Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
mond
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mond » dc. març 13, 2019 8:20 pm

Bona nit! Ja han començat les portes obertes! Com ho porteu. Aquesta tarda han sigut les de La Flor de Maig i n’hi haurà dos dies més, han hagut de posar un altre per demanda i han omplert els tres. Sembla que avui ha anat molt bé, ;)
Sort a tots i ànims!
||*||
Krola
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 13, 2019 8:21 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Krola » dc. març 13, 2019 8:28 pm

Hola, alguien tiene información sobre el número de hermanos para p3 de las escuelas? Gracias
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dc. març 13, 2019 9:16 pm

Krola ha escrit:Hola, alguien tiene información sobre el número de hermanos para p3 de las escuelas? Gracias


Este dato te lo dice cada escuela en sus puertas abiertas ya q es un dato q solo tiene la escuela, no sale publicado ni nada similar. Si llamas x teléfono también te lo dirán. En muchos coles suele llenarse una línea completa con hermanos. En brusi este año son 27. En flor de maig es de esperar q la cifra sea menor pq hay menos alumnos y en auditori supongo que ningún hermano por ser nueva. Esto es un tema q mucha gente tiene en cuenta al calcular la 'estrategia'
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Krola
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 13, 2019 8:21 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Krola » dc. març 13, 2019 10:13 pm

cositina ha escrit:
Krola ha escrit:Hola, alguien tiene información sobre el número de hermanos para p3 de las escuelas? Gracias


Este dato te lo dice cada escuela en sus puertas abiertas ya q es un dato q solo tiene la escuela, no sale publicado ni nada similar. Si llamas x teléfono también te lo dirán. En muchos coles suele llenarse una línea completa con hermanos. En brusi este año son 27. En flor de maig es de esperar q la cifra sea menor pq hay menos alumnos y en auditori supongo que ningún hermano por ser nueva. Esto es un tema q mucha gente tiene en cuenta al calcular la 'estrategia'


Madre mía, 27 hermanos! Gracias. Ese es un dato importante a tener en cuenta, a parte de si las escuelas dicen el número de preinscripciones que tienen para hacerte una idea de las probabilidades. Si estás entre dos, esas dos cosas pueden ser decisivas.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dc. març 13, 2019 11:22 pm

Disculpa, me he colado con la cifra. De momento en brusi la cifra son 23 hermanos. 27 creo q fue el año q nos apuntamos nosotros. Pero recuerdo incluso un cole que en nuestro año tenía más de 30 hermanos! Creo q era arenal
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
mireiamr
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. març 18, 2019 7:54 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mireiamr » dl. març 18, 2019 8:01 am

Hola!
De les portes obertes que jo he anat:
Auditori: 1 germà
Acàcies: 27 germans
Vila Olímpica: 26 germans

Consells sobre les escoles del barri? Què difícil és això de triar escola!!!!
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Saris » dl. març 18, 2019 2:56 pm

A Sant Martí són 23 germans, i aquest dimecres dia 20, segon dia de portes obertes.
Imatge Imatge
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dt. març 19, 2019 8:42 am

cositina ha escrit:Disculpa, me he colado con la cifra. De momento en brusi la cifra son 23 hermanos. 27 creo q fue el año q nos apuntamos nosotros. Pero recuerdo incluso un cole que en nuestro año tenía más de 30 hermanos! Creo q era arenal


Si Cositina! Jo pel q estan dient veig que hi ha molts menys germans aquest any que el nostre, entre aixo, q hi ha mes escoles i que han tret els punts per alergia i antic alumne sembla q hi haura força possibilitats dentrar on es vulgui. Molta sort a tothom!
Anneta_LK
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 19, 2019 1:51 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Anneta_LK » dt. març 19, 2019 1:56 pm

Hola!
Estic anant a les portes obertes perquè em toca aquest i són els següents germans de moment:

Auditori 1
Sant Martí 23
Vila Olímpica 26
Acàcies 27
Fluvià 19
L’Arenal 8
Sashimi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sashimi » dt. març 19, 2019 3:23 pm

Actualizo:

Auditori 1
Sant Martí 23
Vila Olímpica 26
Acàcies 27
Fluvià 19
L’Arenal 8
Pere IV 18
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dt. març 19, 2019 4:01 pm

Actualizo:

Auditori 1
Sant Martí 23
Vila Olímpica 26
Acàcies 27
Fluvià 19
L’Arenal 8
Pere IV 18
Antoni Brusi 23
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Anneta_LK
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 19, 2019 1:51 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Anneta_LK » dj. març 21, 2019 8:57 pm

Llista germans:

Auditori 1
Sant Martí 23
Vila Olímpica 26
Acàcies 27
Fluvià 19
L’Arenal 8
Pere IV 18
Antoni Brusi 23
Montseny 15
Mar Bella 20
Sashimi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sashimi » dj. març 21, 2019 9:02 pm

Sabeu no. germans de Llacuna i Bogatell?

Merci!
mireiamr
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. març 18, 2019 7:54 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mireiamr » dj. març 21, 2019 9:12 pm

A bogatell 10 germans i Llacuna 23
Sashimi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sashimi » dj. març 21, 2019 9:27 pm

Moltes gracies!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dv. març 22, 2019 8:40 am

els que esteu fent el procés enguany, com estan anant les portesobertes? alguna sorpresa respecte a la idea prèvia que tenieu de cada escola?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
karnusa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. set. 14, 2018 2:32 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: karnusa » dg. març 24, 2019 7:07 am

Hola Cositina, encara que ja em vas informar del cole, em va agradaria molt la Brusi, està molt ben organitzat. Ara estic entre 3 escoles, Bogatell més tradicional, Brusi no tant tradicional o Concertat al costat de la feina però potser massa tradicional. Tinc uns dies per pensar-m'ho
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dg. març 24, 2019 9:14 am

karnusa ha escrit:Hola Cositina, encara que ja em vas informar del cole, em va agradaria molt la Brusi, està molt ben organitzat. Ara estic entre 3 escoles, Bogatell més tradicional, Brusi no tant tradicional o Concertat al costat de la feina però potser massa tradicional. Tinc uns dies per pensar-m'ho


M'alegro que t agradés. El tema logístic es complicat però jo et diria que prioritzis un cole prop de casa més q prop de la feina a no ser que siguin funcionaria o semblant i sàpigues que no et canviaràs segur de feina en els propers 9 anys, cosa que avui dia ja es complicat jeje!
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
karnusa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. set. 14, 2018 2:32 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: karnusa » dt. març 26, 2019 3:12 pm

cositina ha escrit:
karnusa ha escrit:Hola Cositina, encara que ja em vas informar del cole, em va agradaria molt la Brusi, està molt ben organitzat. Ara estic entre 3 escoles, Bogatell més tradicional, Brusi no tant tradicional o Concertat al costat de la feina però potser massa tradicional. Tinc uns dies per pensar-m'ho


M'alegro que t agradés. El tema logístic es complicat però jo et diria que prioritzis un cole prop de casa més q prop de la feina a no ser que siguin funcionaria o semblant i sàpigues que no et canviaràs segur de feina en els propers 9 anys, cosa que avui dia ja es complicat jeje!


Q va, no sóc funcionària... I la veritat és que a la feina canvien bastant d, ubicació, en 10 anys 4 cops, així q està quasi descartada...a més tampoc m, agrada q tingui els amics lluny de casa... Merci per tot
Topillo
Entrades: 4
Membre des de: dt. feb. 12, 2019 3:49 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Topillo » dc. març 27, 2019 3:08 pm

Hola!
Jo estic entre Brusi i Bogatell...la veritat es que Brusi em va agradar molt, en part per que Cosinita havia parlat genial i tambe per que un pare de Cobi que te fills a Bogatell i a Brusi em va dir que molt millor Brusi.
Pero crec que ens decidirem per Bogatell, per que la tenim literalment davant de casa...i aixo ens suma molt. Esperem no 'cagar-la' per comoditat, pero penso que entre les dues escoles poden haver moltes diferencies, pero no un abisme....que en penseu vosaltres? encara tenim dubtes....
De Brusi em va encantar que l'escola la mostressin els nens, ho van fer suuuper be. Em va agaradar moltissim la profa d'engles i la zona del pati dels racons. Molt.
En canvi les instal.lacions ean tirar molt enrere...esta inclus mes velleta que Bogatell.
De Bogatell em va agradar lo directa que es la directora i que estan obrint moltes vies noves i mes modernes, sense renunciar a deures i proves per als mes grans (soc aixi de convencional, encara)....i tot sumat no va haver res que me fes sortir despavorida! , A més , nomes acabar ens vem trobar una mare de Cobi (que tb esta pèr aqui; hola!) que ens va parlar MOLT be de l'escola tot i no haver estat la seva primera opció..aixi que ens va acabar de convencer! El pati i les classes d'inftil, son inmillorables.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::