Mares i pares de GENER 2020

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dl. maig 27, 2019 8:25 am

Tranquila van i venen, pots tenir uns dies bonissims i que altres fatals, jo avui amb nauseas i una panxa infladissima, sembla que estigui casi de 3 mesos!! Tb estic amb progesterona que també contribueix al malestar....

Jo amb la Paula recordo que com em trobava força bé, patia un munt, xq no tenia la sensació d’estar embarassada... així que nothern disfruta dels dies que et trobis bé!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dl. maig 27, 2019 8:51 am

Ester, em sap molt molt molt molt greu. Només em queda enviar-te molta força i energia.


A la resta: que bé llegir-vos :)

Jo tampoc tinc els pits gaire inflats. Una mica més de lo normal, però que ni es nota, i més sensibles, això sí, però res de l'altre món. Potser sí que té a veure amb el segon o amb la lactància, perquè del primer ho recordo molt més.

Segueixo amb nàusees, sobretot al matí a primera hora i a la nit, havent sopat. De matinada, quan m'aixeco per anar al lavabo, haig de menjar o si no, vomito. Avui, menjant galetes a quarts de quatre...! Haig de tenir menjar a la tauleta de nit...Però tots els símptomes que comenteu a mi em semblen normalíssims i , si fa o no fa, els tinc tots. Vénen i van, una mica. La llevadora em va dir l'altre dia que la punta de l'hormona és de la setmana 8 a la 10, i que després el cos es comença a normalitzar. Jo amb el primer vaig estar xunga fins ben bé la 14 o 15. I certs fàstics se'm van mantenir fins al final de l'embaràs.

Jo, el que començo a portar malament és el tema panxa. En tinc molta. I no és una panxa claríssimament d'embaràs, però se'm nota molt. I no sé massa bé com amagar-ho, sobretot a la feina. Si fos hivern, encara,...

En fi: cap visita aquesta setmana? ecos?

Espero que seguiu totes bé i endavant.

Una abraçada!
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dl. maig 27, 2019 10:22 pm

Northern, jo algun dia força mareig i un altre dia no. Així que depèn. Excepte algunes noies que tot el primer trimestre.

Joyce, jo tinc la primera visita dijous. I estic del primer i pits inflats i dolorosos, i panxa avui, just de 7 setmanes, me n'he vist força. La meva idea és a la feina dir-ho a les 14 o al voltant l, però si la panxa va en augment, igual ho hauré de dir.

El pic de malestar de la 8 a la 10?ufff

Ally, així que tu també força panxa? Entenc que les que es el segon és més lògic. Lo meu és més estrany, però suposo que al tenir ja una mica panxa dw sèrie, se m'està veient abans, haha.

En fi, noies, a cuidar-vos i que us cuidin mooolr i moolt i aneu explicant!
zz:-) </;-)
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: martonagc » dt. maig 28, 2019 12:55 pm

Hola mamis!!
Primer de tot Ester8 em sap molt i molt de greu, moltíssims ànims i a seguir endavant!
Porto uns dies sense entrar perquè vaig agafar una gastro dijous i fins avui no m'he recuperat, ahir ja vaig anar a treballar perquè em semblava q estava més o menys bé però vaig pillar un mareig horroròs i vaig haver de plegar, avui ja estic molt millor. Jo amb el primer no vaig tenir gens de marejos i per un moment em vaig cagar, dic osti com sigui de l'embaràs i estigui així vàries setmanes em moro, ara sé com esteu les que us trobeu així i deu ni do, sou unes campiones! Ànims!
Vaig trucar a la ginecòloga i no tenia hores fins a finals de juny o sigui que quan hi vagi estaré de 10 setmanes ja, quins nervis... se'm farà etern aquest mes! :-o00m
Jo de panxa de moment no me'n noto gaire potser al vespre una mica més però es dissimula bé pq ja en tenia sense estar embarassada. I els pits els tinc més sensibles però no me'ls veig gaire inflats de moment.
Per cert! El cap de setmana ja ho vam dir als pares i germans i al nostre fill, perquè al trobar-me malament vam preferir dir-ho ja i van estar molt contents. Total que ahir el nen entra a la classe i quan estan tots es posa el mig i diu cridant: la mama té un germanet a la panxa! z2:-) jajaaj! Són la pera!
I vosaltres ja ho heu anat dient?
i res us deixo que m'he enrollat molt! Ens anem llegint!! :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dt. maig 28, 2019 1:57 pm

Jo la panxa sobretot al vespre, de dia vaig amb bluses amples i llestos, com estic molt prima me la noto jo, crec que la resta de gent no!

Mum que be visita ja!!! Ja ens explicaras!!

Jo tinc visita x ss dijous vinent, i a la gine el 20 de juny, que estaré de 8 setmanes.... portaré el control per privat i ss ja ho vaig fer així amb la Paula i no m’arrepenteixo, el part a seguretat social segur!! I vosaltres ja ho heu pensat??

Nosaltres nomes ho hem dit als pares, la meva filla amb 9 mesos no s’entera jajajajaja.... i fins passat la primera eco no ho direm a la resta de familia, i a la feina si puc fins tornar de vacances que serà agost i ja haurem passat el primer trimestre!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dt. maig 28, 2019 2:28 pm

Que bo, el teu fill, Martona. Quants anys té ara?

Jo a la feina ho diré després de la primera eco, que la faig el 25 de juny (si la panxa aguanta). O sigui post sant-joan. Igual que al gruix fort d'amistats. Tot i que ara ja ho saben les amigues i els amics més propers, els pares i la meva cap (necessitava una aliada a la feina!).

I quina sort les que no teniu panxa o la podeu dissimular. Jo estic més o menys així: https://i.ytimg.com/vi/xFEtVvxQ9Ec/hqdefault.jpg i clar que em puc posar samarretes i camises amples, però se'm veu un bony que sobresurt :)
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dt. maig 28, 2019 10:08 pm

Hola noies, dieu que el pic és entre les 8 i les 10s? Buff, encara em queda doncs!
Jo porto des d aquest matí fatal, no m entra ni l aigua.. quin desaspero. Avui faig les 7;)

Jo de panxa normal, si que em costa mes cordar-me els pantalons pero res exagerat
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dt. maig 28, 2019 11:01 pm

Martona, quin rotllo la gastro, a veure si vas millorant. El primer trimestre ve guerrer per moltes de gener, veig. Quin riure el teu fill, són tan bonics per aquestes coses espontànies i innocents que tenen, justament!

Nosaltres volem esperar a dir-ho amb la visita de dijous per confirmar que tot Ok. Llavors suposo que als meus pares i germans, que també hi ha dies que em caldria compartir dubtes o el no he dormit etc. També ells han sabut que he estat malalta, però clar, justificat per baixada de defenses de l'embaràs i jo mig fent-me la boja. En fi, si dijous tot bé, divendres i dissabte ho sabrà part de la família. Per ara només ho sap la meva fisio i va estar molt contenta haha
Amb la resta esperarem, si la panxa ho permet, perquè va in crescendo. I a la feina m'agradaria esperar a les 14 setmanes, però igual serà abans... A veure si la panxa ea dissimula almenys fins als 3 mesos més o menys.

Ally, nosaltres també volem fer privat i públic. Crec que parir al públic, però el privat fa un seguiment més freqüent que sempre és d'agrair.
Joyce, deu ni do la panxa. Jo en faig però més tota la panxa, la teva es veu molt d'embarassada.

Northern, així tu i jo devem estar quasi idèntic, crec que jo 1 dia més que tu. Quan hi vas a la gine?
zz:-) </;-)
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dc. maig 29, 2019 7:05 am

Joyce ja veus això si és panxa!! Jo com la Mum més tota la panxa, ja em va passar amb l’altre, que fins que no estava de 7 mesos no sabies si m’havia engreixat o estava embarassada!!!

Tema nauses sospito que l’acid folic en provoca, xq ahir no el vaig pendre i em vaig trobar de conya....i avui pinta fotut altre cop... jo ara prenc acfol, xq tenia un munt de capses de quan vaig fer tractaments per seguretat social que me’l donaven.... xo no se si passar ja a un multivitaminic....
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dc. maig 29, 2019 7:53 am

No, no, aquella foto no és meva, eh! És d'internet però s'assembla a la meva panxa, per això la vaig posar, com a exemple... la meva és una mica més amplota hehe (jo ja en tinc una miqueta de sèrie).

Ally, jo no crec que l'àcid fòlic provoqui nàusees... jo en prenia des del gener, perquè sempre m'han dit que és millor prendre'n abans de voler quedar-te embarassada (4 mesos abans aprox) i no he tingut ni mitja nàusea fins que m'he quedat embarassada. Però vaja, cada cos és un món i de vegades els efectes secundaris alguns cossos els notes i d'altres no. Per si és útil, jo em prenc el Yodocefol, iode + àcid fòlic + vitamina b12. A l'anterior embaràs em prenia d'altres com el gestagyn, que tenen força més coses (vitamines i tal).

En fi...avui he tingut un somni estrany on he tingut clar que tindria un altre nen. El meu company també està convençut que serà un nen. El calendari xino també em diu que serà un nen (amb l'anterior ho va encertar). Vosaltres voleu saber el sexe o sou de les que podeu esperar i mantenir-ho sorpresa fins al final?
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dc. maig 29, 2019 9:24 am

Hola noies,
Jo prenc Yodocefol que porta tmb l yodo y vitb12.
Mum2b estem si mes o menys igual. Jo estic embarassada per fiv i a mes estic amb heparina , cortis i adiro per uns temes inmunologics per tant ja m han fet una eco i el dia 5 tinc la ultima de reproduccio asistida. Si surt bè ja demanare l hora a la SS per començar allà el seguiment. L embaràs serà de risc i segons tinc entes llavors et fan visites cada mes, no crec que vagi tmb per privat.

Avui estic pensant seriosament en agafar-me la baixa pq a la meva feina faig torns de 12 hores amb nomes 1 hora de descans i no em veig amb cor.. aveure entre avui i demà
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dc. maig 29, 2019 9:58 am

Northern, no sé com t'ho fas amb aquests torns. Si no et trobes bé, l'embaràs es fa molt molt molt dur. Jo m'arrossego per tots els llocs i a la feina em costa concentrar-me però tinc la sort de poder fer feina des de casa, de poder entrar i sortir a l'hora que vulgui, etc... Si no fos així, i estés com estic ara mateix, m'agafava la baixa segur. És una feina física?

Ànims i ja ens diràs què fas al final.
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dc. maig 29, 2019 10:01 am

Hola Joyce, quina sort que puguis entrar quan vulguis, jo tinc horari fix. No és molt fisica, és més aviat mental amb força estres per la presio asistencial, treballo en un cap, soc infermera.
Aveure com estic demà i si estic igual, m agafare la baixa la setmana vinent...
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dc. maig 29, 2019 12:48 pm

Nothern, si has d’estar més tranquila i amb un embaras de risc agafa la baixa. Jo l’altre embaras ho vaig fer i no era de risc alt.... això si vaig tenir problemes amb la dra de capçalera, xq al segon trimestre vaig agafar l’alta i despres d’un atac ansietat no em volia donar la baixa...

Doncs si sou de Bcn jo vaig tenir la nena a la maternitat i només puc parlar maravelles!!

Jo de moment segueixo treballant, xq estic amb reducció i faig 6hores i mitja al dia.
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dc. maig 29, 2019 1:05 pm

Jo en el passat embaràs vaig treballar fins la setmana 37 i no em vaig agafar cap dia de vacances. Va ser una matada, tot l'estiu a la ciutat amb una panxassa, però volia tenir totes les vacances per allargar la baixa maternal. Aquest cop no ho podré fer, agafo dues setmanes a l'agost perquè amb el petit vull fer vacances sí o sí. Si tot va bé i no haig de fer repòs per res (toquem fusta) la meva idea seria treballar fins al pont de desembre i després adéu-siau. Però ja he dit que la cosa bona de la meva feina és que no és física, estic asseguda a davant l'ordinador, i tinc molta flexibilitat. És una empresa molt conciliadora. Òbviament hi ha feines que t'obliguen a plegar abans. Tinc un parell d'amigues mestres d'infantil, per exemple, que no han pogut resistir la duresa del primer trimestre al ritme de nens de P3 i P4, i no m'estranya!

I després ja ho veuré. Amb el primer, entre vacances acumulades i lactància i una mica d'excedència, vaig fer 6,5 mesos de baixa. Amb aquest segon m'agradaria fer una cosa similar. Veurem què acaba sent!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dc. maig 29, 2019 1:52 pm

Quina sort Joyce treballar a una empresa així!!

Jo enacara no se quan demanaré la baixa, però cara desembre segur que la meva filla va neixer a les 37 setmanes, i tinc molts números que s’avanci!!

