. Però tot i aixi, no puc pensar en un futur més de 1-2 anys pq sempre em ve al cap que llavors tindrè o buscarem el 2on... i si penso això es que ho tinc molt en ment.
Una amiga em va dir que es va veure estancada a la seva vida, i que tenia moltes ganes de 2on... i fins que no la va tenir, no va poder avançar, pq era algo que ella volia fer i era un "pas necessari"... encara no estic en aquesta fase però aviam què passa.........

Un petonet gegant per totes, ja m'exliqueu cosetes!!!! :love:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dj. set. 13, 2018 8:33 pm

Molt bones banqueteres!!!

Nayade! Que bé que vagi a la guardería! Sí que fan peneta si porten malament l'adaptació, però arriba el dia en que quan els deixes, et diuen adéu, O pitjor encara, quan els vas a recollir, intenten tornar a entrar a classe! I llavors fa pena en plan ... Que no m'estima?

Per altra banda, gaudeix i aprofita l'estona per tu, que es totalment ben merescuda. Per cuidar als nostres fills amb condicions, si ens ho podem permetre, hem d'estar descansats, haver-nos cuidat de nosaltres mateixos, i així el temps que els dediquem, és de qualitat. Que quan ets mare, tens una hora lliure, i et pots tallar les ungles dels peus amb tranquil·litat, es gairebé per plorar.

Sobre el segon, jo crec que ja ho sabràs quan arribi el moment. I que quan l'Emma estigui millor a la guardería, el veuràs menys llunyà!

Les demés com aneu??

Aquí l'altre dia vam anar a visitar una amiga que ha tingut bessons. I li diu al Vannionet: uiii cuidado que ten demanarà un altre. I ell va i respon: O-JA-LA

No imagineu quanta contenció xD i em dóna la sensació que la data que hem pactat per iniciar la cerca, esta molt propera!!
Sento una mica de vertigen i tot!

Bona niiiit
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dj. set. 13, 2018 9:02 pm

Eiii banqueteressss com esteu?

Nayade doncs que beeee que l'hagis apuntat a la guarderia!!! >.-<: i és el que comentea, tindràs temps per tu i a part ella tb ho disfrutarà mplt (un cop passi l'adaptació, clar). Pq imagino que ens passa a totes, però arriba un moment que ja no saps com entretenir-los ?-) poder si que quan aneu menys cansats us entren mes ganea de cercar, però bueno... ja es veurà. :ok:

Vannion ostres, que valent el teu amic, que té bessons i ja vol un altre fill :-D també m'agradaria saber la dona què opina, doncs no és el mateix fisiologicament per l'home q per la dona :miko: I el que comentes sobre que s'apropa la data de iniciar cerca i fa vertigen.... t'entenc perfectament :ok:

Ego Nosaltres si que ens va entrar el minicrunchi a la pública i estem encantats pq era la nostra 1a opció. Portem només 2 dies fent adaptació i de moment, prou bé. Demà ja seran 3 hores, però bueno, de moment prou bé. Espero tenir més temps per mi, tal i com dieu.
I em vaig fer TE setmana passada i negatiu. La veritat es que un cop passada l'emoció, aixi en fred, doncs crec que és el que més ens convé, que sigui negatiu. A sobre tothom em surt que ara el peque és massa petit com per buscar un germanet.... que tb em fa com rabiota pq realment, què sap la gent?? I per dins penso 'ui doncs si tu sapiguessis...'. En fi... :-o00m Repetiré TE la setmana que ve per descartar del tot, tal i com em va dir la matrona que fes, repetís TE en 5 setmanes.

Ara torno a estar amb dolor d'ovaris... no sé si torno a ovular pq també tinc mes fluxe. He tornat a accedir al womanlog i bueno, segons les dades que he entrat, la regla m'hauria de venir la setmana que ve, però ara no hauria d'ovular encara.... aixi que no sé, porto un cacao.... un descontrol total.
Les vostres ovulacions dspres de parir han sigut doloroses?? Se us ha regulat bé?
:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dj. set. 13, 2018 9:57 pm

Crunchi, potser m'he explicat malament, però ha estat la recent parida, que li ha dit al Vannionet que vigilés, que jo encara li demanaria un bebè. I el Vannionet ha estat el que ha respòs, que ojalá xD
Ells de moment tenen suficient xD que els petits tenen una setmana

Per altra banda. Quan els meus ovaris es van despertar, el que noto tots els mesos, i amb bastant dolor, es l'ovulació, quan abans ni m'enterava. El que sí que et puc dir, es que quan es van començar a bellugar, a mí en va donar moltes vegades aquella sensació de... La setmana que ve em ve la regla, i que va, era com si no acabes d'arrencar mai xD
Potser estàs en aquesta fase!

