✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dl. maig 13, 2019 8:47 pm

Hola!!

Jajajajjajaja, Nayade quasi sempre em fas riure!! Doncs... sí, la paraula sona xunga però seria això que has dit, com compensar :content: I tu queeee!!!!! Una de les W més benvingudes, no? Jajaja i el nayado.... que t’ho va veure a la cara? Jaja que bo, qui sap! Un sisè sentit!!

Per cert, ara fa uns dies que em passa el que dius... a l’hora de dormir i de siestes: fa el burro, agafa la teta, la deixa, canvia de teta, canvia mil cops de postura, s’escapa gatejant i escalant-me :-o00m :-o00m
Santa paciència quan sigui més gran!!!! Jo ultimament no en tinc gaire, de fet avui la he deixat al llit sola i au, no vols dormir? Doncs juga tu sola! I la siesta del matí ha sigu ben efectiu: al segon ja plorava, he tornat i al pit s’ha adormit ben ràpid. Però a la tarda..... s’ha quedat sola tant tranquila a les fosques com deu minuts, de tant en tant feia algun soroll i la vigilavem per la càmera... al final hi ha anat el capseto perquè jo............ :sogra:

I bueno, podriem dir que estem en cerca oficial però com que no tinc la regla.... demà fa dos setmanes que ho vam fer sense compte així que em faré un test i enf arem un cada setmana, ja que jo he de punxar-me des que tingui el positiu i ho he de saber de seguida, i ja he reajustat l’eutirox i he començat a prendre adiro. Molt romàntic tot :-D :-D

Què?? Com aneu la resta????
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. maig 14, 2019 1:48 pm

Vinga que en breus tenim panxeta de la Capseta!!!!! :-()) :love: >.-<:

Tema teta, si filla es desesperant. L'emma s'hi passava moltíssima estona xumant i ara l'altre teta, i ara me'n vaig, ara vull altre cop,... :-o00m ufffff santa paciència la meva! A vegades em treu de polleguera! Quan comença així no ho suporto. Però bbueno no em queixo q portem unes nits molt bones!!!

Si, la veritat em vaig treure un gran pes de sobre! Vull cercar de manera conscient i amb moltes ganes, no així! Pero bueno hagués estat una manera fàcil de que el destí decideixi per mi i la meva indecisió xD

He aprovat les oposicions!!!! No m'ho crec! Certament era un examen fàcil i accessible, però no les tenia totes amb mi! Així sumo puntets i vaig fent camí fins a un interinatge! M'aniria tan bé!
Realment crec que per l'any que ve s'acabarà la baixa q estic fent i quedar-me prenyi serà el parón técnic q necessito per estar a casa i gaudir de lEmma i la panxu! Aviam q passa.

Que us expliqueu la resta??? Vinga volem cerques i bebès ben aviat!!!!

Aquest capde anem a la Massana i estic escagarrinada amb l'emma, 3h de viatge pot ser la mort!!!!! Ja us explicaré!!!

Petons!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dt. maig 14, 2019 8:14 pm

Oleeeeeee!!!!!
Molt bé aquestes opos aprovades!!!!

Com funciona a infermeria? Ara per haver aprovat sumes punts, entenc que has aprovat els examens i ara s’ha de fer mitja amb mèrits i les places són per les notes més altes com els mestres? O com va?

Però vaja, que ni facilet ni res! Treballant, amb la nena i estudiant quan podies i has aprovat!! Felicitats!!!!

:ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. maig 14, 2019 8:33 pm

capseta ha escrit:Oleeeeeee!!!!!
Molt bé aquestes opos aprovades!!!!

Com funciona a infermeria? Ara per haver aprovat sumes punts, entenc que has aprovat els examens i ara s’ha de fer mitja amb mèrits i les places són per les notes més altes com els mestres? O com va?

Però vaja, que ni facilet ni res! Treballant, amb la nena i estudiant quan podies i has aprovat!! Felicitats!!!!

:ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:



Gràcies preciosa!!!!!!! :-()-)

Si, és com els mestres, si no igual, al menys molt semblant. En el meu cas em serveix per sumar punts i poc més, no he tret super nota (un 6 i algo) però m'ha vingut genial per poder acumular i pujar una mica la puntuació!!!!

De moment aquí segueixo, aprofitant i gaudint d'aquest "xollo"!

Petonets
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dc. maig 15, 2019 2:22 am

Molt bones banqueteres!

Ondia! Fa olor a novetats a tope!

Primer de tot, enhorabona Nayade! Tot i que de moment no et compti per plaça, oita tu, sumes punts! i en realitat veig que ho tens tot superquadrat (quan se t'acabi la baixa que cobreixes, et poses tu de baixa, ni fet volent!) Aixi doncs a gaudir i a celebrar (amb proteccio!) els avenços!
Veniu a Andorra el finde? Que be! Aquests dies esta fent un bon temps de luxe, pero pel cap de setmana diuen que baixaran les temperatures i que plourà (no es per desanimar)... hi ha dues webs interessants que son [url]meteo.ad[/url] (encerten bastant la previsio a Andorra) i [url]mobilitat.ad[/url] (que va molt be per no menjar-se les tipiques cues de sortida i entrada al pais).

Per altra banda capseta, ja estas en cerca oficial! QUe fuerteeee! I que emocionant! >.-<: Aixo si, ja veig que no podeu donar marge a l'intriga, pero tot sigui perque tot vagi genial! Espero que et quedis prenyi aviat i aixi amb les malifetes de la Greta no tinguis temps d'arrepentir-t'he! Ja veuras que xuli que sera :)

Aqui nosaltres oficialment (avui se m'ha acabat la W), comencem la cerca, he de dir que cada dia que passa em veig mes preparada i amb mes ganes (i a mes a mes aquestes nits treballo a maternitat, envoltada de bebes i nostalgia). Aixo si, intentaré no agobiar-me. La cerca anterior va ser llaaaaaaaarga,.. i al menys ens donem de marge fins setembre/octubre per anar fent sense pressions. Tot i aixo, ja vaig notant aquella horrible paranoia, de l'altra vegada... i es que em sembla que no se fer-ho de manera mes relaxada :-o00m :-o00m :-o00m
Un petonas banqueteres!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dc. maig 15, 2019 1:51 pm

Molt bé Nayade!! Anar sumant punts :ok:


Vannion, així ja en cerca oficial!!!! Oleeeee!!!
Jo també sento una miiica la paranoia aquesta, però bueno, com abans no és! A mi el que em descoloca és l’absència de la regla, ja he parlat amb les noies de lactapp i em diuen que res, anar fent i com a molt destetar de nit. :-o00m
Ens anem explicant!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dc. maig 15, 2019 4:10 pm

Vanion molta sort en aquesta cerca!!

Capseta a veure si et quedes abans de la primera W!! I la lactancia no t’afecta amb un possible embaras??

Nayade felicitats x les opos!!!!

Jo aquest mes no em pres mesures xo tampoc ho hem buscat, estic a una setmana aprox de q em baixi la w, i de tant en tant m’emparaonio... ja us explicaré....
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dj. maig 16, 2019 7:29 pm

Hola!!

Ally!!! Així doncs una altra que ja està entre banquetera i cercadora!! Ole ole! Jijiji

En general, si no es tenen problemes com amenaça de part prematur (amb contraccions, que la lactancia en provoca més) no hi ha cap problema per fer lactància durant l’embaràs. Hi ha noies que tenen molesties als mugrons o que tenen “agitació” (algo emocional en que rebutges donar el pit al fill gran)¡ si ens hi trobem doncs ja ho gestionarem.


:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dg. maig 19, 2019 10:06 am

Capseta si no t’afecta endevant, has provat de fer test ovulació? Diuen que quan destetes de nit ovules més rapid, xo cada cos es diferent.... a mi em va venir la regla amb la ac, quan encara feiem molt de pit....

