Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

A la platja, al parc.. trobades i minitrobades..
Annuska72
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 22, 2018 12:23 pm

Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

dc. gen. 24, 2018 4:35 pm

Hola!
Sóc una mare separada de 45 anys amb filles de 9 i 6 anys . M'agradaria conèixer si existeix un grup de Barcelona ciutat per fer activitats (asequibles), sortides, excursions, amb nens i sense nens per pares i mares, separa@ts, solter@s, viud@s i d'entre uns 30 a 50 anys aproximadament.
Gràcies
pessigolla
:: conillet
:: conillet
Ubicació: Barcelona
Entrades: 391
Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm

Re: Mares i pares separats/divorciats, solters, viudos a BCN Ciutat

dl. feb. 25, 2019 6:18 pm

Hola, has trobat un grup al final? Jo tb sóc separada I amb dues nenes de 7 i 5 anys I de Barcelona. Ja em dius si has trobat grup.
Imatge
Imatge
Perejils
Entrades: 1
Membre des de: dg. abr. 21, 2019 9:12 pm

dt. abr. 23, 2019 10:44 pm

Hola!! Jo tambe soc una mare separada de bcn amb un peque de 3,5 anys. Estic interessada en grup per fer activitats amb nens. Hi ha grup creat??

Gracias!!
MARTA-ESTER
Entrades: 4
Membre des de: dt. abr. 16, 2019 3:26 pm

dg. abr. 28, 2019 7:01 pm

Hola
Jo sóc mare soltera de 48 anys d'una nena de 3 anys i busco també algun grup de pares i mares monoparentals, divorciats o separats que facin activitats pel maresme preferentment o Barcelona
Heu trobat algo
MARTA-ESTER

dg. abr. 28, 2019 7:03 pm

Hola
Jo sóc mare soltera de 48 anys d'una nena de 3 anys i busco també algun grup de pares i mares monoparentals, divorciats o separats que facin activitats pel maresme preferentment o Barcelona
Heu trobat algo
MARTA-ESTER

dg. abr. 28, 2019 7:03 pm

Hola
Heu trobat algo
Martadetres
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. abr. 18, 2019 8:45 pm

dj. jul. 18, 2019 7:15 pm

Hola, soc la Marta. Mare separada de Lleida, em dedico al món docent de l’educació infantil i la pedagogia. Estic duent a terme un estudi sobre l’estil de vida (nova vida en alguns casos) de les mares/pares separats/des i famílies mono-parentals/marentals. En concret necessito recopilar informació i dades sobre el temps d’oci de la nostra tipología de famílies, com passeu els caps de setmana i els periodes de vacances amb els vostres fills i filles.
Agrairia molt em poguéssis respondre a aquest petit qüestionari de manera breu i anònima.
Moltíssimes gràcies per la teva col.laboració.

Qüestionari oci mares/pares separats o monoparentals/monomarentals o vidus/es amb fills:
- Què fas en el periode vacacional amb els nens? Sortiu de vacances o us quedeu? Si sortiu, on aneu? Què feu? Si no sortiu, quina és la raó?
- Vas sol/a amb els nens/es o acostumeu a portar ajuda? ¿Com t'organitzes amb els nens/es?
- Creus que et podries organitzar millor amb algun tipus d’ajut o suport per gaudir d’unes vacances més relaxades amb els nens/es? Per exemple, amb alguna persona que fes activitats amb els nens durant algunes hores durant les vacances.
- I els caps de setmana?
Vanesa19
Entrades: 2
Membre des de: ds. jul. 27, 2019 6:38 am

ds. jul. 27, 2019 6:47 am

Bon dia,
Sóc mare de dues nenes de 9 i 7 anys, tinc 40 anys i fa uns mesos m he divorciat. Per mi ha estat un cop molt dur, però tinc ganes de tirar endavanat. M agradaria molt trobar un grup de mares/pares per fer trobades i sortides amb nens. Vivim a Barcelona.
Si sabeu d algun grup en actiu, estaré encantada!
Moltes gràcies,
Vanesa19
Entrades: 2
Membre des de: ds. jul. 27, 2019 6:38 am

dg. jul. 28, 2019 6:09 am

Hola! Jo estic divorciada desde fa 2 mesos, tinc 40 anys i dues nenes de 7 i 9 anys. M agradaria conèixer gent que estigui o hagi passat per aquest procés, son moments durs, però tinc ganes de tirar endavant. Som de Barcelona i ens agrada fer activitats dins i fora de la ciutat. Si hi ha grup, m encantaria afegir-me, o en podem crear un.
Fins aviat!

Torna a “Trobades”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::