Per què no em volen les noies? (fil sobre amor)

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Luitador_de_la_vida
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. set. 23, 2018 5:14 pm

Per què no em volen les noies? (fil sobre amor)

EntradaAutor: Luitador_de_la_vida » dg. oct. 07, 2018 3:02 pm

El meu millor amic em va dir no et volen les noies, no sé per què, perquè no ets prou inteligent, perquè no ets es el seu tipus, però no et volen i si et volen és per interes. I no ho entenc perquè ets bona persona, treballador, responsable...

Jo d'aquestes noies interessades no en vull saber res.

Vosaltres què penseu?

Tinc 28 anys
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Per què no em volen les noies? (fil sobre amor)

EntradaAutor: Maria V. » dc. oct. 10, 2018 11:46 am

En lloc de preocupar-te tant per tu mateix, per si les noies et volen o per si la gent t'estima, valdria més que t'interessessis tu pels desigs, il·lusions, esperances, projectes, penes i alegries de les noies concretes que coneixes i de les persones concretes que tens a prop.
No es veritat que la majoria caiem bé a la gent; si els més propers ens estimen i si arribem a agradar a una persona que ens agrada, ja pensem (i amb raó) que som molt afortunats. Però quan una persona ens estima, tant si és la mare com si és un company de feina prou generós per fixar-se en nosaltres, hauríem de ser prou agraïts per interessar-nos per ella. No per saber si li caiem bé nosaltres, sinó què la preocupa fora de nosaltres, què necessita, quines curiositats i quins interessos té... Quan algú s'interessa pels altres sense esperar res a canvi, de manera desinteressada, els altres ho noten. Si l'altra persona t'interessa per ella mateixa no la mires igual, no fas els mateixos gestos, no et surten les mateixes paraules. Quan només vols que t'estimin a tu, se't nota el teu egoisme per molt que el vulguis dissimular i això allunya la gent.
..
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dc. oct. 10, 2018 6:11 pm

Quina paciència Maria V. :content:
Luitador_de_la_vida

EntradaAutor: Luitador_de_la_vida » dc. oct. 10, 2018 6:20 pm

Maria V. ha escrit:En lloc de preocupar-te tant per tu mateix, per si les noies et volen o per si la gent t'estima, valdria més que t'interessessis tu pels desigs, il·lusions, esperances, projectes, penes i alegries de les noies concretes que coneixes i de les persones concretes que tens a prop.
No es veritat que la majoria caiem bé a la gent; si els més propers ens estimen i si arribem a agradar a una persona que ens agrada, ja pensem (i amb raó) que som molt afortunats. Però quan una persona ens estima, tant si és la mare com si és un company de feina prou generós per fixar-se en nosaltres, hauríem de ser prou agraïts per interessar-nos per ella. No per saber si li caiem bé nosaltres, sinó què la preocupa fora de nosaltres, què necessita, quines curiositats i quins interessos té... Quan algú s'interessa pels altres sense esperar res a canvi, de manera desinteressada, els altres ho noten. Si l'altra persona t'interessa per ella mateixa no la mires igual, no fas els mateixos gestos, no et surten les mateixes paraules. Quan només vols que t'estimin a tu, se't nota el teu egoisme per molt que el vulguis dissimular i això allunya la gent.
..

Gràcies per la resposta, molt acertada! m'ha servit d'ajuda!
Luitador_de_la_vida

EntradaAutor: Luitador_de_la_vida » dc. oct. 10, 2018 6:23 pm

VespresVerds ha escrit:Quina paciència Maria V. :content:

Paciència per què? Aixo m'ho ha dit un amic meu. Jo no ho he dit. De veritat que no tinc cap problema amb el gènere femeni.. Que porto 3 fils oberts i si no ho necessito no n'obrirem més, perquè no penseu que sóc una molèstia... Demano disculpes!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: