FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Papallona1982 » dc. set. 26, 2018 8:23 am

Bon dia!!
Molt be, la cosa va avançant be, divendres un altre control, ahir se'm veien 8 o 9 a un tamany que comença a ser maco, així que paciencia....
Perdona la meva ignorancia Perdut, pero si fas estimulació no t'haurien de sortir mes??? O amb baixa reserva no es així?
Anims a totes!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dc. set. 26, 2018 8:26 am

Hola bon dia noies,

CpB / Desire: molta sort, que vagi molt bé la transfer i s'hi agafi ben fort.

I Pingu tu darrera, molts ànims per aquest nou intent.

Pruneta cada cop queda menys per saber el resultat, estem totes esperant amb ilusió.

Marttape, a cuidar-te molt i que es recuperi el teu cos, esperem que per la tansfer ja estiguis ok.

Papallona, molta sort en aquesta nova etapa. A per totes!!

Perdut, ja ens informaràs dels avanços, esperem que hi hagi molts òvuls madurets i macos.

A mi em passa com a totes, amb tants noms em perdo.

Modo ego: estic depre, ja tinc els resultats de la vitamina D, en 1 mes i picu, després de tants xutes de Vitamina D només m'ha pujat de 20 a 24 (limits 30-100). No sé si probar la tansfer aquest mes o es un risc tenir-la tan baixa que és com un suicidi.... he enviat resutlats a la clínica i a veure què em dieun.
A vosaltres us han mirat aquesta vitamina en les analítiques???
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dc. set. 26, 2018 11:09 am

bbm81, jo també tenia la VitD molt baixa i vaig estar prenent-me unes ampolles (Hidroferol) durant ben bé 8 setmanes (em prenia una ampolla a la setmana). Potser li has de donar una mica més de temps....... I jo potser si que esperaria a que tinguis el valor més alt perquè, encara que no crec que sigui determinant, com millor tinguis el cos més possibilitats tindreu de que vagi bé. Pro aquesta decisió l'has de prendre tu. A veure que et diuen de la clínica.

Molts ànims bonica, a tu i a totes!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dc. set. 26, 2018 11:24 am

Gràcies per la teva resposta Lunipruni, doncs no sé que fer, l'espera s'em fa eterna, ja he deixat passar tot el setembre... A veure què em diu la clínica.
Tu quins nivells tenies i a quan et va pujar?
Per cert, amb tants noms mai recordo la situació de cadascu, però les firmes van de conya, veig que estàs embaraçada. que gauiii que tal com va tot???
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Piojito » dc. set. 26, 2018 8:53 pm

Noies,

a alguna us ha sobrat Meriofert i us interessa vendre´l? Amb el nou tractament em falten 3 ampolletes de 150 y no vull comprar-me la caixa sencera que porta 10 i costa més de 200 €...
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dc. set. 26, 2018 8:53 pm

Perdut!
Quina alegria saber que hi ha gent q tambe esta al 40kg de pes!!! Jo tmb soc de les teves... que no mha engreixat ni la medicacio... per sort esclar... pero una mica de reserva lhagues agrait!!
A mi tmb mhan vist poca cosa sempre, a mes soc baixeta i podria passar per una nena de la ESO... jajajaja... ric x no plorar!
Tampoc em recomanen embaras multiple a part del problema d’uter...
Si estas amb sobrepes es problema i si es baix tambe, la questio es buscar alguna excusa... pero aixo va a constitucions... jo mes no puc fer!
Anims amb els kg!! Jeje
Petons!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dc. set. 26, 2018 9:11 pm

Bona nit!
PAPALLONA, quant la reserva ovàrica és baixa menys folicles... Avui he tingut el primer control i malgrat que m’estic posant el xute màxim d’estimulació només s’han vist dos folicles... el més gran de 9. Pitjor que la primera FIV, estic k.o. Divendres següent control a veure si hi ha sort i creixen un parell més almenys.
BBM81, a mi per la seguretat social no em vam mirar mai (ni tan sols em van comentar) l’analítica de la vitamina D, però per la privada sí i m’estic prenent servidef una ampolla a la setmana, ja que segons la ginecòloga és molt important tenir-la bé per a la implantació. Tant de bo et puji i et puguin fer la transferència aviat.
PIOJITO, ni idea de la medicació. Que tinguis sort. És un dineral tot plegat.
PINGU! Jo faig 1.63 d’alçada. Sempre he estat prima però no tant com ara, crec que és per l’ansietat que em consumeix. A mi també em van dir que si em quedés embarassada de bessons seria un embaràs de risc per mi. No sé què fer per agafar pes, i amb els nervis gens de gana. Avui amb el disgust ni sopar. I sí, millor riure per no plorar!!!!!

Bona nit i ànima a totes
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dc. set. 26, 2018 9:36 pm

Hola noies, entro nomes per contestar a bbm81 respecte la vit D.
A mi el juny d 2018 me la van mirar per primer cop i estava a 24. Despres de fer el hidroferol un cop per setmana durant 6 stmanes, i dsprs cada quinze dies, actuament estic prop de 60.
Segurament deu fer massa poc que el prens, dic jo,no sé.
A veure que et diu la doctora...
Una abraçada a totes!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dj. set. 27, 2018 6:53 am

Bon dia noies,
Bbm81 acabo de buscar les meves analítiques i jo vaig tardar gairebé 2 mesos en pujar la vit D de 16 a 60, feia, bé encara faig, hidroferol en gotes diaries. Fa mooolta ràbia perdre un cicle però a veure que et diu la teva doctora, i ja portem tants d'espera, que em d'estar al 100%. A mi tampoc mai me la van mirar per SS.
Perdut! A veure si apareix algun folícle més. Creuarem els dits per què si no, el teu petit estigui entre aquests 2!! Espero que demà et donin bones notícies.
Piojito ho sento, mai he fet servir aquesta medicació. A veure si tens sort!
Papallona molta sort en el control de demà!
Marttape que et van dir de les càndides? jo crec recordar que en alguna de les ias en tenia i no hi va haver problema...
Modo ego: ens anem apropant al dia 2 ... 0 símptomas apart del cansanci però que ho fa la progesterona, així que nomês ens queda esperar que passin els dies i veure que ha passat
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dj. set. 27, 2018 8:15 am

Hola noies gràcies per les vostres respostes,

Jo en 5 setmanes he pujat de 20 a 24. Ahir em va trucar la doctora per dir-me el què i m'ha pujat la dosis al doble i diu que fins el dia de la transferencia segur que em pujarà i estaré els voltants de 30. Que ells per sobre de 20 no li donen tanta importància i que no veuen problemes en fer aquest cicle. Així que els hi faré cas i aquest cicle anem a per totes.

Ostres 40 kg... jo si peso això semblaria un pal d'escombra que faig 1.70 m jaja. Jo peso 70 kg, me'n sobraria algu per aspecte però pel tractament m'han dit que estic bé. Però 40 kg per 1.60 m es poquet, però si és la teva constitució i no t'engreixes (que més voldria jo no engreixar-me) no pots fer-hi gran cosa.

Perdut, ànims no perdis les esperances. I si no es veu clar potser és millor anular i provar en un altre cicle d'ovulació. Els metges sabran dir-te què fer.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dj. set. 27, 2018 12:07 pm

Bon dia noies!!

bbm81 en el meu cas, a la primera analítica al mes de Març tenia la VitD a 7,20 (valors ref. 30-100) i a la següent al mes de Maig havia pujat a 79,40. Si a la clínica t'han dit que pots fer la transfer igual no t'hi capfiquis, són ells els professionals.
Doncs si, estic embarassada de 18 setmanes d'una princeseta!! :cnena: El primer embaràs al 2015 va ser molt ràpid i molt bo en general. Aquest, en canvi, ha trigat gairebé un any en arribar i les primeres setmanes han estat dures amb pèrdues, ardors, restrenyiment......... però poc a poc em vaig trobant molt millor i ja estic gaudint de tot.

L'altre dia vaig llegir una frase que em va agradar molt i em va fer pensar en totes nosaltres. Deia algo així: Al final todo llega. Y si no ha llegado aún es porque no es el final.
I res noies, que desitjo de tot cor que ben aviat totes pogueu gaudir de la vostra panxu :-())
Molta màgia blanca a totes, en especial a la pruneta que està en el moment més difícil de tots. Espero que el dia 2 ens donis la millor noticia!!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Avatar de l’usuari
CpB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. set. 18, 2015 5:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: CpB » dj. set. 27, 2018 3:18 pm

Bon dia!!

Estem a tope veig!!!

Bbm81: m’has fet entrar la curiositat he anat a mirar la anàlisis de la FIV del 2015 i la tenien a 15 i bé em vaig quedar embarassada... porter no es tant important...

Perdut: es mes important la qualitat que la quantitat així que si son 2 de bons n’hi ha prou!!! A veure que et diuen demà!

Pruneta: el dia 2 ja el tens aquí!!

Perdut, desire, marttape i piojito Em sembla que serem companyes de beta!! Vaig anar ahir a control l’endometri bé i e fan la trànsfer dimecres 2 al mati!!! El mes de octubre estarà molt animat!!! Espero que estigui ple de ++++++!!

Molts ànims i molta força a totes!!
Jo 29 i ell 32.
Ell tot correcte. Jo SOP i 2 trompes obstruides.
Novembre 2015 iniciem FIV
16/12/15 transferència 1 blasto.
27/12/2015 TE +.
29/08/2016 Neix la meva nena!
Agost 2018 iniciem FIV
02/10/2018 transferència 1 blasto.
12/10/2018 TE +.
15/06/2019 Neix la meva nena!
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Piojito » dj. set. 27, 2018 7:40 pm

CpB, jo vaig estar ahir a la visita, hem van dir que l´endometri està a 11, suposo que estarà bé, hem van dir de tornar a control d´eco el proper dilluns i que si tot anava bé entre dimecres i divendres hem farien la punció. Espero que poguem ser companyes de beta. Creuo els dits perque aquesta vegada sorti bé.

Molta força per a totes!!!
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dj. set. 27, 2018 8:39 pm

Bona nit!
PRUNETA! Ja queda menys pel dia 2!!!! Ànims!
Per cert, us volia consultar a les que heu passat, esteu o estareu en betaespera si agafeu la baixa laboral o no... Jo a la feina no faig res físic però sí que hi ha dies que passo molta ansietat. M’han recomanat (aprofitant la punció) que digui que tinc un mioma que m’han de treure i parlar amb el metge de capçalera per a què a que me la daci.
En la primera FIV la vaig agafar dos setmanes per “anemia” però abans de la beta espera (per anar als controls, punció i transferència) i ara no sé què fer... volia solicitar uns dies lliures però si tinc l’opció de la baixa... què farieu (o heu fet) vodaltres?
BBm81! Em peso cada dia i no engreixo res. Em podries donar els kg que tu et sobren! Jeje. Pateixo d’ansietat i em consumeix. Demà tinc control a veure si han crescut els folicles... perquè cancelar el cicle no crec, ja m’han avisat que potser aquest el meu últim “cartutxo”...
LUNIPRUNI, felicitats per l’embaràs! i per cert, m’ha encantat la frase.
CpB, tens raó, lo important és la qualitat i no la quantitat! Però al tenir pocs em fa por que no hi hagi cap de bo... Jo la transfer segurament la primera setmana d'octubre!!
PIOJITO, igual que jo! Dilluns control i entre dimecres i divendres que ve la punció. Amb CpB a la betaespera juntes!

Tant de bo tot ens vagi bé guapes! M’alegro molt de poder desfogar-me parlant en aquest forum, on sé que m’enteneu i sabeu el que s’arriba a patir... apa, a dormir! zz:-)
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Papallona1982 » dj. set. 27, 2018 10:09 pm

Perdut lo de la baixa jo crec que no es molt determinant...tinc la meva cunyada que en la primera FIV va fer repòs i no es va quedar i la 2 va fer vida normal i va ser la bona....
Mai saps que es el millor...depèn també el tipos de feina que tinguis
Jo demà control ja us diré quelcom
Petons i bona nit!
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Desire » dv. set. 28, 2018 5:53 am

Yo se lo comenté a mi Dra. y me dijo que hay estudios que demuestran que es mejor hacer vida normal (está claro que com cierto mimo). Que en USA se hacen la transfe a la 10 de la mañama y a las 3 del medio día ya están trabajando.

Yo haré vida normal, e incluso me ha dicho que puedo ir al gimnasio (sin hacer mucho ejercicio de rebote) así que creo que será lo mejor mantenerme entretenida
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Piojito » dv. set. 28, 2018 7:16 am

Perdut, jo sí que l´agafaré, el meu treball tampoc és d´erforç físic, però sincerament tinc por, he parlat amb la meva jefa i ho enten perfectament i m´ha dit que hem prengui el temps que necessiti. L´altre vegada vaig fer solament els dies que ells recomanen, una amiga que li van fer el mateix dia que a mi, va estar 3 setmanes de baixa i no li va servir de res, però no sé, jo aquesta vegada no vull arriscar.
Avatar de l’usuari
CpB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. set. 18, 2015 5:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: CpB » dv. set. 28, 2018 10:48 am

Bon dia!!

Jo la primera FIV vaig agafar la baixa el dia de la transferència i vaig tornar a treballar passades les 12 setmanes... sóc infermera d’urgencies es un servei canyero... aquesta vegada tornaré a fer el mateix si tot va bé... jo et recomano que ho facis si ho sents, s’ha de fer tot el que creguis que pot estar a les teves mans... jo vaig arribar a la conclusió que si no anava bé que no fos pk jo no hagués fet el màxim... si ho sents agafa-la!!!

Molts ànims i força!!
Jo 29 i ell 32.
Ell tot correcte. Jo SOP i 2 trompes obstruides.
Novembre 2015 iniciem FIV
16/12/15 transferència 1 blasto.
27/12/2015 TE +.
29/08/2016 Neix la meva nena!
Agost 2018 iniciem FIV
02/10/2018 transferència 1 blasto.
12/10/2018 TE +.
15/06/2019 Neix la meva nena!
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Nurpefu » dv. set. 28, 2018 12:21 pm

Bones a totes!!
Primera entrada en aquest fórum! Vaig participar i crear el fórum IA 2018 però depres de 4 intents ara hem començat amb FIV.

Tinc 37 i cap fill. El meu marit no te espermatozous (azooespermia) i ho fem amd donant i per lo pivat al Clinic.
Porto 4 diez punxant-me gonal i un el cetrotide. En el primer control (ahir) van veure 16 folicles petits i demà tinc visita.
Per cert el cetrotide pica una miqueta quan te'l poses, no? A part del eritema que et surt a la panxa…

Papallona!! Com va tot, he mirat de llegir-te una mica. Veig que anem més o ménys igual en el procès. Avui tens control oi?? Espero que tot bé!!

Animus!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dv. set. 28, 2018 8:56 pm

Gràcies per contestar!!
De moment he dit a la feina que dimecres o dijous que ve (dia de la punció) em fan una intervencio quirúrgica (mioma), a partir d’aqui aniré al CAP a veure que em diu el metge de capçalera... almenys una setmana sí que m’agradria agafar-me. A mi també m’ha comentat la ginecóloga que no cal repòs, però el que em preocupa és l’ansietat (hi ha dies a la feina que m’agradaria desaparéixer però altres dies molt tranquils). Tampoc tinc ganes de que la mutua em comenci a trucar i les companyes cotilles a preguntar perquè això també em crea ansietat... i en fi, no paro de donarli voltes, disculpeu-me que sigui pesada.
Total, potser no arribo ni a la transferència. Avui només m’han vist dos folicles grans que segurament seran els únics que arribaran a punció... Ho veig difícil tot plegat i em sento fatal.
Espero que vosaltres estigueu més animades!
Que passeu bon cap de setmana!
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::