Nom pel bebé: Arán o Aran?

Salut, dubtes i preparatius.
Assol82
Entrades: 2
Membre des de: dl. set. 03, 2018 9:28 pm

Nom pel bebé: Arán o Aran?

EntradaAutor: Assol82 » dl. set. 03, 2018 9:38 pm

Hola!!!
Estic esperant el meu segon fill (el primer es diu Kilian) i buscant noms desesperadament, ja que em queda molt poc!!
Haviem pensat Arán, però l'he vist escrit amb accent i sense, i no sé si sense és per no posar-lo o és perque es pronuncia així.
Em podeu ajudar? Quina forma és correcta? O com es pronuncia? Penseu que queda bé amb el nom del seu germà?
Altres noms que haviem pensat són: Kaiet, Gael, Íker, Pau.
Gràcies per avançat!!
mckenzie
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. jul. 18, 2018 10:25 am

Re: Nom pel bebé: Arán o Aran?

EntradaAutor: mckenzie » dt. set. 04, 2018 9:03 am

Hola!

El meu fill es diu Aran. En català s'escriu sense accent i es pronuncia com a paraula aguda, és a dir, aRAN, com la vall d'Aran, vaja.

A mi és un nom que m'agrada molt! Què t'he de dir, si el vam triar per al nostre nen! ;-P

Espero haver-te ajudat!
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Nom pel bebé: Arán o Aran?

EntradaAutor: Aneris » dt. set. 04, 2018 9:15 am

com t'ha dit la mckenzie, en català s'escriu Aran i en castellà Arán. Jo també és un dels noms que tinc a la llista.
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Assol82
Entrades: 2
Membre des de: dl. set. 03, 2018 9:28 pm

Re: Nom pel bebé: Arán o Aran?

EntradaAutor: Assol82 » dt. set. 04, 2018 3:04 pm

Gràcies per resoldre el dubte!! Sí que és un nom molt bonic!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: Nom pel bebé: Arán o Aran?

EntradaAutor: Arigalma » ds. set. 08, 2018 10:37 am

Hola!
El meu fill també es diu Aran. Quan el vem anar a registrar(2014 ) ens el van inscriure amb accent perquè ens van dir que segons una resolució judicial de no sé quin any, un jutge va decidir que Arán amb accent era per nens i Aran sense accent per nenes, però dependrà de qui et toqui al registre, perquè un company meu de la feina, si que l'ha pogut registrar sense accent i és un nen.
I nosaltres, encara que en el seu DNI posi Arán, l'escrivim sempre sense accent.
:ok:
Imatge

Imatge
Baldufa+_+
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: ds. set. 08, 2018 11:29 am

Arán o Aran?

EntradaAutor: Baldufa+_+ » ds. set. 08, 2018 12:55 pm

Hola a totes! Soc nova al forum. Enhorabona Assol82. Jo tb soc mare d'un nen, té 2 anys i mig (Dídac) i en novembre esperem un altre. Varem pensar en Aran però ens va tirar enrrere que foneticament en castellà recorda al verb "harán". Ens agrada i molt pronunciat com "Àran". Al final el varem descartar, una pena.

Del teu llistat m'agrada molt Pau. De fet es un dels nostres possibles però un cosí meu se'n diu i no sé que fer. Exacte, a dos mesos de parir no tenim nom jejeje Dubtem entre Pau (el meu fill li diu així), Nil (on vivim, Valéncia, no es sent res de res), Aimar i Àxel. Tenim molts noms descartats per ser fills d'amics o familiars propers (Arnau, Blai, Gael, Guillem, Eric, Joan, Jordi, Oriol, Sergi..)
Sunyer
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dc. maig 23, 2018 8:44 pm

Re: Arán o Aran?

EntradaAutor: Sunyer » dc. set. 12, 2018 1:42 pm

Baldufa+_+ ha escrit:Hola a totes! Soc nova al forum. Enhorabona Assol82. Jo tb soc mare d'un nen, té 2 anys i mig (Dídac) i en novembre esperem un altre. Varem pensar en Aran però ens va tirar enrrere que foneticament en castellà recorda al verb "harán". Ens agrada i molt pronunciat com "Àran". Al final el varem descartar, una pena.

Del teu llistat m'agrada molt Pau. De fet es un dels nostres possibles però un cosí meu se'n diu i no sé que fer. Exacte, a dos mesos de parir no tenim nom jejeje Dubtem entre Pau (el meu fill li diu així), Nil (on vivim, Valéncia, no es sent res de res), Aimar i Àxel. Tenim molts noms descartats per ser fills d'amics o familiars propers (Arnau, Blai, Gael, Guillem, Eric, Joan, Jordi, Oriol, Sergi..)


Poseu el nom que més us agradi encara que ja el tingui algú conegut vostre. Al final, cal pensar-hi en lo vostre. Si no, us quedareu sense noms!!
Baldufa+_+
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: ds. set. 08, 2018 11:29 am

Re: Nom pel bebé: Arán o Aran?

EntradaAutor: Baldufa+_+ » dc. set. 12, 2018 2:25 pm

Hola Sunyer!
Gràcies per contestar. :ok:
Tens raó. A vore que fem! :gat:

Petonets
Baldufa+_+
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: ds. set. 08, 2018 11:29 am

Re: Nom pel bebé: Arán o Aran?

EntradaAutor: Baldufa+_+ » dc. set. 12, 2018 4:07 pm

Per cert Assol82. Gael tb m'agrada molt però el tenim descartat. Sort i ja ens comptes que decidiu! :ok:

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::