IA 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: IA 2018

EntradaAutor: Coaner » dv. ago. 17, 2018 6:57 am

Desire ha escrit:
Nurpefu ha escrit:Bon dia a totes!!

Hola Desire benvinguda! Crec que les llistes d'espera son de 1 any i mig. Jo com ja en tinc 37 i poca paciència ho estic fent per privat. Molts anims i sobretot molta paciència.

Avui mateix m'ha baixat la regla, així que vaig cap al 3er intent, a la tercera va la vençuda!! no???

Apa!
Ah! Papallona ja tan informat de la FIV?? Com ha anat tot, es molt car??

Animus!!! >.-<:


Ostres!!! 1 año?? a mi me dijo el doctor que menos de 6 meses para IAC y año y medio para FIV ... madre mía que paciencia la nuestra.

Gracias por tu respuesta, ojalá ocurra el milagro y no tenga que esperar :-o00m

La verdad es que poder hablar con personas que están en la misma situación te hace sentir mejor, porque ahora mismo creo que nadie me entiende. Somos un grupo de amigas muy grande y llevo 3 meses viendo como cada mes una de mis amigas tiene a su bebe en brazos... contando que es el mono tema a todas horas. Está siendo muy duro.

Alguna ha probado alguna alternativa como la acupuntura? A mi me la han recomendado pero estoy un poco indecisa y no se si probar o guardarme el dinero para acudir a un centro privado.



Desire.... a mi em van avisar abans de mig any. Anaves bé! La llista d'espera de IA és de 6 mesos i de FIV 1 any i mig. Si no han canviat les coses....
Jo estava en llista des de el 12 de desembre de l'any passat, i em van trucar la primera setmana de Maig.
Àniims!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: IA 2018

EntradaAutor: Coaner » dv. ago. 17, 2018 7:11 am

Bon dia guapes,

Us llegia des de l'ombreta i al veure el comentari de la Desire no m'he pogut resistir a escriure... es fa tan duu el maleit temps. Que sincerament quan t'avisen abans del previst l'alegria és brutaaaal!! ;)
Em presento una miqueta....
Aquest setembre farà 3 anys que estem cercant. Ens han fet totes les proves des de l'hospital general i tot ok. L'únic que el maromo té l'esperma una miqueta lent.
Com he comentat estàvem en llista per st.Pau des de el Desembre de l'any passat, i al Maig ens van fer l'esperada trucadeta. La mateixa setmana vaig fer-m'hi una analítica i el dia 31 vam tenir la primera visita amb la doctora Saiz.
Com al mes de Maig encara em quedava un cicle amb tractament d'Omifin, vam fer el Juny amb Omifin, al Juliol m'obrien l'expedient a st.Pau, l'Agost de descans i tinc programada la IA per ara al Setembre. Sense cap mes prova, perquè tot era molt recent.
Ara començo a estar nerviosa...
Tinc dubtes... Tinc els cicles molt puntuals. I veig que el primer dia del cicle em cau amb dissabte (Dia que he de trucar-hi) Sent així em passaria a dilluns, però serà la Mercè... dimarts sense problema, oi???

Una abraçada i molts pepos a totes!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: IA 2018

EntradaAutor: Eri84 » ds. ago. 18, 2018 10:28 am

Bon dia boniques!!
com va tot?? benvinguda Coaner! caraii ja falta poc donçs!! no estiguis nerviosa (tot i que jo tb ho estaria) pero ja veuras com anira tot super b! Sobre les festes no ho tinc massa clar, si son les festes de la mercè segurament sera com dius el dimarts pero, tot i aixi jo preguntaria per estar segura, ja que es possible que no facin festa o qualsevol cosa. (m'he trobat a vegades que segons quins metges no fan festa en algunes festes..) Pero b, estic molt contenta per tu >.-<: ja ens aniras explicant!! Avui no tinc massa explicar jejeje aah si be, la visita de informació me l'han cambiat.. ahir entre tormenta em van enviar un email que em va arribar a mitja tarda, cap alla les 5 dien-me que teniem que cambiar l'hora per un imprevist.. pero be, quan vaig anar a trucar em vaig adonar que la hora max. que treballaven ahir a la tarda era fins les 4.. :-:) aixi que res.... (gracies eh tormenta) em tocara trucar dilluns a vere quina hora em donen... be guapes bon cap de setmanaa!! petonets
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: IA 2018

EntradaAutor: Coaner » dg. ago. 19, 2018 7:07 am

Bon dia guapes!!!

Moltes gràcies Eri per la resposta. Sembla una tonteria... però qualsevol petita cosa no vull que em soposi un cicle més d'espera. :)
Que vagi molt bé aquesta visita.

Pepos a totes!!! :b-)))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: IA 2018

EntradaAutor: Eri84 » dl. ago. 20, 2018 8:49 pm

Hola boniques ! com anat el finde? Coaner no dona no, si no es cap tonteria, tu no et preocupis intenta posar-te el maxim tranquila ja voras com anira b. Ja voras quan començi jo tb amb el tractament i tot plegat tb estare super nerviosa jejeje
al final la visita de info la tindrem divendres a 3/4 d 11 a vere com anira ... esperem que no hi hagi cap mes imprevist. La veritat que jo ja començaria tb perque les vitamines aquestes que ens fan pendre diria que no fan massa cosa...b, a mi per lo menys noto que em regulen mes la regla es super puntual i no tinc aquells dolors que habia tingut algunes vegades, pero respecte a l'amoriu diu k no nota pas res fora del normal.... nose si trucar algun dia a la gine i preguntarli si podem començar amb IA i deixar aquestes vitamines...( es nota que estic ja una mica cançada d'esperar oi jejejej) be ninetes, a cuidar-se moltissim!!! i bona setmana! petons! :-)(-:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Meuri
Entrades: 4
Membre des de: dj. ago. 23, 2018 5:38 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Meuri » dj. ago. 23, 2018 10:06 pm

Bona nit futures mares!
He topat amb aquest xat i resulta q jo també estic en llista d'espera per fer-me una IA(com a mare sola). La meva ginecòloga m'ha derivat a la clínica Puigvert. He llegit alguns comentaris que algunes de vosaltres seguiu el tractament al Sant Pau. I crec q la Puigvert forma part del Sant Pau. És el mateix centre?
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: IA 2018

EntradaAutor: Coaner » dt. ago. 28, 2018 6:21 am

Bon dia guapes,

Meuri és davant per davant.
Imatge
Imatge
Meuri
Entrades: 4
Membre des de: dj. ago. 23, 2018 5:38 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Meuri » dc. ago. 29, 2018 8:13 am

Bona nit futures mares!
He topat amb aquest xat i resulta q jo també estic en llista d'espera per fer-me una IA(com a mare sola). La meva ginecòloga m'ha derivat a la clínica Puigvert. He llegit alguns comentaris que algunes de vosaltres seguiu el tractament al Sant Pau. I crec q la Puigvert forma part del Sant Pau. És el mateix centre?
Meuri
Entrades: 4
Membre des de: dj. ago. 23, 2018 5:38 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Meuri » dc. ago. 29, 2018 8:18 am

Gràcies Coaner.
I sabeu si hi ha diferents llistes??? O estem totes en una?
Es que no sé com funciona...
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Mir DB » dc. ago. 29, 2018 11:30 am

Hola a tothom! Ahir em vaig fer la segona IA i em.sembla q no va anar bé. Avui he perdut una mica, ja em van dir que era normal. El que passa és que he tret una boleta molt petita d'uns 2-3 mm com de gelatina amb una mica de sang a dins. L'endemà de la primera IA també em va passar. Això pot ser l'òvul no fecundat? He trucat per preguntar però ves a saber quan em responen... Avui m'haig de començar a posar la progesterona però si allò q he tret era un òvul, no cal posar-me més medicaments al cos. Estic ben preocupada. Suposo q els de la clínica m'engegaran, però per 1000 euros almenys que m'escoltin. Ja us explicaré el què.
-
Em van contestar q l'òvul és microscòpic i és impossible de veure i encara no es pot saber si ha funcionat o no, que em prengui tot el medicament. Ostres... estic paranoica... :-o00m
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: IA 2018