I vacances les faré normals, xq l’any vinen els pres tenen 12 setmanes, més 16 meves i lactancia ja ens anem als 6 mesos!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dc. maig 29, 2019 10:28 pm

Ally, jo primer prenia acfol i ara folidoce. I demà a la visita a veure què em diuen. El que he sentit es que si es prenen tardpoden provocar insomni. Però jo sempre a la nit i algunes nits insomni i d'altres dormint un munt d'hores.
Que fort que amb uj atac d'ansietat et posin pegues per la baixa..
Ally, entenc que fareu el permis primer tu i després ell? Tampoc és mala idea... Jo, això si, crec que a l'inici i sent el primer el necessitare molt el papi.

Joyce, ahha, jo pensant que era teva la foto. Nosaltres voldrem saber si nen o nena per ansr pensant noms. I tant! Esperarem a cribatge i si tot bé, igual fem les proves genètiques. Les fareu?
D'entrada també penso que després del pont o just abans de vacances de nadal, cap a casa a descansar, que com li piqui per néixer a les 37. Això sí, millor gener que el papi guanya 4 setmanes. I després, penso que mínim minim 7 mesos del peque. Però segons com serà final de curs i seria absurd tornar llavors. Així qur segons com, fins setembre següent no tornaria a la feina. Pero aviam, poc a poc.

Northern, exacte, l'avantatge de FiV es que estaras super controlada, que tb es bo. I si pots, demana consella i si et diuen que descans, baixa. Jo hi ha dies que ub munt d'hores i d'altres 4, 5 o 6. Sóc autònoma i tot depèn. Si ets infermera i altres professions mèdiques us donen baixa abans per tema de virus oi? De risc de contagi o així.

En fi, demà visita. Fins ara estava tranquila i ara ja més nerviosa..... A veure si vaig a fer-me dutxeta i em relaxo.
zz:-) </;-)
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dj. maig 30, 2019 3:44 pm

Ostres, no hi pensava amb el permís de paternitat allargat...però em pregunto si per autònoms també és així? El meu company és autònom...pa lo bueno y pa lo malo.

Jo amb el primer no vaig fer les proves genètiques perquè ens va sortir tot bé en el cribatge. En aquest veurem. La nostra idea és no fer-les menys si surten alteracions o números que no ens acaben de deixar tranquils.

Al passat embaràs a la setmana 13 ja vaig saber que era nen: es veia claríssim. I millor, perquè només teníem nom de nen :)

Espero que la visita vagi molt bé, Mum2b. Ja ens informaràs.

Jo fa tres dies que estic amb vòmits fortíssims al matí al llevar-me i al vespre cap a quarts de 9. És terrible. Us prometo que voldria avançar el rellotge i ser ja al setembre.

Una abraçada molt forta,

Joyce
Colom89
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. maig 26, 2019 12:03 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Colom89 » dj. maig 30, 2019 4:13 pm

Bona tarda, em presento tot i que és molt d'hora també.... estic de 6 setmanes i 2 dies, serà el primer si tot va bé☺️
De moment em trobo molt bé, tant que em fa patir perquè només tinc molta son durant el dia i cansament ( a la nit després em costa quan m'hi poso), ganes d'anar al lavabo( això molt) i alguna que altra arcada cada dos -tres dies però molt lleu... és normal????
Tinc hora de la primera eco el 10 de juny i demanarem per fer el trisonim perquè he treballat en escola d'educació especial i és una de les seqüeles de treballar-hi ( tothom d'allà s'ho fa)
Combinaré SS amb privada. Algú té experiències del part al Sta Caterina ( Salt)????
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dj. maig 30, 2019 8:19 pm

Joyce, quina merda els autònoms, m'hi incloc en el pack. No tenim dret a res que no sigui pagar haha
I tela ek teu embaràs, que ara vòmits i tot.

Hem fet visita al CAP amb la llevadora i mil preguntes i la llibreteta de l'embaràs, però ja està. Al vespre per privat, amb la mútua, que tenim. I bé, perquè m'han fet eco vaginal i hem vist la llavoreta, com li diem, i li hem sentit el cor. Ara estem més tranquils. Igualment, fins la 14 a poc a poc.

Colom, felicitats i benvinguda. Pel que he entès al CAP, des de fa uns 4 mesos només, el criatge genètic ja te'l fan ells pel públic. Com es fa pel privat, que tan sols amb l'extracció de sang ja t'ho diuen. Així que possiblement no et calgui duplicar. En sabeu alguna cosa la resta d'això? Ho ha pintat com una cosa molt recent.

Ànims a totes i a seguir millorant!

Aneu explicant com va tot.

Nosaltres demà ho direm a la meva germana i cunyat, amb els que més vincle tenim. Seran els primers en saber-ho!
zz:-) </;-)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::