CERCADORES AGOST 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: cristina1304 » dl. ago. 19, 2019 1:37 pm

Olotina, no et desanimis... fins que no baixi la W hi ha esperança!! :-o00m
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: NinaDina » dl. ago. 19, 2019 6:06 pm

Bona tarda! Gràcies per la benvinguda! Hem estat tres dies de minivacances, estic a dos dies de que baixi la W, i es fa llarg a vegades... :) es extrany però no tinc cap simptoma, ni de regla ni de res, toca esperar uns dies més.

Ànims a totes!
Avellana18
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 3:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Avellana18 » dl. ago. 19, 2019 7:47 pm

A mi aquesta tarda els pits m'han fet ploooffffff i s'han desinflat de cop! Quan em passa això l'endemà o així em baixa la indesitjada :ufs: (ja és demà la data) i....no volia però m'ha agafat baixón, no sé....vaig a comprar TO per la propera....a veure què tal....jo penso que sé ben bé quan ovulo però potser estic equivocada ....
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Naneta » dl. ago. 19, 2019 10:00 pm

Vinga noies! A veure si no us baixa la w.

És normal que et vingui el baixón, però mentre no aparegui la w hi ha esperança!!! :ok:

Jo em vaig comprar TO fa dos dies. Més que res perquè pensava que sabia quan ovulava, però vull saber si realment és així o no. Si l'endevino o què i així també em coneixo més. Estic una mica desconcertada...

Molts ànims!!!

:content:
Una abraçada!! :--/)
Avellana18
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 3:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Avellana18 » dt. ago. 20, 2019 6:16 am

Naneta ha escrit:Vinga noies! A veure si no us baixa la w.

És normal que et vingui el baixón, però mentre no aparegui la w hi ha esperança!!! :ok:

Jo em vaig comprar TO fa dos dies. Més que res perquè pensava que sabia quan ovulava, però vull saber si realment és així o no. Si l'endevino o què i així també em coneixo més. Estic una mica desconcertada...

Molts ànims!!!

:content:


Naneta, ja m'ha baixat avui! Així que DNW 16 de setembre. Jo també acabo de comprar els TO perquè vaig confiadíssima que sé quan ovulo però m'agradaria confirmar-ho....a veure!
Que tingueu totes un bon dia!
Avatar de l’usuari
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Dafneta27 » dt. ago. 20, 2019 12:09 pm

Bona tarda noies! Us he llegit en diagonal perquè encara estic de vacances i contesto desde el mobil.
El divendres matí vaig tacar marró, a la tarda ja tenia més quantitat. He estat fins dilluns omplint la copa menstrual molt poquet, i res de mal de warry. Avui finalment he tingut super mal de tenir que pendre'm paracetamol i la warry esta en tot el seu esplendor. Quina cosa més extranya, mai m'habia passat res semblant...
Bueno, no se desde quan comptar que ha vingut la warry, desde avui o desde divendres? Quina caca...

Benvingudes a les noves!!

Genis saps alguna coseta ja???

Muaks guapes!!
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Naneta » dt. ago. 20, 2019 12:29 pm

Avellana18 ha escrit:
Naneta ha escrit:Vinga noies! A veure si no us baixa la w.

És normal que et vingui el baixón, però mentre no aparegui la w hi ha esperança!!! :ok:

Jo em vaig comprar TO fa dos dies. Més que res perquè pensava que sabia quan ovulava, però vull saber si realment és així o no. Si l'endevino o què i així també em coneixo més. Estic una mica desconcertada...

Molts ànims!!!

:content:


Naneta, ja m'ha baixat avui! Així que DNW 16 de setembre. Jo també acabo de comprar els TO perquè vaig confiadíssima que sé quan ovulo però m'agradaria confirmar-ho....a veure!
Que tingueu totes un bon dia!


Em sap greu Avellana18... A veure si tenim sort a la propera!! :ok: ànims!!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Naneta » dt. ago. 20, 2019 12:32 pm

Dafneta27 ha escrit:Bona tarda noies! Us he llegit en diagonal perquè encara estic de vacances i contesto desde el mobil.
El divendres matí vaig tacar marró, a la tarda ja tenia més quantitat. He estat fins dilluns omplint la copa menstrual molt poquet, i res de mal de warry. Avui finalment he tingut super mal de tenir que pendre'm paracetamol i la warry esta en tot el seu esplendor. Quina cosa més extranya, mai m'habia passat res semblant...
Bueno, no se desde quan comptar que ha vingut la warry, desde avui o desde divendres? Quina caca...

Benvingudes a les noves!!

Genis saps alguna coseta ja???

Muaks guapes!!


Jo com que sempre tinc senyals abans de baixar la w, compto des del primer dia que ja baixa amb ganes. Així que jo ho faria des d'avui.

Siauuu!!!
Una abraçada!! :--/)
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: olotina » dt. ago. 20, 2019 4:02 pm

No volia tenir desespero però no hi puc fer res.
Dissabte DPO9 vaig tacar un moc marró molt elàstic
Diumenge DPO10 2 mini taques rosa
Dilluns i avui res DPO11 i DPO12.
M'he fet un TE molt ànsies i negatiu.
No tinc cap SPM. No he plorat veient vídeos de gatets al facebook ni m'han vingut ganes de fregar com una loca (les veteranes ja sabeu que les ganes de fregar són el meu SPM).
:-o00m :-o00m :-o00m
Tota la setmana passada em feien mal les lumbars i la panxa. Ara res, una mica de doloret lumbar i prou.
Estic boja
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: olotina » dt. ago. 20, 2019 4:08 pm

Dafneta a mi em passa, que estic 2-3 dies tacant molt poc abans de la baixada, i tampoc sé mai quan comptar el dia 1. No sé què dir-te.
Avellana em sap greu :ufs: Bona compra els TO. A mi també m'han arribat avui perquè amb els tacats del finde ho vaig donar per fet, i ara estic menjant-me les ungles
NinaDina com vas??

No sé si hi ha alguna DNW a prop. Amb tantes cares noves m'he perdut.
Cirera2802
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 5:05 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Cirera2802 » dt. ago. 20, 2019 6:30 pm

Bona tarda,

Jo tindria la DNW a prop, xo tb estic amb les taques marrons. Avui quasi res, xo igual que la Olotina a mi tb m'ha passat altres vegades i al cap de 2-3 dies em ve amb ganes.

Jo conto com a dia 1 el dia que ve fort, tot i que faig servir to's per seguir el cicle.

Molts ànims a les que comencen un nou cicle!!! Penseu que l'embaràs es compta des del dia que et ve l'última regla, doncs potser esteu a la primera setmana d'un embaràs que comenci el més que ve!!

A les de les taques i flux, a veure si alguna té sort i és implantació!!

Una abraçada!!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dt. ago. 20, 2019 10:29 pm

Noies estic molt desconectada i de relax en plenes vacances, entro per dirvos q sento les arribades de les warris, a mi hemva arribar puntualeta el dilluns, aixi q cap a setembre. Ànims a totes
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: olotina » dc. ago. 21, 2019 8:29 am

Noies, TE positiu!!!
Me l'he fet aquest matí, estic a DPO13 i es veu mooolt fluix però hi ha ralleta. Estem super contents!
Petons a totes!!
Avatar de l’usuari
Little Moffin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dg. juny 13, 2010 9:45 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Little Moffin » dc. ago. 21, 2019 9:37 am

Hola a totes fa molt que no escric, em sap greu per a les que us ha vingut la w.
I moooltes felicitats per tu Olotina!! Que bé quina bona noticia!!!
A mi encara em falten 7 dies per que em baixi la warry.
Us explico que aquest mes al final vaig veure la cara contenta del test d’ovolacio de clearblueblue i vem fer els deures però nomes tres cops, no ha sigut un mes molt Apsionat que diguéssim...
Vaig anar al ginecoleg i m’ha demanat pel mes que ve una prova que es diu histerosalpingpgrafia
Pero he mirat per internet i es veu que es dolorosa. Algu se la fet? Jo no m’atreveixo a ferme la, i tambe una analítica mulleriana.
No se, aquest mes he pres oli d’onagra De moment l’espernça Es l’ultim Que es perd..
Pero no crec que em faci la prova aquesta del contrast del yode..
Expliqueu-‘m’he si alguna de vosaltres s’ha la fet sisplau!!
Anims a totes les que quedem jo fins el dia 27 d’agost tinc espernces!
Peronets a totes
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: cristina1304 » dc. ago. 21, 2019 10:47 am

Hola noies!!!
Primer de tot... moltes felicitats olotina!! Que bé aquest positiu!! Olé oleee!! >.-<:

Avellana i Genis quin greu aquesta warry!!!
Ànims i a seguir!

Little mufin em sap greu però no et pot ajudar amb això...a mi mai m'han fet aquestes proves

A les que queda poc per la DNW molta sort!!!
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Gublin » dc. ago. 21, 2019 11:34 am

Bon dia boniques,

Perdoneuuuuu :-o00m :-o00m , aquestes dues últimes setmanes he estat completament out perquè hem estat de viatge fora. Però quina il•lusió tornar i veure tant de moviment i cares noves, ueeee :p-) :p-) :p-) :p-)

Nenita, Cristina, Dafneta, Avellana, Cirera, Naneta, Ninadina, Amarcord, BENVINGUDES :***: :***: quantes incorporacions aquest mes!! Espero que tingueu una cerca ben curteta i ens poguem trobar ben aviat a l’altre banda!!!

Mvillpa, ENHORABONA!! :-()) :-()) Ara a gaudir de l’embaràs. I m’alegro un munt també pel teu pare, que només hagi quedat amb un ensurt i hagi acabat tot bé.... com dius ara podreu centrar-vos en l’embaràs i disfrutar-lo al màxim!

Aspi, Bervic, Nuri, Davire, Miri, MIrinda, Zennit, Avellana, Dafneta, Genis... sento aquestes W :-()-) :-()-) . Ara a acabar de gaudir de l’estiu i que flueixi pel proper cicle!

Nuri quan tindreu els resultats del seminograma?¿

Aspi jo també prenc l’Inofolic Fert des de fa 4 mesos

RedBerry, ets la propera...com vas?? Veig que vau aprofitar al màxim la SW, i és que amb les vacances tot es veu d’una altra manera

Olotina... que bé!! Quina il•lusió, MOLTES FELICITATS. M’ha fet molta gràcia que tinguis com a síndrome premenstrual fregar com una loca HAHAHA m’encanten aquests ànims!! Jo em quedo més aviat aplatanada

LittleMuffin no tinc experiència ni conec ningú que s’hagi fet aquesta prova, sento no poder ajudar-te.

Perdoneu per no personalitzar millor, m’ha costat seguir el fil amb tants comentaris però ara ja estic aquí a tope amb vosaltres

EGO: Uffff quin mes... he començat amb els TO i vaig intuir el positiu més o menys a les dates que tocava, però no entenem res ja que aquest passat dijous vam veure un superpositiu al TO que no esperàvem... a dia 26 de cicle!! Durant tot el cicle hi ha hagut una línea fluixeta al TO, mai ha arribat a desaparèixer però al ser inferior a la control no hi hem donat més voltes perquè és negatiu. No entenem res... el primer positiu no era positiu? Dos positius en un mes? Positiu a dia 26 de cicle? Ara ja ha baixat la intensitat així que no crec que sigui predictiu d’embaràs com havia llegit. El divendres farem el TE però no hi tinc moltes esperançes, la veritat és que aquest positiu a final de cicle m’ha deixat preocupada :-o00m :-o00m :-o00m

A veure si hi ha més panxus aquest mes que s’uneixin a la Mvillpa i la Olotina!!

Un petonet a totes,

:mu:: Gublin
Avatar de l’usuari
Little Moffin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dg. juny 13, 2010 9:45 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Little Moffin » dc. ago. 21, 2019 11:42 am

MGublin: jo em compro els de Clearblue que son molt cars però encertes segur perque et surt la cara contenta. Vaig estar una epoca amb els de tires i es dificil saber quin dia es el de la ovulació.

Ara no se com es diu la “jefa” del fil d’agost, pero em podries posar a l’inici sisplau? El meu dia que m’ha de venir la regle es el 28 d’agost.

Gràcies i sort per les que quedem!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Naneta » dc. ago. 21, 2019 1:08 pm

Ohhh!!! FELICITATS, Olotina!!!! Que guay!!!

Molta sort a les properes!!!

A mi la gine em va dir que si quan tornés que no m'hagués quedat encara em faria aquesta prova. També vaig llegir això de què no era agradable. La ginecòloga em va dir que podies tenir dolorets com si tinguessis la W, però no sé més.

Jo tinc una pregunta:
M'he comprat els TO. M'he comprat de palets. Els començaré a fer d'aquí uns dies per anar controlant ja. El meu dubte és: t'avisa només quan arriba el teu dia d'ovulació o ja dies abans surt alguna marca? És per saber exactament quan fer els deures. Bé, qui diu exactament... Ja m'enteneu. A veure si donem més diana!!! Vist que no ho estem fent... També m'he anat prenent les temperatures però sense obsessionar-me.

Bon profit!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: NinaDina » dc. ago. 21, 2019 1:14 pm

Olotina! moltes felicitats!

A mi en principi m'ha de baixar avui (una app que utilitzo em diu que demà), segueixo sense cap simptoma de res, no sé si es bo o dolent, pero SPM zero pero cap simptoma més tampoc. Em fa por fer-me el test i veure un negatiu, si puc m'espero a demà.

Little Moffin, la histero... tinc una llarga historia sobre aquesta prova. Per endavant dir-te que no em va molestar més que el doloret de regla o d'ovulació, lleugera pressió pero ben suportable, també he llegit que hi ha noies que els ha fet molt mal, el llindar del dolor es molt personal.
però t'explico, no sé d'on ets pero descarta Hospital de Palamos, allà el radioleg no sabia ni com posar-s'hi, no va saber ni fixar la cànula perque el liquid entrés i pogués arribar fins a les trompes, i el que passava era que el contrast revossava i es perdia, a part d'intimitat zero en aquella sala. (vaig marxar d'allà doncs amb el diagnostic d'obstruccio bilateral de predomini dret per hidrosalpinx) hauria anat directe a FIV si volia un embaràs. Soc infermera i tenia la mosca darrera l'orella que aquella prova no estava ben realitzada. La vàrem repetir, l'havia de fer a Dexeus pero dos dies abans se'ls va espatllar l'aparell i em van citar pel mateix dia que tenia a la Teknon. Allà en fan cada dia i ho tenen per mà, quina diferencia. La infermera ho va fer tot amb calma, super net, les dues soles, res a veure. Recomano fer-les allà, inclus la ginecologa s'ho va anotar per enviar les pacients directament allà.

Quin rotllo que us he fotut, però ho havia d'explicar tot. :)

Ens llegim!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Naneta » dc. ago. 21, 2019 1:35 pm

Ninadina: gràcies per la informació!!! Va bé saber on poder anar i com és la prova. No sigui que pel setembre que tinc visita a la gine ja em digui de fer-la. I sort i molta calma :-o00m :ok:
Una abraçada!! :--/)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::