•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mar i muntanya
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dc. maig 15, 2019 6:35 am

Bon dia,

Ataraxia, el món de la RA és com una muntanya russa d'emocions i una cursa d'obstacles per anar superant proves. Crec que mai no s'està tranquil del tot, primer cal passar la preparació; després les esperes dels resultats; les esperes de les ecos cada mes... Però el món important és anar avançant i aprendre a superar-ho.

Espero que avui estiguis més bé.

Una abraçada a totes
Northern Lights
Entrades: 68
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

EntradaAutor: Northern Lights » dc. maig 15, 2019 10:29 am

Gràcies Erika, em quedo més tranquil.la, a mi tmb em passa cap a la tarda vespre. Que curios. Mil gràcies
Northern Lights

EntradaAutor: Northern Lights » dc. maig 15, 2019 3:55 pm

Noies una pregunta, les que us heu quedat embarassades, quan us has fet la primera eco?
Avui m han fet la segona beta que ha tornat a sortir molt bé pero no em donen hora fins les 8sg per la primera eco... em sembla molt molt tard...
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dc. maig 15, 2019 7:21 pm

Hola, Northern lights, a mi em van fer la transferència el 7 de febrer i la primera ecografia me la van fer el 7 de març, però suposo que a cada clínica tenen un protocol diferent.

Molts ànims i molta paciència en aquesta ecoespera.
Erika79
:: peixet
:: peixet
Entrades: 278
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dc. maig 15, 2019 8:14 pm

A mi a les sis setmanes i a les vuit i algo una altra. I ja vaig tenir l’alta per començar seguiment extern.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Res
Nov'18-TSH + 4. Eutirox
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural -
Feb ‘19 Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Abr’19 Proves 12s - OK
Maig'19 Eco 16s - OK. :cnen: :cnen:
pruneta33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

EntradaAutor: pruneta33 » dj. maig 16, 2019 5:25 am

Bon dia noies,
Northern no et puc ajudar amb les ecos, però moltes felicitats per aquesta beta que va pujant. En aquest mon de la RA sempre esperem,oi? Ànims per aguantar l'ecoespera.
Ataraxia a mi els estrogens també em detoroten tot, però em deixen la pell perfecte... Jejeje. La veritat es que si que ęs clm una muntanya russa, com algu ha dit, hem d'aprofitar quan estem adalt i quan estem abaix recordar que tornarà a pujar. Molts ànims i molta paciencia.
Noies perdoneu si em deixo algú, ho faig des de el.mbl i és una mica pal.
Nosaltres ja tenim resultats dgp: 4 de 6 son sans. Així que ara tenim 10 blastos congelats, 4 amb dgp feta i correcta i 6 sense dgp, que espero no necessitar.
Ara a esperar la maleïda i saber si podem transferir aquest mes o ja al juliol.
Una abraçada a totes
Gener 2014---> Comencem la cerca
Setembre 2015------> 1a visita RA
Febrer-Novembre 2016------> 4 IA negatives
Abril 17----> 1aFIV---5 embrions (3betes negatives)
Abril 18---> 2a FIV-- 10 blastos( 4 betes negatives)
Abril 19 --> 3a FIV
bbm81
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

EntradaAutor: bbm81 » dj. maig 16, 2019 7:55 am

Hola,
a mi em van fer eco a les 5 setmanes que veure el saquet, vaig tornar a les 6 setmanes per veure si es veia embrió, ia les 7 ja vam sentir el cor. Si que trobo que es tard a les 8 setmanes però si tot està bé, ja li podràs sentir el cor. La espera es fa llarga però si la beta ha sortit bé, tu tranquila. A mi no em van repetir cap beta, només tenia el valor 106, y a esperar 2 setmanes per la primera eco, es va fer llarguíssim.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Aryashi
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. abr. 03, 2019 12:21 pm

EntradaAutor: Aryashi » dj. maig 16, 2019 2:41 pm

Que bé Pruneta33! 4 de 6 amb DGP feta està súper bé!! segur que un d'aquests es el bo. >.-<:
Primavera1985
Entrades: 57
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. maig 16, 2019 6:19 pm

Pruneta33 felicitats pels bons resultats!! Aixo són bones noves!!i ara esperar-LA i que arribi aviat per transferir!tot irà super bé!

