test dn fetal

Tractaments, clíniques, medicaments..
endavantsempre
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. març 22, 2018 9:45 am

test dn fetal

EntradaAutor: endavantsempre » dg. maig 12, 2019 5:38 pm

M'han recomanat fer el test adn fetal, els ho heu fet? experiències? quin em recomaneu? on fer-ho? preus. gràcies
Egu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 7:25 am

Re: test dn fetal

EntradaAutor: Egu » dc. maig 15, 2019 8:29 pm

Hola!

Jo el vaig fer a Echevarne i no li recomanano a ningú. Vaig pagar 700 euros i no van saber dir-me si tenia un dels síndromes. El informe és super breu i només deia negatiu en tots els síndromes excepte un que deia No concluyente i el sexe tampoc era concluyente quan ja ho sabíem per ecografia.

Abans de fer-ho, pregunta a la teva mútua si t'ho cobreix, si et surt un risc alt a l'analítica, algunes companyies ho cobreixen, adeslas segur i em sona que medifiatc.

Jo al final vaig haver-me de fer la amnio i després de molts dies d'espera entre una prova i l'altra ens van dir que tot estava bé!

Segur que estarà tot bé!
Apolonia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 480
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

EntradaAutor: Apolonia » dj. maig 16, 2019 9:34 am

Jo a IVI , 650€, amb visita de la Dra. Alegre d’IVI inclosa. El test es diu NACE. Jo contenta.
Sort!!
Balma
Entrades: 28
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

EntradaAutor: Balma » dj. maig 16, 2019 10:20 am

Hola!
Jo també el vaig fer a Echevarne i em va anar bé. També depèn una mica de quan el fas: si és molt d’hora pot ser que no tinguin prou fracció d’ADN fetal i tardi una miqueta més. A nosaltres ens va tardar 10 dies, ho vam fer a la setmana 11. Hi ha tres preus depenent de què vulguis mirar: de 550 a 750. Hi ha la informació completa a la seva web. Si et surt risc al triple screening és probable que a la mútua et cobreixin el test.

El test no és mai definitiu, si surt risc en algun paràmetre (te’l facis on te’l facis) s’ha de confirmar amb amniocentesi o biòpsia de còrion.
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: