CERCADORES JUNY 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: ambjdejan » ds. juny 08, 2019 11:48 am

Hola!!
Doncs aquí estic en ple desespero del bo...
Coses bones:
- no tinc w
- no he tingut símptomes premenstruals (sempre en tinc menys els cops que era panxu)
- la temperatura estava alta (36,78)

Coses dolentes:
- com q no sé quan vaig ovular, pq no vaig fer TO, potser em ve demà o dilluns
- M'he fet un test aquest matí i era negatiu

Haurà estat un mes molt raro.... estrès infinit per obres a casa i trasllat de feina i casament d'una amiga, ara estic amb angines (ma germana diu q es perquè ja ha acabat l'estrès i ara m'ha sortit per aquí), antibiòtics i evidentment fongs a tope....
I clar, movent mobles, carregant pes... diu l'acupuntora que a vegades quan menys t'ho esperes s'alinien els astres....

No ho sé, estic il·lusionada però ja ho veurem...

Apali us mantinc informades! ;)
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Pantera » dg. juny 09, 2019 9:36 am

Quina llàstima a les que us ha baixat la W.
Ambjdejan tu com vas?

Jo tinc lleugeres molèsties com de SPM menys una: una setmana abans de la regla em surten grans a la cara bastant inflats i de moment no en tinc ni un. Ahir em vaig fer un test i negatiu però com són de 25 m/iu pot ser un fals negatiu.

Que sigui el que déu vulgui.

Pantera.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dg. juny 09, 2019 10:54 am

Ahir a la nit vaig començar amb spm, i aquest matí ha baixat la temperatura lleugerament, així que pinta fatal... :(
Una baixada de tempe en mi és més fiable que un test de 2ml...
Allí, un mes més, que hi farem. Hauria estat molta punteria, amb un sol sexy day
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Pantera » dg. juny 09, 2019 6:52 pm

Hola noies! Entro en mode ego: m'he fet un TE aquesta tarda (si, mode desespero) i blanc nuclear. Al cap d'una hora l'he agafat per llençarlo i... Una línia molt tènue! El Pantero i jo pensem que a veure si serà una ratlla d'evaporació.... Demà al matí en fem un altre.

Us vaig informant.

Pantera.
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Pantera » dg. juny 09, 2019 7:06 pm

olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: olotina » dg. juny 09, 2019 11:09 pm

Pantera no hi ha falsos positius. Si hi ha ratlleta hi ha panxeta.
Per mi és un positiu bastant clar...demà confirma-ho amb un altre, a veure si tens més concentració d'hormona.
Ai ai aiiii!! ;-)))
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dl. juny 10, 2019 7:05 am

Ens esperem que confirmis, però pinta molt bé! Quina sort i que ràpid :)
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dl. juny 10, 2019 8:08 am

Bon dia, cercadores!,, :***:

Pantera, a veure si es confirma el positiu!!! :ok:

Jo espero la W divendres. Aquest mes no he tingut cap psicosímptoma i amb el merder del trasllat, segur que vaig directe al juliol.

Bon dilluns!! :-()-)
... i a vegades ens en sortim!
||*||
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Pantera » dl. juny 10, 2019 11:29 am

Hola noies!

Avui al matí he fet un altre test i ha sortit de la mateixa intensitat que ahir. Suposo que he de deixar passar 48 hores que es quan diuen que va doblant la hormona.

Us explico una sensació personal: com no he estat mai embarassada, pensava que les noies exageraven amb els primers símptomes d'embaràs i pensava que era impossible notar res tant aviat... Res més lluny de la realitat. Ahir, vaig estar tot el dia amb el meu símptoma característic de SPM: punxadetes als ovaris i al ventre però ho he notat molt diferent. Aquest cop tinc molèsties tot el dia, inclús aquesta nit m'he despertat i no podia dormir del dolor. No tinc cap altre símptoma, ni pits, ni angúnia, etc.

Segueixo per aquí.

Pantera.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dl. juny 10, 2019 2:24 pm

Pantera pinta molt bé!!!! diuen que si hi ha ratlla, per fluixa que sigui és un positiu!!! deixa passar algun dia i fes un altre test, per confirmar, però jo també hi veig una linia! :b-))) quina emocio!

ambjdejan com vas tu??? ja ha passat la teva DNW no???

AnnaSG a veure tu què tal, que ja et queda poquet per saber el què! a vegades encara que tinguem un mes a tope mai se sap! :()()::::

jo ja estic esperant al pont de sant joan, que just m'enganxa la SW! jajaja penso relaxar-me molt i a per totes!!! a veure si aquest cop fem diana!

bona setmana! pantera, ambjdejan, annasg aneu informant!! aquesta setmana és vostra!! >.-<:
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dt. juny 11, 2019 8:52 am

Bones!
Doncs jo... trista, disgustada, confosa...
La data de NW (teòrica, perquè no havia fet TO) era dissabte passat...
Dissabte: TE negatiu, tempe alta
Diumenge: baixa la tempe, dolors pre W, fluxe una mica rosat però que ni es veia
Dilluns: tempe torna a pujar, 0 dolors W, un puntet de sang un momentet en eixugar-me però la resta res, ni tacat ni res
Dimarts: tempe baixa, però seguim sense W

Dolor d’ovaris com de “cremor” no és un dolor difús, ni de ronyons ni de res, sinó molt concret a l’ovari (porto 3 cicles ovulant del mateix)
Suposo que baixarà en qualsevol moment, però de moment no baixa i em toca la ....

Així que com el dia... a més m’he trobat la moto amb el retrovisor i el fre trencats, i males noticies a la feina, així que avui me n’aniria a casa i fins demà.... en fi!

I ara m’acaben de dir que han tallat l’aigua a tot l’edifici... jajajaj ara sí que marxo.... buàaaaaa

Necessito uns bons achuchons, avui!
Mirna
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. maig 23, 2019 1:26 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Mirna » dt. juny 11, 2019 2:15 pm

Bona tarda noies!

Pantera, estem expectants a veure si es confirma del tot!! :()()::::
Ambjdejan, t'envio moltes abraçades i achuchons!!! Segur que demà serà molt millor dia :***:
A les que esteu en els últims dies de cicle molta molta sort!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dt. juny 11, 2019 2:57 pm

ambjdejan ostres quin desespero del bo... jo estaria igual! i si et fas un altre TE?

t'envio molts achuchons guapa! :-()-)

pantera això això tu com vas??? tenim veredicte definitiu????
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Pantera » dt. juny 11, 2019 5:25 pm

Ambjdejan lo de la temperatura no sé jo sí es molt fiable a mi m'està baixant des d'ahir i m'he fet un TE aquest matí i està bastant més marcat. Així que sembla que això tiri endavant!

Ja he demanat hora pel metge de capçalera a finals d'aquest mes perquè em derivi.

Pantera.
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: biol » dt. juny 11, 2019 5:41 pm

Ambjdejan quin desespero!! Ànims que tot anirà bé :ok:

Pantera!!!!!!! Moltes felicitats!! Me n'alegro moltíssim!

Bona setmana noies! :-()-)
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Coaner » dc. juny 12, 2019 12:29 pm

Ambjdejan Moltes abraçadessss!!!! Si et serveix de cònsol jo ahir també vaig tenir un dia de me... Deuríem tenir tots els mals astres alineats hahahha
Avui ja va millorant la cosa.
Petonets per totes!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: mvillpa » dc. juny 12, 2019 1:50 pm

Bona tarda cercadores!!

Si hem permeteu m'apunto que hem fa il·lusió tot i que de cerca tot i les ganes poques per la situació familiar que vivim. Hem presento:

Nom: mvillpa
EDAT DELS DOS: tots 2 en tenim 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 3 anys
CICLE DE CERCA: esperem que el primer?
DNW: 4/7
ALGUNA COSA QUE VOLEU EXPLICAR: Doncs amb la meva filla vam fer collit i és molt bonic però és tan dependent que ara dorm al seu llit però amb mi i com encara no va a l'escola i va poc cansada acabo adormida jo abans que ella així que amb el meu home poca relació tenim i durant el dia entre treballar i tot...pocs moments tenim per trobar-nos :ufs:

Encara que n'hem parlat i creiem que ha arribat el moment de buscar un germanet/a, doncs ja es portaràn mínim 4 anys i a mi ja hem sembla molt però a ell no no sé el que ens costarà. Amb ella ho vam aconseguri el 3r mes i amb un mes que només vam tenir un intent i jo ho donava tot per perdut perquè era molt tard, però deu resultar que vaig obular tard i va arribar la sorpresa. Ara el problema és aquest que amb la feina de la nena, el treball, que estem de pretemporada de camping i tot plegat és molt complicat trobar el moment per intentar-ho així que m'apunto perquè hem fa molta il·lusió per tots els records que en tinc d'aquells temps però amb poques possibilitats.

Ànims per totes!! Pnatera jo crec que això és un positiu!! >.-<: Felicitats!! i sobre els simptomes... Jo amb un sol intent i q creia q havia set fora ovulació vaig pensar que impossible estar embarassada i vaig marxar de vacances amb compreses, pastilles pel dolor de regla, amb tot!! i de vacances tenia un dolor, com un flato al costat dret que hem va amargar les vacances, no podia caminar amb la molèstia i hem donava cansament i també dolor de regla que hem vaig pendre 2 pastilles per el dolor convençuda de que no hi havia embaràs. Quan vaig tornar de les vacances que erem a Italia amb el retraç de la regla vaig fer un test per sortir de dubtes per si no anar al metge i la sorpresa va ser veure la ratlla i al cap de 9 mesos l'arribada d'ella. Amb això vull dir que per dolor de regla no perdreu l'esperança!!

Sento el rotllo, ja veieu que de xarrera no me'n falta. :--/)
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: pandora » dc. juny 12, 2019 7:45 pm

Hola noies!!
Em presento, tinc 38 anys i 2 fills de 7 i 5 anys, aquest Nadal es vam decidir a anar a buscar el tercer, sempre ha estat el meu somni tenir 3 fills, però no m'esperava que el meu marit s'animes.
El tema és que ens ho prenem amb calma, sense mirar calendari ni res, simplement ho fem quan ens ve de gust, però es que porto uns mesos amb cicles de 21 dies, sempre els he tingut de 26, i ara vaig una mica boja amb les dates. De fet estic amb simptomes de regla total ara mateix, si aquest cicle és de 21 dies la data de regla seria el proper diumenge i aquest mes si vam fer feina per la ovulació, no sé per què ara de cop estic molt impacient i no paro de fixar-me en els simptomes, just el que no volia.... no em vull obsesionar. Ja us aniré explicant, em quedo per aquí, vaig a llegir-vos i em poso al dia.
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: pandora » dc. juny 12, 2019 7:46 pm

Hola noies!!
Em presento, tinc 38 anys i 2 fills de 7 i 5 anys, aquest Nadal es vam decidir a anar a buscar el tercer, sempre ha estat el meu somni tenir 3 fills, però no m'esperava que el meu marit s'animes.
El tema és que ens ho prenem amb calma, sense mirar calendari ni res, simplement ho fem quan ens ve de gust, però es que porto uns mesos amb cicles de 21 dies, sempre els he tingut de 26, i ara vaig una mica boja amb les dates. De fet estic amb simptomes de regla total ara mateix, si aquest cicle és de 21 dies la data de regla seria el proper diumenge i aquest mes si vam fer feina per la ovulació, no sé per què ara de cop estic molt impacient i no paro de fixar-me en els simptomes, just el que no volia.... no em vull obsesionar. Ja us aniré explicant, em quedo per aquí, vaig a llegir-vos i em poso al dia.
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dj. juny 13, 2019 9:44 am

Bon dia al matí a la Vila del Pingüí!

Com aneu, cercadores? Benvingudes, cercadores noves! Espero que hi estigueu poc, per aquí!
Jo segueixo esperant la W. M’hauria de venir entre avui i demà. Dilluns tenia molt mal a l’ovari esquerra i dimarts vaig tacar rosadet tot el dia però va desaparèixer el mateix dimarts al vespre. Em pensava que ahir ja la tindria aquí, però de moment, res de res! A esperar!

Ambjdejan, com vas? I les altres, molts ànims!

:***:
... i a vegades ens en sortim!
||*||

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::