*TROBADORES DE TARDOR!*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dl. nov. 19, 2018 9:35 am

Nostreta, això es panxu!!! I tant que es veu!! Amb la meva peke va ser igual!! Fes el CB!!!
aixxx quins nervis, quines setmanes tan plenes d'emocions!!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: RedBerry » dl. nov. 19, 2018 9:41 am

Pero que veig!!! Nostreta aixo es una ratlleta com una casa!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

T'has fet ja el CB??? Ho tinc clarissim jo eh!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) Ja ens diras!!

Alguna mes estava en DNW! oi??? Vinga que estem e ratxa!!!! :p-) :p-) :p-) :p-)
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Bervic » dl. nov. 19, 2018 10:11 am

Avui és el meu DNW i de moment res, però dissabte no vaig poder esperar i em vaig fer TE i negatiu, així q res a esperar q vingui. Però jo continuo amb nàusees, dolor de pits, m'han sortit granets a la cara... Jo mai he tingut aquests símptomes premenstruals, lo únic q tinc és dolor dovaris i això és lo únic q no tinc. Però no em queda altra q acceptar-ho i esperar a q baixi la W. Un altre cicle perdut. Ho sento noies avui estic força negativa.

Però amb ganes q a nostreta al seus dubtes es resolguin en positiu, diguens alguna cosa q estem espectants!

Petons a totes
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dl. nov. 19, 2018 11:03 am

Bervic, mentres no hi ha W hi ha esperança!! Potser dissabte era molt aviat per veure algo, no et desanimis! Ja ens dius alguna cosa!

Nostreta, com va??????? El CB què??????? vinga que cantarem un altre positiu!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Eia_ » dl. nov. 19, 2018 11:06 am

Uauuu!!!

Quantes panxus!! :-())
Nostreta, si es veu clarissim! Es una panxu com una catedral! Esperem a cantar la panxu fins qu eno et faci CB, però vamos, esta clarisim...
Aix, a veure les demes.

Modo ego: avui es el meu dia DNW, però el divendres vaig fer TO i blanc nuclear, i no tinc ni un sol simptoma. Aixi que ja l'espero que faci acte de prescencia.
La setmana pasada vaig anar al gine, i em va dir que al tenir una malaltia autoinmune i que ja vaig sent més gran (35 anys) pot ser que tingui baixa reserva ovarica. M'ha enviat a fer una proves a finals d'aquesta setmana (antimulleriana, nivells d'hormones,...). No sé.....farem proves, i depen de com surtin tampoc descarto que el Eio tb vagi a fer-se un seminograma, que a vegades ens pensem que tot es el nostre cos, i ens oblidem d'ells.
Ja us informaré!
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dl. nov. 19, 2018 12:29 pm

Hola

Eia, et dic el mateix que la Bervic, mentres no hi ha W hi ha esperança, i potser divendres era molt aviat! Repeteix avui TE si no baixa i ja etq uedes més tranqui. Ja ens dius!

Eia, edito l'entrada. En quant al tema de la reserva ovárica, jo la tinc baixíssima (0.33) i hem fet diana! Jo estaba súper depre i ja ho donava per perdut i em veía a RA, suposo que el fet de comptar que no seria possible (relax) + la prova de trompes han sigut la combinació per aconseguir panxu. Ara falta que tot vagi bé...
Amb això et vull dir que encara et surti la reserva baixa, hi ha esperança, mira'm a mi (i tinc 38 anys).
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » dl. nov. 19, 2018 2:10 pm

Nostreta que ens tens abandonades esperant per cantar la panxu.

Eia, Bervic potser es aviat si no hi ha warry hi ha esperança, molts ànims!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: nostreta » dl. nov. 19, 2018 2:43 pm

guapees!

No he comprat un CB perquè sóc una mica rata però m'he fet un altre TE dels senzills i super POSITIU!!!!!! :-()) :-()) :-()) Així que ja us deixo cantar jejejeje

Eia, mentres no hi ha W hi ha esperança, com diu la airuini, vaaa que aquest és un super mes!!!

Bervic, això fa mooolta olor a :-()) !! tens exactament els mateixos síntomes que jo!! Dissabte també em vaig fer TE i TO i van sortir negatius els dos (era el dia abans de la W) i l'endemà ja em va sortir positiu. No decaiguis que això ja està aquí!

Una abraçada a totes, gràcies per acompanyar-me tots aquests mesos :-()-) em quedo aquí per cantar els positius que queden!
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » dl. nov. 19, 2018 2:51 pm

Que be!! Moltes felicitats!!! Despres de tants mesos que en general em estat baixes d'ànims i ara de cop tot son alegries
Imatge
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Layi » dl. nov. 19, 2018 3:54 pm

Quina alegria nostreta!!! Moltes felicitaaaats!!!!!
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Bervic » dl. nov. 19, 2018 4:55 pm

Enhorabona nostreta!!! A gaudir molt de la panxu! :-())
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Mminil » dl. nov. 19, 2018 6:27 pm

Quina alegria!!!!!

NOSTRETA, MOLTISSIMES FELICITATS!!!! AQUESTA PANXU TANT ESPECIAL!!!! :-()) :-())

Bervic!! Estem pendents de tu!! Fa molt bona pinta!! Ànims!!!!!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dt. nov. 20, 2018 10:06 am

Nostreta mooooltes felicitats!! Estic súper contenta, anirà tot genial. Molts petons!!
Bervic, eia_ teniu novetats??
Les últimes setmanes estan sent plenes d’emocions, ja us vaig dir al començament del post que ho sentia molt però poques vacances tindríeu, jeje i vaja si s’està complint!
Sembla increïble com passa el temps i encara que de vegades ens trobem més tristes tot arriba, encara que costi... ningú va dir que fos fàcil però hi ha esperança i segur que això anima a les trobadores que esteu a l’ombra.
Per cert Coaner, et canto la panxu!!

Molts pepos a totes, seguim trobant!!
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Bervic » dt. nov. 20, 2018 2:05 pm

Aquí tot igual, sense notícies de la W, però tinc la sensació q apareixerà aviat... Ja us aniré informant.
Eia tu tens noticies?
Com estan les panxus? Com us trobeu?

Petons a totes!!
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: nostreta » dt. nov. 20, 2018 2:40 pm

Bervic fes-te TE!!!!! Un síntome és que tens la sensació que et baixarà en qualsevol moment. Ja tens retràs no?
Imatge

Imatge
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Layi » dt. nov. 20, 2018 3:21 pm

Noies!! No se que fer, estic dels nervis, tinc 0 simptomes, ni de regla ni de res, encara falten 2-3 dies pero tinc tantes ganes que no apareixi la W que estic tot el dia pensant, no se si fer TE pero potser es molt aviat..... que em recomeneu???

estic molt nerviosa
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dt. nov. 20, 2018 4:15 pm

Hola

Layi si no pots aguantar fes-te un TE però amb 2-3 dies abans potser no veuras res, això si, et pot servir per relaxar-te.

Bervic ja diras, t'has fet TE?? JO tampoc tenia símptomes de res, si que la sensació de que anés a baixar la W, però res més i segueixo pràcticament igual, sense res... em començo a emparanoiar que dimarts que ve quan tingui la visita em diguin que no hi ha res... :-o00m :-o00m
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » dt. nov. 20, 2018 7:43 pm

Layi es molt desesperat pero perqué no proves amb un TO? A mi a 2 dies no em surtía positiu pero tampoc blanc i al día següent positiu
Imatge
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Layi » dt. nov. 20, 2018 8:54 pm

Arigalma, airuni, es una mica desesperat fer TE, no?? Millor intento esperar... es que com no tinc cap simptoma... ja penso que vindra la w, els altres mesos tampoc he tingut molts simptomes premenstruals i nomes de pensar que em vindra em posso trista...
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Coaner » dc. nov. 21, 2018 6:16 am

Rosae Siiii i taaaaan!!! Endavant!!! :love: :love:
Noies, la segona ia a anat bé!!! :b-))) :b-))) Així que estem suuuuuper contents!!! (Bé... jo encara no m'ho
crec)
Desprès de 3 anys de cerca, de sis mesos amb tractament d'Omifin, per fi!!! Hi han moments que pensàvem ben bé que mai arribaria... em plorat mooolt i ara, d'emoció. Que ja tocava. Es fa molt dura la cerca, i més quan hi han entrebancs... però sigueu valentes i perseguiu els vostres somnis, perquè els atrapareu.
Us he anat llegint... i veig que hi han desesperos, psico psimptomes... nerviiiiis abans dels esperats te!!! :-o00m :-o00m Gaudiu molt!!! Això és la troballa!!
I feu moooooolta tribuuuu que va moooolt bé!!! :ok:

Abraçadeeeees gegants a toteeeees!!!!

PD: I recordeu sempre la frase de l'Arigalma "Ànims amunt i calces avall"
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::