****MARONES DE JUNY 2019****

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dj. oct. 18, 2018 10:41 pm

crisp26 ha escrit:Uooooh quin morrooooo!!! Jejej jo també soc auxi i com a molt em puc mirar de fer resonancies :-D treballo a traumatologia!!

Aiii el pequeee que emotiuuu!! Jo també tinc una eco però tampoc l’he sentit al cor però si ho he visttt >.-<: de quan estas al final? Jo avui de 6+4 clavats!!

Petoooons!

DB0A886E-8E74-4736-8984-9A11B6442779.jpeg


De 6+5 jejeje
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dv. oct. 19, 2018 8:51 am

Bon dia Marones!!!
Va que per fi es divendres!!, una setmaneta mes quasi acabada!!
Espero que totes esteu bé,que tingueu molt bon dia!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Irka
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. jul. 13, 2018 4:48 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: Irka » dv. oct. 19, 2018 8:18 pm

Bones!

Com aneu? Em presento..

Tinc 34 anys, i aquest és el meu primer embaràs. La meva ddp és el 26 de juny.

No estic tenint un embaràs gaire tranquil. Estic agotada, nerviosa i marejada, i des d' ahir que quasi no puc moure el braç per una tendinitis. La doctora em diu que segurament és per la progesterona, vinc d' una IA. La meva dona em veu tan malament que no para de dir-me que com a mínim ens en venen tres, hahaha.

La primera ecografia la tinc el 7/11 amb la clínica de reproducció.
Ja teniu raó ja, l'espera és fa tant llarga...
Disfruteu del cap de setmana!
Sme81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dl. feb. 12, 2018 9:01 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: Sme81 » ds. oct. 20, 2018 7:47 am

Buenas encantada de escribiros... Yo estoy de poquito 5+3 , el día 29/9 me hicieron transfe de dos embris en mi segundo Fiv y el día 11/10 recibí mi positivo con mucha alegría y a la vez mucho miedo... Me repitieron beta el día 18 y volvió a salir positivo y con unos niveles muy altos así k ara si la empiezo a creermelo!! >.-<:
Ya tengo fecha de primera eco el día 31/10... K nervios :miko: jijiji

Encantada de conoceros a todas!! Yo soy de Vilanova y la Geltrú y me llevan en Hospital clínica Fiv (SS)... Y a la espera k me indiquen en k hospital me llevarán el embarazo.

Besos y abrazos positivos para todas!! :-()-)
2015: Fiv pr privad= 2 neg.
2016: entrams lista esper Fiv Clinic SS
26/9/18 = punción 9 ovocitos
29/9/18= Transfe d 2 embris!!
11/10/18 = Positivo ( beta 165)
31/10/18= Vems a Bichin y sus latidos
14/11/18= 9 semanas Aborto diferido
27/03/19 = Transfe 2 blastos vitrifcd (-)
Nov. 2019= estim. = 0 óvulos fallido
Marzo 2020= estim. = 1 vitrifcd. 3 días
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » ds. oct. 20, 2018 11:55 am

Bn dia!!

Com es presenta el finde?? Nosaltres a perrear una mica que ja esta be de tota la setmana amunt i avall.

Benvingudes! Ostres irka vaig començar igual l’embaras.. el dia q tenia la beta portava enantyum per si em donava negativa z2:-) però afortunadament no va ser aixi! Aixi q pracetamol cada 8hores i gel.. per fi ja no em fa mal, espero q sigui ràpid al teu cas i més com diu la teva dona si son trillis :-D

Smei felicidades!!! Asi q podrian ser dos?? Es un embarazo muy bonito y más de las q venimos de RA es muy esperanzador.. veras q todo va bién! Disfrutalo! Aqui me tienes para cualquier duda q soy mama de mellis ;-)

Feliç dia a totes!
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
aime
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 17, 2018 2:44 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: aime » ds. oct. 20, 2018 6:33 pm

Hola a totes i benvingudes les noves incorporacions!

Us vaig llegint tot i que em fa molta cosa participar, estic de molt poc i com he tingut un avortament previ durant el primer trimestre encara no em vull fer moltes il.lusions.

Tinc 37 anys i una nena, si tot va bé la meva dpp serà també el 26 de juny.

Símptomes tinc pocs, en comparació amb el que recordo amb la meva filla i per això el cap no em para de donar voltes. Em noto molt els pits inflats i alguns tirons al baix ventre, que tinc tb una mica inflat, però poca cosa més. Potser una mica més de gana i cansament, però no sé si és autosugestió.

Faré seguiment per la SS i encara no he anat ni a demanar cita a la llevadora... Esperaré una mica més, em sembla encara molt irreal tot, deu ser la por.
Masaco
Entrades: 4
Membre des de: dg. oct. 07, 2018 5:22 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: Masaco » dg. oct. 21, 2018 7:01 pm

Bona tarda guapes!!

Perdoneu que no he escrit abans, però m'he estat trobant bastant malament. Em vaig encostipar, i juntament amb una sensació mareig constant he estat com un drap brut tot el dia. Però avui ja m'he trobat millor! >.-<:

Sme81, Irka i Aime benvingudes a totes!!! Molts ànims que segur que aniran molt bé aquests embarassos! Me'n alegro molt que ja anem sent cada vegada més per Juny!

Crisp26 i xoxoneta, em sembla perfecte que fem un llistat de dates! Encara em perdo una mica amb com funciona el blog, no sé si he d'afegir les meves dates. La DPP és 15 de Juny. Jo avui estic de 6+1, i la propera eco la tinc el 31 d'octubre, com la Sme81!!


Com van aquests símptomes? Ànims a totes, qui dies passa anys empeny! :-())
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dg. oct. 21, 2018 9:39 pm

zz:-) nanit!

Com anat el finde? Jo avui de 7 setmanes >.-<:

Continuo amb dolor de pits però res més.. necessito q sigui divendres ja per veure a la meva gine ja i començar amb les proves i tindre una eco més jeje.

Masaco genial q ja estiguis millor maca pobreta!! És passa malament ..! De les dates la xoxoneta ja lesq ficara al primer missatge!

Aimee wfins quan no demanares hora? Entenc les pors i més si ja l’has viscut.. però aquest cop et quedarás amb nosaltres! Estic segura!!

Feliç setmana!!
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dl. oct. 22, 2018 9:28 am

Bn dia!

Vinc de urgencies aquest cop al sagnat és pitjor i m’he asustat.. sagnat vermell i més abundant ( para que quiero más)!

Al baby esta perfecte i no hi ha hematoma ni desprendiment.. ni idea de que passa.

Repos relatiu i a sumar dies.. tinc clar q sere la martir del grup :r)

Us deixo la ‘foto’ feliç dilluns!!!
E93B635B-5633-45C3-97E8-33DA10AB36EF.jpeg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dl. oct. 22, 2018 10:05 am

Bon dia!!!!
Benvingudes Irka i Seme81!!! moltissimes felicitats per el vostre embaraç!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Cris aix aviam si no torna aquest sagnat maleit, me n'alegro que estigui tot be!!!, i res de martir, aqui estarem per fer-te costat.
Aime bonica, esn normal tenir por, pero com diu la Cris, d'aquest grup no marxarás!!anims guapa!!
Masaco com vas guapa?, espero que millor
Aix sento la desconexió d'aquests dies pero no estic gaire fina, em marejo bastant i tot el que meno em senta fatal, encara que em vingui de gust... i ahir que estaba una mica millor vam anar al autoretro i pa que, em vaig passar tota la tarda feta caldo.
A part també estem pendents de la meva cuñada, esta embarassada de 33 setmanes i esta ingresada al clinic, segurament dissabte l'induiran el part, es veu que la meva neboda vol sortir abans :()():::: .
vaig a actualitzar les dades!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
mllebuendia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: mllebuendia » dl. oct. 22, 2018 5:43 pm

Hola a totes!

Primer de tot dir que portava anys esperant el moment de poder accedir a la secció d'embarassades del forum. Fa 3 anys i mig que vam començar la busqueda. El primer any 'perdut' perquè el gine no volia fer proves, al segon any ja sí i detecten diferents temes d'infertilitat. Passo per un avortament per OMIFIN? Al tercer any comencem FIV, la primera transfer per hemorragia interna en la punció va acabar en ectòpic i la segona transfer, el passat setembre, va ser positiu :p-)

Ara estic de 7+5, :-()) ja em van donar l'alta a RA després de sentir el cor i veure que tot anava bé. Em fa molta il.lusió compartir-ho amb futures mares que estem del mateix temps perquè en el meu entorn no tinc ni embarassades ni nadons (només una amiga que és veïna).

Com aneu de nàusees i vòmits? Les que no sou primerenques tindreu més experiència però les que ho som per primer cop, és cada dia una aventura. Jo tot el segon mes l'he passat fatal, ara sembla que estem remuntant el trimestre i porto un parell de dies bé d'això però el cansanci, les molèsties continuem tot i que no és res >.-<:
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dt. oct. 23, 2018 7:36 am

Bon dia i bona hora!!!!
Mllebuendia benvinguda i moltissimes felicitats per la teva panxeta!!!!
Jeje, les que no som primerenques potser tenim més experiencia en alguna cosa, pero cada embaraç es diferent i cada nen un món, jo amb el primer quasi no em vaig enterar, a comparació d'aquest, si que tenia alguna nausea i aixo, pero amb aquest hi han dies que no em puc ni moure del llit pq tot em fa voltes.
Quina es la teva dpp?, es per afegir-la a la llista.
Que guay que el post va omplint-se de panxetes maques!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dt. oct. 23, 2018 1:35 pm

Bna tarda!

Com va el dimarts?

Merci xoxoneta per les teves paraules guapisima!! Espero ja que deixi de sagnar.. :-o00m com esta la petita?? Tranqui q els meus van neixer de 33 setmanes i vaja ‘toretes’ q tinc!

Mllenbuendia enhorabona!! Les de RA ens costa l vida però la recompensa es brutal ejje espero q tinguis feliç embaras i res de sustos eh que per això ja estic jo! Jeje


Jo tot ok l’unic q em costa molt ficar-me la progesterona suposo q es normal esta abultada.. ja no m’enrecordo dels tetes !! Ja amb ganes de veure la gine al divendres per parlar de tot pobre :-D
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
Avatar de l’usuari
mllebuendia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. març 10, 2016 9:37 am
Ubicació: Sabadell, Barcelona
Contacta:

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: mllebuendia » dt. oct. 23, 2018 5:13 pm

:***: Bona tarda noies!!

Gràcies per la rebuda! :love:

Xoxoneta, la DPP seria 5 de Juny! Ja em pots apuntar a la llista!

Crisp26, Uf, progesterona.. mi gran amiga. És una merda perquè ho pringa tota la roba interior com et descuidis... però intento que es quedi ben endins. Espero que estiguis millor del sagnat, la veritat que quin ensurt :ufs:
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dt. oct. 23, 2018 8:33 pm

crisp26 ha escrit:Bna tarda!

Com va el dimarts?

Merci xoxoneta per les teves paraules guapisima!! Espero ja que deixi de sagnar.. :-o00m com esta la petita?? Tranqui q els meus van neixer de 33 setmanes i vaja ‘toretes’ q tinc!

Mllenbuendia enhorabona!! Les de RA ens costa l vida però la recompensa es brutal ejje espero q tinguis feliç embaras i res de sustos eh que per això ja estic jo! Jeje


Jo tot ok l’unic q em costa molt ficar-me la progesterona suposo q es normal esta abultada.. ja no m’enrecordo dels tetes !! Ja amb ganes de veure la gine al divendres per parlar de tot pobre :-D


Hola!!, doncs encara está a la panxeta, va aguantant, però avui els metges ja li han dit que divendres li farán inducció, aixi que si tot va bé seré tieta a final de setmana </;-) </;-)
Confio en que l'equip d'allà faràn tot el possible perque vagi bé, tot i que puc confessar que estic acollonida, preocupada, fins que el meu germà no em digui que ha anat tot bé no dormiré.
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dc. oct. 24, 2018 11:31 am

Molt bon dia panxulines maques!!!
Com aneu??, espero que molt bé!!
Cris com va el sagnat? ha desaparegut??, espero que si.
Aix nenes, avui estic molt feliç, tot i que no em trobo gaire bé, pero avui ha nascut la meva neboda, ha pesat 1,300kg, pero ha anat tot molt bé i tan la nena com la meva cuñada estan perfectes. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Nenes, us entra els pantalons?? ho soc a la unica que no li corden??, ahir vaig rebuscar pantalons del primer embaraç, perque no em corden i els que ho fan m'apreten i estic super incomode.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
crisp26
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dj. març 03, 2011 8:49 am

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: crisp26 » dc. oct. 24, 2018 12:35 pm

:-()-) aiiix felicitatsss per la princesetaaa quina pressa tenia la peque jejej! Ara de mica en mica que es faci gran i forta!!!

Alaa la panxulina nena :-D jo porto ja pantalons més amples perquè jo no se si te res a veure però entre q es al segon embaras i el primer va ser gemelar semblo sobretot a la nit de 4 mesos :-:)

De moment tot bé! A veure q dura. Quants tens eco xoxoneta q no m’enrecordo..

Jo divendres penjo ‘foto’ nova jeje

Mllebuendia ( ara no se si s’escriu aixi al nick jeje) si si progesterona power!!! Ufff es brutal!! Jo vaig a preguntar si la puc prendre oral pq ja estic una mica farta! Com estas avui??

Petonsss noiess
ImatgeImatge
1ª fiv 07/11 cancelada IA negativa
1ª fiv 09/11 negativa

09/01/14 2ª fiv
23/01 transfer 2 embrions A.
30/08Joseluis i David!
18/09/18 Congelat beta+
27/05/19 Chris!
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: xoxoneta » dc. oct. 24, 2018 6:12 pm

El 19 de novembre!
Sme81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dl. feb. 12, 2018 9:01 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: Sme81 » dc. oct. 24, 2018 7:42 pm

Hola chicas!! Hoy sumamos ya 6 semanas!!! Y justo queda una para la primera eco!!! Con ganas de que llegue.

Yo aquí sigo con mi proges, de síntomas dolor de tetis, ardores después de comer y algún asco con el desayuno... Pero nada de nauseas ni vómitos... Ara eso sí a las 21h ya estoy cómo los niños jijiji me quedo ko

Todavía en una nube... Me parece irreal... Respecto a la posibilidad de mellis... :-o00m prefiero pensar k es uno... Me da mucho vértigo!!! Jijiji... Aix... Cómo lleváis la espera!?

Besos y abrazos positivos!!!
2015: Fiv pr privad= 2 neg.
2016: entrams lista esper Fiv Clinic SS
26/9/18 = punción 9 ovocitos
29/9/18= Transfe d 2 embris!!
11/10/18 = Positivo ( beta 165)
31/10/18= Vems a Bichin y sus latidos
14/11/18= 9 semanas Aborto diferido
27/03/19 = Transfe 2 blastos vitrifcd (-)
Nov. 2019= estim. = 0 óvulos fallido
Marzo 2020= estim. = 1 vitrifcd. 3 días
kia11
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 24, 2013 8:47 pm

Re: ****MARONES DE JUNY 2019****

EntradaAutor: kia11 » dc. oct. 24, 2018 8:23 pm

Hola noies!

Després d'uns dies llegint-vos, he decidit que m'apunto a la festa! Però amb la boca una mica petita perquè estic espantadíssima.

Després de quasi 6 anys, el dia 11/10 vam tenir el nostre primer positiu, encara no m'ho crec!
Pel que he llegit, anem iguals amb la Sme81 perquè també vam fer transferència de 2 embrions el 29/09. Nosaltres farem la primera eco aquest divendres 26 a la tarda... els dies no passen ni a tiros!!!! :-o00m

De símptomes tinc bàsicament molt mal de pits, molta gana però no sé mai què em ve de gust, i la panxa regirada i plena de gasos.

Estic molt angoixada, suposo que és normal en les nostres circumstàncies amb lo que ens ha costat aconseguir aquest embaràs, però em fa por que això m'afecti l'embaràs. Intento distreure'm a la feina, que en tinc molta, però a la nit em costa dormir i em desperto super d'hora i no puc dormir, tot i que caic de son.

Cada dia em repeteixo mil vegades que lo que hagi de ser serà, que acceptarem les coses tal com vinguin i que ens hem de deixar portar per l'alegria del moment, però les neures van per lliure...

En fi guapes, gràcies per obrir aquest grup que ens farà companyia i enhorabona a totes!

Bona nit!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::