Mares i pares de DESEMBRE de 2019

gener, febrer, març...
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dl. maig 27, 2019 6:47 pm

Oooh quina alegria Melmel!!! La teva filla estarà feliç!!!

Aran que bé que et trobis millor, ja et tocava!

Jo tinc l'eco aquest dijous, estic nerviosa per saber que tot estigui bé... Ja us explicaré!!
Avatar de l’usuari
nonsense83
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. nov. 24, 2012 4:58 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: nonsense83 » dl. maig 27, 2019 7:29 pm

Enhorabona Melmel :cnena: t'has fet test prenatal o es veia molt clar? A mí mai m'ho han dit abans de les 16-20 setmanes. L'avort de les 16 setmanes em van dir que era nen de fet i a la biopsia sortia nena per cromosomes. Si el gine ho ha vist clar i s'ha espatarrat per fer-vos sortir de dubtes aquí ja...
Jo tinc la morfològica dimecres que estaré de 13+4. Només tinc ganes de passar les 16 setmanes, llavors potser em podré creure del tot que estic embarassada i disfrutar d'aquest embaràs perquè vaig amb por al cos.
Per cert noies, d'on sou?
Jo sóc de Mataró.
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dl. maig 27, 2019 9:36 pm

Mamitravel: segur que dijous tindràs bones notícies, ja ho veuràs!! Jo em vaig quedar molt tranquil·la, tot i que alguna cosa dins meu em deia que tot estava bé. Ànims i a comptar les hores fins dijous :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

Nonsense83: molts ànims i a veure si aviat pots començar a gaudir de l'embaràs, segur que aquest cop serà de veritat, ja veuràs!!
Per cert, jo sóc de Barcelona! del barri del Guinardó.

Molts petons per a totes!!! :***: :***: :***:
Gmpr
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 28, 2019 9:46 am

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Gmpr » dt. maig 28, 2019 10:48 am

Bon dia!!

Una altre futura mami que s'apunta!!!
Aquesta vegada, una mami "primeriza".
No sé massa com funciona tot això.. de fet ni l'embaràs ni la maternitat sé com funciona.. pero és una gran aventura que agafo amb moltes ganes!!!!
He estat llegint les entrades d'aquest fòrum i vec molt bon rotllo i m'he decidit a apuntar-me!

Em presento una mica...
Em dic Gemma i tinc 26 anys, la meva parella en te 31 i estem de 10 setmanes i 6 dies!!!!! La data prevista de part és el 18 de Desembre. Fa uns dies vam sentir el cor del cigronet i tot esta perfecte!

De simptomes... em trobo fatal!! porto desde la setmana 6 de baixa... :( amb un malestar i uns marejos que no em deixen anar mes enllà de llit-sofà-wc.. De fet no em puc ni dutxar sola! Aveure si a partir de la setmana 12 em trobo millor (això diu tothom...)


En fi, encantada de pertanyer a aquest forum!
I una abrassada a totes!
Gemma
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dt. maig 28, 2019 11:31 am

Gmp benvinguda!!!! Mira la teva data de part es el 18 , la meva el 16! Aixi que mes o menys estem igual jeje.
Jo tambe tinc dies de tot, tot i aixi ara ja em trobu millor. De nauseas gairebe res ya.
El que si es que jo vull intentar aguantar fins el setembre per la baixa de la feina.
Ja que sóc autònoma!
El que si és que porto mes de 6kg a sobre. I sem fa molt pesat haverme engreixat tan amb tan poc temps.
Ara alucinareu pero soc monitora de gimnas, aixi que continuo fent salts, ballant, fent classes de peses, abdominals..etx. UNA BOJERIA HO SE ..
pero es la meva feina.
Avans de quedarme estava genial,ja que com faig tan esport i vigilo el menjar.. pos per haver sigut mare de 3 fills tenia un tipazo. Pero ara no puc parar de menjar, mes igual tot, xocolata, grasses, pasta, pa.. obro la boca i a endrepar!!! :-())
Aran2013
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. maig 22, 2015 2:46 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Aran2013 » dt. maig 28, 2019 1:22 pm

Benvinguda Gemma!!!

Què bé tenir una altra mami per aquí!!! T'envio des d'aquí molt i molts ànims perquè jo m'identifico molt amb el què dius. Jo ja estava de baixa per altres motius, però si no ho hagués estat l'hagués hagut de demanar perque em veia sense forces ni ganes d'anar a treballar. Esperem, com bé dius, que a partir de la setaman 12-13 les coses millorin. En el meu cas ha estat així! >.-<: >.-<: >.-<:

Ari: què valenta que ets de seguir amb les classes. Jo vaig treballar 6 anys de monitora de gimnàs molt abans de tenir les criatures i la veritat és que és una feina molt exigent i això que dius del pes per mi era una muntanya russa. Mirava molt el què menjava però engreixava i m'aprimava per moments, sempre estava 4 kilos amunt, 4 kilos avall, mai em vaig poder estabilitzar. Prenia anticonceptius, potser això hi tenia a veure. En fi, que no et preocupis, després el cos es posa a lloc. Amb els anteriors embarassos vaig agafar 9-10 kg en total i els vaig perdre de seguida. Les hormones fan retenir molts líquids. En qualsevol cas, hem d'anar sentint el nostre cos. Jo ara que em trobo millor i em ve de gust menjar coses que fa quatre dies em feien vomitar, així, que estic aprofitant :***: :***: :***:

Això sí, estic dormint moltíssim zz:-) zz:-) zz:-)

Petonets per a totes!! :--/) :--/) :--/)
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dt. maig 28, 2019 10:11 pm

Benvinguda Gemma! Espero que ben aviat et trobis millor i puguis gaudir d'aquesta experiència tan bonica. Per mi també és el primer embaràs, tota una aventura!

6kg? Uf! Jo he guanyat 2,5kg i ja em sento pesada... També he continuat fent esport, adaptant una mica el tipus d'exercici i baixant intensitat, però voldria mantenir-me el més activa possible, al menys mentre pugui...

Va, que els dies avancen i les setmanes també!! :ok:
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Melmel » dc. maig 29, 2019 7:05 pm

Hola boniques!

Gemma... benvinguda al club! >.-<: tranquila que per aquí ens anirem ajudant entre totes.... ja veuràs que un cop passis la barrera de les 12 setmanes et sentiràs molt millor!

Ari em sento igual que tu . Jo també m’he engreixat molt 5 kg! ... devoro tot! Sobretot hidrats, pizzes, pasta , salses, dolços,....paso del dolç al salat com si res, bogeria total! Em costa moltíssim controlar-me! I ara m’ha donat pel menjar xinès a saco!

Ens van dir el sexe perquè ho van veure claríssim. De fet he interpretat ecos de 12 setmanes de les meves amigues i es veu bastant clar... ginecòlegs no es mullen, però amb un bon ecògraf és fàcil veure-ho.... no sé... això que expliques nonsense és ben curiós i també conec casos que els hi ha passat, jo de moment no compraré res i m’espero a la morfològica i m’asseguro. El meu home també m’ho diu... però mira, de moment ilusionats amb la nena. No recordava que vas tenir una pèrdua a les 16 setmanes, buff que dur, normal que vagis amb por, és inevitable. Jo abans de cada eco també paso uns nervis de por!

Mamitravel que vagi molt bé la eco demà! Ja ens explicaràs!
Avatar de l’usuari
nonsense83
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. nov. 24, 2012 4:58 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: nonsense83 » dc. maig 29, 2019 7:16 pm

Vinc de fer la morfològica, estic de 13+5 de mides i 13+4 amb la fur. En principi la dpp era el 1/12 però ara m'han dit que 29/30 de novembre. Tinc números de tenir-lo abans per què la gine agafa vacances el 30/11 així que...
S ha vist tot bé i li ha semblat nen però tenia el cordó al mig i no s ha volgut mullar.
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dc. maig 29, 2019 7:24 pm

Nonsense molt beeee!!! Enorabona, aviam si realment tenim un :cnen: .
Ara ja portem un possible :cnen: i una possible :cnena: .
Quina envejeta amb feu!! Jo la tinc divendres i la meva parella esta dels nervis (es el seu primer fill). Quines ganes de que arribi ya el dia

Melmel aviam al final de l'embaràs qui marca mes a la baçança, tu o jo? Fem un mano a mano amb el pès??jejeje broma a part .. es desesperant! Tot i aixi amb els altres embarassos ja em va passar tambe, que em vaig engreixar mooooolt rapid. Pero potser akest semporta la palma. Amb pesen hasta les cames!

Petons a totes!!!!
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dj. maig 30, 2019 6:16 am

Bm dia boniques!
Mamitravel avui la eco!!! Molta sort , i que vagi tot molt molt molt be. Ja ens explicaras :-())
Jo la tinc dema!! Per cert noies, vosaltres us noteu el peke? Jo siiiiiii! El tinc el costat esquerre de lombligo, una mica mes anavall. I quan esta despert el noto.
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dj. maig 30, 2019 5:29 pm

Hola noies!
si, avui eco!! quina emoció tornar a veure al/la petit/a i com ha crescut!! no parava quiet, saltava tota l'estona, es girava... ens ha ensenyat la cara, el cul, les mans... tot menys "la entrepierna" :) la gine ens ha dit que li semblava un nen però com no parava quiet no ens ho ha volgut assegurar. Tocarà esperar a la propera eco.

El triple screening molt bé, risc molt baix així que ens hem quedat tranquils en aquest sentit, però m'han dit que tinc un risc alt de patir preeclampsia :( m'he quedat molt xof i molt, molt preocupada... m'han donat aspirina, indicacions sobre cada quan prendre la pressió i senyals d'alerta que si apareixen he de volar a urgències :ufs: :ufs:

Jo ja tinc un embaràs de risc perquè tinc una malaltia autoimmune, i de fet a la primera visita la llevadora ja em va dir que el seguiment me'l faria el gine, però ara encara s'incrementa més el risc. Avui estic molt toveta :( sort del meu home que em tranquil·litza!

D'altra banda, m'han ofert participar en un estudi de seguiment de pes i exercici en l'embaràs on hi ha dos grups: al "control" fan seguiment tradicional, i a "l'experimental" donen una polsera fit i tens una app de seguiment amb contacte continu amb la llevadora. M'ha tocat al 2n així que ja estic carregant la polsera :) Ja us explicaré l'experiència!!

I la resta com aneu? veig que ja comencem a saber sexe d'alguns petits... quina il·lusió! >.-<: >.-<:
mamitravel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 04, 2019 9:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dv. maig 31, 2019 4:08 pm

Hola boniques! Avui he tingut eco >.-<: . Tot super beeeeeeee!
Es movia, es xupava el dit en la boca, ha sigut molt xulo. A mes la segona part de la eco me lhan fet abdominal , i han entrat els meus fills a veureho. Ha sigut un moment Molt bonic!!
Despres la gine no s'atrevia a dirmho... Pero mirantse els meus fills amb cara de pena cap a mi... finalment mha dit.. mha semblat que era un :cnen:
Diossss, casi em moru!!!! Un altre nen!!!!
Jo que em pensava que la cuarta seria la vençuda i que vindria la :cnena: . Pos no!?!!
Jijiji
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dt. juny 04, 2019 9:35 pm

Ari1984 ha escrit:Hola boniques! Avui he tingut eco >.-<: . Tot super beeeeeeee!
Es movia, es xupava el dit en la boca, ha sigut molt xulo. A mes la segona part de la eco me lhan fet abdominal , i han entrat els meus fills a veureho. Ha sigut un moment Molt bonic!!
Despres la gine no s'atrevia a dirmho... Pero mirantse els meus fills amb cara de pena cap a mi... finalment mha dit.. mha semblat que era un :cnen:
Diossss, casi em moru!!!! Un altre nen!!!!
Jo que em pensava que la cuarta seria la vençuda i que vindria la :cnena: . Pos no!?!!
Jijiji


Ari quina il·lusió que els teus fills hagin pogut entrar a la eco no? hauran al·lucinat!!

Us han fet l'eco vaginal? a mi les dues que m'han fet sempre abdominal... Dijous tinc la primera visita amb el gine, a veure què em diu!
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dj. juny 06, 2019 12:49 pm

?-)
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dj. juny 06, 2019 12:52 pm

Mamitravel ya has tingut la visita amb el gine? Que tal ?
Les demes.. com van els petits i petites?
Percert, jo avui cumpleixo 13 setmanes d'embaras.
La ginecologa amb va dir que estava d 4 dies mes del que em pensava..
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » ds. juny 08, 2019 5:02 pm

Hola!
Perdoneu, avui tenia examen i he estat uns dies a tope de feina... Si, dijous vaig tenir visita. Tot sobre la marxa de moment. Em va explicar que em seguiran més d'aprop amb visites cada mes/mes i mig, una eco i alguna analítica més del normal per tenir-ho tot controlat, però que no he de patir.

Dimarts portaré a salut laboral l'informe que m'ha fet per gestionar la baixa per risc laboral, però el gine ja em va dir que si m'allargaven massa que vagi al CAP quan vulgui que en ser de risc la puc agafar quan la necessiti... Per ara em trobo molt bé, així que sobre la marxa.

I vosaltres com aneu? Ari compartim dia de complir (dijous), però jo una setmana més... Jo estic a les 14 ja, entrant al 2n trimestre!
Ari1984
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dg. oct. 14, 2018 2:22 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Ari1984 » dc. juny 12, 2019 11:59 am

Mares com va? Esteu totes deseperegudes!!
Mamitravel dema tu 15 setmanes i jo 14. Aixo ja va agafant color!! Que be!!
Jo tinc al petit aday qmb molesta sota les costelles, i segons quin moviment no puc ferlho. Per exemple una de les meves classes es d'estiraments. Pos aquesta es la primera que mhe tingut que treure pq no puc! Que fort jiji.
Percert, noteu ja els pekes o no? Jo laday no para quiet, es un nervi com els seus germans. De fet jo soc super activa tambe.
Un peto a totes
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: mamitravel » dj. juny 13, 2019 7:09 am

Bon dia!

Ari avui sumem setmaneta!! >.-<:
Veig que ja heu escollit nom, és molt bonic! I ja el notes? Guau!
Jo hi ha moments que noto una pressió cap a algun dels ossos de la pelvis, i he descobert que si llavors acaricio la panxa, s'afluixa de seguida... Serà el/la petit/a? Notar-lo com a tal, no encara, només sensacions... tot i que ja en tinc ganes!
Aquesta setmana m'ha crescut bastant la panxa, ara ja si que no la puc dissimular de cap manera! Una setmana més i estaré als 4 mesos, guau!! :ok:
Com us trobeu? Està el fil molt parat!!!
Melmel
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 04, 2018 7:41 pm

Re: Mares i pares de DESEMBRE de 2019

EntradaAutor: Melmel » ds. juny 15, 2019 10:24 pm

Hola guapes!

Això està ben paradet eh! Com aneu?
Jo vaig estar a urgències l’altre dia, resulta que vaig tenir pèrdues i dolors molt forts al baix ventre... ja us podeu imaginar com estava de nerviosa, ja em pensava que l’hauriem perdut.... doncs va resultar ser que tenia la placenta moooolt baixa tocant al coll de l’últer i això em provocava els petits sagnats.... i a més infecció vaginal per fongs.... un completo, vamos.
Així que fa una setmana i mitja que estic de baixa, fent pocs esforços i zero relacions.... fins divendres que ve em tornen a fer control per veure que els fongs hagin marxat i la placenta vagi pujant.

Ari1984 jo aquesta setmana també he començat a notar la peque, sobretot noto uns copets a les nits o quan canvio de postura. La tinc sota el melic a la part esquerra també.
M’agrada molt el nom de Aday!
Quina ilu els teus fills amb la eco! Jo estic desitjant anar a la de les 16 setmanes per portar a la nostra filla!

Mamitravel que guay la eco!! Estiguis tranquil-la que això del risc de preclampsia t’ho controlaran súper bé. No pateixis!
Ja ens explicaràs què tal va l’estudi experimental amb la pulsera jejeje

I la resta com aneu?

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::