*** Pares i mares de Setembre 2019 ***

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Sita7
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Sita7 » dj. feb. 28, 2019 5:50 pm

12
Hola marones!!
m’encantaria estar mes activa al fòrum, xo m’és impossible!!! Avui us he llegit q feia molt q no ho feia. Vaig una mica perduda, Disculpeu!!!!
A veure si puc anar mes al dia.
Nosaltres ens vam fer el test prenatal i divendres passat ja ens vam donar resultats, tot bé i esperem un nen! Estic encantada
Quan vaig anar a la llevadora ja li vaig comentar i li va semblar la mar de bé q no em fes el triple screening. Ara només estic esperant q em donin hora per a la eco, espero q sigui la setmana que ve. Vaig tot x ss i s’ha de tenir paciència.
De moment encara no ho hem dit mes q als mes pròxims, xo aquest finde ja ho explicarem, anem de carnaval amb la colla i la disfressa q porto no dissimula res!!! Mare meva, quina fila! Jajajaja
Tb li direm al nostre nen, a veure com ho assimila.
La panxa, durant el dia bé, xo al vespre es evident... de moment encara vaig bé amb els meus texans, a veure quan dura.
Bé, doncs petons a totes i ja m’anire posant al dia!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
annah
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 9:22 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: annah » dv. març 01, 2019 3:36 pm

Hola maques!!!

Vaig entrant per llegir-vos però mai trobo el moment per escriure. :)

Mariayfran ho sento molt. No vui ni pensar en el que heu d'estar sentint. Espero de debò que ben aviat ho conseguiu!

Viscosin m'en algro tant de que tot hagi anat be!!! Quin descans, ara a disfrutar de l'embaraç!

Veig que totes heu anat passant per la eco de les 12, fa molta il.lusió veure'ls tan ben formats quan no fa gaire eren com petits cuquets.

Nosaltres també la vam tenir dilluns i dimecres resultats del TS. I genial!!! Tot i que encara que hem tingut molt bon resultat del TS ens ha quedat el dubte de si hauriem de fer algún altre test. Ens ha sortir 1/14000 pero per alt que sigui mai saps com de fiable pot ser... Del sexe res de res, no ens ho va saber dir. Em moro de ganes de saber-ho, tothom em diu que serà un nen i realment inconscientment penso en nen, pero m'hagués agradat una nena i sento com que he tirat la tovallola quan realment encara no ho se!! Ens ha dit que a la pròxima ECO de les 16 ja si ens ho podràn dir. Així que un mes més de donar-li voltes al cap.

Podriem fer un grup de whatapp com han fet en altres grups també!! Que us sembla???
Mibelmu
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 04, 2019 9:36 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Mibelmu » dv. març 01, 2019 4:11 pm

Hola noies!

A mi ja m'han donat el resultat també del triple screening ha anat be 10/10000 de totes formes hem fet la analitica prenatal per tranquiltat absoluta i en uns 10 dies ens donaran el resultat! Amb moltes ganes de saber el sexe també!!

Annah a mi hem sembla be fer el grup de whatzzap si us animeu!

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
19m2
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. set. 30, 2015 8:17 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: 19m2 » dg. març 03, 2019 7:41 am

Hola boniques!
Com va el cap de setmana més boig de l’any? neu:-)

Sita enhorabona per aquest nen!!! Quina gràcia anar sabent ja els sexes dels petits :) :cnena: :cnen: jo vaig ben perduda, tenia intuició de nen, bàsicament perquè estic tenint un embaras molt diferent al de la meva altra filla, vaig estar vomitant fins la s.30 o així i aquest cap tot i algun mareig només he vomitat 2 cops... però no ho se xq avui he somiat q estava de 39setmanes d’una nena i encara estavem debatent el nom amb el meu marit... :content: jajajja que ruc oi? Enfi...

Jo ja tinc ganes de tenir la eco dimarts tmb (estaré d 11s i saber que tot va b...) i tema panxa tmb se’m nota/ m’ho noto... beneïda temporada d hivern q amb el fulards, jaquetes etc es pot dissimular millor però a mi els meus pantalons ja m apreten massa, vaig amb els premama o sinó mitges i vestits... quan tinguem els resultats del test no invasiu (q encara no hem fet) ja ho diré a la feina..