I tot i que no comento massa fa uns dies,m'alegro molt dels positius que corren per aquí!! Otra com vas??? Sort que aquests +6c han sigut tant valents!!

A mi avui m'han donat resultat de reserva antimulleriana ,i està a 1'17, i al 2016 la tenia a 1,2. Suposo o espero que sigui correcte. I ara em falta fer una histeroscopia . Sona a que es prova que fa pupa...x experiencies vostres,es pitjor qie la histiosalpintografia?? aquesta em va fer molt mal!!
2015 inici al món RA.
*1 IA -
*2 FIV's al Trueta amb 4embrions +3 ,beta - i 2 blastos +6 ,beta -.
En principi la dificultat estava a l'esperma, però no implanten!!
* En busca 2nes valoracions i fer FIV x privat, econòmicament difícil.
Ataraxia
Entrades: 21
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

EntradaAutor: Ataraxia » dj. maig 16, 2019 7:35 pm

Primavera, a mi m'han fet dues histeros i molt bé. No pateixis que fa més mal la histerosalpinogragia que això!! :)

Tema ecos... A l'altre embaras ens van fer beta a les 2 setmanes, eco a les 4 setmanes per veure saquet i eco a les 7 per veure embrió i sentir el cor. D'aquí ja vam saltar a la eco de les 12 setmanes per la ss... Quanta espeeeeera fins aleshores....!!!
Primavera1985
Entrades: 57
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. maig 16, 2019 8:33 pm

Merci Ataraxia per la info!
2015 inici al món RA.
*1 IA -
*2 FIV's al Trueta amb 4embrions +3 ,beta - i 2 blastos +6 ,beta -.
En principi la dificultat estava a l'esperma, però no implanten!!
* En busca 2nes valoracions i fer FIV x privat, econòmicament difícil.
Northern Lights

EntradaAutor: Northern Lights » dj. maig 16, 2019 8:52 pm

Gràcies a les que heu contestat tema ecos.
A final li he demanat a una gine que conec que em fagi una eco setmana vinent que estare de 6sg, i si tot bè ja dp m esparare a les 8sg.
La primera transfer va acabar amb avortament a les 6sg, aquesta setmana serà xunga, tinc ganes de que passi i no tenir ensurts. La beta va ser dura però ara que m acosto a les setmanes que vaig començar a sagnar encara és pitjor... en fin

Pruneta33: està molt bè 4 de 6!! Jo diria que és un molt bon número!felicitats, aveure si aviat et fan transfer.
Primavera: jo m he fet les dos, histero i histerosalpingo.... Ni amb una ni altre vaig notar res, xo clar amb la histero estava adormida, tu fan amb sedació? Ser que algunes cliniques ho fan amb sedació i altres no.
La recuperació va ser molt ràpid, algun dolor de regla i sagnat com de regla 3 o 4 dias, res insoportable. Molta sort;)
Xocolatina
Entrades: 140
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

EntradaAutor: Xocolatina » dj. maig 16, 2019 9:14 pm

Hola noies!!

northen, ben fet de fer-te una eco abans si així has d’estar tranquil·la. Ja veuràs que aquest cop TOT ANIRÀ BÉ. Paciència!

primavera, que bé que se’t mantingui així de bé la AMH! A mi l’histeroscopia diagnostica no em van sedar ni res. Només em van fer posar “cytotec” per poder pasar la càmera bé. Una mica de molèstia perquè tenia polips que barraven el pas de la càmera i va ser molest, però res insoportable. De sang després poca. Tranquil·la, son aquestes coses que passes més mala estona preocupant-te que l’hora de la veritat.

pruneta, súper resultat de DGP, que bé! A veure si està tot bé i et poden transferir ben aviat!

ataraxia, doncs així et deuen transferir JA, no? Teniu dia fixar ja?

