*TROBADORES DE TARDOR!*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dc. oct. 10, 2018 2:35 pm

Hola boniques

Rosae, aixxxxx, no sabra ben bé que dir-te. Jo potser aniria fent aquests mesos, però sense fixar-te tant (tot i que sempre va bé saber quan ovules), i quan el teu marit estigui millor si no us heu quedat abans doncs ja pots tornar a fer To, tempes i tal... podeu aprofitar aquests mesos de impass per estar més relaxats, sense controlar tant i en tot cas plantejar-se una pròrroga de la data límit que t'havies marcat... Tot i que ja saps que entenc la teva situació pk ens algunes coses anem a la par (amb un peque que es fa gran, cada cop fa més madra, etc... i la necessitat de posar un límit de temps a al cerca).

Per petita que sigui la possibilitat està, i qui sap si jugant jugant un bixito arriba. No sé, aquests mesos de "relax" et poden anar bé per planetjar-te exactament com et sents i què voleu. Molts ànims wapa :-()-) :-()-)

LAsonai, ja diras què et diu la gine!

Martonagc, tenim la mateixa DNW al novembre!! Esperem que ens porti sort!

Coaner, paciencia amb el despesro :-o00m :-o00m cada dia falta 1 dia menys!!

Molts pepos per totes!
Imatge

Imatge
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: martonagc » dc. oct. 10, 2018 7:22 pm

Uoo!! Doncs a veure si ens porta sort! A més és el mateix dia q es va casar el meu germà, i la setmana següent és el cumple del meu home i del meu peque i farà 2 anys q ens vam casar, tan d bo el novembre sigui el nostre mes! Tindrem moltes coses a celebrar! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Eia_ » dj. oct. 11, 2018 6:55 am

Bon dia reines!

Rosae, com diuen les noies, jo també seguira aquests mesos seguira provabt però poder sense anar mirant tempes, To’s....i mentres seguir amb la data limit q tenias en ment i ja veuras aquests 2 mesos quin nou plantejament fer.

Lasonai q et va dir el gine?

Martonagc, vaig estar donant voltes quan em vas dir ho dels cicles curts i una possible falta de progesterona. Ja vaig estar buscant info per tot arreu.
Normalment, aixo sol passar quan la fase lutea es curta no?! Jo tinc els cicles curts pero la fase q es curta es desde q marxa la regla a començar a ovular (cd10 o 12), despres la fase lutea sol ser una mitjana de 14 dias, es considera curta? Amb l aplicacio de FF em posa q durant aquest ultim any la durada minima ha sigut de 10 dies i maxim 18, i mitjana 14.
Abans tenia cicles mes regulars de 28, pero ultimament curtisims.

Vinga! Que ja estem a dijous i demà festa! >.-<:
Imatge
lasonai
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. set. 26, 2018 1:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: lasonai » dj. oct. 11, 2018 7:21 am

Bon dia guapíssimes!!!

Dijous amb sabor a divendres!!! :p-)

Entro modo ràpid de nou a explicar la visita... i a veure si al final del matí puc escriure més pausada...

Vaig sortir animada i sabent el que ja esperava... (ara es quan penso q podia haver anat abans però bé no passa res...ha estat ara i ja està ... :))
- em va dir que tinc el coll de l'úter amb un teixit molt i molt sensible... q pot ser abans de la nena no em passava però a vegades passa...res això implica q pugui tenir petites pèrdues al principi del següent embaràs
- els filets de sang q tenia enmig del cicle i després de tenir relacions a vegades...em passa pel mateix... però que no em preocupi
- l'endometri i els òvuls tenien mides petites (uns 10mm i per ovular pugen fins a 18mm aprox crec q em va dir...) i per tant malgrat tingui ja molèsties encara no ovularé en els propers 3 dies aprox... em va dir que per les mides de l'endometri ella sí creu q em falti progesterona... tot i q no m'ha dit q em miri per analítica... si q és un símptoma el tema de tenir l'endometri més finet... i aquest cicle q per les seqüència q solc tenir serà de 24 dies... és possible q sigui "anaovulatori" crec q es diu... és a dir, no ovular...
- l'oli d'onagra va bé però no és tan efectiu si vols buscar embaràs... m'ha donat uns sobres que diu q van millor (comença per "SI..." però ostres no recordo més, tinc el paper a casa jejjeej

Vaig sortit d'allà amb 3 coses per prendre: SOBRES Q SÓN VITAMINA i substitueix l'oli d'onagra, VITAMINA D I PROGESTERONA, siiii com imaginava ella diu que millor que la prengui... i més sabent q en l'altra vaig aconseguir-ho també a arrel de prendre això...

