Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dj. gen. 10, 2019 9:27 am

:camio: M’he animat a obrir aquest tema per ajudar-nos a triar la futura escola dels nostres fills ja que m’ha estat molt útil lllegir el fil del curs anterior.
De moment el proper dissabte 26 de Gener tenim les portes obertes de l’escola Thau de Sant Cugat. Algú s’anima a compartir impressions??!!
Louisiana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 10, 2019 6:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
susanatovar
Entrades: 3
Membre des de: dj. gen. 10, 2019 4:56 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: susanatovar » dj. gen. 10, 2019 5:04 pm

Hola!! Doncs jo estava igual, buscant informació i opinions... que bé que hagis obert el fil!
Nosaltres hem visitat ja Thau i Avenç, i són força similars la veritat, tot i que les instal.lacions del Thau són més noves, però fan una mica menys d’anglès. Estem també a l’espera de si fan zona única o no, perquè sinó som de zona Thau i no Avenç...
També volem visitar Ramon Fuster per valorar tema logística ja que es veu que als matins es formen força cues...
De públiques volíem mirar Turó de Can Mates i Ciutat d’Alba q ens toquen per zona... el q ens fa més cosa de la pública és què tal estarà la Secundaria a la pública no tant com l’educació primaria... en aquest dilema estem entre pública i concertada...
Si algú té informació d’aquestes dues públiques serà super benvinguda!!
Sabeu quan es sabrà lo de la zona única si o no??
Gràcies!!
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dj. gen. 10, 2019 6:55 pm

Hola Susana! Qué bé que t’hagis animat >.-<:
Nosaltres som de la zona de l’Avenç, això de la unificació de zones ho hauríem de saber per tal de programar les visites a les jpo. Intentaré esberinar-ho!
Jo penso com tu: em preocupa el tema de la continuïtat a l’escola pública, és per això que visitaré les concertades ademés de les públiques que tinc a prop i les que cregui podrien funcionar com a segona opció.
Ens hem mudat aquest any a Sant Cugat i no tinc masses referències encara. Ahir vaig entrar amb la bici al Pins i ens vam quedar encantats amb el pati, el meu nen no volia marxar!
BetGC
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 5:59 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: BetGC » dj. gen. 31, 2019 6:31 pm

Hola a tots i totes!
La nostra petita haurà de començar el curs 2019-20 a P3 i tenim molts dubtes!
Són coses mólt bàsiques, és que som molt principiants; potser vosaltres ens els sabeu respondre... :-)(-:
Ens interessa la púbica però volem un pla B per si de cas i hem pensat en el Thau.

- quan és la pre-inscripció de les públiques a St Cugat? A l'Ajuntament no m'ho han sabut dir.
- quin preu té el Thau a infantil?
- és molt complicat començar primària al Thau si no se n'és alumne a P5?


Gràcies! <:-)

Bet
Juls_
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 01, 2019 9:17 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Juls_ » dv. feb. 01, 2019 11:34 am

Hola!
M'alegro molt que existeixi aquest foro, serà de gran ajuda segur.

La meva filla també comença P3 el curs vinent i estem en plena búsqueda de l'escola que més ens encaixi.

Ens agradaria la pública però també tenim dubtes de cara a l'institut, així que volem mirar les concertades per si de cas.

Vem anar a les portes obertes del Thau (tot i que no ens entraria per zona) i ens va agradar.
Responent a la BetGC:
- la preinscripció crec que comença el 29 de març.
- Sobre el Thau, a infantil són uns 450€ aprox, hi ha portes obertes altre cop el dia 23/02.
Ens van comentar que sí que és complicat entrar més tard de P3, també a secundaria perquè hi ha molt poques places i sovint s'omple amb els germans.

Nosaltres volem mirar sobretot de públiques el Gerbert que ens queda a prop de casa i també anirem a l'Avenç que és el concertat que ens toca per zona. Algú té referències?

Vaig trucar a l'Ajuntament i encara no se sap res del tema de les zones.

Anem parlant!
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dl. feb. 04, 2019 11:23 am

Qué bé que ens anem animant. L’altre dia vaig conéixer una mare que portava la seva nena a la Thau de bcn i ja feia un parell d’anys que no conseguia plaça a Sant Cugat. Però com varen insinuar a les portes obertes: la natalitat ha baixat els darrers anys.
luligigante
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 05, 2019 7:47 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: luligigante » dt. feb. 05, 2019 7:51 am

Hola,
Mi hija mayor también empieza este curso en Sant Cugat y estábamos mirando. Tenemos claro que será escuela pública y por zona lo que más cerca tenemos es Collserola y Pi d'en Xandri. Luego el Gerbert tampoco nos coge mal. El año pasado aprovechamos para ir a las puertas abiertas de casi todas porque teníamos tiempo y nos gustó mucho el Collserola, pero el tema de los niños que se quedaron fuera nos preocupa y no queremos correr el riesgo. Así que estamos pendientes de las JPO del Pi, que no lo pudimos visitar el año pasado.
Si alguna tiene información de número de hermanos de este año, se agradece el compartirla :D
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dt. feb. 05, 2019 1:06 pm

Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: melela » dt. feb. 05, 2019 1:10 pm

Juls_ ha escrit:també anirem a l'Avenç que és el concertat que ens toca per zona. Algú té referències?

Hola! Els meus van a l'Avenç, la nena fa 3r i el nen 2n. Si tens preguntes concretes puc intentar orientar-te.
Slben
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. feb. 05, 2019 4:05 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Slben » dt. feb. 05, 2019 4:12 pm

Hola, nosotros también estamos buscando colegio para P3 este año. Nos acabamos de mudar a Sant Cugat y no conocemos mucho las escuelas.

Ya han ido anunciando las fechas de puertas abiertas de varias escuelas.

Os las paso por si os ayuda:

8 Marzo Catalunya
15 Marzo Joan Maragall
20 Marzo la mirada
21 Marzo Collserola
22 Marzo Ciutat Alba
25 Marzo Turo can mates

Si alguien sabe algo alguna fecha más, las vamos actualizando!
anaïs.moreno-paitre
Entrades: 3
Membre des de: dj. feb. 07, 2019 11:03 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: anaïs.moreno-paitre » dj. feb. 07, 2019 11:15 am

Gràcies per obrir el fil! Comença l'aventura de trobar escola! Anirem a portes obertes del Pi d'en Xandri, Gerbert, Collserola i volem visitarl'Avenç també. Respecte aquest últim algú te referència de preus? Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: melela » dj. feb. 07, 2019 11:41 am

anaïs.moreno-paitre ha escrit:volem visitarl'Avenç també. Respecte aquest últim algú te referència de preus? Moltes gràcies!

Aquest curs €394 al mes de setembre a juny, uns €250 al juliol. Això inclou menjador, acollida matí/tarda (que la facis servir o no), material, excursions, convivències, bàsicament tot. Els únics extras son el xandall del cole per motri/educa, les bates (el model que vulguis), evidentment les extraescolars, i crec que res més.
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dl. feb. 18, 2019 7:00 pm

melela ha escrit:
Juls_ ha escrit:també anirem a l'Avenç que és el concertat que ens toca per zona. Algú té referències?

Hola! Els meus van a l'Avenç, la nena fa 3r i el nen 2n. Si tens preguntes concretes puc intentar orientar-te.

Hola Melela! Vaig anar a visitar l’Avenç, tenia quasi la certesa de que m’encantaria, però no em va acabar de seduïr perque el vaig trobar petit per tants alumnes i no em varen ensenyar les classes de primària, tan sols varem veure el parvulari per dins. Ademés jo venia amb ganes de veure com treballaven el tema dels “espais” o racons de lliure el•lecció i només ho varen esmentar però deixant clar que el nen ha de passar per tots els espais al llarg de tota la setmana, osigui que no son tan lliures. Segur que és una bona escola, però em vaig quedar amb ganes de més, ja que econòmicament és per nosaltres un esforç possible, però no anem sobrats. Crec que potser és que no s’ho varen muntar tan bé com a la Thau, on sorties de la jornada enamorat de l’escola i dels docents.
Ningú no parla de l’Escola Europa, jo hi vaig cada any perque munten activitats molt divertides, però no em plantejo portar-lo allà entre altres coses pel preu.
Algú pensa anar al Creanova o a la Waldorf de Bellaterra?
Slben
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. feb. 05, 2019 4:05 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Slben » dl. feb. 25, 2019 9:29 am

Hola,

Alguien sabe cuantas solicitudes recibieron el año pasado turo can mates y Ciutat d’alba?
A nivel logístico nos vienen bien las dos, y me gustaría poner en primera opción en la que tengamos más posibilidades en entrar.
Javi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 22, 2019 9:17 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Javi » dt. feb. 26, 2019 7:37 am

Louisiana ha escrit:
melela ha escrit:
Juls_ ha escrit:també anirem a l'Avenç que és el concertat que ens toca per zona. Algú té referències?

Hola! Els meus van a l'Avenç, la nena fa 3r i el nen 2n. Si tens preguntes concretes puc intentar orientar-te.

Hola Melela! Vaig anar a visitar l’Avenç, tenia quasi la certesa de que m’encantaria, però no em va acabar de seduïr perque el vaig trobar petit per tants alumnes i no em varen ensenyar les classes de primària, tan sols varem veure el parvulari per dins. Ademés jo venia amb ganes de veure com treballaven el tema dels “espais” o racons de lliure el•lecció i només ho varen esmentar però deixant clar que el nen ha de passar per tots els espais al llarg de tota la setmana, osigui que no son tan lliures. Segur que és una bona escola, però em vaig quedar amb ganes de més, ja que econòmicament és per nosaltres un esforç possible, però no anem sobrats. Crec que potser és que no s’ho varen muntar tan bé com a la Thau, on sorties de la jornada enamorat de l’escola i dels docents.
Ningú no parla de l’Escola Europa, jo hi vaig cada any perque munten activitats molt divertides, però no em plantejo portar-lo allà entre altres coses pel preu.
Algú pensa anar al Creanova o a la Waldorf de Bellaterra?


Hola,

Quins són els preus del col-legi Europa i quan són portes obertes ?

Salutacions
Jorditg
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 27, 2019 9:44 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Jorditg » dc. feb. 27, 2019 9:48 am

Gràcies per iniciar aquest fil!

Tinc una pregunta sobre les zones escolars. Es coneixen ja exactament els límits de les dues zones escolars? Fa uns mesos ho vaig mirar i hi havia cercador dins de la pàgina de l'Ajuntament de Sant Cugat que et permetia posar la teva adreça i et deia quines escoles entraven a la teva zona. Però ara ja no el trobo. Algú té informació sobre aquest tema?
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: melela » dc. feb. 27, 2019 9:50 am

Imatge
Imatge
Louisiana
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. març 07, 2018 11:00 pm

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Louisiana » dj. feb. 28, 2019 2:33 pm

Javi ha escrit:

Quins són els preus del col-legi Europa i quan són portes obertes ?

Salutacions


Javi no recordo els preus perque em varen dir que ademés hi hauria extres i ja la vaig descartar. El ”Infat Day” que va ser fa 2 setmanes son les seves portes obertes i irganitzen activitats, però son milt atents i segur que et fan una visita guiada si ho demanes.
Javi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 22, 2019 9:17 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Javi » dc. març 06, 2019 9:34 am

Aquest són els preus de L'Europa

Matrícula
Kindergarten, Infant & Primary School 350,00
Secondary School 390,00
Baccalaureate 470,00

EDAD CLASE CUOTA INCLUYE

1 Jardín de Infancia P1
4.420,00 "Enseñanza Comedor Merienda
Otros servicios educativos (1) Matrícula anual (2) Natación no incluida"

2 Jardín de Infancia P2
4.420,00 "Enseñanza
Otros servicios educativos (1) Matrícula anual (2) Comedor no incluido Natación no incluida"

3 Pre-Escolar P3
4 Pre-Escolar P4
5 Pre-Escolar P5
7.180,00 "Enseñanza Comedor Merienda
Otros servicios educativos (1) Matrícula anual (2)"

6 Primaria 1
7 Primaria 2
8 Primaria 3
9 Primaria 4
10 Primaria 5
11 Primaria 6
8.500,00 "Enseñanza Comedor Merienda
Otros servicios educativos (1) Matrícula anual (2)"

12-14 ESO 1, 2
9.775,00 "Enseñanza Comedor
Otros servicios educativos (1) Matrícula anual (2)"

14- 16 ESO 3, 4
10.080,00 "Enseñanza Comedor
Otros servicios educativos (1) Matrícula anual (2)"

16 -18 BAC 1 y BAC 2
8.150,00 "Enseñanza
Otros servicios educativos (1) Matrícula anual (2)"
Javi
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dv. feb. 22, 2019 9:17 am

Re: Preinscripció infantil P3 Sant Cugat 2019-2020

EntradaAutor: Javi » dc. març 06, 2019 9:35 am

Formas de pago:
A) 10 mensualidades
B) 3 pagos trimestrales (1% descuento)
C) 1 pago anual (2% descuento)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::