EntradaAutor: Eri84 » dc. set. 05, 2018 10:19 pm

Holaa boniques!! com esteu?? Mir molta sort guapa!! allo potser devia ser fluxe del teu cos que a vegades es torna gelatinos... no t'amuinis.
Perdoneu per haver tardat tant en escriure-us, he passat uns dies una mica agobiadillus ajajja Donçs us explico, el dia 20 d'agost varem anar a la clinica barcelona Ivf per la visita informativa que teniem, de bon principi tot el personal super amable i atent, a part que hi habia força parelles d'altres paisos d'europa. La doctora que em va visitar es la Dra. Serra. Molt amabla, ens va preguntar les coses basiques i li vam ensenyar les proves que ens va demanar la meva gine un mes enrera. Donçs be, ens va demanar unes proves concretes (cariotip dels dos, despres hematologies i hormonal a mi i seminograma, rem a l'amoriu) i ens va explicar que a partir dels resultats hauriem de fer uns o altres proves per tenir-ho tot ben clar i ben lligat ajajaj. Ens ho va explicar tot super b. i re despres de una bona estona i de donan-se tota la info varem marxar cap a casona.
Avui hem tornat a barcelona a la clinica echevarne a fer els analisis per l'amoriu. I be, quan ja sortiem de la ciutat, ens truquen i ens diuen que no han pogut fer el Rem per que s'han trobat un problema i que si podiem tornessim que ens ho explicarien i ens tornarien els diners que val el Rem ( les altres analitiques ens entra per la mutua) .. La cosa es que l'amoriu en principi li habien diagnosticat azoospedia moderada i oligozoospedia... i la meva gine li habia recomenat pendre unes vitamines (andromas) pero avui li han dit que en aquest sentit habia enpitjorat la oligozoospedia... que ha passat a ser severa :( .. Suposu que l'estres que te desde fa uns quans messos el pot haver afectat. I tot i que l'he animat i que la tecnic d'analisis tambe l'ha volgut animar dient que aixo pot ser puntual etc.. s'ha quedat ben xafadot.. la veritat que jo tb. Pero, intento ser positiva, dema al mati trucarem a la Dra. Serra a vere que ens hi diu. Be guapes! ja us anire informant , un petonas a totes!! :-)(-:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Mir DB » dv. set. 14, 2018 9:36 pm

Hola!

Eri84: com va tot? Va anar bé la xerrada amb el metge?

Com va l'altra gent? M'he llegit tots els missatges però ja no recordo noms... Algú ha tingut sort i li ha funcionat? Les que vau fer vacances a l'estiu ja us hi heu tornat a posar?

Modo ego: Avui hem començat el gonal per la tercera IA, ja q la segona re de re...

Salutacions a totes!! Ens llegim!!

Mir
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Mir DB » ds. set. 22, 2018 10:07 pm

Hola! Torno a ser jo!!

Coaner: ja som la Mercè! Com ha anat?