Jo aviat començo les ecos per controlar l’ovulació, si tot va bé espero que la transferencia sigui abans de dos setmanes!
03/2018 - Avort diferit 6 sg
09/2018 - 1 any de cerca
12/2018 - Punció - 5 blastocits congelats
02/2019 - transf 1 blasto - bioquímic
Numore33
Entrades: 30
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

EntradaAutor: Numore33 » dj. maig 16, 2019 10:12 pm

Bona nit noies!

Entro rapid a passar parte i a fer repasset de com aneu!

Northern light jo també hauria demanat visita abans de les 8 setmanes, aixi si ja el veus et quedes mes tranquila!

pruneta 4 amb dgp passada es super bon resultat aixo es un gran pas, enhorabona! Quan van tardar a donarte resultat de la dgp? Es pot fer transfer al cicle seguent de la puncio o no hi ha temps per els resultats?

primavera tens data ja per la histero? A mi no m’en han fet cap pel que no et puc donar cap consell, espero que sigui poca cosa.

Ataraxia i xocolatina esteu ja preparant niuet per la transfer? Me n’alegro que anem fent passets endavant! Molta sort!

Moltes gracies a les embarasades que aneu passant per aqui, ens alegra molt saber que us va be i tots els consells son ben rebuts!

Modo ego: doncs jo estic en plena estimulacio porto sis dies amb menopur i omifin, ahir vaig tindre eco de control i no vaig sortir gaire contenta 8 folicles al ovari dret i 4 a l’esquerre mides variades entre 4 i 9. Teoricament em donaven mes canya de medicament pero tinc el mateix numero de folicles que a la primera FIV o menys... espero que per lo menos millori la qualitat dels ovuls perque sino em veig igual que l’altra vegada transferint l’unic que es veu correcte a dia 3 i sense poder fer DGP ni res. Dema torno a tindre eco, a veure com va la cosa i si ja em diuen mes o menys la data per la puncio!
myca
:: granota
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

EntradaAutor: myca » dj. maig 16, 2019 10:35 pm

Northern light, moltes felicitats pel positiu i ben fet amb lo d'adelantar la eco. El temps passa molt rapid menys quan s'espera algo!
pruneta33 enhorabona! és molt bon numero un cop fer dgp!!!
Primavera1985, a mi mhan fet una histero i una histerosalpingografia, i la verita és qe em quedo am lo segon....
Numore33, anims amb aquests controls! És sempre un estres qe no surti com calcules, però potser millor pocs i bons!
Xocolatina, va que ja ho tens a tocar aixo! És el moment menys estressant de tota la fiv.. Molta sort!
Ataraxia! Tu tmb ben aviat suposo!
Aryashy, mhe perdut en quin punt estas,però molta força per continuar endavant!!
Erika79, mar i muntanya, ... Felicitats tmb pels positius, me n'alegro taaaaaant quan les coses van sortint bé en aquesta mini familia.
Perdut un petó inmens i una abraçada.
Segurament m'en deixo moltes, però tot i que us vaig llegint miro de posar distància perquè ja és com una costum i no sé si em fa bé no saber desconectar del món de RA.
Ego: esperant regla x despres poder fer eco i saber si són pòlips. Si és aixi, tornar a fer histeroscopia abans de transferir ultim blasto.
Ataraxia

EntradaAutor: Ataraxia » dv. maig 17, 2019 6:09 am

Hola noies!!

Sí que tenim data fixada ja. Dimecres vinent a les 12.30h fem la transfer! Abans d'ahir em vaig punxar Ovitrelle i avui començo amb vials de progesterona fins el dia de la transferència... Tot això combinat amb els meus estimats 6mg d'estradiol diaris. De veritat que la progynova es, amb diferencia, la medicació que pitjor m'ha sentat... Encara arrossego mals de panxa diaris (amb variesbanades al lavabo...) i mal de cap... Quan penso que si t'embarasses t'ho prens 12 setmanes.... Maaaare meva! Jajaja

Alguna recomanació pre transferència??? Quins nervis....:)
Mar i muntanya

EntradaAutor: Mar i muntanya » dv. maig 17, 2019 7:18 am

Bon dia, Ataraxia, ja ho tens aquí, d'aquí no res tens la transfer. La veritat és que la mediació és el més pesat i si tot va bé se't fa etern, però tant de bo que t'acompanyi un temps, això voldrà dir que tot rutlla.

