*** Mares i pares octubre 2019 ***

gener, febrer, març...
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: mel29 » dl. març 04, 2019 7:35 pm

9+5

Hola panxetes!

Des del mòbil em costa molt personalitzar. Entre que no li tinc el truquillo agafat, i que encara no tinc els vostres nicks memoritzats... Sorry!!

Metiarc, i tant que em recordo de tu! Que bé que repetim de panxu!!! Me n’alegro!!! >.-<:

Nàusees: vaig fer quatre dies amb unes càpsules de gingebre amb pols que em va donar la Gine de mostra. Però ara porto 4 dies amb cariban i molt millor. Puc fer àpats “normals”... i no vaig nauseabunda tot el dia! Quin canvi!

Em noto cansadíssima, i amb una peque no em puc cuidar ni una mil·lèsima part del que vaig fer amb el primer embaràs. Les que ja en teniu dos o tres... us admiro molt!!!

Tema comentaris de la gent, que pesats!!! Quina mania de ficar-se on no els demanen! Brrrrrr

El dia 22/3 tenim la eco de les 12s. L’espero amb candeletes per poder esbombar la notícia! Comença a costar-me dissimular la panxa... entre que ja en feia, i que és el segon embaràs... de fet ja vaig amb texans premama, però no paro de baixar-me la samarreta Pq no es noti.

Això d’haver-ho de dissimular justament al principi que és quan et trobes pitjor... és una me!

Bona nit boniques! Que bé que el grup vagi creixent! Tenim una aventura fantàstica per compartir!!! :b-)))
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: airyn_jp » dl. març 04, 2019 9:27 pm

Metiarc i tant que m’enrecordo! De fet nosaltres hem coincidit amb la cerca del primer i del segon! Tot i que pel segon je he estat una mica mes out! Moltes felicitats a tu tambe!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: airyn_jp » dl. març 04, 2019 9:31 pm

Mel29 totalment d’acord es una me dissimular... jo a mes tinc totes les amigues embarassades i se que pateixen pk jo no ho estigui pero em fa taaaanta por dir-ho i que alguna cosa vagi malament... (de fet aixo va passar amb l’avortament, ho vam dir un diumenge i divendres s’havia parat...)

Jo vaig amb Cariban tambe, i de fet de tant en tant tambe ranitidina, i si no me’l prenc vomito sense control i soc incapaç de digerir res... aixi que es el que hi ha... Cariban power!

A veure si arribem totes a les 12 i escampem la noticia!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
mimeva
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dg. juny 25, 2017 5:50 am

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: mimeva » dt. març 05, 2019 4:21 am

Bon dia!

Per fi m’he decidit a escriure >.-<:

Estic embarassada del segon fill, l’esperem pel 20/10. Tenim un nen de 13 mesos, si us pensareu que estem bojos però el vam anar a buscar i bingo :-D

Estic una mica espantada que es portin tant poc...

No em trobo massa bé vaig comt cansada i tinc nausees.

Encantada de poder compartir amb vosaltres aquesta etapa!
picada
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. gen. 29, 2019 8:04 am

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: picada » dt. març 05, 2019 12:37 pm

9+5

Hola supermamis!!!
Doncs si, la gent opina... a mi ja mhan preguntat si es buscat, però més igual que pensi la gent.

Nosaltres estem super contents que es el que importa! Hem de pensar amb nosaltres i no escoltar gaire la gent :)

Atuchi si, encara estem alucinant...es tot tant nou i a vingut tant aviat, però estem encantats! Veig que quasi totes ja sou mares, això a mi em va perfecte per poder fer preguntes >.-<:

Jo també vaig amb cariban i tot i així, hi han dies que mels passo vomitant :ufs: però penso que es perquè està tot bé i ànims amunt!! Els matins només faig que dormir i les tardes estirada al sofà...
Dilluns passat vaig tenir pèrdues... vam anar urgències i vam sentir l cor :b-))) quina alegria de moment tot va bé. Aquest dijous farem una eco per privat i dissabte volem donar la notícia els amics!! Potser es dhora però ens fa molta il·lusió aprofitant que celebrem els 31 anys del papi.

Molts ànims a totes i petons!!!
Que creixin aquestes panxetes boniques!!! :-())
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: mel29 » dt. març 05, 2019 5:15 pm

Benvinguda mimeva! Sou uns valents!!! :***:

I picada, aquí estem per resoldre els dubtes que calgui. Encara que cada embaràs i cada nen són un món... :-o00m que bé que ja poguéssiu sentir el cor!!! Això sí que és un subidón!!!

Jo avui no m’he trobat gaire bé. Empenyent el cotxet de la peque tornant de cole, feia pujada, i ja pesa 15kg ella... i he Prat que el meu cos em deia “stop” i he fet un SOS al meu home i ha vingut a fer-me el relleu fins a casa... m’ha agafat una mica de paranoia pensant que no és normal... però no sé! Ara porto una h estirada i estic millor. Crec que simplement el meu cos reclamava una parada.

Ohhhmmmmm
Avatar de l’usuari
elpoma
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:45 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: elpoma » dt. març 05, 2019 5:48 pm

Hola a totes!!

6+1

Jo tinc ganes de dir-li a la peque, fa tantttt de temps que ens reclama un germanet que sé que estarà super contenta. Però clar, si li diem a ella, ja ho sabrà tothom. Per tant suposo que ens esperarem encara una mica.

Jo em trobo molt bé, massa i tot, em fa dubtar que estigui embarassada. De fet el 1r embaràs va ser perfecte, vaig treballar fins una setmana abans i em trobava genial, igual que ara. A vegades penso que el test va fallar i que no estic embarassada.

Una pregunta: alguna practica algun esport? Ho continueu fent? Jo anava a nedar uns 3 cops per setmana, i ara no sé que fer. Tampoc no nedava a un ritme massa alt, però m'agrada tant l'aigua... A l'altre embaràs em vaig apuntar a classes de matronatació i si puc en aquest també ho faré.

A les que esteu amb nausees: ànims, jo de moment no i toco molta fusta perquè continuï així!!!

Mel29: cuida't!! Segurament el cos t'ha donat un avís!!

Molts petons a totes!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Atuchi » dt. març 05, 2019 6:54 pm

5+4

Mel29 ja esta bé que el cos ens faci aquests avisos perque de vegades el sobrecarguem massa. I amb petits mes

Elpoma jo fins ara feia pilates pero m'he esborrat pq sense ser per embaraç Ho trobo massa fort, a veure si x aquí a prop fan algo, haure de mirar.

A mi em pasa igual, se que encara es aviat pero no tinc cap simptoma, nomes un mal de pits exagerat, tret d'aixo res i tambe em ratllo una mica, mai estem conformes amb res...l'anterior embaraç vaig estar fins la setmana 20 amb el cariban per nausees, ja me l'he comprat per sí cas
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Monicasp
Entrades: 3
Membre des de: dg. feb. 24, 2019 5:12 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Monicasp » dt. març 05, 2019 8:29 pm

7+3

Elpoma Jo faig esport, tinc un entrenador personal. L'altre dia li vaig preguntar al gine i em va dir que no fes burrades, però que podia fer esport sense problema. Només em va dir que res d'abdominals i que si podia millor natació. Per tant, parlaré amb l'entrenador i canviaré coses, però de moment faig sala a nivell molt baix.

Jo tinc moltes nàusees i menjo bastant menys, és normal perdre pes? ( Sóc novata en això i com no ho volem dir no li he preguntat a ningú)

Mel molts ànims, jo la setmana pasada no vaig fer res el divendres, em va agafar migranya i feia 2 anys que no tenia, després de dormir 3 hores vaig estar millor :b-)))
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: mel29 » dt. març 05, 2019 8:55 pm

9+6 (demà 10!!! neu:-) )

Gràcies pels ànims noies!! Estic millor. Realment havia de parar. I ja veurem com m’ho faig per les tornades d’escola a la tarda amb la pujada... suposo que més endavant tindré més forces (espero!!)

Demà vaig a fer-me l’analítica de les 10s. En dejú... ai mare!! I després m’espera un dia súper llarg a la feina, extremadament llarg... (aquí falta l’emoticona del braç fent força hehe)

Tema esport... no en faig. Dsdl primer embaràs, que vaig deixar d’anar al gimnàs :-:)

Les que no teniu símptomes, toqueu fusta Pq segueixi així!!! Hehe jo amb el primer vaig tenir nàusees de la setmana 10 a la 17. Aquest cop com que han començat abans, espero que tb acabin abans...

Bona nit maques!
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: airyn_jp » dt. març 05, 2019 10:41 pm

10

Hola boniques!!

Picada aixo de les perdues es una kk, jo estic de baixa precisament per això, no puc fer res, a la que faig un minim esforç allà esta el tacadet de torn.... jo que tot l’embaràs anterior me’l vaig passar dient que podia fer de tot que estava embarassada no malalta ara no puc fer res... a veure si amb el canvi de trimestre això tambe passa

Mel29. Jo estic esgotada també, cada cosa que faig sembla que hagi fet l’esforç de la vida, diuen que al 2n trimestre es recupera l’energia no?? A veure si es veritat...

Perdoneu que estic amb el mobil i no recordo ara qui deia lo del pes i les nausees, jo en l’ultima visita en 2 setmanes havia perdut gairebe 1 kg i jo em va dir res el gine... pero clar si estas amb nausees i desgana es menja menys... intenta anar menjant i no et saltis el Cariban.... jo no el puc deixar, pk el meu cos deixa de tolerar el menjar... amb el gran ja em va passar nausees fins la 42... no entenc com em van quedar ganes de repetir...

Algu altre deia també que no es sent embarassada... prova a repetir el test siet quedes mes tranquila, jo les primeres setmanes fins les 6 no se quants em vaig fer per assegurar que encara ho estava... una paranoia... i si el teu altre embaras va ser aixi pues llavors gaudeix per totes les que ens trobem per l’arrastre!!

Petonets per totes!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
dolçaespera
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. jul. 29, 2016 7:00 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: dolçaespera » dj. març 07, 2019 2:48 pm

Hola a totes!
Jo també esperava que algú obrís el post.Tampoc m'atrevia a fer-ho jo perquè encara no havíem fet cap ecografia però ahir ens van dir que en principi està tot perfecte. Estic de 8 setmanes. He tingut moltes nàusees i gairebé no menjava res, però ara, tot i que en segueixo tenint, almenys puc menjar. Amb el primer embaràs em vaig trobar molt bé, a veure que tal aquest. De moment és molt diferent que amb el primer, amb un altre nen voltant per casa ho vius tot diferent.
Espero poder compartir experiències amb vosaltres!

Nom: dolçaespera
DPP: 18 octubre
Edat mare i pare: 29 anys els dos
Nº de fills. 1 nen del 2016
Hospital: Arnau de Vilanova (Lleida)
Sexe i nom: encara no ho sabem.
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: mel29 » dj. març 07, 2019 6:04 pm

Benvinguda dolçaespera!

De moment... no gaire dolça... glups!!! Jo tb noto taaaanta diferencia amb el primer! Vaig que m’arrossego i no trobo el moment de parar. És horrorós. Espero recuperar l’energia aviat! De nàusees vaig una mica millor (amb Cariban)

Ha estat complir les 10s i m’ha sortit un panxot!! Que em costa de dissimular...
Ja en feia de panxeta... però no sé, ara és més “de prenyada”. Em falten dues setmanes per les 12s i per tenir tota la info x dir-ho a tothom... i ja em costa dissimular. Brrrrr!

Coi de primer trimestre!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Mar i muntanya » dj. març 07, 2019 6:07 pm

7+4

Bona tarda a tothom,

Per fi ens podem afegir a aquest grup! Avui ens han fet la primera ecografia i tot ha sortit correcte!

Ja som grans i no tenim fills, fa un parell d'anys que ens vam decidir d'intentar-ho; al juliol vam entrar al món de la RA; al novembre vam patir un avortament a la 8a setmana; al gener ens hi vam tornar a posar i avui s'ha confirmat que esperem bessonada.

Esperem que puguem compartir dubtes, il.lusions i experiències.

Nom: Mar i muntanya
DPP: 26 d'octubre
Edat mare i pare: 43 i 50
Nº de fills. 0
Sexe i nom: encara no ho sabem.
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: metiarc » dj. març 07, 2019 7:36 pm

Hola noies,

airyn-jp, sí! Recordo que hem coincidit a cercadores aquest cop també, però molt poquet perquè aquest cop ens ha anat tot molt ràpid!

mel29, sí! Fa gràcia tornar a coincidir per aquí!

atuchi, i tant de temps! Pff! El primer va costar!!! Per això amb aquest no ens hi trobem que hagi sigut tant ràpid! jejeje
Jo molt bé! En aquest embaràs, a diferència de l'altre, m'estic trobant molt bé! I dilluns ja vam fer la eco de les 12 setmanes i el TS i tot ha sortit bé, així que molt contents :love:

Us aniré seguint per aquí. Una abraçada a totes!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: mel29 » dv. març 08, 2019 5:43 am

10+2

Oh metiarc quines bones notícies!! Me n’alegro moltíssim! De la cerca curta i dels bons resultats!! >.-<:

Mar i muntanya, benvinguts! Bessonada... Toma ja! Segur que anirà tot molt bé!!! Endavant, valents! :***:
Fio
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. nov. 05, 2017 12:24 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Fio » dv. març 08, 2019 10:07 am

Hola noies!!!

Després de passar 1 any de cerca normal i 1 any fent fecundacions in vitro + 1 avortament a les 8 setmanes aquest estiu... ho hem aconseguit!!!! :b-))) :b-)))

Estem molt contents, però també tenim por pel nostre historial.

Demà cumpleixo les 9 setmanes!!! Em trobo bé, tinc més gana del compte i noto molt les olors :)

Ara fa dues setmanes que he hagut d'agafar la baixa perquè vaig tenir moltes pèrdues... Resulta que tinc un HEMATOMA RETROCORIAL (vol dir entre la placenta i l'úter) que fa que la paret estigui una mica desenganxada, provocant risc d'avortament. Estic fent molt repòs i he parat de sagnar, en teoria s'anirà reabsorvint però em fa patir una mica.

Estic molt contenta d'unir-me a aquest grup per poder compartir dubtes!

Nom: Fio
DPP: 12 d’octubre
Edat mare i pare: jo 28 i ell 40
Nº de fills: 0
Hospital: Quiron (Barcelona)
Sexe i nom: no ho sabem
Qualsevol cosa que vulgueu explicar: estic molt feliç d'haver aconseguit quedar-me embarassada despré de tants intents :cnena: :cnen:
picada
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. gen. 29, 2019 8:04 am

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: picada » dv. març 08, 2019 10:39 am

9+4
Enhorabona i benvingudes a les noves!!! Ara ja som un súper grup de mamis!!! :b-))) :-())

Veig que moltes estem amb l cariban i gràcies a ell anem sobrevivint :-o00m esperem que a les 12 setmanes, tot vagi a millor.

Nosaltres ahir vam fer eco, sembla que estic duns dies menys del que creiem... així que suposo que a la eco de la setmana 12 canviaran la meva dpp. De moment poso de quan em van dir que estava i si modifiquen data, ja us ho diré per mourem, però són 4 dies de diferència.

Ahir vam veure que ja té cames, braços i es mou moltíssim!!! Quina il·lusió! :-)(-:

Demà ho direm els amics i familia (tiets, cosins...) ja no podem esperar més.


Una abraçada i energia per totes :-()-)
Madan
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:26 pm

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: Madan » dv. març 08, 2019 10:45 am

Bon dia noies!!

Sóc nova en aquest fòrum i la veritat que estava desitjant poder participar-hi!!
Ahir vam fer la eco de confirmació i efectivament, estic embarassada!! :-())

Ha costat molt.. portem una lluita important per culpa de l'endometriosi, però a la primera FIV per la SS ha funcionat!

Estem molt contents, tot i que som prudents...

Segons els meus càlculs estic de 6+4

I de símptomes.. Només estic marejada mooooltes hores del dia, sobretot al cotxe i als ascensors, però bueno, que tot sigui això..

Moltes felicitats a totes i a gaudir d'aquesta etapa!
24/01/19: començo medicació
04/02/19: punció, 12
07/02/19: transfer, 1
20/02/19: pipitest POSITIU
07/03/19: 1a eco
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: *** Mares i pares octubre 2019 ***

EntradaAutor: nona » dv. març 08, 2019 7:42 pm

Hola a totes i benvingudes les noves incorporacions!!

Per fi he tingut temps d'actualitzar la primera pàgina! Madan em falten les teves dades per poder afegir-te, ja me les diràs.

dolçaespera, veig que parirem al mateix hospital i en una data molt semblant... a veure si coincidim!!
mar i muntanya, bessonada!!! quina gràcia!! a disfrutar molt de l'aventura doncs!

La resta veig que estem totes bastant marejades, jo vomitar no vomito però tot el dia marejada si que estic, i el tema de les olors també les noto moltíssim.
Ahir vaig tenir visita a la SS amb la llevadora, i ja em va fer el carnet i em va donar unes vitamines. El dimarts tinc gine per la mutua perquè necessito que em facin un eco i em confirmin que tot està correcte per poder començar a dir-ho, primer de tot a les meves filles, volem que siguin les primeres a saber-ho i espero que puguin mantenir el secret unes setmanes més....

Bon cap de setmana a totes panxetes!!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::