CERCADORES AGOST 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Davire » dc. ago. 07, 2019 9:07 am

Bon dia a totes!

Encara no havia pogut entrar al grup del mes d'agost.
Benvingudes a les noves incorporacions!
Redberry lamento la teva perdua.
I enhorabona mvillpa pel primer panxu del mes d'agost!
Tema TO i dies de feina a la SW, normalment faig dia si dia no i quan veig positiu en els TO dia si dia també fins dos dies després del positiu.
Us he llegit però ara mateix veig tantes noves que estic una mica perduda!
Ànims a totes a per les SW, a fer molts de deures i aprofitar les vacances!

Ego: El mes passat vaig anar al ginecoleg despres del retard de tants de dies i em va comentar que deixes de pendre el Soniase Supra D (cosa que ja vaig decidir jo dies abans perque no em feia el pes) i em va dir que proves amb el Gestagyn Preconcepcion, la composició es diferent i provarem a veure si em funciona més bé.
Aquest mes de moment he vist el positiu en TO i la meva DNW seria el 09/08/19, falten un parell de dies i de moment 0 simptomes de W però no sé si té a veure el Gestagyn, ja que els mesos anteriors que prenia el Soniase practicament no tenia simptomes de res.
Avatar de l’usuari
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Dafneta27 » dc. ago. 07, 2019 10:38 am

Bon dia cercadores!!

Em presento, soc Dafneta, vaig ser "jefa" de les cercadores de setembre 2012 i del grup de mamis de Març 2014.
I ara el meu home i jo hem decidit finalment repetir l'experiència! >.-<:
Us paso les meves dades:

Dafneta
EDAT DELS DOS: ell 33, jo 35.
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 5 anys.
CICLE DE CERCA: 1er cicle.
DNW: 18/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
L'altre embaras vam trigar uns 15 cicles aprox. en quedar-nos per culpa de les pastilles anticonceptives que vaig prendre durant molts anys.
Aquesta vegada estic neta, no he pres cap pastilla més. Tinc un cicle molt regular de 28 dies aprox. i sé perfectament quan ovulo, pel tipus de moc i pel malestar que tinc als ovaris.
Aquesta vegada no he pres tempes, ni T.O ni res. I porto 2 mesos mes o menys prenen Acfol.

Ara porto uns dies amb malestar als ovaris i dolorets de regla, és molt aviat per sentir res, però bueno... qui sap jijiji

Un petonet guapes, us llegeixo!! :--/)
Imatge


Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Miri27 » dc. ago. 07, 2019 10:45 am

Hola a totes!
Amb les vacances i temps lliure us vaig llegint molts cops al dia! que be! Ara soc a la platjeta i, mira, el nen i el pare fent castells i jo sota el parasol llegint-vos, jeje!
Doncs crec que Davire i Mirinda som les properes a saber si hem fet diana! A veure si alguna dona la sorpresa! Jo no crec, no em sento embarassada, tot i que tinc un mal de pits bestia, i d'ovaris normal, com abans de regla, o sigui que si fos que si, seria sopreseta!

Dafneta benvinguda! A veure si hi ha sort!

Mvillpa, com vas?

La resta ja esteu en Sw, vacancetes i relax?

Doncs a veure si aquest agost s'anima, que sembla que comença bé!

:--/)
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dc. ago. 07, 2019 11:52 am

Miri que bé de vacances, així una passa millor l'espera, a veure si aquests 0 simptomes son bona senyal!

Benvinguda Dafneta, espero que que aquesta nova cerca sigui ben curteta!!!!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: olotina » dc. ago. 07, 2019 2:48 pm

Hola Dafneta! benvinguda. Aquestes xerren molt, ja ho veus. Estic una mica perduda xD
Davire tan de bo sigui que si!
Genis últims dies i a descansar, que són ben merescudes
Cristina1304 Déu n'hi do quina història, segur que sou una parella meravellosa. Et desitjo molta sort, una cerca ben curta i un germanet@ la primavera-estiu de 2020.
Mirinda els desesperos són terribles! no és per res, però jo estava mooooolt cansada abans de veure el positiu. Jijiji
Redberry estem igual, amb una història similar l'únic que el mini olotí NO ens va donar treva i va ser un pinxitu silenciós. Tope mals pares però no estem com per deixar escapar la claraweb :love:
mvillpa felicitats!!! espero que el teu pare estigui bé

ego: sw amb ganes i bon feeling!
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: cristina1304 » dc. ago. 07, 2019 9:24 pm

Hola noies!!! Com esteu?
Ja m'he pogut posar al dia més o menys!

Mvillpa moltíssimes felicitats per aquest positiu, gaudeix molt d'aquests moments i que vagi tot molt molt bé! :-())

Genis, a veure si aconseguim aquests germanets pels pekes!! Així es portaran poc temps i serà molt xulo tant seguidets!! una feinada però molt xulo!!! :love:

Olotina, gràcies per les teves paraules, la veritat és que va ser força dur tot plegat, tot i que amb un final feliç! :-)(-: i molt contents de tenir el nostre petit amb nosaltres!! Aprofita la SW i els pinxitos silenciosos! :love:

A les que esteu apunt d'arribar al DNW molta sort i a veure si no arriba!!
i a les que esteu en plena SW ... aprofitar a topeee!!!

:--/)
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dj. ago. 08, 2019 8:05 am

Bon diaaaaaa,

un dia menys d'espera.... jejejeje
Miri i Davire això està a punt de caramel, queda ben poquet.

Olotina quin munt de dies sense pasar per aquí,

Davire jo en el meu primer embaraç em prenia el Gestagyn, i molt bé! després el vaig seguir prenent amb l'embaraç, pero li notava un olor de cacahuet que no podía amb ella, . En aquesta cerca, portu dos mesos prenent el natalben. no se si alguna tb el pren.

Mirinda lo de l'amiga i els germans estaría super bé, però bueno, encara tens marge de temps, i qui sap, potser aquest es el teu cicle,

Nenita saps alguna cosa?

Ego: desitjant que arribin les vacances, tot i això, cada tarda l'aprofito quedant amb amigues amb peques i a la piscina, que amb aquesta calor no es pot estar en lloc.
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: mvillpa » dj. ago. 08, 2019 9:50 pm

Hola cercadores!!

Perdo per la desconnectada pero entre el TE, la prova del meu pare i marxar d vacances no he tingut gaire temps per res. Doncs la prova del meu pare va sortir b. No podia estar més contenta ara si q ja hem puc centrar només amb la panxeta q espero q vagi tot b pq com tinc la nena i no puc reposar el q voldria i molts cops vol anar coll i tal... pero tb penso q he d seguir fent el q feia vigilant pero el q hagi d ser sera. Moltes gràcies per totes les felicitacions i pel suport q m’heu donat i espero q vinguin molts més positius i ànims a les q ja heu confirmar l’arribada d la w. Segur q ho teniu ben aprop ja.

Benvingudes les noves per ser agost som un bon grup!!

Va les proximes qmb data nw com ho teniu?? I les q esteu en sw tb aprofitar a tope!!!!
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Davire » dg. ago. 11, 2019 7:48 am

Bon dia,
Entro un moment per dir que ahir va venir la W.
Pròxima DNW el 9/09, comencem el 5e cicle de cerca.

La resta con aneu?
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Miri27 » dg. ago. 11, 2019 9:05 am

Em sumo a la Davire! Regla ahir també :-()-) ! Un cicle mes.... pròxima DNW: 05/09
A veure si els pinxitos de l'agost donen resultat!
:--/)
Ja ho imaginava, però sempre et queda un puntet d'esperança! Però també ens ho haviem jugat a un pinxito i clar, es dificil tanta punteria.

La resta com aneu? Relaxeu-vos i gaudiu de les vacances!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dl. ago. 12, 2019 7:29 am

Bon dia noies, comencem un altre setmaneta, !!!

Davire i Miri us apunto per setembre, segur que els pintxets d'agost donaràn el seu profit, així que aprofitar a fer força deures!!!

Mvill M'alegro que la prova del teu pare hagi anat bé, veus, al final tot ha sortit rodò. Crec que has de seguir fent tot com ho feies, no hi ha motiu per fer repòs, aixi que a tope amb la nena que en uns mesos tindrà germanet@.

Runner com ha anat la ovulació? ja saps la teva data nW?

Mirinda ets la seguent aquest pròxims dies, notes alguna coseta q et faci pensar algo diferent?

EgO: a mi hem falta just una setmaneta, i en dos dies vacances, q per cert, no podré conectarme cada dia, així que espero que tingueu paciencia a l'hora d'actualitzar les dades.
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: cristina1304 » dl. ago. 12, 2019 2:00 pm

Hola noies!!

Davire i miri27... quin greu aquestes W!
Ànims i a seguir intentant ara a l'agost!!

Mvillpa que bé que el teu pare estigui bé!

Genis d'aquí res ja vacances...a disfrutar!!
I una setmaneta per la noW no és res!! Creuarem els dits!

A veure si les que encara no us ha vingut la W doneu bones notícies!!

:--/)
Avatar de l’usuari
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Dafneta27 » dl. ago. 12, 2019 6:19 pm

Hola noies!

Quina caca aquestes warrys :ufs: sort pel proper cicle!!!

Marxo de vacances dema i fins el 21 no torno, però porto a la maleta el clearblue jejeje
Els malets d'ovaris han donat pas a buits d'estomac cada 3h i marejos... estic alucinant i no sé si seran psicosintomes... potser si... us mantindré informades!!

Sort per les que no us te que venir la warry i anims per la resta!! :-()-)
Imatge


Imatge
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dt. ago. 13, 2019 12:24 am

Hola noies!
Ja podeu apuntar-me per septembre també. Mira que hi vam posar voluntat! Se m,ha avançat la warry dos dies, veig que els últims cicles han estt molt curts, així que potser caldrà avançar una mica els pinxitos aqt agost. La kk és que estem de vacances amb la familia i això ho fa tot una mica difícil...
En fi... pròxima DNW 6/09 . 2n cicle.
Davire i miri, veig que tampoc hi ha hagut sort. Seguim doncs!
Moltíssima sort a les que seguiu en el desespero i en la SW!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dt. ago. 13, 2019 7:23 am

Mirinda quin greu que hagi vingut, se t'ha avançat dos dies, normalment de quan son els cicles que tens? Per la propera, avança el que puguis els pintxitos per enganxar el momento, pq això vol dia que vas ovular dos dies abans tb. Disfruta dels dies de vacances en familia i a fer tots els deures que pogueu.

Dafneta que tinguis molt bones vacances!!!!! jajajj el clearblue a la maleta, esperaràs a diumenge o no aguantaràs i te'l faràs abans? Aquests símptomes tenen bona pinta, podrien ser per la implantació??? Quan fa que notes aquests dolorets? tu i jo anem seguidetes, i som les properes, 18 i 19/08 a veure si tenim sort i hem encertat diana.

Molts ànims a totes, i disfruteu força de SW i vacances! :***:
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: olotina » dc. ago. 14, 2019 2:51 pm

Dafneta què vols dir amb buits d'estómac? Sensació de gana? Jo amb el meu embaràs els dies abans del + tenia una gana del dimoni!! jiji bones vacances!!

Jo ja en ple desespero. Crec que no hem fet diana, perquè no vam poder fer deures els dies bons. De totes maneres el cap em va a mil amb uns dolors pre-w infernals i mai els tinc tants dies abans de la w. Toca esperar 7 dies més. Sort que marxem uns dies i es farà més fàcil. Petons a totes! :content:
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Zennit87 » dc. ago. 14, 2019 9:12 pm

Bona nit noies!

No he estat animada per entrar tot i que vaig començar a llegir els primers comentaris i ara em trobo molta gent nova. BENVINGUDES a totes!!!

Mvillpa felicitaaaaaaaaats!!!
Nenita87, tant de bo siguis la següent!!!

A mi se m'ha retardat la w i finalment em va venir 3 dies més tard. No sabia com seria i ja ha estat una regla normal i ahir el ginecòleg ens va donar carta verda per buscar un nou embaràs. Així que ens hi tirarem de caps.

Data DNW 6/9. Creuem dits!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dv. ago. 16, 2019 8:44 am

bon dia!!!

entro un moment perquè he vist el missatge de la Zenit i vull dir-te que estic moooolt contrnta que us hagin donat ja la llum verda per tornar a començar la cerca! enhorabona! sembla que t'ha anat bé això del fisio del sol pelvic! :ok:

olotina ostres 7 dies abans i ja tens dolors preW? deunido! encara que dius que no hagueu fet bons deures, mai se sap, ànims amb el desespero!

Dafneta que bona amb el clearblue a la maleta! jajaja com vas??? i tu Genis?? sou les properes, com aneu??

ego: jo començo ja la SW, a veure si tenim sort aquest mes! mirarem de fer deures ben fets, amb TO. La gine em va dir que el millor era quan surt el positiu aquell dia, esperar 1 dia, i després un altre cop. Encara que sembli que el 2n dia no fas res, els bitxitos del 1r dia encara serveixen, i aixi fas que amb el dia d'espera entremig els propers tinguin més qualitat. Això és el que em va dir... a veure si aquest mes amb les vacances i el relax fem diana!
Avellana18
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 3:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Avellana18 » dv. ago. 16, 2019 3:30 pm

Hola a totes!
Em presento, sóc l'avellana i per fiiii em decideixo a escriure per passar de manera més amena el "desespero"... Hem fet deures a tope aquesta setmana passada però no sé perquè tinc el pressentiment que tampoc hem fet diana...malestar als ovaris i algun cop estómac regirat...però m'ha passat altres cicles i res de res...és aviat...a veure què passa!


EDAT DELS DOS: ell 42, jo 36
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 4 anys
CICLE DE CERCA: 4 cicle.
DNW: 21/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Mooooooltes ganes de repetir l'experiència de l'embaràs, el part i sobretot de tenir el nostre bebé en braços! :love:
Cirera2802
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 5:05 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Cirera2802 » dv. ago. 16, 2019 5:16 pm

EDAT DELS DOS: 35, ell 36
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys i 8 mesos.
CICLE DE CERCA: 1er cicle després d'un avortament.
DNW: 23-25/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: vam començar a buscar el segon. De seguida que vam poder. Després d'un any de cerca vam quedar-nos embarassats però no va tirar endavant. Setmana 8. Ho hem tornat a provar de seguida que hem pogut.

Sóc de cicles llargs i ovulo tard. Em vaig controlant amb els To. Aquest mes hem fet deures a fons. El que més em costa és l'espera entre la ovulació i la de data de la nova (O absència de) regla. No sé com ho porteu vosaltres...

Moltes gràcies per aquest fòrum!! I endavant!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::