Intenta cuidar-te, tenir el cap ocupat i pensar en positiu, crec que la nostra actitud és molt important. Ànims!

Una abraçada
Piojito
Entrades: 72
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

EntradaAutor: Piojito » dv. maig 17, 2019 7:42 am

Bones!!

Ja fa temps que no escric perque no tinc gaires novetats.

Primavera, a mi la antimulleriana al juliol passat em va sortir a 1.55, em van dir que estava molt i molt bé, però veient tots els meus resultats de FIV´S i tot el que porto enrere, no sé jo que dir... Jo també estic esperant operació (per finals de juny) però en el meu cas és de miomes i per com estan situats m´han dit que m´obriran com una cesària, estic cagada i cada dia que passa rezo perque al final simplement sigui una laparoscòpia :(

Petonets a totes i ànims!!
Xocolatina
Entrades: 140
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

EntradaAutor: Xocolatina » dv. maig 17, 2019 10:30 am

Bon dia!!

numore, 12 folis està molt bé!! I el més important és la qualitat i no la quantitat (com ja t'han dit algunes). Fareu fertile chip? Jo ho desconeixia però si fos a fer ara segur que ho demano, prou costa aconseguir els ovuls com perquè després l'esperma sigui dolent.

myca, a veure si tot està bé després de la regla! Esperem que si!!!

ataraxia, que fareu, en transferireu un?
Saps el motiu de perquè et punxes ovitrelle? Només és curiositat. Jo la passada transferència em vaig posar pegats d'evopad i aquell cicle no vaig ovular. L'ovitrelle no té funció d'alliberar l'òvul del fol·licle? aisss quants protocols que hi ha! Mai ho sabrem tot.

piojito, esperem que finalment pugui ser laparoscopia, però sino ... força i ànims. L'important al final és fer el millor per poder aconseguir el nostre petit@.

Ara que tinc una estona actualitzo llistat... qualsevol cosa ja sabeu, vosaltres mateixes actualitzeu!

- ataraxia: 22/05 TRANSFERÈNCIA
- Xocolatina: transferencia cicle natural al maig
- Aryashi: esperant regla per començar un nou cicle de fiv
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- pruneta33 : DGP fet. A l'espera de si pot transferir aquest cicle o el proper
- myca: espera regla per veure si tot està OK i poder transferir
- dalilala: buscant segones opinions
- perdut: Regla abans de la beta.
- Numore33: estimulant
- Colibri82: buscant clínica
- Piojito: pendent operació miomes a finals de juny
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- primavera1983 : A l'espera de la propera visita per seguretat social i visita al maig b Quirón,per 2na valoració.
- MirDB: embaras sense embrio. Pendent quin camí segueix a partir d ara.
- Nurpefu: 12/04 POSITIU
- Lili81: 08/04 POSITIU
- otra32: 04/05 POSITIU
- Northern Lights: 08/05 POSITIU

** Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta, mar i muntanya...
03/2018 - Avort diferit 6 sg
09/2018 - 1 any de cerca
12/2018 - Punció - 5 blastocits congelats
02/2019 - transf 1 blasto - bioquímic
Ataraxia

EntradaAutor: Ataraxia » dv. maig 17, 2019 10:43 am

Xocolatina! Hola bonica! El gine em va explicar que, tot i no ovular perque tinc els ovaris parats, millor punxarse ovitrelle per fer creure a l'uter que ovules i ajudar l'endometri a madurar i seguir una evolució el maxim de natural possible. No tinc ni idea de si es millor, pitjor, o si en realitat no serveix de reeeees... Pero aqui estem!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: