CERCADORES AGOST 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: mvillpa » dc. jul. 31, 2019 2:19 pm

Sembla q ara ja començo tenir algun dolor d w aixi q ja falta poc x la seva arribada. Abans hagues dit q no tenia cap simptoma
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Bervic » dc. jul. 31, 2019 2:25 pm

fins el 5 no ha de venir la W però no sé si és el cap q dona massa voltes però sembla q tinc més fluxe del normal, el bervico ja volia comprar un CB jajajaja.
mvillpa ja et queda poc, espero q el dolor només quedi en això i puguem cantar la 1era panxu!
aspi
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: aspi » dc. jul. 31, 2019 7:06 pm

Jo el 6 Bervic. Jo tinc CB, pero de fet li he donat al meu home i que no me'l deixi fer abans de la falta. També tinc un parell de One Step i aquests cauran abans
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Miri27 » dj. ago. 01, 2019 7:44 am

Hola! Despres de 3 mesos d'absencia per temes de salut, torno a unir-me al grup perque ja ens hi podem posar de nou! Encantada de tornar!
Veig moltes "cares" noves i també conegudes! Us he anat llegint, molt intermitentment, però he anat sabent de vosaltres.
Ara acabo de passar la SW, he fet deures combinats amb TO, i ho hem quadrat bé, així que ara toc esperar!

Copio aqui les meves dades actualitzades!

Miri27
EDAT DELS DOS: 41 (jo) i 42
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys
CICLE DE CERCA: vam començar al gener, hem parat per temes meus de salut i al juliol ens hem tornat a posar.
DNW: 10/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Despres del primer embaràs que va ser perfecte i tot va anar be, ens vam embarassar el passat juliol 2018 (ja casi un any!) i el vaig perdre a les poques setmanes. Al cap de poc em van promocinar a la feina i ens vam relaxar una mica. Els dos tenim una edat i tot i que ens sentim joves, no tenim massa temps per buscar el segon. Doncs fins aqui la meva historia, a veure si no triguem massa en veure el positiu!! :ok:
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dj. ago. 01, 2019 11:05 am

Mirinda
EDAT DELS DOS: Ell 38 i jo 45
Nº DE FILLS I EDAT: Un de 3 anys
CICLE DE CERCA: 1er
DNW: 15/08/2019
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: És la primera vegada que ens hi posem, ni tan sols quan vam tenir el nostre fill l'havíem buscat seriosament, tot i que abans ja vaig tenir dues pèrdues, però van ser de poques setmanes (5 i 6) ni tan sols ens havíem fet la idea encara. Jo sóc ja gran, però qui sap si ho aconseguirem? L'anterior vegada tb ho pensava que amb 42 no anava enlloc! De tota manera tenim previst intentar-ho només durant màxim 3 cicles... si no ho aconseguim serem una feliç família de 3!
Molta sort a totes!
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Gublin » dj. ago. 01, 2019 12:54 pm

Hola maques,

Que animadet que està això!! >.-<: >.-<: >.-<:
Benvingudes a les noves, espero que tingueu una cerca curteta! Es va fent gran el grupet uueeueee

Nuri, amb dos dies ja n’hi ha prou, així que a veure demà... com et trobes? Et notes diferent?

Aspi, tot i el que dius ja has tingut dos embarassos amb poquets cicles de cerca i ets jove, així que segur que acabeu amb família nombrosa! </;-) Que macoo, trobo que és molt maco tenir dos germans però jo de moment no m’ho plantejo heheh. Jo em prenc l’Inofolic Fert que crec que és semblant a l’Ovositol, l’Ovoforte no l’havia escoltat. Tema tempes no les controlo, però com han dit podria ser tacat d’implantació! Es aviadet per un TE, així que no et desanimis

LittleMuffin, si totes les proves han sortit bé... ara només queda disfrutar de la cerca =P No puc ajudar-te amb el tema de tempes, no m’ho he controlat mai. Aquest mes per controlar l’ovulació provaré amb els TO, els has provat o faras només tempes?

Runner, sort amb aquest cicle d’estimulació! :ok: :ok:

Bervic, em sap greu la vostra pèrdua. :-()-) Tot i ser de poquetes setmanes ja hi havia una il·lusió posada, i heu de passar el vostre dol i a la que us sentiu bé tornar-hi. Es normal que hi hagi nervis, així que estem aquí per compartir sentiments i cerca!

Genis, a tope amb la SW!!!!!

Mvillpa, va que ja queda res per saber-ho... el dolor pot ser una mala jugada del cap, així que mentre no vingui la W hi ha esperança! Jo intento quedar-me estirada una estona, però si... després tot s’escapa. Però penso que si ha de ser, el bitxito ja es prou ràpid com per pujar i arribar a l’òvul ..::·· :love:

Miri, nosaltres just quan ens anàvem a posar també vam haver de parar 3 mesos per un tema mèdic. Però el més important és que estiguem bé, així que ànims amb el desespero!

Mirinda, aneu intentant-ho mentre us sentiu a gust, així que a pel germanet!

Ego: Em queden dos dies abans d’agafar-me vacances, i quina setmana de bojos!! :-o00m :-o00m :-o00m Per això he estat una mica out aquests dies, ja no puc mésss… i començarem les vacances amb la SW, així que a tope :love: :love: Vam comprar els TO de OneStep així que provarem... per cert, quan us surt el positiu teniu relacions l’endemà? El mateix dia i l’endemà? Com que tinc entès que millor tenir-ne dia si dia no.

Petonets

:mu:: Gublin
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: RedBerry » dj. ago. 01, 2019 2:50 pm

Bon dia maques!! :***: :***:

Un altre que s'apunta al agost :ok:

EDAT DELS DOS: 33 ell i 30 jo
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: 1º entre moltes cometes
DNW: 21/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Per resumir molt he tingut 2 perdues despres del meu princep, a les 9 y a les 23 setmanes. Ara ja ens han donat llum verda per tornar a començar, encare que vaig amb adiro, per antecedents.

He llegit en diagonal i veig bastants noms coneguts! Avui es el primer dia que tinc de vacances, fa 2 que s'em va anar la w aixi que espero que ens posem rapid les piles i tinguem el positiu.
Intentare posar-me una mica al dia i anat personalizant.

PEPOS :-()-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: crunchi » dj. ago. 01, 2019 3:33 pm

hola noies,

Entro per dir que us llegiré desde la penombra, estic a Banqueteres i estic prenent acid folic fa 2 dies. No sé si cercarem aquest mes o el següent, per això em mantinc a Banqueteres.

Us desitjo molta sort a totes, especialment a redberry, companyes de cercadores i mamis de juliol 2017. :-()-)

:--/)
Imatge

Imatge
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dv. ago. 02, 2019 9:00 am

Comencem agost amb moltes cercadores noves!!!!

Benvinguda Mirinda, doncs si el primer va venir sense ni tan sols buscar-lo amb 42 anys, amb 45 pot venir també, no hi ha res imposible, a pesar de les estadístiques i les pors que ens volen inculcar amb el tema de les edats..
Lo del màxim de 3 cicles és per algún motiu??

Benvinguda RedBerry, lamento molt les teves pèrdues, es difícil sempre, pero quan están més avançades ho és més. Espero que tingueu un cerca ben curteta ara que us han donat llum verda!

Benvinguda de nou Crunchy, quan estiguis a tope, t'apunto amb les teves dades a la llista de cercadores!

Runner com van les punxades, van augmentant els folículs?

mvill estem a 2/08, finalment es w o son dolorets pre positiu...?

aspi com està lo de la tempe, t'ha pujat? segueix baixa? et queda poquet per sortir de dubtes.

Gublin agafa vacances, que estàs en plena sw. Jo tb he tingut sempre els dubtes amb els to, quan et marquen positiu es que ovularas al dia seguent o que ja estàs ovulant??? no en faig servir gaires..

Ego: jo com que tinc els cicles curtets, estic en plena sw, no em faig to, pq ja hem noto sobretot amb el fluxe, i les ganes de menja'm al Genisu, jejeje anem fent deures, i ara el cap de setmana apretarem de valent, pq hem sembla que ja està aprop...

Molts ànims a les que esteu pròximes a les dnw :-o00m
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Gublin » dv. ago. 02, 2019 10:49 am

RedBerry I i Crunchi, benvingudes maques!! >.-<: >.-<: >.-<: :--/) :--/)

RedBerry, sento les teves pèrdues i tot el què deveu haver passat. :-()-) Espero que tingueu una estada per aquí ben curteta

Genis, no sé molt bé com van els TO ja que no n’he fet mai però a partir de demà ja començaré a controlar-ho a veure. El positiu indica que l’ovulació es produirà entre 12 – 36h després, per això el meu dubte de si és millor esperar a l’endemà del positiu per tenir relacions o just el mateix dia del positiu i al cap de dos dies. A veure si algu ens pot il·luminar!! Jo com tu, crec que noto l’ovulació :love: però vull provar amb els test a veure per estar-ne segura i que no sigui el cap que em fa coses rares.

Ego: Avui ja és el meu ultim dia abans de vacances i a punt per la SW!!!! :***: :***: Calculo ovular divendres que ve..

:mu:: Gublin
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dv. ago. 02, 2019 11:04 am

Hola noies!
Una pregunta una mica íntima... a la SW feu els deures cada dia? És que jo tenia una ginecòloga que deia que l'ideal era dia sí, dia no, però sembla que si es fan cada dia hi ha d'haver més opcions, oi?
Jo la veritat que normalment no noto l'ovulació però penso que entre el dia 9/10 i el 16/17 després de l'última warry és important "complir", així que "en ello estamos" aquesta setmana :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

@Genis: només ho intentarem 3 cicles pq jo tinc moltes pors i ja sóc grandeta i també pq ara tal com estem, doncs estem bé, però tampoc vull negar la possibilitat que passi. Una mica és com que volem intentar-ho però no convertir-ho en un objectiu pq som conscients de les limitacions de l'edat, si no pot ser, doncs no volem obsessionar-nos...

@Redberry: jo també prenc adiro tot i que per altres motius , però realment no les tinc totes que sigui efectiu, però no pot pas fer mal!

@Gublin: avui vacances? quina envejaaaa.... a mi encara em queda una setmaneta...

Aish! Noies m'agradaria que hi haguessin molts positius aquest mes que a vegades sembla que són contagiosos i això ens ajudaria a totes!!!
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Gublin » dv. ago. 02, 2019 12:05 pm

Hola Mirinda,

Jo és el segon cicle que busco i el passat per viatges de feina no vam tenir més remei que adaptar-nos i vam fer-ho dia si dia no, però jo també havia llegit que era més recomanable així, aix nosé!! :-o00m :-o00m ... i és més o menys el que us preguntava amb els TO, si una vegada sabeu que heu ovulat cada quant és recomanable fer-ho,

Encara que et vegis gran si us ve de gust, deixeu-vos endur i el què sigui serà. Si no pot ser almenys ho haureu intentat i no et quedaras amb l'espineta. Però sense forçar-ho.. jo crec que d'aquí tres mesos ja ho veureu vosaltres mateixos :)

Una abraçada a totes :-()-)

:mu:: Gublin
aspi
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: aspi » dv. ago. 02, 2019 12:11 pm

Bones! Jo Porto 3 cicles, el primer va estar de viatge el xurri i ho vam fer menys pero els altres ho hem det tots els dies i res. Ahir a la nit em vaig fer TE I TO pq tinc una contractura horrible I em volia prendre un diazepam i els dos blanqussims (el To fluixet pero vaja res semblant a positiu). I avui torno a tacar, aixi q vaja aquest mes tampoc ha sigut, em toca dimarts, a esperar...
Jo aquest proxim cicle jo fare día si/día no i els dia abans, El dia després I El de la ovulación, seguir.
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Bervic » dv. ago. 02, 2019 12:56 pm

A mi el gine també em va dir dia si dia no pq així els bitxets tenen el 100% de regeneració i apuntes millor. Però com veieu tampoc funciona a la 1era...
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: mvillpa » dv. ago. 02, 2019 1:20 pm

Hola,

benvingudes a totes les noves, que tingueu una estada curteta per cercadores.

Genis, aprofita la sw i a tope!!

Gublin, vinga va que vancances i sw no es pot demanar més els pinxitus ben relaxadets i a per la diana!!

Aspi, reina veure no perdem l'esperança fins tenir la w ben present.

Miri27, la salut és el primer però molt bé que torneu estar ja en la busqueda, esperem que sigui curteta.

RedBerry, quin greu aquests aborts però bueno amb ganes de que aquest cop vagi tot bé. Molt bones vacances i molt bona sw.

Mirinda_Taronja, jo pel que he llegit he entes que és millor dia si dia no perquè els ..::·· també tinguin força i pel que diuen es veu que viuen a dins nostre de 4-5dies i vaig llegir que l'ovul dura de 12 a 18 hores. Els TO nosé exactament com funcionen.

Ego: doncs jo faig tempes i nosé noies de moment fa 3 dies hem va baixar la tempe, dia següent va pujar, ahir hem va tornar baixar i avui m'ha tornat pujar ?-) ja no confio en el termometre però no hem costa res fer-ho per si hem serveix per entendre el meu cos. També com dormo amb la petita que esta malaltona nose... Ara segurament demà ja no la mirare pq amb cap de setmana hem desperto més tard i diu que ha de ser sempre la mateixa hora. El dia nw és diumenge i vegades sembla q noto una mica de doloret i vegades sembla q no noto res i el gran resum el faria en q no noto res!! Per ganes ja hem faria un TE però no hem vull abançar per no tenir un falç negatiu prefereixo ser forta i aguantar almenys fins dilluns. Q llarg q es fa i això q avui és l'últim dia a la feina i vacances.

Va que tenim moltes dates nw, veure com van anant. Nuri00, Aspi, Bervic, com aneu?
aspi
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: aspi » dv. ago. 02, 2019 2:42 pm

Mvillpa envejo la teva força de voluntat, tan debo aguantes jo fins El dia de la NW, i mai... I no em serveix de res tampoc jaja. Ánims que lo teu te bona pinta!!! Diguens com vas

A mí de 36.2 em va pujar a 36.6, ahir 36.7 i avui 36.8 pero crec q és com va el cicle I ja, entenc q si fos per embaras ja hauria de ser positiu, pq sería la hormona la q fa pujar

(En Costa la vida escriure desde el mvl pq el corrector es en castellà I mho canvia tot, person so veieu faltes, si les veig les edito però pero si se m'escapen)
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Bervic » dv. ago. 02, 2019 3:34 pm

Mvillpa doncs avui ja amb dolor de regla i a més aquest matí al netejar me he tacat paper i dic vaja s'ha adelantat però ara de moment ja no he tacat més, no em vull fer il·lusions pq la patacada es més grossa però no sé com arribaré a dilluns!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Nuri00 » ds. ago. 03, 2019 2:43 pm

Hola noies!!!

carai quantes noves incorporacions!! benvingudes!!!! >.-<: espero que tingueu una cerca ben curteta!!!


Bervic jo estic igual... en teoria la meva DNW era ahir, però crec que vaig ovular 2 dies més tard i per tan realment la DNE seria demà. De moment des d'ahir tinc una mica de dolors de W i aquest mati també he tacat una mica de marro moooolt fluixet... però ja està. Aquest mati m'he fet un TE amb desespero total i negatiu. Aixi que ja no compto....tot i que si realment la DNW és demà pot ser és d'hora...ai no sé jajaja sempre diuen que si no hi ha W hi ha esperança però nose.... a veure demà com acaba!

Mvillpa, Aspi, com aneu vosaltres??
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Nuri00 » ds. ago. 03, 2019 2:46 pm

aah! i sobre el tema que demanaveu de TO, jo quan veig TO positiu és aquell dia, un dia de descans, i un altre cop el següent. I a part, abans del positiu ja intentem fer-ho algun dia a prop de la data, perquè com diuen que viuen uns 4 dies, pot ser ens serveix aquest previ!

però vaja...no sé si deu ser aixi o no perquè ja portem 6 mesos i re d re... jajajaja pot ser estem fent alguna cosa malament...
Avatar de l’usuari
Little Moffin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dg. juny 13, 2010 9:45 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Little Moffin » ds. ago. 03, 2019 4:58 pm

[album][/album]
Hola a totes! us vaig llegint però em costa molt enrrecordar-me de totes, avui es el primer deia sense la W així que tot just comença l'aventura, no se qui em preguntava per la paciència perque portem 4 anys, però el cert es que ho em pasat fatal, el que pasa que no soc gaire de metges i com ja tenim una filla donc ho em deixat en mans del destí.
GOBLIN em preguntaves pels test d'ovulació, i aquests dos ultims mesos m'he fet el de Clear Blue que son carísims per cert, i quan ha sortit la cara contenta doncs a fer deures, però res.
Al final no estic fent les tempes com volía pero es que a l'estiu cada dia ens despertem a una hora diferent es complicat.
Molta sort a totes!! i aviam si tenim molts positius!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
:***: :--/)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::