*** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

gener, febrer, març...
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Layi » dt. des. 11, 2018 9:19 am

Boon dia!

Airuni, perquè no s'ho pendran bé a la feina??? Jo avui ho he dit al jefe, mes que res perquè com començare a fer visites i haure de sortir algun dia abans de la feina, i des de diumenge estic molt marejada, he pensat que millor ho sapiga perquè si estic molt apurada i no puc anar algun dia ja sabra el motiu

Arigalma, a mi em passa també una mica com tu amb els simptomes, sobretot amb les nauseas quan estic una mica bé i ja no tinc nauseas ja m'emparanoio si estara tot bé...

Ambjdejan, si la llevadora no et convenç canvia-la o ves per privat perquè ja es prou complicat l'embaras en si i els dubtes que tenim per tenir aquesta llevadora que no estas comode, jo avui he fet visita amb la llevadora i m'ha preguntat quin seguiment vull fer, jo li he dit que vaig per privat amb la meva gine de confiança i aleshores m'ha obert la fitxa i m'ha dit que cada vegada que tingui analitiques o proves fetes per la privada li porti a ella i així també s'ho mira i em fa seguiment, la veritat es que molt bé, no m'ha possat cap problema.
moni__moni
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 7:02 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: moni__moni » dt. des. 11, 2018 10:24 am

Hola noies! :)
Com va la setmana? Veig que aneu millorant de símptomes les que estaveu més tocadetes oi? Què bé!! (relacionat amb això...Arigalma, llegint-te veig que no sóc la única que s'atabala per no tenir símptomes...tranquil·la que segur que està anant tot bé i el 20 va tot genial! :) )

Amapolilla, espero que vagi molt bé avui! ;)
Ambjdejan, quin pal de llevadora, mira que jo pensava que la que m'havia tocat a mi era seca, però pel que dius la teva a sobre de seca és antipàtica antipàtica No se si va ser en algun post del sócpetit que vaig llegir que una noia havia canviat de llevadora a la ss, així que a males pots mirar de canviar-la si t'atabala massa...

Pel que dieu de dir-ho, al final ens hem animat i demà mirarem de dir-li a la meva germana i cunyat, que ja no se quines excuses més inventar-me per dir que no vaig a córrer amb ells...jejeje A la resta de la family sí que esperarem al menys a saber alguna cosa més, que fins que no fem la eco del 2 de gener, ens estem basant en els resultats del TE i que no em ve la regla...pel que tampoc ens estem fent il·lusions no vagi a ser que surti malament...

A mi com l'Airuni també em fa cosa pensar quin és el moment de dir-ho a la feina.... Ja sé que no hauria de ser així, però tal com és la societat al final a la feina veuen l'embaràs com una "putada" per ells...Vaig llegir que algú deia que s'havia de dir al voltant de la setmana 12 o algo així per si han de buscar substitut temporal o alguna cosa, però és cert? Vull dir, jo intentaria allargar al màxim possible el tema dir-ho, perquè en principi en el meu cas i si tot segueix com fins ara veig que puc seguir fent la feina com sempre i puc esperar a dir-ho potser ja quan sigui més evident tot plegat...però no se, sabeu si hi ha un termini estipulat abans del qual s'ha de dir? Em sembla estrany, però per si de cas us pregunto a les que ja heu tingut per saber com ho heu fet? Està clar que si et passa com a mamilaureta que va haver d'agafar baixa o les que per feina us han d'ajudar en alguna cosa o fer algun canvi doncs sí que entenc que per seguretat de l'embaràs quan abans ho saben a la feina millor!

Ens anem llegint les novetats! :)
Bon dimarts noies!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: RedBerry » dt. des. 11, 2018 11:28 am

Bon dia maques!!!

8+5

Veig que aquestes panxus van creixent!! Vaig per temes :content:

Seguiment A mi tambe em sembla super injust aquestes llevadores que el primer que et pregunten on ho faras, perque total si vas per mutua li dones un treball que no els interesa. :sogra: :sogra: En l'altre embaras ja ho vaig pasar malament per aquest tema em va passar igual. Nosaltres ho farem per mutua, tot i que al final em pasare pel cap, a preguntar per clases prepart vacuna de la tosferina. He trobat una gine que ma agradat molt, super atenta explicant-ho tot :ok: El problema que esta en mitj de barcelona pero buenoooo.....

Sintomes Aqui una amb cariban, em prenc un al dia, per la nit perque es d'afecte retardat i de dia es quan mes nauses tinc. Les de la nit encare les vaig dominant. Tambe em van dir que el gengibre va molt be, ja sigui en capsules o infusio, per si alguna ho vol provar.

Dir-ho Es super personal, nosaltres no mes tenir-ne el TE positiu ho vam dir al pares i germans, perque despres d'un abort en el que no ho sabia ningu necesitava que ho sapiguesin. A la feina tambe ho sabem, per que clar en repos absolut no podia agafar pes. Pero si no teniu sintomes ni coses ho diria a las 12 setmanes. Aquest nadal ho direm a la resta de familia i amics.

Proves Nosaltres a la ultima eco ens van dir que a la setmana 10 fariem els analisis per el TS, i tinc programada la eco el 27 per l'ecograf i que ens donin resultats. Que potser estic de 3 o 4 dies mes pero ja confirmaran.

Em deixo moltes coses. Perdoneu :-o00m :-o00m :-o00m

Que vagi molt be ens anem llegint :-()-) :-()-)
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Layi » dt. des. 11, 2018 12:02 pm

Moni, just aquest pont vaig lleguir un article relacionat sobre quan dir a la feina que estas embarassada, i en l'article explicaven que no hi ha cap llei que digui en quina setmana ho has de dir, ells recomenaven que si per tema salut la feina afectava havia de ser enseguida i sino lo "correcte" seria entre la setmana 15 i 20, i també deien que era molt interessant que sobretot si et volies esperar lo maxim possible no podies dir-ho quan queden menys de 15 setmanes per la DPP perquè aleshores hi han alguns temes legals que poden buscar-te problemes per avisar amb poc temps, però suposo que no deu passar perquè 15 setmanes abans de la DPP ja tenim uns panxus... jejejeeje

Espero que et serveixi.
Amapolilla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dt. jul. 07, 2015 4:50 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Amapolilla » dt. des. 11, 2018 9:04 pm

Ei! Ja soc a casa...
Entro a comentar la visita del gine.
Pinta malament pk el sac gestacional es molt mea gran que l'embrio. Esta desproporcionat. Aixo vol dir k creix el sac pero l'embrio no. A part k no hi ha batec. Esperem una setmana mes. Dimarts hi tornem. Mirarem si hi ha batec i sino dimecres per la tarda quirofen i legrat.

Em sap greu no comenta gaire ni seguir les converses. Tot i que us llegeixo i m'agrada fer-ho. Pero com que no se si em quedo... Em fa cosa ficar cullerada... Espero que no us sapiga greu. Per aixo tb he omplert la fitxa del principi... Ho enteneu oi?

Molts petonicus
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: ambjdejan » dt. des. 11, 2018 9:52 pm

Ostres, Amapolilla, quin rotllo, em sap greu. Una abraçada molt forta i a veure si d'aquí a una setmana hi ha canvis.

Abans he fet un post molt llarg i quan l'he volgut enviar, se m'ha esborrat tot, quina ràbia, a veure si me'n recordo!

Tema dir-ho: efectivament és molt personal. Nosaltres ho hem dit a les meves amigues de tota la vida i a la meva mare. Gent de confiança que si la cosa no va bé siguin gent amb qui parlar-ho sense haver de dir, no és que estava embarassada i....
A la feina, jo ho diré passada la eco de les 12 setmanes i un cop tinguem clar que ha d'anar mínimament bé. A la meva feina tampoc els sentarà gaire bé perquè jo m'encarrego d'uns temes que el pic de feina és sobretot entre juny i novembre, així que al gener li comentaré al jefe i que em comencin a buscar un substitut i deixar-ho tot ben lligat... Tenim algunes coses importants just al juliol i em sap un greu perdre-m'ho.... Jeje

Airuni, de totes maneres, també penso que tampoc tenim nens cada dos anys tota la vida, o sigui que si s'ho prenen malament... Mala sort, oi?
Sobre el teu fill gran, jo crec que ara és molt anstracte, però quan comenci a veure com es mou, i les ecos i tal, segur que li farà molta il.lusió ;)

Els sí ptomes que van marxant (Arigalma i Layi) potser és perquè les setmanes van passant i el primer trimestre ja va de baixa, no? Esperem! Jo també em vaig trobant millor. El cariban no l'he arribat a comprar, però el tinc en ment...

Mamilaureta, amb el pes, passa de la llevadora si et clava bronques! O sigui, si t'engreixes perquè comences a menjar coses xungues és una cosa, però si sense canviar els hàbits et passa això.... T'han mirat la tiroides? Segur que sí!

Arigalma, lo de la cesària és perquè el primer part va acabar amb forceps i un esparracat del quinze... Tan que quan em van tallar es va acabar trencant un nervi i he perdut la funcionalitat (d'un nervi, n'hi ha molts). Segurament després del part m'hauran d'operar... El tema és que si el nen està ben posat i tot, el més probable és que baixi sol i no tingui cap problema, però no em puc arriscar a una nova episio... Sé que al privat segurament em diran cesària directa, i penso que potser a la pública podem mirar com evoluciona... A veure! Per això tinc tants dubtes infinits... Això i que el primer embaràs vaig tenir diabetis i voldria tornar-ho a portar a través de l'hospital... No ho sé!

Ostres quin rotllo que et toqués estar a reanimació 3 hores, sempre és així? Et van adormir sencera o amb epidural? M'ho hauré de començar a mirar....

Apali, bona nit! Ens anem llegint, petonets!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dc. des. 12, 2018 8:14 am

Bon dia reines!!

Amapolilla aixxxxx, a veure què us diuen la semana que ve! Molta sort! :-()-) i paciencia :-o00m

Amjdejan, vaya amb el primer part :ufs: A veure com va aquest segon!
La meva cessària va ser amb epidural, però crec que em vaig quedar dormida a reanimació per efecte de l'epidural, els nervis que havia passat tota la nit abans, que quasi no vaig dormir, etc... crec que no sempre és així, em sona que una amiga meva que va tenir cessària a Quirón (on pariré jo ara si tot va bé) va poder fer ella el pell a pell amb el bebé... Amb el primer em van dir que no em podien pujar a mi pk no estaba l'habitació preparada, no sé, tot plegat va ser raro, pk el meu marit estaba en el sofà d'una habitació amb el nen que és la que vem estar després...

Lo dels símptomes, si que em noto menys potser, i com dius ambjdeja, ahir nit pensava que potser és que anem acabant el primer trimestre (jo estic de 8 o 9 setmanes, pendent de confirmar amb la eco de la semana que ve), però no puc evitar pensar que pot pasar que alguna cosa no rutlli. :-o00m :-o00m

Redberry m'alegro que t'hagi anat bé el Cariban!

Noies hi ha una cosa que em té ratllada... el meu fill encara no sap que estic embarassada, però des de fa setmanes que es comporta diferent amb mi (crec que intueix alguna cosa, diuen que els nens tens un sisè sentit per aquestes coses). Però és que últimament, passa bastant de mi, s'ha ajuntat molt amb son pare i el trobo a faltar... abans jo era el seu pilar, sempre buscava la mami per tot, i ara em deixa de costat una mica... em sento desplaçada :-:) i aixxxxxxx, en part em sap greu veure com s'allunya una mica de mi... Potser sóc una pánfila, i en part haura d'agrair que ell mateix estigui fent "equip" amb el papa pk axí quan estigui el bebé no será tan dràstic, però no sé, m'ha pillat tant de cop aquest canvi d'actitud... Suposo que com tot em queixo per vici, quan tenia mamitis pk tenia mamitis, i ara pk té papitis... no estic mai contenta :content:

Com aneu la resta?? Hi ha més visites aquesta setmana?
Coaner?? On pares reina???????????

Ens anem llegint!!
Imatge

Imatge
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » dc. des. 12, 2018 9:03 am

Bon dia maques!

Pel que deieu de dir-ho a la feina... Es un pal que no s'ho prenguin be! Abans d'empresaris han de ser persones i empàtics! Jo per sort no he patit gens en cap dels embarassos... Treballo a escola bressol pública, amb tot de dones mares! Em recolçen molt.

Amapolilla... Quina angoixa que deus passar... Quin greu... A veure a ka próxima eco com esta... Molts anims maca

Jo de sintomes 0, aixo ajuntat amb que tinc perdues, em fa pensar que en qualsevol moment es pot parar i no enterar-me... Pero intento ser positiva! I pensar que tot va be! Dema tinc la eco de control de les pèrdues... Ara portava 3 dies sense tacar gens i aquesta nit he tornat a tacar marro. Es la sang vella que ha de sortir però jo ja em pensava que estava tot net! Son les ganes de poder moure'm del sofà!

Wapes! Ja hem creat el grup de watsapp! Si us voleu anar afegint, envieu privat!

Molts petonets a totes! Dema entro a dir-vos com ha anat l'eco!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: airuni » dc. des. 12, 2018 7:01 pm

Hola!!!

Amapolilla ànims! Espero que la propera tingueu bones noticies.

Jo no tinc gaire a explicar, amb el cariban vaig molt bé, l'unic que aquesta tarda casi em quedo dormida a la feina zz:-)

Sobre els parts anteriors, espero que aquesta vegada tingueu més sort. Jo també vaig estar 2 h a reanimació sola i es una de les coses que aquesta vegada no permetre.

Coaner com vas? O m'he perdut algún escrit o fa dies que no sabem res, espero que tot estigui bé.

Tot i tenir grup de wasap jo segueixo per aquí que em fa pena perdre el grup.

Una abraçada!
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dj. des. 13, 2018 8:38 am

Bon dia pel matí!!

Com anem?

A les que avui teniu eco, que vagi molt bé, ja ens direu què tal!! :ok:

Airuni, a mi lo de quedar-me dormida a la feina em passa sovint després de dinar.... amb l'embaras, després de menjar moro... zz:-) zz:-) A les nits és tremendo tb...

Jo a la feina no crec que s'o prenguin malament del tot, a més que ja saben que jo sempre havia dit que si podía en tindria un altre, lo que potser es pensen que amb el temps que ha passat ja m'havia plantat, però weno.

No tic gaire cosa més per explicar.... avui sembla que estic millor de la panxa (en canvi ahir tarda em trobava malament, entre mareig, panxa i mal de cap)...

Avui tinc el sopar de Nadal de la feina, i a la tarda la convenció... ho passaré fatal amb la son.

Molts pepos!
Imatge

Imatge
moni__moni
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 7:02 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: moni__moni » dj. des. 13, 2018 11:38 am

Bon dia noies!

A veure què tal les ecos d'avui!!! Mola que comenci a haver-hi moviment de proves, així estem distretes oi? :P

Doncs jo avui tenia pipi i analítica aquest matí, suposo que d'aquí uns dies em donaran resultats. Quan m'ha tret sang, semblava allò dràcula, m'han tret 3 tubets de sang!! Quan ja ha anat a posar-me el tercer tub de mostra, li he dit a la noia en plan broma...se m'acabarà la sang! jejejeje I m'ha dit que només eren aquells 3. No se si té a veure amb el que li vaig dir a la llevadora de que era Rh- (em va dir que les que som Rh- ens han de punxar a la setmana 20 i algo i després del part), per això no se si pot tenir relació amb que m'hagin tret tanta mostra per ademés mirar això o és normal que treguin tant a totes les prenyis. Després he hagut d'esmorzar un bocata com deu mana per compensar... :P

Que vagin bé les ecos a totes les que en teniu aquesta setmana!
Amapolilla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dt. jul. 07, 2015 4:50 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Amapolilla » dj. des. 13, 2018 1:18 pm

Bon dia
Moni jo soc rh- i com dius than de punxar a la setmana 20 i despres del part pk si el bebe es rh+ crees anticosos i al seguant embaraç el teu cos atacaria l'embrio si fos rh+ tb....
No se si ho he explicat gaire be...
Aqui seguim esperant al dimarts.... Un peto a totes.
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dj. des. 13, 2018 3:31 pm

Holaaaa boniques,
Perdoneu la meva desconnexió però no arribo enlloc... entre preparar Nadal, feina, casa... i quan desconnecto llegeixo una mica, i no arribo a més.
Us he llegit ràpid, i entro ràpid amb el mòbil... comentaré poc...
Ambjdejan... vergonyós el tema de les llevadores. Nosaltres em decidit finalment pública perquè les mútues ara em les carències tampoc faríem res, si tenim mooooolts dubtes un parell de visites al privat i llestos. I el llevador demanem un canvi a un altre cap i no l'he d'aguantar més... amb la feina tan maca que tenen... i que siguin tan poc agradables.
Ampolilla, molta força! Una abraçada ben gran.

Jo vaig tenir eco el dia 11... li vam sentir el batec! Va ser taaaan xulo. El però... és que en tenia dos. Un embrió més petit i sense batec. Sé que estarem més relaxats amb un... però en saber que hi era... sap greu.

I cosetes... heu sentit a parlar del avisador d'angels?? Si no en sabeu busqueu-ho a google, jo ara no ho tinc a mà... ho he trobat tan bonic! M'en regalaré un!
Mil gràciesss a les que us recordaveu de mi... se us estima molt!
Abraçades mil!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: nostreta » dj. des. 13, 2018 4:45 pm

Hola guapes!

Tema dir-ho a la feina... Vaig canviar de feina just farà 3 mesos, o sigui que sóc nova, no sé si els farà molta gràcia però m'és igual perquè és un contracte temporal (fins a finals de juny) i no aturaré la meva vida per ningú. Tinc pensat dir-ho al tornar de Nadal que ja estaré de 12s. Per sort la setmana que ve ja agafo festa fins passades festes (la sort de treballar a una escola jeje) i m'anirà de conya xq les setmanes heavys de síntomes les passaré a casa.

Tema son, jo també em moro de son... A partir de les 18h no sóc persona! Estic anant a dormir a les 22h cada día i em passo el dia badallant.

Coaner, me n'alegro que hagueu pogut sentir el cor. Esteu segurs que l'altre està aturat? No pot ser que vagi més a poc a poc? Tinc uns coneguts que van tenir trigemins i al principi els van dir que portaven bessons perquè un dels 3 sacs no s'hi veia res. No sé com van aquestes coses, tampoc et vull fer il·lusions!

Moni, amb les analítiques ja sembla tot més real oi?? Espero que disfrutessis l'entrepà jejeje

Mamilaureta, estem pendents de tu i la eco! :-()-)

Ego: aquest matí quan me llevat no em trobava massa bé i de cop he començat a veure borrós i em marejava. M'ha agafat un super migranya i he hagut de tornar al llit, m'he espantat i m'he pres la pressió xq en l'anterior embaràs la tenia alta, però no, estava bé. Deu haver sigut de cervicals, mala postura dormint o ves a saber.

:cnena: :cnen: Va una proposta d'intervenció! Podríem fer una llista de noms de nen i nena que ens agradin. Així ens inspirem les unes a les altres i si finalment decidim un altre nom sempre fa gràcia veure quines propostes teníem a l'inici.
Començo :

- :cnen: : Nael (cada vegada ens agrada més però no és 100% segur, estem oberts a propostes)
- :cnena: Elna (el tenim claríssim des de fa anys)

Una abraçada!
Imatge

Imatge
mamilaureta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 16, 2014 9:08 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: mamilaureta » dj. des. 13, 2018 5:08 pm

Guapes, Ja hem anat al metge! El bebe esta be o va creixent amb normalitat! L'hematoma continua allà mateix i ha crescut una mica... La doctora diu que no cal fer repòs absolut, simplement no forçar... Per ella podria tornar a la feina... Però prefereixo continuar amb el repos relatiu.