Ego: dijous vaig fer un control (foli 16) ja m'havien dit q segurament fariem la inseminació dilluns però avui tenia un altre control i han trobat un fol.licle de només 17 i m'han fet punxar més. Ja havia acabat el boli de gonal i ahir me'n vaig posar el que quedava (no arribava a la meva dosi, però la dra em va dir q no valia la pena comprar-ne un altre pq avui segur q no me n'hauria d posar i com q és la 3a insem seria l'última). Doncs per no haver de comprar tot un altre boli gros, m'han receptat una xeringa de les de veritat amb un líquid q s'havia de posar en un potet on hi havia una pols, llavors agafar el líquid altre cop com podies (pq s'omplia d'aire), canviar de xeringa i punxar-me, però l'èmbol no baixava i hem tingut treballs a introduir el líquid, el meu company suant pq no volia apretar fort perquè no entrés tot de cop però no hi havia manera que baixés i jo amb una angúnia q tenia ganes de plorar... i per acabar-ho d'adobar, el dr ens havia dit q poséssim "un poquito mas de la mitad" (era d 75 i la.meva dosi és 37'5) però entre el q hem deixat al potet i tot... hem injectat el que hem pogut. Quan ho hem tret hem vist que havíem calculat malament, havíem deixat a la xeringa "un poquito mas de la.mitad" i no pas al revés... mare meva... total, que hem tornat a punxar (això deu ser antihigiènic i antitot!!) però l'èmbol ha dit prou i no hem pogut introduir ni una gota, ha començat a sortir sang i ho hem tret. Quin desastre!!! Amb lo bé que anava el boli!!!! Doncs aquesta és l'aventura. A més, teníem les filles del meu company enxufades a la tv i nosaltres al wc creuant els dits pq no entréssin... I per rematar-ho: tinc ovitrelle pagat a la farmàcia que havia d'anar a recollir avui... m'hi presento a la tarda (al matí tenia control a bcn i entre cotxe i tren trigo 2'5h per anar i 2'5h per tornar, més la superespera dels dissabtes...) i...tatxan!!! Tancat... O sigui q si demà em diuen q em posi ovitrelle no sé d'on el treuré... ens hem.plantejat no anar al control, he trucat però no hi havia ningú i al telf d'emergència no contestaven (tampoc he insistit gaire). En fi... q sóc gafe. A veure què diuen demà... ara m'ho agafo amb conya però m'he passat mitja tarda plorant com una magdalena...
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Desire » dg. set. 23, 2018 7:41 am

No se a que centro vas, pero en bcn hay farmacias que tienen en stock. Cerca del centro CIRH hay una que seguro está abierta ... A mi me tocó ir a comprar el 11 de septiembre.
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Desire » dg. set. 23, 2018 7:42 am

No se a que centro vas, pero en bcn hay farmacias que tienen en stock. Cerca del centro CIRH hay una que seguro está abierta ... A mi me tocó ir a comprar el 11 de septiembre.
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Mir DB » dg. set. 23, 2018 5:48 pm

Hola!

Gràcies Desire! Al final resulta q m'haig de punxar més gonal i encara no necessito ovitrelle. Dilluns l'aniré a buscar.

Cada vegada vaig a pitjor... la 1a inse només vaig necessitar un control, tenia fol.licles de 19 i 14 i endometri de 10. A la 2a vaig necessitar 2 controls, vaig fer 4 fol.licles i finalment el gros va fer 18 i endometei 9. Ara estic a la 3a i demà faré el 4t control, tinc diversos fol.licles petits i els més grossos tot just fan 14 i 17 (el d 17 fa dies q el tinc però fa la mateixa mida).

Algú sap si això és normal? Deu ser cosa d la medicació, no? En fabrico més però més petits. Abans de fer una Fiv caldria deixar reposar el cos per tornar al principi, q el meu cos funcionava millor? Pq ja veig q ara no em creixen gaire...

Merci!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: IA 2018

EntradaAutor: Coaner » dg. set. 23, 2018 7:07 pm

Eiiii guapisss!
Gràcies per recordar-vos de mi.
Demà hi he de trucar...
Porto una setmana hiper nerviosa, 3 anys cercant i ara em sembla que s'acaba el món. Són molts setiments continguts.
Em fet un cap de setmana d'amics i bosc. Buscant desconnectar al màxim.
Demà començo amb el Puregon i quan hi truqui imagino que em donaran la data de la primera eco. Cap de setmana segur... el paper que tinc em posa el dia 8 del cicle.
Com aneu totes?
Perdoneu el ego. Però m'ha fet gracia llegir el meu nom, us he seguit relativament poc perquè continuava a cercadores
Em poso al dia!
Abraçades gegants!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