Doncs nenes les meves paranoies segueixen, la regla m’ha de venir demà, i el divendres i ahir vaig tacar una mica rosat, pero molt poc i no ha anat a més, espero que sigui desajust hormonal, xo x si les mosques aquesta nit em fare un test.... que tocat el picarols que m’hagi quedat sense buscar-lo i sense fer res els dies de risc...

Us mantindré informades.
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dg. maig 19, 2019 10:09 pm

:b-))) Entrada modo soso modo flash!!!

Enhorabona Nayade per les opos!!! >.-<:

Vannion i Capseta passareu (si no ho heu fet ja, aviat ho fareu) a cercadores oficialment pero aneu-nos informant per aqui eh???

Ally83 uuuhhhhh informans si!!! Molta sort bonica!

Anna Maria merci per les teves paraules, sempre va bé llegir mares amb experiència :-()-)

Ego poc a dir noies, feia dies que no entrava però seguim igual... sense novetats :camio:

Cuideu-vos molt!! Petonets per els/les peques!! :oset:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dl. maig 20, 2019 6:41 am

Entro rapid i modo ego x dir q es positiu!!! Estic en estat de xoc encara ....
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dl. maig 20, 2019 5:13 pm

Ally!!!!! No m’ho crec!!! Que fort!!! Enhorabona!!!! >.-<: >.-<: >.-<: :-())
Tant que va costar a arribar la primera i mira... jajaja


Crunchi, no m’apuntaré a cercadores, ja veus que la banqueta ja va bé... hi ha positius aquí també!!! Jajajajajaja


Jo porto dues setmanes de TE negatius, ben esperable perquè tampoc ho estem fent gaire encara i sense la regla encara qui sap quan ovulo per primer cop, el mes vinent començarem més “en serio”, però de moment els tests d’ovulació els deixo pel juliol que ja faci vacances i tingui una preocupació menys.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dt. maig 21, 2019 3:29 am

:b-))) :b-))) :b-))) Ally!!! De paranoies res! Panxeta!!! :-()) Enhorabona preciosa! Oita tu que fort! :content: Ja imagino que esteu en xoc! Que bé preciosa! A lo millor algunes ens contagiem! :) ja ens aniràs explicant que tal! Com et trobes?

Crunchi, jo tampoc em passaré a cercadores, al menys de moment, perque aixo em faria centrar-m'he encara més, i la veritat, preferiria passar-ho de la manera més relaxada possible xD tot i que els desesperos, son desesperos!

Capseta, paciencia i TE de onestep, que imagino que ja els deus fer de tira xD Pren-t'he el teu temps, i ja t'ho miraras amb TO si cal!

Aqui jo intento no entrar en el bucle, de moment faig els esforços més grans del mon per no obrir la APP del fertility, per no sentir-me coaccionada a fer res (entenem per SW) xD pero començo a tenir bastantes ganes de panxulina

Us deixo que vaig a seguir treballant una estoneta! :*
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dt. maig 21, 2019 9:26 am

Bon dimarts precioses :***:

Però bueno....... què es això!??!?!?!!?!?
Moltíssimes felicitats Ally83!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:b-))) :b-))) >.-<: >.-<: :p-) :p-) :-()) :-()) :-()-) :-()-) :cnena: :cnen: :love: :love: :love:

Em despisto un moment i arriben panxus i tot!!!!!!!!!!!! Me n'alegro moltíssim guapa, espero que tot vagi més que genial i volem que segueixis amb nosaltres tot i haver passat de banda! I ens vas explicant! T'ho mereixies!!!!!! Després de tot... una fortíssima abraçada!!!!!!!!!! :love: :love: :love:

Ja mateix tenim els super positius de la Vannion i la Capseta!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Vinga que això s'anima noies!!!!!

Jo no tinc gaire que explicar, tot igual que sempre, ens esperem a l'any que ve i tan contents! L'Emma està a tope i aquest capde a Andorra es va treure el colze de lloc!!! :ufs: :ufs: Imagineu l'estrès del moment + estar a un altre pais.... per sort li vaig poder colocar al seu lloc i tan contenta! Ufffff quin moment més tens!!! Per la resta ens va anar genial per Andorra, al ifnal va ploure dissabte a migdia fins a la nit, però vam aprofitar el matí i diumenge vam tornar aviadet!! M'encanta Andorra, hi volem tornar més sovint :ok:

PEr la resta, poc més, amb les super novetats de la panxu de l'Ally83 ja tenim prou!!!!!!!!!!!!!! :-()) :-()) :-()) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dt. maig 21, 2019 1:59 pm

>.-<: enhorabona Ally!!!!! :-()) al final si que si!!!! :-()) :b-)))

Ostres nayade, doncs menys mal que ets del ram sanitari...!! Jo no sé si ho sabria fer això de colocar el colze!!

Vannion, capseta
.... doncs si... aqui a banqueteres van sortint panxus jejeje entenc perfectament que us ho prengueu en calma :ok:

Ego: no tinc ni ganes de comentar sobre mi. Tot igual, tot fa pujada. neujor:-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dt. maig 21, 2019 2:20 pm

Moltes gràcies a totes!!!

Tinc ganes de gaudir d’aquest embaras, xq l’altre tenia tantes pors, que no el vaig disfrutar gens....

Vanion capseta a veure si es contiagia!!! Jo encara flipo de com m’he pogut quedar.... si ho hagues buscat segur que no em quedo, així que no hi penseu!!

Anire seguint-vos i entrant per explicar-vos com evoluciona, de moment vaig pas a pas, i amb felicitat controlada que encara es molt d’hora.... així que fins que no passi el primer trimestre em quedo amb vosaltres al 100%!!

Capseta ja seria bo que et quedessis ara i tornem a compartit embaras!!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: capseta » dt. maig 21, 2019 4:36 pm

Hola!!


Ally, seria molt xulo!! Però em veig poques possibilitats, de moment! Ara la nena està malalta i la tinc enganxada a la teta dia i sobre tot nit, així com per ovular!!! :-o00m
Tu també havies de medicar-te durant l’embaràs o al no ser FIV no cal?
A veure si el pots gaudir!! Ves explicant, que és un tema que em ronda: viuré un embaràs feliç, tranquil i conscient? El primer va ser feliç, però sempre penso que podria haver-lo gaudit més. I el de la G..... sin palabras!

Vannion, doncs jo no m’havia desinstalat el fertility friend i l’he anat emplenant.... jajajaja, tot i que només amb pinxitos i TE-. I siii! Són de tires!! En tinc un munt, TE i TO, grafiquera hasta la muerte!!! A veure si aquest cop em salvo de rotllos de grafiques.

Nayade: mare meva!!!!! Quin gran ensurt!!!! Jo ni me n’hauria adonat. Sort que ets una crack i li vas arreglar.
Ainsss Andorra, hi he estat només dos cops, no tinc tirada a anar-hi, i això que ho recomanen tant! També a l’estiu, que no hi a gentada i té llocs molt bonics. Haurem de fer un pensament.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dt. maig 21, 2019 9:22 pm

Jo visc a Andorra xD haurem de fer quedada de banqueteres jajaja
Nayade! Ets molt crack!
Crunchi! Desfogat!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Ally83 » dc. maig 22, 2019 11:00 am

Nayade quin ensurt!! Menys mal que vas saber fer-ho!!

Vanion jo a Andorra només vaig x esquiar i últimament entre embaras, petita i ara embaras sembla que l’ski em falta un temps llarg per tornar! Jajajaja!!

Estic de 4 setmanes i 3 dies i ja m’apreten els pantalons!! No se pas si ho podre dissimular fins les 12 setmanes....
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Vannion » dc. maig 22, 2019 11:27 am

Malles i vestidets! Ara bé bona època!
A l'estiu Andorra és preciosa, hi ha excursions xulíssimes, i la gent ho coneix menys. Jo tampoc vaig a esquiar des de que vaig saber de l'embaràs del petit indi. (desembre 2017)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::