I poc més a comentar. Que la gent digui el que vulgui, que al final, cadascú es sap lo seu xD també entenc que vols dir, amb que en fred, treus unes conclusions... El terrible és que el cap i el cor, no sempre van alhora!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dt. set. 18, 2018 9:09 am

Ahhhhh Vannion!!! No t'havia entès bé, no!!! Ja deia jo....!!!

Totalment cert, no sempre el cap va al compàs amb el cor.... :oset:

Doncs no ho sé, em fa l'efecte que quan ovulo em fa més mal, abans ni m'enterava com tu dius. Aquesta setmana he estat 2 dies amb dolors d ovulació. No ho sé, veurem que passa. Quin descontrol. :ufs: això de tornar a aprendre els propis ritmes del cos és un rollo!!!

Que feu la resta, com va?
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. set. 18, 2018 9:25 am

Ostres Vannion!!! Llavors anaves ben errada, que el Vannion si que vol més! :-()) Endavant llavors!!!! >.-<: :b-)))

Per aqui seguim igual. Jo sí noto bastant l'ovulació, sobretot per la claraweb, dolorets i ganes de sexe (anormal en mi jajaja).

Modo adaptació a l'escoleta, i mica en mica agafant rutina! que bé em van aquestes 3h i mitja per a mi! :b-))) :b-))) Com canvia la perspectiva!!

I vosaltes, què tal?
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dt. set. 18, 2018 3:22 pm

Hola!!

M’encanta veure que ara que torno a la banqueta hi trobo ex compis cercadores!!

Bé, acabada la quarentena puc dir que entro oficialment a la banqueta i us explico....

Jo sempre havia volgut tenir els fills molt seguits (en plan no utilitzar anticonceptius un cop hagués tingut el primer), però entre els dos embarassos i els corresponents períodes de permís de maternitat he estat 3 cursos a mitjes a l’escola. A banda al juny em vaig treure plaça d’oposicions i aquest curs he de fer les pràctiques (sí, tot i que porti 8 cursos treballant).
També he de dir que aquest segon embaràs ha estat molt accidentat i pensar en tenir-ne un altre igual amb la petita... buffff!!!!
Així que em plantejo estar a la banqueta fins maig-juny de l’any que ve, que pugui acabar el curs tranquilament i la nena sigui més gran.

Us he anat mig seguint i veig que esteu entre amb mandra i ganes, no? Bé, tu Nayade tens ben clar que de moent no, la Vannion té el Vannionet a tope, i tu crunchi... crec que si fas cas al cor seria que sí pero el cap diu que no.

Així doncs... quines dates teniu proposades per tornar a cercadores?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. set. 18, 2018 4:54 pm

Capseta!!!!!! Com estàs , preciosa??? I el teu arc de sant Martí?? Segur ben preciosa! :)

Reconec que he alucinat molt al veure't en aquesta part del fòrum!!!! Recent parida i ja pensant en el 2n?!?! Ostres que valentaaaa >.-<: a mi encara em fa vertigen pensar-ho només!!!!

Només et dic que gaudeixis del moment i no hi pensis més del compte tot i que es inevitable... Però és que la Greta es super petita encara! Et queden moltes fases encara per viure amb ella, moments difícils.... No sé! Jo no sóc molt pro-que es portin poc, com pots veure jajaja. Però t'admiro molt!

Espero compartir molt bons moments amb vosaltres!!! I en especial amb tu capseta!!!

Molts petonets!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: petit_somni » dc. set. 19, 2018 10:04 am

Bon dia!
M’encanta veure tantes conegudes de nou al post que ens va iniciar en aquesta aventura que està sent genial ja que totes estem aqui amb intenció de repetir! Jo em sumo al grup que es portin poc però aquest cop no he entrat a la banqueta esperem un segon bebe <:-< per l’Abril 2019!
Ara que torno a estar per aqui us anire seguint i segur que quan trobeu el moment us veig a l’altre banda del forum!
Molts petonets!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dg. set. 23, 2018 12:08 am

Petit somni enhorabona!!!! >.-<: que be!!!! Et desitjo molt bon embaràs!!!! Quan es portaràn doncs els teus fills???

Capseta bonica, com va? Com esteu?? Me n'alegro de geure't per aqui, encara que ja entenc que vols dir amb lo de la feina i que ho deixes per més endavant.... és completament normal, però com diu la Nayade, pren't-ho amb calma :ok:

Jo abans de tenir al minicrunchi també pensava en tenir-los seguits... però ara em fa entre por/mandra/vertig.... no sé com m'ho montaria logísticament i psicològicament. Suposo que com tots els nens a aquestes edats, però ara el minicrunchi és una mica trasto i tooooot ho toca, i acabo cansada.... no vull imaginar-me amb dos bebés ara mateix. :-:)
En ppi el meu futur ideal seria posar-nos a cercar l'estiu que ve.... tenir el segon fill amb 34-35 anys....
Però res, vaig repetir TE i negatiu, però m'hauria de baixar la regla JA mateix. Tinc dolorets d'ovari, que espero que sigui això. Poder repetiré el TE en breus, pq m'estic començant a posar nerviosa. Això de no saber em posa dels nervis....!!!!

Que tal ls altr3s, com esteu???
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dj. oct. 04, 2018 9:16 am

Bon dia noies, al final em va baixar la regla en su máximo esplendor als 40 dies després d'aquell mini sangrat (mini regla) que us vaig comentar. Res, falsa alarma tot plegat i una rallada mental amb aquest cicle tan irregular. Suposo q després del embaras tot ha de tornar al sue lloc i que tot això ja se m'anirà regulant... Em vaig rallar que tb, el 1r dia em va baixar super poca quantitat, i ja em vaig rallar. Però el 2n dia ja normal, com una regla normal. Així que res, aqui estem jejeje

Com esteu vsaltres, que us expliqueu?

Per aqui poca cosa.... l'adaptacó a l'escola bressol ha anat prou be (amb els seus dies grisos, no us penseu!) I el minicrunchi se'l veu content. Cansat i amb molts mocs jejeje però bé, estem contents amb l'escola.
Amb la parella doncs tb tenim dies grisos. A la feina tb estic molt agobiada i amb el nen, la casa i tot, la parella és qui més se'n ressenteix. Per això us deia que no era un bon moment ara, pq encara ens picariem més amb un nadó pel mig, crec. Molts nervis, i amb el minicrunchi pel mig.... uf, una casa de grills seria això. Ara espero que les coses a la feina tornin al seu lloc, que nosaltres dos trobem el nostre espai.... no sé, és complicat. En fred tinc molts bons pensaments però en calent, no m'aguanto ni jo. El cansament em fa estar molt insuportable. En fi.... paciencia i molta calma. Com ho feu vosaltres? Com va amb les parelles?

:-()-)
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. oct. 04, 2018 9:26 am

Hola crunchi!!!!!

Doncs mira just has escrit q estic en crisi amb el marit... M'ha anat just el teu post pq estem igual.

L'adaptació sembla que mica en mica millor però a l'hora dels adéus sempre hi ha drama ... Però Bueno mica en mica. Cosa que m'alegra... Pa també tinc una bona estona per mi (3h) i per mi això és un luxe!! Ho gaudeixo molt i ho aprofito molt tb.

Tema parella...estem fatal. Ell està passant per un mal moment en tema treball, està molt molt.cremat, se sent superat per aquesta situació... I jo no responc en tema sexe com a ella li agradaria. Sé que cada parella és un món i prioritza unes coses O altres però jo des que sóc mare soc conscient que ara ens venen uns anys durs i que posen a prova la parella, però sóc forta i penso que tot això pasará, q l'estimo i m'estima i que es lo important i més endavant quan l'Emma sigui més autònoma, ens retrobarem i tornarem a estar com sempre. Doncs a ell se li acaba la paciència amb mi, ... Diu que no m'ho curro gens, que no vull sexe... Avui m'ha despertat a les 6 del matí i volia tema.. la nena al costat, jo amb un son que em moria i sense cap tipus de ganes... He fet la cobra i ja, drama, ja no sap on va aquesta relació.... Intento fer l'esforç però no hi ha manera... No tinc ganes!!!!! Tenint en compte que no fa ni 1 més que van fer dos pinxitos super bons en q jo estava ovulant i em venia molt de gust... Després d'allò ho vam fer un altre vegada jo sense ganes i va ser un fracàs... De veritat no ho entenc, em sap greu deixar el meu marit com si fos un degenerat però el tema sexe em supera, ja són 13 anys amb el mateix maleït problema... Comença a dir que no se sent estimat, que no se sent desitjat, que vaig a la meva Bola... En fi. És un tema molt complexe. Però l'últim que vam parlar de tenir més fills és que ni de conya repetia ara. l'Emma està híper intensa i es una nena molt difícil, i ens té esgotats mental i físicament... Em vaig ratllar pq jo si vull més fills. Però si segueix així la cosa l'any que ve impossible quedar-me prenyada pq només pensaria en q el meu matrimoni se'n va a la m..

En fin perdó el modo ego total . Pero no es una bona época!!! I per cert q malament va això des del mòbil!!

Petons per totes!!!!
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::