Que vol dir la “posició” despres del desempat?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Aqua900
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. abr. 26, 2018 9:23 pm

Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: Aqua900 » dt. maig 14, 2019 9:41 am

Hola!!! Despres del sorteig veig que ens han assignat una posició. No tinc ni idea de que significa això. En el nostre cas es la posició 46, què vol dir ? Pensava que avui ja sortia definitivament si havies entrat o no a la primera opció però no ho entenc. Algú em pot ajudar??? Moltes gràcies!!!
Libella
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dt. abr. 09, 2019 4:16 pm

Re: Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: Libella » dt. maig 14, 2019 9:48 am

Hola!

No són les definitives. Són les definitives en quant a puntuació per les preinscripcions ordinàries però falten les NEE que són un misteri, és a dir, que ningú més pot demanar aquesta escola excepte si es tracta d’un infant en NEE i no sabem tampoc si els NEE surten en aquestes llistes, potser només alguns o tots o què. No se si m’he explicat.
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: LyD » dt. maig 14, 2019 9:54 am

El número de posició és la posició que ocupa el vostre infant en la llista de preinscripció. Si el centre oferia 50 places, vosaltres esteu a la posició 46. Aquesta posició la determinen els punts i el número de sorteig. I com be et diuen son llistes provisionals, normalment no és mouen gaire, però pot donar-se el cas.

Les NEE que han fet petició al centre en teoria si estan incloses en les posicions del llistat provisional però és podrien afegir altres.
Aqua900
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. abr. 26, 2018 9:23 pm

Re: Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: Aqua900 » dt. maig 14, 2019 10:37 am

Gràcies!!! Ja em queda molt més clar. Llavors suposant que no hi entrés cap nen de NEE si el centre ofereix 50 places i nosaltres som el 46 si que entrariem no? Entenc que es a partir del número 51 els que no entren. Quin patiment, això no s’acaba mai, què complicat.
Moltes gràcies :--/)
ELYETI
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 14, 2019 11:06 am

Re: Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: ELYETI » dt. maig 14, 2019 11:13 am

Nosaltres tenim el Nº51 i ja ens han dit que quasi be segur que no entrem...
l'escola tenía 44 ordinaries i 6 NEE així que imagino que fins a 44 entren segur, i si entren 6 NEE el 45 cap endevant es queden fora, i si no entra cap NEE fins al 50 entren tots i 51 queda fora.
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: LyD » dt. maig 14, 2019 11:30 am

No exactament, les NEE que ja han demanat plaça al centre ja estan en posició, hi ha infants de NEE que poden tenir més punts, per germans, renta mínima d'inserció, minusvalidesa... I ja ocuparien posició més alta a la llista per punts.
Exemple: l'escola te 4 peticions NEE i te 6 places, 2 d'aquests NEE tenen més punts, i tenen posició 30 amunt, 1 te 30 punts però per número sorteig queda amunt, i el quart te 30 punts (o menys) i quedaria fora però al ocupar plaça de NEE entra. És aquest últim cas el que no se quina posició li donen, la lògica em diu que tindria que ocupar la posició 48, deixant així a l'aire les posicions 49 i 50 a l'espera de si la resta de places de NEE s'omplen o no; però aquestes coses el consorci no les explica.

Però resumint, és correcte que si el centre ofereix 50 places i hi ha 6 places de NEE els únics que poden estar 100% segurs és de les posicions superiors o igual a la 44.

Si ets el 51 encara hi ha algunes possibilitats, ampliació de rati o moviments a les llistes de gent que al final no fa matricula, canvis de domicili... Però és clar, això ja son altres factors.
Mr_B
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 14, 2019 11:30 am

Re: Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: Mr_B » dt. maig 14, 2019 11:36 am

El que em sembla el més surrealista de tot plegat, és que els que hem quedat fora després del sorteig, no sabrem si entrarem a cap de la resta d'opcions fins el dia 30 de Maig quan rebrem un mail en el cas de no entrar a cap de les opcions escollides. Si reps el mail, et permeten entrar a una segona volta amb els centres on queden places lliures. Rebem o no rebem el mail, no sabrem a quin centre ens assigaran el nostre fill fins el dia 12 de Juny...quin patir...
ELYETI
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 14, 2019 11:06 am

Re: Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: ELYETI » dt. maig 14, 2019 12:05 pm

Doncs si, quedem una mica deseamparats.
¿Llavors si no entrem a cap opció ens ho comunicaran el 30?
jo he escrit un mail a Pegaso (La meva segona opció) per veure si han omplert les places disponibles a primera opció
veure si entrariem en cas de no poder entrar a la nostre primera opció, a veure que diuen.
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: LyD » dt. maig 14, 2019 12:13 pm

Si, el dia 30 s'enviarà sms i mail a la gent que ha de fer segona volta. A la Pegaso segurament han quedat plaça per a segona opció, a veure si et responen quantes.

Realment tot el procés és molt llarg, per les famílies és un calvari. Molts ànims.
meferi
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. abr. 15, 2019 12:51 pm

Re: Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: meferi » dt. maig 14, 2019 1:58 pm

Hola!

la meva segona opció també és Pegaso... ja ens diràs a veure que et diuen! a mi algú em va comentar que si que havien quedat places, però crec que no gaires... no sé si les suficients per tota la gent que ens hem quedat fora en la 1ª opció...
Libella
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dt. abr. 09, 2019 4:16 pm

Re: Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: Libella » dt. maig 14, 2019 2:09 pm

Us anava a suggerir això, que mireu de les vostres altres opcions si han omplert.
De la miralletes quedava alguna vacant, si us toca.
Lluneta20
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 4:14 pm

Re: Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: Lluneta20 » dt. maig 14, 2019 3:02 pm

A la pegaso, juncadella i estel han qedat places! Anims!
ELYETI
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 14, 2019 11:06 am

Re: Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: ELYETI » dt. maig 14, 2019 3:32 pm

meferi ha escrit:Hola!

la meva segona opció també és Pegaso... ja ens diràs a veure que et diuen! a mi algú em va comentar que si que havien quedat places, però crec que no gaires... no sé si les suficients per tota la gent que ens hem quedat fora en la 1ª opció...


De moment no han contestat si hi han places ni quantes. Si diuen quelcom aviso.
ELYETI
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 14, 2019 11:06 am

Re: Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: ELYETI » dl. maig 20, 2019 12:01 pm

meferi ha escrit:Hola!

la meva segona opció també és Pegaso... ja ens diràs a veure que et diuen! a mi algú em va comentar que si que havien quedat places, però crec que no gaires... no sé si les suficients per tota la gent que ens hem quedat fora en la 1ª opció...



Em van contestar que habíen rebut 37 sol-licituts.
meferi
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. abr. 15, 2019 12:51 pm

Re: Que vol dir la “posició” despres del desempat?

EntradaAutor: meferi » dl. maig 20, 2019 12:16 pm

Moltes gràcies per la info!!!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::