Mibelmu: espero que hagis pogut anar a Madrid tranquilament..
Imatge

Imatge
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Davire » dl. març 04, 2019 9:37 am

Bones,
Jo també escric per despedirme del grup.
Fa uns dies al matí vaig tenir una petita pèrdua de sang i quan ens van visitar a urgències van veure que ja no hi havia batec i que l'embrió no havia crescut més, es va quedar amb 8 setmanes.
El mateix dia em van donar medicació per practicar l'avortament ja que el tenia retingut.
Espero que us vagi molt bé a totes.
Avatar de l’usuari
19m2
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. set. 30, 2015 8:17 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: 19m2 » dl. març 04, 2019 3:16 pm

Quin greu Davire... :-()-) molts ànims maca...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dl. març 04, 2019 3:42 pm

Bones noies!
Com esteu?

12+3

Davire, em sap molt molt de greu! Us desitjo que ben aviat pugueu complir en vostre somni i tenir panxeta de nou! :-()-)

Natros avui també hem fet la eco de les 12 setmanes i ens han donat els resultat del TS i tot perfecte! Ens ha sortit un risc de 1/1000 que ens han dit que és un risc baix, així que guai! De totes formes demà aniré a fer-me el test prenatal per a assegurar i en 5 dies feiners tindrem el resultat. Així ens quedem més tranquils!
La eco ha sigut molt bonica! Per a natros era la primera i és molt bonic veure com va movent les cametes i com li bombeja el cor :love:

Quan tingui un moment hem poso des del pc i us comento a les altres, que des del mòbil és un rotllo.
Del tema whatsapp em sembla perfecte! Amb el meu primer fill vam fer un grup de facebook i va anar genial per a comentar de forma més àgil tots els dubtes de l'embaràs i dels primers mesos del bebé. Ara encara ens consultem alguna cosa de tant en tant.

Que tingueu una molt bona setmana!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Estrellaguineu » dl. març 04, 2019 9:42 pm

Davire quin greu bonica. Ara toca païr-ho i desitjo que aviat pogueu recuperar-vos. De segur que no trigareu a tornar a donar una bona notícia.
Abraçada
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700
estherlopez
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. gen. 30, 2019 3:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: estherlopez » dt. març 05, 2019 2:31 pm

Jop... Davire, quin greu llegir aquestes notícies.... molts ànims i una abraçada súper forta, em sap molt greu.

Com esteu la resta de panxetes? Gairebé totes ja heu fet la eco de les 12s , no? Jo no deixo de comptar els dies que em falten...fins el 21 res de res!!! (dec ser la que estic de menys....) Amb moltes ganes de que me la facin i que ens donin el resultat del triple screening per poder-ho dir a tort i a dret (avui la sogra ja preguntava que si ho pot dir pel poble..... uffff!!)

vinga!! molts ànims a totes!!
Nom: estherlopez
DPP: 30 Setembre
Edats: jo 29, ell 40
Fills: Aitana, 8/12/2016
Hospital: Mutua Terrassa, privat + SS
Sexe i noms: ens faria il·lusió una altra nena, però ja es veurà! De noms, encara res.
Avatar de l’usuari
Sita7
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Sita7 » dt. març 05, 2019 9:46 pm

12+5
Davire bonica, quin greu. Se el que estàs passant i es molt trist. Una abraçada forta i estimeu-vos molt.
Jo, tot i els resultats del test i la meva panxa evident, fins q no faci la eco no estic tranquila... no hi puc fer mes. Jo hem començat a dir i tinc com un pes, q fins q no el vegi no me’l traure!!!
La llevadora ho va programar per setmana 12 a 14, així q encara no tinc dia d’eco!! Això de la ss es una mica rotllo, almenys on em porten a mi, es veu q m’han de trucar... doncs paciència...
Apa noies, poc mes de moment.
Petons
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Avatar de l’usuari
19m2
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. set. 30, 2015 8:17 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: 19m2 » dt. març 05, 2019 9:59 pm

11setmanes

Nosaltres aquest matí hem tingut gine i hem vist el cigronet@ saludar i ballar :love: >.-<: quina ilu!

Demà aniré a ferme l’analítica del triple screening però surti el que surti farem un test prenatal igual... ja us explicaré...
Imatge

Imatge
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: bbm81 » dc. març 06, 2019 9:03 am

13+6

Hola noies, feia dia que no escribi en aquest blog.

Davire quin greu, amb lo que costa conseguir-ho. Sincerament, entrant en aquests blogs te'n adones de la veritat de les bitxoses estadístiques.... A recuperar-se aviat i a seguir-ho intentant.

Modo ego: a mi em van fer la setmana passada la eco de les 12 setmanes (que estava casi de 13) i el triple screning va sortir lo del sindrome de down de 1/365, en teoria es baix risc pero justet. Hem fet el prenatal i suposo que la setmana que ve tindrem resultats.
També em van fer la corba dels 100 g de glucosa ja que el de 50 g va sortir malament (no sé perquè m'ho han fet tan d'hora), i només un valor està fora de rang, així que no tinc diabetis gestacional però si una mica d'intolerància al sucre així que vigilar el que mengi (dolços, hidrats de carboni, vigilar amb el pa blanc, arròs, pasta...).
I per fi he deixat la progesterona i els estrògens (vinc d'una FIV) i em trobo molt millor, jo crec que molts efectes eren de la medicació.

Nom: Bbm81
DPP: 5 de setembre
Edat mare i pare: 37 i 54
Nº de fills: 0
Hospital: Clínica de Girona (per mutua)
Sexe i nom:??? encara no sabem
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Lamarsalada
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 10:57 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Lamarsalada » dc. març 06, 2019 11:32 am

Davire, quin creu. us acompanyo en el sentiment, molts ànims.

14

Us vaig llegint a totes, jo també he deixat la progesterona i els estrogens per fi. He de dir que des de la setmana 13 he començat a veure la llum, ja no tinc tans fàstics i tinc menys nàusees encara que segueixo amb el cariban. Els vertígens també han baixat, així que a poc a poc vaig veient la llum.

Avui he fet una comanda d'un llit de 90 x 1.90, m'encanten les habitacions Montessori, i ja posats a gastar, quan estigui preparat de passar del bressol al llit ja tirem milles, tinc pensat posar a la seva habitació aquest llit que està tocanc a terra i un bressol, per dormir jo amb ell/ella si es que dona molta guerra a la nit i el seu pare pugui dormir a l'habitació de matrimoni. Tinc pensat fer collit, almenys els primer mesos i com tinc un matalas de 90 x1.90 que encara no hem muntant doncs aprofito el moment per muntar l'habitació tipus Montessori, estic molt il-lusionada.

Si alguna està interessada visiteu la pag. Muebles Lufer, en tenen de molt barats en comparació pel que he investigat.

Ahir em vaig comprar pel wallapop un adapatador del cinturó de conduir el cotxe, 15 euros. Super bé!! nou val 45.

Tinc pensat comprar tot el que pugui pel wallapop, i aprofitar tot el que em regalin, trobo una bogeria els preus que corren i la de coses que ens fan creure que necessitem i després queda tot nou i t'has gastat una fortuna.
Els dos 43 anys
Agost 2018: Beta + 1 blasto
Setembre 2018: avortament bioquímic
Desembre 2018: Transfer 1 blasto i Beta + 810!!
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dj. març 07, 2019 7:32 pm

Hola noies,

com aneu?

12+6

estherlopez, l'espera fins a les 12 setmanes es fa molt llarga! I segur que quan ens apropem a les 20 ens posem dels nervis també! Ànims que ja queda menys!
Això de dir-ho la sogra.... pff! Ma mare ho va escampar per tot arreu també. I a sobre em deia, però si no et coneixen! Com si això fos una excusa...

sita7, quin rotllo! Jo també ho porto per la SS i cada cop que vaig a la llevadora o ginecòleg ja surto amb la data i hora per a la següent visita. Aquesta setmana he fet la eco de les 12 setmanes i visita amb llevadora i ja tinc hora per a la eco de les 20 setmanes i per a la llevadora d'aquí un mes. Així que deu ser cosa del teu CAP més aviat...

19m2, que guai! És increible quan els veus i pensar que aquella coseta està dins teu!

bbm81, sí que és estrany que t'hagin mirat lo del sucre ja... però bé, l'important és que el/la peque estigui bé.

Lamarsalada, jo sé de gent que ha comprat el llit de muebles Lufe i n'estan contents. Natros vam comprar un somier amb potes quan tenia uns 17 mesos i li vam posar el matalàs a terra i dormi allí. I aquest nadal, a punt de fer els 3 anys, li hem posat les potes i té llit individual normal sense baranes ni res. Ens ha anat perfecte!
Natros anirem sobre la marxa sobre collit o no. Amb el meu fill en vam fer al principi, però vora els 6 mesos el vam passar amb la cuna a la seva habitació, perquè jo no descansava gens amb ell al llit i ell es despertava exactament igual (es va estar despertant en intervals de 45min-1:30h fins als dos anys i mig gairebé). Així que aquest cop començarem fent-ne però anirem adaptant-nos al/la peque.
Tema cinturó d'embarassada, jo el tinc de l'anterior embaràs, que me'l van donar i ja fa un parell de setmanes que el faig servir. Per mi és molt més còmode!

Modo ego: Jo dimarts em vaig fer el test prenatal i entre dilluns/dimarts vinent tindrem el resultat. I avui he anat a la llevadora i li he sentit el cor al bebé. És molt guai!
I m'ha preguntat si ja el notava, que jo ja fa uns dies que us vaig explicava que em semblava que sí. No patades però sí certs moviments. I m'ha dit que és totalment possible perquè estic molt prima i que possiblement en 2-3 setmanes ja noti els cops >.-<:
La setmana vinent m'he de repetir analítica de sang perquè m'han sortit les plaquetes baixes, però he revisat les meves analítiques del primer embaràs i em va passar igual. Al primer trimestre plaquetes baixes i als següents ja tot normal. Suposo que per algun motiu tinc tendència a que em passi això, però bé, no està de més revisar-ho.

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Jeu
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 07, 2019 9:40 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Jeu » dj. març 07, 2019 9:53 pm

Nom: Jeu
DPP: 9 de setembre
Edat mare i pare: 35 i 36
Nº de fills: 0
Hospital: Maternitat (SS)
Sexe i nom: ???

Hola!
13+5

Fa dies que vaig entrant però encara no havia participat mai. Fa 2 setmanes que ens van fer la primera eco i ens van donar els resultats del TS. Tot molt bé! Com impressiona sentir el cor! <3
Els resultats del TS han sortit amb risc baix 1/14780, i al final no ens farem el test prenatal tot i que no sé segur si fem bé o no... però potser ja és massa tard.

El primer trimestre ha anat molt bé! La panxa comença a sortir i crec que en breu hauré de comprar-me uns pantalons d'embarassada.

Ara a esperar la propera eco a finals d'abril. Quins nervis. :)
Avatar de l’usuari
mare2019
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. gen. 21, 2019 12:01 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: mare2019 » dg. març 10, 2019 1:29 pm

Hola panxeteees!
Nos hem patit una mica els últims dies pq el resultat del test no invasiu tardava... i tens ganes de saber-jo ja! 10 dies esperant...
En fi que tot ha sortit de baix risc i ja sabem que tindrem una nena >.-<: i tot i que ens era igual pq el que volem és que vingui sa, ens ha fet molta il·lu saber-ho ja!!!
Avui dia en família i ja els hi podem dir :p-)
Salut!
Mare2019 :-o00m

DPP: 4 Setembre
Edats: jo 32, ell 34
Hospital: No ho sabem encara
Sexe: Nena
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: bbm81 » dt. març 12, 2019 9:05 am

14+5

Hola nenes!!!

com van aquestes panxetes??? Nosaltres vam rebre els resultats del test prenatal ahir, i estem esperant un nen!!! som la familia dels nens, per una parts tindrà 2 cosins nens i pes l'altre seran 6 cosins nens també. Tenia una pressió social que fos una nena, la petita, però per seguir amb la tradició, serà nen.
I lo més important del test és que tot ha sortit de baix risc, però em costa una mica entrendre l'informe, li he passat al ginecòleg i ja dirà.
Ara ja podem pensar en com decorar l'habitació ;-)


Nom: Bbm81
DPP: 5 de setembre
Edat mare i pare: 37 i 54
Nº de fills comuns: 0
Hospital: Clínica de Girona
Sexe i nom: Nen BIEL !!!
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dt. març 12, 2019 10:04 am

Bon dia noies!

Com esteu?
13+4

Jeu, benvinguda i enhorabona! Això del test prenatal, si el risc t'ha sortit baix i vosaltres esteu tranquils no tens per què fer-te'l. No hi ha una opció bona i una dolenta. La majoria el fem per la nostra salut mental, però natros amb el primer fill tampoc en vam fer. És molt personal.

mare2019, enhorabona! No m'estranya que se t'hagi fet llarg! A mi em trigava 5 dies i ja em moria de ganes de saber el resultat :love:

bbm81, enhorabona també! Docns mira que bé, estarà ben acompanyat :love:

Modo ego: doncs natros també tenim ja els resultats del test prenatal i ha sortit tot bé i tindrem una xiqueta! :love: Sembla que la meva intuïció no ha fallat. És que era molt fort que em costava moltíssim parlar de la panxa en neutre, em sortia parlar-li com si fos una nena directament.
A nosaltres ens passarà al revés que a la bbm81. A casa nostra també son tot nens i natros aportarem l'única xiqueta de moment. Espero que no me la vulguin omplir de llaços i color rosa, jejeje
Aquesta tarda li direm al nostre fill i a veure si escollim entre els dos noms de nena que tenim pensats. Ja us diré el resultat :love:

Escolteu, ens posem en serio amb el tema grup de whatsapp o facebook? Si voleu ja ho munto jo. Que preferiu whatsapp o facebook? El primer potser és més immediat però les converses queden més barrejades. EL facebook dóna l'avantatge de que cada conversa o dubte queda en un post i després és fàcil de buscar. Jo amb el grup de mames del soc petit del meu fill vam fer facebook i ens va anar bé, però com vulgueu la majoria. A mi m'és igual.
I del soc petit, si voleu torno a copiar les presentacions de totes al segon post, que el vaig escriure jo i així les puc anar actualitzant amb les noves incorporacions i amb els sexes i noms que anem sabent. Què us sembla?

Ja direu guapes! Que tingueu un molt bon dia!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
estherlopez
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. gen. 30, 2019 3:49 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: estherlopez » dt. març 12, 2019 11:54 am

Hola noies!!! Com esteu???

Al final gairebé totes us heu fet el test prenatal, no? Jo depèn del que em surti en la eco de la setmana que ve (mare meva què llarg se'm fa!!!!!!!), decidiré. Espero que em surti algo molt contundent per no haver-m'ho ni de plantejar.

Tinc problemes serios per triar la roba que em poso.... vaig sempre amb vestits súper amples i samarretes amples per dissimular... perquè ja és impossible!!! Ho heu dit a la feina ja??

Tema grup, jo prefereixo Facebook, la veritat, els grups de whatsapp m'estressen molt... però el què decideixi la majoria!! :)

apa!! vagi bé!!
Nom: estherlopez
DPP: 30 Setembre
Edats: jo 29, ell 40
Fills: Aitana, 8/12/2016
Hospital: Mutua Terrassa, privat + SS
Sexe i noms: ens faria il·lusió una altra nena, però ja es veurà! De noms, encara res.
Avatar de l’usuari
Estrellaguineu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. des. 15, 2017 2:39 pm

Re: *** Pares i mares de Setembre 2019 ***

EntradaAutor: Estrellaguineu » dt. març 12, 2019 12:44 pm

Hola a totes,
No puc personalitzar així que aporto la preferència Facebook i dir-vos que avui ens han dit que és un nen...
La meva intuïció fallida jajaja Estic en xoc ara...

Abraçades
2008 2 IA i 1 FIV amb 2 avortaments com a resultat :ufs:
2018 44 anys i em dono última oportunitat per :-())
23/7/2018 Transfer 1 blasto OVO no queden frigos
2/8/2018 BETA positiva +++ 115
29/8/2018 hematoma i avortament diferit
22/12 /2018 Transfer 1 blasto OVO i 3 frigos
2/1/2019 beta ++++ 700

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::