Re: IA 2018

EntradaAutor: Eri84 » dl. set. 24, 2018 8:19 pm

Hola boniques!! perdoneu que estat una mica desapareguda en combat jejeje massa coses .. Abans de res, Mir DB estigues tranquila, ja voras com tot va be. Aquest proces es força estressant i el cos vulguis o no segur que ho deu notar. Pero ja voras com tot anira be. I pel Fiv diria que si que tens de reposar una mica (pel fet de haver-te ja "medicat" diria que necesita una mica de relax per despres estar a tope) pero no ho tinc massa clar com va. Coaner ainss si es que es normal tant de temps cercant pero intenta relaxar-te. Ja ens anireu explicant. Donçs aixo, us explico, despres de la noticia que varem rebre, varem parlar amb la Dra i ens va dir que no ens preocupesim que podia ser que per culpa de l'estres s'hagues agreujat pero que un cop tinguessim els resultats del careotip ho mirariem tot be. Fa dues setmanes vaig anar a fer-me l'analisis y dimecres passat el vaig anar a buscar i em va sortir TSH encara un pel alt (el tema tiroides,) li varem comentar a la Dra i ens va dir que em prengues eutirox 50mg abans de iniciar el cicle per intentar que TSH es trobi per sota de 2,5 ... vaig anar al meu metge de capçalera i em va atendra una aprenent... cosa que no em va fer massa gracia ( no tinc mai cap problema amb aixo, pero en aquell moment m'hagues agradat que m'hagues ates el meu metge) .... li varem comentar amb l'amoriu i aquella noia una mica força sosaina diria que no va entendre massa el que li vam explicar. I despres de veure els meus analisis va dir que estaba correcte.. i que per pendre allo hauria d'anar a l'andocri que si aquest diu que si ella tb dirà que si...l'amoriu li va comentar que no era pas per pendre sempre sols durant el cicle que ens digues la Dra i prou... pero re ... aixi que em van donar hora per l'andocri el dia 9 d'octubre... imagineu la meva cara ?-) :-o00m ... varem trucar el mateix dia (aixo era divendres aquest passat) varem trucar a la Dra b a la clinica i ens van dir que no hi era pero que dimarts ens diria alguna cosa i faria algun escrit per donar al metge de capçalera etc... cal dir que el metge assignat que tinc es el de meu poble tot i vivint a Vic, no me l'he cambiat pero aquesta setmana ho faig i que m'assignin algun d'aqui a vere ... :-o00m tot i aixi anire tb a la visita de l'andocri a vere que em diu... que no tinc massa fe la veritat. Pero com que total tenim que esperar al resultat del meu careotip que encara falta uns quants dies. Be boniques us he deixat un bon rollo ejejej a vere que serà .. ja us anire explicant. Un petonas a totes i cuideu-vos moltissim!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Mir DB » dv. oct. 12, 2018 4:30 pm

Hola! Al final no ha anat bé. A la 3a IA vaig necessitar 6 controls perquè no creixien els fol.licles tot i q em van punxar el doble de dosi durant els últims 3 dies. Vaig haver de faltar matins a la feina, un dia sencer per la inse i al final res. Fa ràbia. Ara provarem in vitro, la dra va dir q si no anava bé q ens tornéssim a veure per explicar-nos com va. M'han dit q és més durillo. Quan em ve la regla ho porto fatal, ja normalment no paro de rumiar i tot plegat em sembla com una tortura... Espero que tingueu més sort que jo en les IA. Una abraçada!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: IA 2018

EntradaAutor: Coaner » dc. oct. 17, 2018 1:26 pm

Mir DB ha escrit:Hola! Al final no ha anat bé. A la 3a IA vaig necessitar 6 controls perquè no creixien els fol.licles tot i q em van punxar el doble de dosi durant els últims 3 dies. Vaig haver de faltar matins a la feina, un dia sencer per la inse i al final res. Fa ràbia. Ara provarem in vitro, la dra va dir q si no anava bé q ens tornéssim a veure per explicar-nos com va. M'han dit q és més durillo. Quan em ve la regla ho porto fatal, ja normalment no paro de rumiar i tot plegat em sembla com una tortura... Espero que tingueu més sort que jo en les IA. Una abraçada!



Molts ànims bonicaaa!!! Pensa que el camí està sent duu, però quan tinguis el teu cigronet en braços tot això desapareixerà.
Una abraçada gegant! I molta sort!!
Imatge
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::