Mares i pares de GENER 2020

gener, febrer, març...
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: martonagc » dt. juny 18, 2019 12:48 pm

Hola boniques!!!
Entro una mica en plan ràpid per saludar pq porto molts dies sense escriure però és que aquest cap de setmana vam tenir un casament a València i he anat de cul, i a més el casament m'ha deixat amb -100 d'energia, estic k.o.
I també m'uneixo al grup de les hambrientas, des de fa un parell de dies que tinc una gana q no vegis!
Us llegeixo en calma quan pugui i us responc!
Si us animeu a fer un grup de whatsapp podré estar més activa! Ja direu!
Imatge
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dj. juny 20, 2019 11:57 am

Hola a totes, com esteu? Jo no massa bé... Ahir el sopar em va sentar malament algu o no sé. Total, mooolts gasos i mal de panxa i finalment diarrea. Quina nit hem passat! I res, al matí no he anat a la feina perquè encara fotuda... Ara sembla que millor, així que aniré a treballar a la tarda, per poc que pugui. Almenys no he passat febre, que diuen que llavors sí que cap a urgències. I de fet ja millor, tot i que suuuper esgotada. He anat bevent aigua que diuen que és necessari per no deshidratar-se i ara sembla que el poc que he menjat bé...

Martona deies que vas quedar ko dun casament. Ja m'ho crec... Jo una mica crec que necessito vacances, però fins agost res. Almenys al juliol baixa molt el ritme ja, quines ganes.

Joyce, segur que tot estarà bé. A mi encara ni me l'han programat l'eco de les 12, quines ganes d'anar-hi. Però si més no, la setmana vinent anem per privat estant d'11 i algu, a veure si ens informen. Jaja, lo de dos jo abans de la primera eco de les 7 també ho pensava, però er clarament 1.

I si voleu grup de Whats, per mi també bé.

Ànims!
zz:-) </;-)
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dj. juny 20, 2019 2:04 pm

Hola noies,
Mum2b m alegro que estiguis millor. Entenc perfectament el cansamen, jo tmb faig vacances a l agost i en tinc unes ganes!

Joyce, jo estic igual amb les nauseas i els vomigs, de fet ahir em vaig fer la forta pq portava uns dies millor i vaig deixar el Cariban i va ser la pitjor decisio, em vaig passar al dia al lavabo, em cremava la gola de vomitar, horrible! Quines ganes d arribar a les 12!!!

Martona jo tinc casament en 2 setmanes i ja estic patint, espero estar millor que ara.

Demà tinc Ax del 1rt i en 2 setmanes la primera eco, que estare de 12+5 approx.
Ultimament els dies s em passant molt lents, el primer trimestre és una mica rollo. Tinc ganes de tenir panxa i que tothom ha ho sapiga i sobretot de trobar-me millor!!!
Apa, seguim
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dj. juny 20, 2019 3:56 pm

Hola guapes!

Joyce entenc perfectamen els nervis i la por, dos ja no portes surt a la eco de les 6 setmanes, així que en aquest sentit un susto menys, i x si es a les 11 o 12 crec que no hi ha diferencia així que tranquila!

Martona el cansament x mi es el pitjor... dono gracies a la jornada reduida i plego cada dia abans de les 3, xq el cos no em dona x mes...

Mum ostres una minigastro.... m’alegro que et trobis millor!

Nothern tb nauseas? Quin rotllo.... a veure si va millorant!

Jo avui tinc eco estic cagada.... x si no esta bé, x si son dos... aiiixxx mira que havia estat zen fins ara...
X sort només tinc digestions pesades, una mica d’acidesa i molta gana, però nauseas no, tampoc vaig tenir amb l’embaràs de la Paula. I la panxa doncs jo me la noto, xo encara em puc posar els meus pantalons... em surt sobretot al vespre nit! Xo també amb ganes de passar el primer trimestre que encara em queden 4 setmanes, i agafar vacances!!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dv. juny 21, 2019 8:22 am

Guapes entro en modo ego...

Ahir vem fer eco i estic de 8+4, l’embrió esta perfecte, amb minibracets i minicames.... xo tinc un hematoma asintomàtic q si es fa gran o començo a sagnar pot ser perillos, així que baixa repos relatiu, i d’aquí dos setmanes eco per veure si es va reabsorvint...

Joyce molta sort amb la eco d’avui!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dv. juny 21, 2019 3:13 pm

Guapes, vaya un primer trimestre que porto... Us vaig dir que estava millor, i ahir nit i avuk matí el combo de vòmits i diarrea, amb un mal de cap que m'estallava. Estava tan fotuda i sense saber si indigestió, virus o què, que hem anat d'urgències per la mútua. M'han dit que he enganxat una gastroenteritis, dieta, probiotic i ara ve lo fort... De 6 a 10 dies de repòs, en plan del sofà al llit. El nen o la nena ens lhan ensenyat i tot bé. Simplement més avctivitat dels budells i que em convé descans a tope per no fer moure més tots els budells, que és quan torno a caure... Diumenge tinc un examen, pel quan no he pogut ni estudiar. A veure com anirà. Ens han dit que com a molt vagi a l'examen i tornar a casa. Buffff, espero estar millor, perquè ara mateix ho veig cru. I per la resta, anul·lant tant el sooar de revetlla com el dinar de l'endemà dilluns. I l'altra setmana se'm casa la meva germana gran... Espero estar bé, però clar, entre els tiberis i tal... I de ballar, les lentes o res, em temo. En fi... El primer trimestre ve molt canyero. Tan debò aviat la cosa millori per totes.

A mi mhan dit que cariban no, perquè lo meu no sembla ser de l'embaras, sino virus que he enganxat. Què feu vosaltres per sentirvos millor a part de Cariban?

Northern, també casament en res, veig. A veure si ja estarem més bé.

Ally, ostres, quin rotllo. Tu també passaràs revetlla fent molt de repòs veig.. Però confiem que vagi posant-se tot a lloc i d'aquí a 2 setmanes estiguis més bé.

Joyce, com va anar?
zz:-) </;-)
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dt. juny 25, 2019 2:17 pm

Hola a totes!! he passat un cap de setmana llarg de desconnexió perduda per la muntanya amb la família i quan torno em trobo que això sembla una peli de zombies. Estem totes fatal!! Quin primer trimestre més bèstia! Em saben molt greu les gastros i els símptomes hormonals...espero que a hores d'ara estigueu una mica més recuperades. Jo, des de les 12 setmanes, us puc dir que em trobo moooooooooolt millor. O sigui que tot passa!! No estic al 100%, em segueixo prenent 1 Cariban al dia (però he reduït de 4 que em prenia!!), segueixo menjant per 6 però cada cop tinc més energia. Per tant: HI HA LLUM a l'altra banda del túnnel.

Divendres vam fer l'eco i que bé! Tot va sortir bé. Baix risc al triple screening i baix risc a la preeclàmpsia. Igual que amb el primer. Tota la resta, en ordre. Té mans, peus, estómac, bufeta, cervell.... i genitals :) Em van visitar dues ginecòlogues. Una em va dir que no es mullaria. La segona va dir que es podia mullar. I es va mullar i ens va dir que ella creia que era una nena PERÒ que encara era MOLT d'hora. Per tant, res confirmat. Tot i que jo i el meu company ho donem per fet. Ja us havia dit que des del dia 1 creiem que serà una nena. I que només busquem noms de nena. En fi, suposo que no trigarem a sortir de dubtes perquè a la setmana 15 em faran una altra eco. Vaig per públic però m'he ofert voluntària per fer un estudi mèdic i em faran una mica més de control.

I ja està. Ja ho hem fet oficial. Ja sé que la morfològica també és una eco fonamental i amb el primer ens vam esperar una mica més a fer-ho públic però amb aquest simplement no puc. La panxa és tan evident que ja em deixen seure al metro :)

Em sap greu per aquest missatge tan EGO i tan poc personalitzat, però és que tenia poca estona. De totes maneres, MOLTA força a totes pels malestars diversos i endavant amb la setmana curta!!

Joyce
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dt. juny 25, 2019 2:59 pm

Mumb si va ser una revetlla descafeinada, xo amb una nena de 10 messos tampoc anavem a fer molta festa....

Joyce m’alegro que la eco sortis bé! Si t’han dit que sembla nena, a mi amb la eco de les 12 em van encertar!

Jo segueixo amb el repos, una mica espantada, per si a cas començo a tacar o si tinc algun dolor... s’em faran llargues aquestes setmanes...

La resta com aneu?
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: martonagc » dv. juny 28, 2019 12:31 pm

Bondia noies!
Molts ànims a les que esteu en repòs!! Tot i que aquests dies amb la calor jo agraïria una mica de repòs!
El dimecres vaig anar a fer la primera eco (estava de 9+6) i tot genial, ja m'han donat hora per fer-me anàlisis i la pròxima visita la tenim el 18 d juliol q estarem de 13 setmanes, aviam si amb una mica de sort es veu el sexe però no crec jajaja!
De moment estic molt contenta que tot estigui bé! I a part de molt cansada em trobo bé.
Imatge
Colom89
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. maig 26, 2019 12:03 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Colom89 » ds. juny 29, 2019 3:01 pm

Bona tarda!!! Com esteu? Jo sembla que estic recuperant l'energia perduda!

Això sí, aquesta calor és insoportable!!!

Fins el dia 10 de juliol no tinc els resultats dels analisis amb el gine, però al tenir el portal de la meva salut em surten penjats però només em surt el beta hcg lliure i el papp-a però sense el mom... algu sap com va? Que així us dic els valors que mhan donat a veure si són correctes que l'espera és una tortura!

Espero que estigueu millorant totes daquest primer trimestre tant dur que heu passat alguned!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dl. jul. 01, 2019 7:19 am

Bon dia!!

Colom els valors aquests sense la eco del 1r trimestre no serveixen per res, ja que son x calcular el triple screening....així que ni et capfiquis buscant x google!

Alguna ha pensat en fer analitica del adn??

Jo la faré, xo no se on.... si teniu alguna idea...

X aquí deu setmanes!!! Ja queda menys x superar el primer trimestre... segueixo amb repos esperant que dijous tinc eco a veure si el despreniment ha millorat... a més aquesta setmana tinc reunió a la llar d’infants on anirà la peque, i pediatre.... completeta completeta.....

Esta molt paradet això.... la resta com aneu, la majoria ja haureu acabat el primer trimestre, heu fet la eco, com ha anat??
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dl. jul. 01, 2019 8:34 am

Hola!! Està paradíssim, això! La calor ens ha fet emmudir a totes. En fi, espero que les que estigueu de repòs tingueu un bon evntilador i que les que hagueu fet visites i ecos del primer trimestre hagin anat molt bé.

Jo avui tinc visita amb la ginecòloga (després de l'eco del primer trimestre) i entre d'altres coses, li preguntaré el tema del test prenatal de cribatge. Ally83, jo amb el primer fill no la vaig fer, ho vaig valorar però finalment em vaig quedar tranquil·la amb els resultats que van sortir (que eren risc baix tot i que ja no recordo els números). Ara tornen a ser risc baix. Trisomia 21 (síndrome de down) em surt 1:8561 i de la Trisomia 18 i 13 em surt 1: 100000. Altres dades, com el plec de la nuca i l'òs del nas també em surten bé. De totes maneres, inevitablement també em plantejo de fer el test i ho he demanat a la mútua (Cigna) que el fa amb Neobona. Em surt per 410 euros el bàsic, que mira les mateixes trisomies. L'advanced ofereix més coses però que tampoc acabo d'entendre si són necessàries de saber, la veritat. I vull consultar-ho amb la ginecòloga. I després decidir si ho fem o no. No sé si és l'edat (2 anys més que el primer embaràs) o què, però estic dubtant més que amb el primer.

Colom, jo també vaig recuperant l'energia (malgrat la calorassa!). Com et diu l'Ally, no facis interpretacions dels resultats perquè poca cosa en treuràs. Pensa que ja s'acosta el dia 10 i distreu-te amb d'altres coses.

A la resta: espero que tot segueixi avançant perfectament!

una abraçada!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dl. jul. 01, 2019 8:39 am

Joyce la meva filla es invitro amb dgp, que vol dir que sent un embrió li van analitzar una cel•lula i van mirar tots els cromosomes, amb lo que amb el triple screening anava la mar de panxa jo...

Ara tinc 36 anys, i me’l faré encara que surti risc baix... havia sentit el neobona, xo encara no ens em decidit a quin.... aprofitaré dijous i li comentaré a la gine...
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dl. jul. 01, 2019 8:47 am

Ally! Jo també tinc 36 anys... L'altre dia, la meva germana, que és metge, em deia que el test és especialment recomanable si els membres de la parella sumen 70 anys. Nosaltres, com que el meu company és més jove que jo, en sumem 68. Però m'he quedat amb la mosca darrere l'orella, així que potser ens el fem. Ja t'ho explicaré :)
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Mum2b » dt. jul. 02, 2019 12:31 pm

Hola a totes, com esteu?

Jo molt calladeta, perquè he anat de bòlit i no m'he trobat mass bé. De fetx ja s'havia passat la gastro i porto 3 dies de nou mig mig, no tan bèstia, per sort, però mig mig.

Avui he tingut la eco de les 12 i ho han vist tot bé i que és un nen. Risc baix a les trisomies. I jo m'he quedat molt tranquila, però m'esteu fent dubtar de si fer l'screening o no. Jo tinc 33, però el meu marit 36, així que sumem 69. També tenia clar que si estigués embarassada amb 35 o més ho volia fer, però ara no hi comptava. A veure què farem...

Com aneu totes? Sembla que us aneu trobant més bé, oi?

Jo mil ganes de començar a estar millor, perquè deu nhi do. I mooolt contents amb el nenet en camí. Començarem a dirho a la feinabi amics... Sembla que comencem a creure'ns-ho més.

Ànims a totes i cuideu-vos mooolt i mooolt!
zz:-) </;-)
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dt. jul. 02, 2019 2:33 pm

Mum2b, que bé que hagi anat ben bé l'eco!! I un nen <3 <3 <3 <3 Ja veuràs quina passada....!! Jo sempre volia un nen i nen va ser i és molt divertit. Creu-t'ho, dona, clar que sí, i gaudeix de l'embaràs tot el que el teu cos et deixi. Jo ara estic de 13 setmanes i definitivament em trobo mooolt millor que en fa 3 o 4, quan no podia amb la meva vida. Espero que tu també vagis cap a millor. Pel que fa al tema screening, el més important és estar tranquil·la. Jo amb el primer ja et dic que també m'hi vaig quedar, no vaig fer cap test i mira'l, una criatura estupenda. Ara no sé per què caram estic menys tranquil·la (segurament és l'edat) i ja hem decidit que ho fem. De fet, serà pim pam. Ja hem pagat i divendres potser ja me'l faré. Cada embaràs, un cas. Tu fes el que sentis, de veritat.

Jo ahir vaig anar a la gine a fer control i tot bé excepte que m'ha sortit una dada alterada de la tiroides i m'envia a l'endocrí. Tot molt normal i tal però ja em fastidia tenir alguna història més que no hi comptava (sobretot quan vol dir més proves i més metges).

En fi, una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Ally83 » dt. jul. 02, 2019 3:08 pm

Mum felicitats x la eco!! Un nen que guay!! Segur que a partir d’ara et comences a trobar millor!!

Nenes jo estic fent doble seguiment em vaig fer l’analitica del primer trimestre la setmana pasada x seguretat social, vaig entrar al portal de la meva salut i em surten tots els valors be! Però no hi ha cap dels valors del triple screening (pap, beta....), és normal? O s’han oblidat d’analitzar-lo?

De moment joyce sembla que una nena i mum un nen jejeje sembla que estarà repartit el mes de gener. Al de mares agost de 2018 som 14 i nomes hi ha 3 nens jajaja.... a mi m’es igual, xo per la Paula preferiria nena...
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dc. jul. 03, 2019 6:17 pm

Hola noies, entro ràpid des del mobil,no puc personalitzar.
He llegit que algunes ja sabeu el sexe, que guaii! Jo tinc la eco aquest divendres.
En quan ha tema nauseas,vomits i mareig, portava uns dies força bè i just des d ahir que he fet les 12sg torno a estar igual que a les 9sg, estic que no m aguanto, del llit al sofa. Tot em senta fatal, xo sino menjo encara pitjor... un desastre.

Espero que s acabi a aviat o almenys millori pq és un fàstic estar així, començo a desesperar-me

Una salutacio ben forta a totes, us vaig seguint;)
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Joyce » dj. jul. 04, 2019 7:39 am

Hola!!

Ally, ni idea amb el tema dels valors...la veritat és que jo em vaig refiar i vaig anar a l'eco sense haver vist res abans. Potser envien les dades directament a l'hospital perquè les creuin amb el seu sistema?

Northern, és un pal...a mi també em va passar, això de fer recaigudes just quan pensaves que tot anava millor... i no sé perquè ho dic amb passat, ahir em vaig aixecar vomitant i avui tinc toooota l'estona una gana brutal que, si no menjo, vomito. I mira que ja cantava victòria... En fi, paciència que segru que d'aquí a menys d'un mes ja estarem gaudint de l'embaràs a tope :)

Una abraçada!
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: Mares i pares de GENER 2020

EntradaAutor: Northern Lights » dj. jul. 04, 2019 8:22 am

Joyce, gràcies pels ànims, t entenc perfectament. Esperem que en unes setmanes ens trobem millor i mentrestant anem sobrevivint! Xd

Ally, normalment els resultats de l screening es donen tot junts, pensa que és una prova on es combina la teva edat amb els valors de l analitica i la eco, fins que no t hagin fet la eco i aquesta arribi al laboratori on fan la medició no tindras un resultat.
A mi em passa el mateix, tinc tots els resultats de l analitica menys aquests, demà tinc la eco i suposo que de cara a la setmana vinent ja tindre el resultat final.

Una abraçada a totes!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::