Coaner! D'aviador d'angels n'he tingut un a cada embaras... Ara fa una setmana que me'n vaig comprar un pel bebe. Es la seva primera "joguina".

Tema noms ... Aquest cop no tenim cap idea de nen i de nena a mi m'agrada Gina pero a el papa no gaire... Aixi que ens costarà...

Ens anem llegint maques!
mamilaureta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 13, 2018 8:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dj. des. 13, 2018 5:58 pm

Nostreta, no contemplava cap possibilitat diferent... estic una mica empanada últimament. Jejejeje Nosaltres vam veure l'altre saquet, i l'embrió, però per la mida semblava com si la setmana passada o una miqueta més s'hagués aturat. No sé ben bé que pensar... Tenim les mateixes dates nosaltres, així que fins la set desprès de reis no sabrem res.... massa temps! :(
Cuida't molt!!
Mamilaureta, que bonic això del avisador. I el nom de Gina m'agrada molt! Però amb el maridin no el compartíem pas.

:cnena: Maria o Mariona
:cnen: Guim o Martí
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Coaner » dj. des. 13, 2018 8:23 pm

Nostretaaaaa.... tinc un altre dubte... que has volgut dir amb això de la setmaneta heavy de símptomes?? Que per Nadal estarem fetes un cromo?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: nostreta » dj. des. 13, 2018 9:59 pm

Coaner ha escrit:Nostretaaaaa.... tinc un altre dubte... que has volgut dir amb això de la setmaneta heavy de símptomes?? Que per Nadal estarem fetes un cromo?


Jo crec que sí jajaja jo estaré a la setmana 9 i crec que va en augment, ara estic feta un cromo i acaba de començar la cosa, o sigui que suposo que les 8/9/10 serán durilles i si li sumes les comilonas de Nadal... Potser son teories meves jajaja xx:-D
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Arigalma » dv. des. 14, 2018 8:39 am

Bon dia reines

Si que va haver-hi moviment ahir!! >.-<:

Coenar, m'encanta saber de tu. Ostres, hi ha 2... imagino que saber que hi ha 2 i només sentir el bateix d'un et deu deixar una mica xof, ànims! :-()-) I no sé si es pot donar la possibilitat que t'han dit de què el segon vagi més a poc a poc... Ja ens diras!

Mamilaureta m'alegro que la eco hagi anat bé i que el cigronet estigiu bé. Si et pots quedar de repos uns dies més millor! :ok:

Nostreta quin susto lo que t'ha passat! Ja estas millor?

Nos de nom sempre hem tingut molt clar el de :cnena: AINA
Però de nen,,, anem fatal, ja ens va costar decidir el primer (el vam triar a la semana 34-35 crec)... si surt un altre nen a veure quan triguem, suposo que el peque ens ajuadrà a "triar" :content:

Amapolilla paciencia fins dimarts wapa :-o00m

Moni-moni a veure què tal surt l'analítica. Jo aniré el dimarts que ve ja.

Weno noies, estic zz:-) ahir vem tenir el sopar de Nadal de la feina i vaig anar a dormir tard... es farà llarg el dia avui.
Perdoneu si em deixo algoperò avui no dóno per més!
Imatge

Imatge
Amapolilla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dt. jul. 07, 2015 4:50 pm

Re: *** Pares i Mares JULIOL 2019 ***

EntradaAutor: Amapolilla » dv. des. 14, 2018 10:56 am

Hola guapes...
Entro a despedir-me. Aquesta nit he tingut com contraccions i aquest mati ja ha començat el proces de buidar... Aixi que... Crec k el nostre viatge juntes s'acaba aqui. Que no us sapiga greu. Jo estic be... Ho tenia asumit i suposo k no havia de ser.
Nomes us volia die que gracies per la companyia que m'heu fet malgrat la distancia i gracies per escoltar-me/llegir-me.
Us desitjo el millor a totes i dir-vos tb, que disfruteu molt d'aquest moment tan dolç. Fer tribu quan estas en aquest estat es molt xulu i compartir amb les demes les experiencies o vivencies fara que creeu uns llaços molt forts.
Petons i abraçades a totes.

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::