Així que res, aquest mes el dono per perdut però dilluns compraré tot i el següent mes a tope... amb la nena en el segon més de prendre progesterona em vaig quedar... a veure si repetim el mateix... i en un parell de mesos aconsegueixo panxuu >.-<:

També vaig preguntar per un proper part prematur... em vaig q si em vaig posar de part amb contraccions és molt problable repetir ... normalment passa... però si va ser per trencar la bossa o fissura com el meu cas... q no té perquè... perquè això és com un "accident" per dir-ho d'alguna manera...

Sento el rollaco... però pot ser aquesta info li pot anar bé a qui tingui uns cicles com els meus... :ok:

Fins després boniques!!!

Ptons!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: RedBerry » dj. oct. 11, 2018 10:22 am

Bon dia noies!!!

Es comença a notar que la tardo ja esta aqui! :content:

Roase Bonica molts anims. Sempre l'esperança es l'ultim que s'ha de perdre. Si ara us han demanat mes proves pues a mirar endevant que vegin el que, i si es pot millorar. Ara per ara continuaria intentant sense capficar-me. Si un ve de gust pinxito doncs andavant pero sense mirar res. i quan el maridin acabi amb les proves/tractament, doncs ja un mireu cap el futur, si voleu seguir, si voleu fer descans, si ho voleu deixar. Pensa que feu el que feu estara be. Molts anims maca :ok:

lasonai Que profitosa la visita! Que ve que hagi resolc taants dubtes! Segur que amb la progesterona trobaras la panxu ven rapid! Estas a punt d'ovular aixi que aquest capde setmana llarg atacar al maromo!!

Eia Tenim els cicles semblants. El meus son de 27 dies, i tambe ovulo a CD10 aprox, aixi que la fase lutea no es curta, esta en la mitja. En el primer embaras i en el segon vaig aconseguir panxu en el primer i el tercer cicle respectivament. Aixi que no mes hi ha que fer molts pinxitos gairabe despres que marxi la maleïda.

Martonag, Arigalma Sento aquestes W, ara a disfrutar del cap de setmana llarg amb unes cerveces o un bon vi!

Cassiopea No sabem res de tu!!! Has fet TE ja???

Coaner :-o00m :-o00m :-o00m Molta paciencia amb aquest desespero!!!

Espero no deixarme a ningu.

Aqui una maleïda W que ha aparegut!!!! Fa uns 3 dies que van desapareixe el psicosimptomes de cop, i era com un i siii, i sii, encare que en el cap saps que es que no, pero bueno la esperança es l'ultim que s'ha de perdre. :content: :content: Aquest finde llarg ens anem una nit d'hotel aixi que estupendo per relxar-se per el nou cicle que comencem. Aquest finde tambe volem fer el canvi del petit a la seva habitacio, i podrem gaudir de intimitat extra, i espero tenir pinxitos a cascoporro!!! :love: :love: :inthebed: :love: :love:
Començo aquest cicle amb moooltes ganes :p-) :p-) DNW 7/11

Bon cap de setmana llarg!!!! Ens llegim :-()-)
Avatar de l’usuari
cassiopea
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:10 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: cassiopea » dj. oct. 11, 2018 3:50 pm

noies, modo ego: hem fet TE aquest mati i no se ben bé q interpretar.... sha marcat la linia, pero molt mes fluixa q el control.... vol dir que si pero q igual em fet el test abans d'hora¿???? vol dir que algo va malament????.. de fer avui fa 29 dies de laltre warry.... ara crec q estic mea nerviosa q abans ... que farieu????
repeteixo demà si no ve la w? dema passat?
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » dj. oct. 11, 2018 6:13 pm

Cassiopea repetir demà a primera hora o fes CB si s'ha marcat poc a dia 29 es que es aviat fijo, si hi ha ralleta hi ha panxeta :-())
Espero a que ho confirmis però jo estic segura que si
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dv. oct. 12, 2018 9:10 am

Bon dia

Cassiopea jo faria CB demà o diumenge per asssegurar. Ja ens diras!! Segur que cantem la teva :-()) !!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Eia_ » dv. oct. 12, 2018 9:23 am

Cassiopa!!!!! Si hi ha ratlleta hi ha panxu!!! :-()) Fes-ho a 1a hora!! Aixxx...ja ens diras >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airyn_jp » ds. oct. 13, 2018 5:37 pm

Casiopea si hi ha linia hi ha embaras!!!! Pero si vols esperem al clearblue!!

Eia animsambla desespero, millor curtest q llargs i si ha de venur qsigui puntual

Arigalma: sento molt aquesta warry, q tal la analitica

Rosae7: no va anar malamnt la visita no? Esta mes animat ell?? Tu ets trobadora i tant!! Respecte a tempes i to, jo ho faria, si hi ha poques opcions q siguin quan toca no??

Coaner: et fan esperar 3 setmanes despresde la ia?? Creia q eren 2!! Molts animsq les desespero son durillas!

Lasonai q be q t’hagi donat la proges! Qualsevol canvi q sigui benvingut! Lo del part prematur a veure si es pot evitar!!

Redberry, m’encanta l’optimisme! Una nova oportunitat x endevant!

Modo Ego: pues jo aqui estic de desespero... tinc malestar de panxa a estones, mal de pits... vamos lo habitual, pero avui m’ha començat a fer mal l’aixella que nomes m’ha fet mal embarassada.... de totes maneres moltes vegades tinc la sensacio que es que el meu cos vol estar-ho i es que tinc tres de les meves amigues mes properes embarassades!! Els hi toca per març, abril,i juny.... d’altres vegades penso que son simptomes de la medicacio.... pero bueno! Nomes toca esperar, i ser molt conscient q segurament es que no... pero clar no pots evitar pensar que si, i sommiar desperta aquestes dues setmanes... tot i que desprès arriva el pal... i ja en van uns quants despres de l’avort... en fi! A esperar toca! Molts pepos per totes!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » ds. oct. 13, 2018 6:10 pm

Entro ràpid, he començat a tacar :ufs:
Però estic més animada i amb ganes de començar un nou cicle
Imatge
Avatar de l’usuari
cassiopea
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:10 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: cassiopea » dg. oct. 14, 2018 3:58 pm

noies! entro en modo ego, només per explicar-vos que hem fet el CB i q ha sortit positiu!!! ara que tot vagi bé! i ara us encomano la panxu a totes i les properes W ja no vindran!!!
personalitzo demà! :p-)
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: martonagc » dg. oct. 14, 2018 6:53 pm

Ueee!!! Enhorabona Cassiopea!!!! :b-))) :b-))) :b-))) a veure si ens portes sort i se'ns encomana! A disfrutar molt de la panxu!!
Imatge
lasonai
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. set. 26, 2018 1:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: lasonai » dl. oct. 15, 2018 7:50 am

Hola noies!!

Entro ràpid a felicitar a Cassiopea!!!!! :b-))) :b-))) :-()) :-()) :-()) :-())

Moltíssimes Felicitats bonica!!!

I q rule rule q rule la bona sort i se'ns encomani jejejejejejje!!

A gaudir-ho i que vagi molt i molt bé!!!!!

Muak
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dl. oct. 15, 2018 9:03 am

Cassiopea, enhorabona!! Quina alegria poder cantar la primera panxuuu, tot anirà genial i ens ho aniràs explicant, eh!! Que bé comencem aquesta tardor!! Molt petons.
Lasonai, genial que la gine t’hagi donat tant informació, no?? Ja ho deies tu així que perfecte!!
Airyn_jp, sé que és un pal quan estàs animada pensant aquest mes si i ve la W, però ho aconseguiràs!!
Airuni súper que tinguis aquests ànims!
Redberry espero vagi bé el canvi i podeu gaudir d’uns pinxitus super divertits, jeje.
Arigalma, que tal el viatge??
Coaner, com va el desespero?

Modo ego: doncs jo estic bé, just ha marxat la w i aquí estic avui pensant que no em compraré TO aquest mes, ni estic mirant tempes, així esperar a veure que passa fins que el maridin vagi un altre cop a l’uròleg. Té la prova aquesta setmana i suposo que la visita serà la següent. Ara ell està animat i fins i tot em va dir que podríem fer una FIV si jo no volia esperar tant... això ve perquè jo sempre li he dit que no vull ser mare tan gran, no és per la diferència d’edat amb la peke (jo em porto 11 anys amb el meu) és perquè físicament no em veig... ell com diu que fins els 40 no tindria problemes, però vaja el kit de la qüestió és que diu això però sé que ell en té ganes però jo no vull fer FIV però tampoc vull arribar els 40, vull un terme mig, potser any i mig, crec que des de que comenci les pastilles serà el temps que em posaré per quedar-me embarassada, és una visió a llarg termini que és suficient per saber si amb ajuda ha estat possible de forma natural quedar-s’hi o no i així aprofitaré aquests mesos per aprimar-me que ja em fa falta...
Espero la setmana vinent no explicar-vos que he comprat els TO i que ja estic obsessionada de nou, jeje. Tant de bo trobi l’equilibri.
Bona setmana boniques!!
Avatar de l’usuari
cassiopea
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:10 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: cassiopea » dl. oct. 15, 2018 10:42 am

Noies, primer de tot, moltes gràcies a totes pel suport i per les felicitacions!!!!


Roase Molts ànims! a esperar que diu l'uroleg i la prova! també està bé que ell estigui més animat i que inclus et plantegi altres opcions. Està bé que et prenguis aquests cicle amb tranquilitat ... potser amb el relaxament... patapam! tant de bo bonica!

Airuni, quina llastima aquesta W, però el més important és agafar forces i si estas animada, endavant!!!!

lasonai Que bé la visita!!! ara que ja saps tantes respostes i amb els 'antecedents' de la progesterona, ja veuras com la panxu arribarà aviadissim!!!!! estaves en sw aquest finde, no??? >.-<:

Coaner com vas? ja queda menys per saber el què! quins nervis!!!!!

Eia que tal el desespero??? a veure que ens expliques!!!

Martonagc espero encomanar-vos la panxu a totes! entre això i la nova DNW tant significativa, sort assegurada! a fer deures i endavant!!!!!

Arigalma Com ha anat el viatget? ja tens els resutlats de les analítiques?

Ayrin_jp ànims amb aquest desespero!!!! el cos sempre ens vol fer pensar que si però... es que potser és que si!!!!! sinó miram a mi, que vaig començar amb els psicosimptomes que quasi no s'havia acabat la SW i... ara he tingut TE +! simptomes i el mal a l'aixella.... de moment positivisme a tope!!!!! :p-)

perdoneu, segur que em deixo algú, però ara no tinc més temps, depsrés repassaré si puc!
i repeteixo, moltes gràcies per tot noies!
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: nostreta » dl. oct. 15, 2018 2:58 pm

Hola noies!

ENHORABONA CASIOPEA!!! :cnena: :cnen: quina alegria, per fi un positiu!!

Feia dies que no entrava, he anat de cul reconfigurant la meva vida i no he tingut temps per res més jejeje. Ja no recordo si us vaig dir que em va baixar la W.

Rosae, trobo bé que et prenguis aquests cicle amb tranquilitat, ni TO ni tempes... de vegades hem de deixar fluïr després de tant temps per no saturar-nos. Jo ja no controlo ni SW, estic molt boja, però és que ja no podia més.

Airuni, ànims amb la W i a per totes a la propera! ..::··

lasonai, quina visita més profitosa! a veure si així aconseguiu panxu aviat ;)

Coaner, com estàs? com va l'espera?

Ayrin, ànims amb el desespero!! Jo sóc la reina dels psicosíntomes o sigui que no sóc la millor per aconsellar-te jejeje.

SUPEREGO: Em va baixar la warry, ja m'ho suposava perquè no vam fer gaire bé els deures, portavem unes setmanes molt dolentes amb el nostret i no ajudava a fer gaires "xikis". Ara ja estem molt millor, per sort, hem passat la sexy week (sense ni programar-ho) i ha anat molt bé :love: . Dijous passat vaig anar a fer-me totes les proves pels abortaments de repetició, m'estan mirant si tinc alguna trombofilia i ho fan amb proves genètiques. Tindré els resultats en 3 setmanes o sigui que ara toca esperar... :-o00m
I aquest finde marxem de viatge, escapadeta romàntica a Bèlgica, 3 dies per estar sols, connectar i desconnectar. En tinc unes ganes >.-<:

Una abraçada a totes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: RedBerry » dt. oct. 16, 2018 10:09 am

Entro rapid!!!

ENHORABONA CASSIOPEA

Ha veure si ens encomanes rapid aquesta super panxu a totes!!!! :-()) :-()) Moltissimes felicitats maca :content: :content: :content:

Si puc despres entro i personalizo!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dt. oct. 16, 2018 6:17 pm

hola wapes!!

Acabem d'arribar de Londres!!

Felicitats Cassiopea!! Disfruta molt de la :-())

A veure si demà em puc posar al dia!!
Ah per cert, demà tinc la rova de les trompes. A veure què tal. Rosae tu te l'havies de fer també? O ja la vas fer?

Fins demà reines!!
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dc. oct. 17, 2018 8:34 am

Arigalma ha escrit:hola wapes!!

Acabem d'arribar de Londres!!

Felicitats Cassiopea!! Disfruta molt de la :-())

A veure si demà em puc posar al dia!!
Ah per cert, demà tinc la rova de les trompes. A veure què tal. Rosae tu te l'havies de fer també? O ja la vas fer?

Fins demà reines!!


Eii, ja ens explicaras que tal!! Jo no l'he fet mai i tampoc la tinc programada, de moment com estic en modo zen espero a veure al maridin com va...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::