*** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Nuri00 » dl. des. 09, 2019 1:03 pm

genis que bé aquesta sw tan ben feta!!!! jo també he estat en plena sw i la veritat qur és una sort que t'enganxi de vacances!!! >.-<:

anika jo no he fet mai tempes...no sé com funciona...i si et fas algun TO per assegurar?? o sino, pinxito a canto per si de cas, que no s'escapi!! jajaja

bona setmana noies!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dl. des. 09, 2019 1:29 pm

Hola guapa!!

Jo no sóc molt entesa amb temperatures. Me la vaig estar prenent un mes i poc i em vaig cansar. Jeje! No volia estar tan pendent del cos!
Només sé que quan has ovulat et puja la temperatura. Si es manté alta bona senyal, sinó arriba la senyoreta vermella.

He trobat això:
La temperatura corporal cambia ligeramente durante el ciclo menstrual. Es más baja en la primera parte del ciclo, y luego aumenta cuando ovulas. Para la mayoría de las mujeres, la temperatura típica antes de la ovulación es de 96 a 98 °F (35.5 a 36.6 °C). Después de ovular, sube a entre 97 °F y 99 °F (36.1 °C y 37.2 °C).

I tens raó! Necessito calma! Massa sotracs últimament.... Així que us aniré llegint, però potser no estic tan activa aquest mes. Més de calma. I estic per no fer res!! Gaudir de la setmaneta sexy i to a pastar!! Ja faré cas del meu cos!

Vingaaaa!!! Ànims i força!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » dl. des. 09, 2019 2:27 pm

Iepa Crunchi!!!!! Moltes Felicitats!! Comencem molt bé el desembre!! A veure quantes més ens hi sumem jeje!!

A mi ja m’està marxant l’amiga, avui he anat afer analitica per mirar hormones, l’ultima era de gener, va sortir bé però la gine de RA prefereix tenir-ne de recents. La visita ja la tinc passat festes, aixi que aquest mes serà de comodí, coincidim el sexy finde a un poblet del sud de França que hi ha un mercat de Nadal molt xulo, a veure si amb les llumetes fem diana! Jajajaja es conya, però mira em fa gracia que ens caigui amb una escapada romantica.

Com aneu la resta? He llegit alguns deures fets i alguna sexy week a la vista. Algú més en desespero?

Anika: als meus cicles la tempe ha fet alguna baixada un parell de dies abans d’ovular. Després d’ovular ja puja i es manté més o menys alta fins la W i si no baixa millor, que es mantingui ben alta que serà bona senyal!
Apali noies, ens llegim!!!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dl. des. 09, 2019 5:56 pm

NinaDina jo també ho tenia entés així, que hi ha una baixadeta just abans d'ovular, però és curiós que mirant mil pàgines per internet ningú en parla d'aquesta baixada...raro raro raro! La app que tinc tampoc em recalcula res segons la tempe... no sé. El TO encara no ha sortit positiu, a veure demà i passat, intentarem que caigui pinxote avui, a veure quina energia porta el maromo avui! I què guaaai que la SW caigui just en una escapadeta romàaaantica!!! Segur que l'aprofiteu mooolt!!!

Genis i Nuri suuuuper bé aquestes SW!! Al menys el desespero el passareu més tranquil·les amb els deures ben fets ;) >.-<: >.-<:

Naneta tinc una amiga que es va quedar super ràpid que sempre em recorda que la seva tècnica va ser pinxo cada dia, si o si!! En dos mesos ja estava prenyi. Ni tempes, ni TO, ni clares de huevu ni ná de ná! Cada cop que em ve la warry penso que he de fer el mateix, a tomar por culooo!! Sexy month y punto!!
Ens ho proposem o què???!! xD :: orrr:: :: orrr::
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: crunchi » dl. des. 09, 2019 7:06 pm

moltes gràcies a totes :-()-) Aviam si aviat algu m'acompanya a l'altre costat del forum : lasito :

Genis que mhp preguntaves, doncs jo aniré per SS, aixi que demanaré hora un dia d'aquests amb la llevadora, q és la que s'encarrega de tot això. Ella ja em donarà hora per analisis i fins la setmana 12 no et donen cita per la 1a eco, que he mirat i seria per ppis de febrer. Uffff sem fara molt llarg...!!! no sé si al ser un segon hi pensaré poc o les ansies em podran i niré a un privat a fer eco abans... no ho sé. De moment mho pendré amb molta calma, pq és molt aviat. De moment li diré a la meva millor amiga, q sap q estavem en cerca, i poc més.

Guay les que heu fet els deures, ara toca esperar que s'alineen els astres!!! moltissima sort a totes!!!

i anims per les que esteu a punt d'ovular.

Merci a totes per la companyia, que ha sigut molt amena. Aviam si tot va be i ens veiem a la zona de mamis 2020. Espero coincidir algun altre cop amb totes vosaltres!!

una forta abraçada :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: dolly » dl. des. 09, 2019 8:52 pm

Hola noies, faig Unai entrada rapids soso mobil...

Crunchi!! Enhorabona!!
Pero... quedat a fernos companyia fins a final d mes... Aveure is ens s, ens enganxa Unai mica I veiem positius a dojo!

Qui es la seguent en desespero?
Anika, genis I savava sou vosaltres les seguents?

Nuri,molt be els resultats, oi? I genial el positivisme!

Ego: per aqui acaban la W I Ja escalfant motors per la SW,

Dema si pic amb mes calma personalitzo,
Ens llegim
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: crunchi » dt. des. 10, 2019 7:33 am

jajjaja sii us niré llegint, que vull veure moltes panxus més!!!! :oset:

parlem!! x*x*x
Imatge

Imatge
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Sine88 » dt. des. 10, 2019 9:27 am

Bon dia noies,

he estat fora de pont i quantes coses!!!

crunchi moltes felicitats!!!! Alguna cosa et deia que no et prenguessis el xarop del minicruncho! ;)

Anika m'ha fet gràcia el que has dit d'una amiga teva que van decidir fer-ho cada dia, jo en tinc una que després de buscar uns quants mesos van canviar a aquesta fórmula, i als dos mesos estava embarassada, ni TO ni tempes ni res...

naneta normal que vulguis desconectar, després d'aquest sotrac emocional de mes i mig, ara a pensar en tu, en el maromo i res més. El fòrum ha de ser per ajudar-nos, si ens agoviem, fora! A mi la noia on aniré a fer el massatge em va dir que res de TO ni tempes, que fer un pipi en un pal i esperar a veure o no una ratlleta no ajuda ;)

Doncs jo he tornat del pont (he anat amb amics) amb un "trancazo" brutal, ahir no podia ni aguantar-me desperta, i estem en plena SW... al vespre li deia al maromo que just estem en els dies i jo KO, i em deia que segur que avui podria descansar i al vespre ho arreglariem, sort que algú veu la llum a vegades, perque ara mateix el que sóc jo... avui vaig a fer el primer massatge (no em ve gaire de gust estant com estic), ja us explicaré a veure el què! Si faig massatge com a mínim tenir opcions a que hi hagi panxu, estic amb infusions de gengibre i mel a veure si ho aixequem!!

Bona setmana a totes!!
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » dt. des. 10, 2019 2:40 pm

Bon dia!

Naneta! Em vas preguntar on faria la inseminació, Hem començat a l’hospital de Palamos, hi ha una part privada i les visites m’entren per la mutua general. Vivim molt aprop i si calen gaires visites de moment és la millor opció. Si aqui no funciona vaig de cap a la Dexeus, quan estudiava a bcn ja em visitava allà i de RA en sento a parlar molt be.

Naneta! El que necessitis, aqui estem per rebre’t amb els braços oberts!

Anika com vas amb les tempes?

Jo estic passant de fer tempes, portava temps amb l’habit i els primers dies em sentia extranya, com quan t’oblides d’alguna cosa jajaja tampoc penso fer TO, aquest mes farem els pinxos que vinguin de gust.

Com aneu la resta? Petonets
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dt. des. 10, 2019 5:41 pm

Bona tarda boniques!!

Sine88 ja ens explicaràs què tal el massatge! Segur que t'anirà bé després d'aquesta escapada destroyer!! jejeje Ara molta aigüeta i molts sucs per agafar forces per la SW!!

NinaDina si la SW et cau en escapada romàntica ni TO ni tempes ni res de res, a disfrutaaaaar!!
:sopant:

Ara mateix sóc l'única pringui amb TO i tempes??? :content:
Encara no he vist el positiu, però estic ahí ahí, crec que avui i demà seran els nostres dies clau, a veure si podem fer els deures els dos dies i almenys em quedo tranquil·la durant els desespero!!

La resta com aneu??
Vannion, crec que ara mateix ets la que té més aprop la DNW, done'ns bones notícies!!!
Crunchi com estàs?? Notes ja algun símptoma??
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Náyade » dt. des. 10, 2019 6:59 pm

crunchi ha escrit:Merci Vannion per l'aclariment, al final no me'l vaig pendre per si de cas. I vaig fer bé.

Aquest matí m'he fet el TE m'ha sortit una ralleta primeta al TE, aixi que TE+!!!! Amb el 1r embaras em vaa sortir igual i tenia dubtes, pero clar, ara ja no XD Per l'encosipat hauré de tirar de aigua, mel i llimona i/o ibuprofeno i poc més.

Ara estic una mica com si no anés amb mi la cosa. Assimilant-ho. Ja em va passar amb el mini cruncho. :-o00m

Ens llegim! :-()-)

Nenaaaaa estic flipant!!!!!! Moltíssimes felicitats preciosa!!!!!! Me n'alegro moltíssim!!!!!! Una panxu de Nadal neukiss-)
Quina iluuuuu llegirteeeee!!!! Ja ens aniràs informant, espero q et trobis bé i tot vagi super genial!!!! :-()) :-()) :love:
Imatge Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: crunchi » dt. des. 10, 2019 7:09 pm

:--/) nayadeeee jajaja com va??? mhe de passar per banqueteres!! a passar el parte!! :r)

re noies, merci a totes. Estic en fase avorrida i d'acceptació. 0 simptomes. Es repeteix de moment tot com amb el minicruncho, tant l'acceptació com els 0 simtomes.
Lo dolent es que mha pillat amb un refredat bstnt heavy i no puc pendre ibuprofeno!! que pensava que si i no! I jo k pateixo molt d mocs al pit k m provoquen molta tos.... pues aixi estic, feta un cromo. En fi, paciencia.

anika aviam si hi ha sort i surt To+, feu deures x si de cas!!

sine explicans ktal el massatge. Anims amb l'encostipat!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dt. des. 10, 2019 7:39 pm

Moltes gràcies noies!!!
I gràcies per la info,NinaDina! Jo tinc a prop Barna així que crec que és la millor opció. He estat xafardejant les webs de Dexeus i Corachan (circh). Així que si al final em decanto per Barna un dels dos caurà! He de mirar què m’entra a la mútua d’adeslas, però més enllà de proves prèvies o visites, em sembla que res. Quan tingui vacances m’ho miro millor.

Jo també vaig estar aquest finde al sud de França. Ideal!! Vaig pujar a una noria i tot! Romànticon tot plegat i va anar bé per agafar forces! Llàstima de l’estrès d’aquesta setmana a la feina!!!

Jo aquest mes i el que queda passo de TO. Que sigui el que hagi de ser!! Estic farta d’estar tan pendent, la veritat. I menjar-me el tarro que si avui sí o sí o demà no. Farem 10/12/14/16 o 11/13/15/17. Així a veure què passa! Esperem assolir els objectius!! Jeje!!! Ovulo entre el 15 i 17 així que allà estarà. I ja veuré si tinc més fluxe. Pro a bufar els testos!! Ho vaig decidir ahir!!

I sincerament cada dia ho veig complicat! Ni per ell ni per mi, la veritat! No som uns màquines i menys entre setmana! A partir d’ara em lliuro al destí! I si cal ajuda també! El que vingui serà benvingut!

Així que em trec un pèl de pressió. Sé que com sóc no deixaré de pensar-hi així que millor abandonar coses que m’hi fan pensar més. Deixo els tests i amb alegria durant aquests dies!!! No serà per no provar-ho. El que hagi de ser, serà!!!

A veure com va el massatge Sine88!!! I cuida’t molt!!! I millora’t!!!

Crunchi també!! A cuidar-se del refredat!!! I millorar-se!

NinaDina, feliç viatge!!!!!

Anika, tu ves fent. No estiguis súper pendent dels tests. Igualment, ja veuràs com aviat et dóna positiu.

Aleeee!!! Petonets per tothom!!!!
Una abraçada!! :--/)
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Genis » dc. des. 11, 2019 8:24 am

la sort d'aquest mes, és que amb les festes de Nadal , passen més ràpid els dies... sense estressar-nos i disfrutant de la familia, així que panxes amunt i calces avall!!!!

entrada rápida de la feina!!!

que passeu bon diaaaaaaaa i alegriaaaaa neukiss-)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dc. des. 11, 2019 11:37 am

Bon dia boniques!! Sembla que totes estem una mica més animades, no??
Vingaaaa vingaa!! panxes amunt i calces avall!! jajajaja Genis, m'ha fet molta gràcia l'expressió!!!!

Crunqui a veure si aquest refredat es cura ben ràpid! Mentrestant procura cuidar-te molt i gaudir d'aquests dies, segur que ara amb les vacances agafes forces i tens més temps per pensar en tu mateixa :)

Naneta jo crec que fas moooolt bé!! És el que necessites i el que et demana el cos! Jo el pinxo diari també el veig una mica misión imposible!!! Al vespre quasi no tenim temps per res i estem fets caldo... el que hauríem de fer és marxar tots un mes a les seychelles... un mes sencer en plan super relaaax, solet i suquets de mango... Això si que seria panxote assegurat!!
En fi... deixo de somiar!! ::upi:

Ego Jo avui ja he vist  un suuuper positiu al TO!! Yuhuuuuu!!! Avui fiesta-fiesta-party-party!! :b-)))
Sé que tot això em fa estar més pendent, però també em deixa més tranquil·la sabent que tot va bé, així descarto problemes amb progesterona, cicles anovulatoris, que la FL no sigui massa curta... etc etc! Però crec que quan s'acabin els TO només seguiré amb la tempe i prou, que és la que realment m'ho confirma tot, aiiiii a veure!!

Un petó a tootes!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Nuri00 » dc. des. 11, 2019 3:04 pm

hola noies!!! :--/)

jo aquest mes tampoc he fet TO. Com que estic prenent Omifin i ja he hagut d'anar al gine per controlar la ovulació ha sigut un TO presencial jajajaja

naneta que bé que t'ho prenguis aixi!!!! m'encanta aquesta Naneta!!! >.-<: >.-<:

anika a tope amb la SW!!!!! :love:

ego: porto un parell d dies desmotivada noies. Com si hagues passat de la il.lusió a la ressignació. I mira que estava tan contenta amb els bons resultats de l'analitica i tot encarrilat com ho tenim!!! abans d'ahir una de les meves millors amigues em va dir que estava embarassada, amb 4 mesos d cerca, i que m'ho volia dir a mi primer abans de dir-ho a la resta perquè sabia que estem buscant i portem temps i volia que tingues un marge personal per assimilar-ho. Per mi tot un detall, li vaig agraïr molt, i la vaig felicitar amb enveja però des del cor total. I ahir patapam, una altra noia que conec també em diuen que està prenyi a la primera....jolineeees!!!! m'ha vingut un baixon, no de tristesa sino com de indiferencia. He passat de la il.lusió a la ressignació. De fet no tinc ganes ni d'anar al dinar on aquesta amiga ho comunicarà a la resta...i mira que em venia de gust! però ara ja em fa un pal...pensar que haurem d'estar tot el dinar parlant del tema, totes les amigues ben emocionades i alhora segur que estaran pendents de mi de veure com m'ho agafo....quin pal noies!

estic en plan xof, ressignació total. No pot ser tan difícil no??? és que no ho entenc
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » dc. des. 11, 2019 5:14 pm

Ostres Nuri! T’entenc perfectament perque ho he viscut fa uns mesos. Una amiga va anunciar l’embaràs en un dinar amb la colla i em va sentar com una patada a l’estomac, perquè a més feia poc que haviem fet coses juntes a soles i no m’ho va dir i això em va fer més mal que la noticia. Tens una bona amiga i és un detall que t’ho fés saber per poder pahir-ho...

Jo també tinc dies de tot, de vinga que ho aconseguirem i altres que ho veig més negre. Però de tot ens en sortim. Ànims bonica!
Com vas amb Omifin? A quin dia estas? A mi em va allargar el cicle a 31, quan els tinc curtets de 26,27,28 maxim
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dc. des. 11, 2019 8:30 pm

Jajaja!! Anika, tan debó poguessim fer aquest viatget. Jo l'allargaria uns tres mesos! Jejejeje!! I m'alegro que hagis vist el positiu. :ok: :ok:

Nuri, t'entenc perfectament. Ho he passat. És super normal sentir-se així i tens tot el dret a sentir-ho. Només faltaria!!
La teva amiga ha estat molt sensible. No tothom és així. És d'agrair! Si veus que et sentiràs malament en aquest sopar pensa una miqueta en tu, parla amb la teva amiga, li expliques i t'absentes. Tampoc passarà res i ella segur que ho entèn perfectament. Cal estar forta per encarar certes situacions!!! Però això depèn com et sentis tu i si veus que després no estaràs pitjor. Jo estic en un moment que evito certes situacions. Tinc dies de tot i intento evitar sentir-me malament. Potser ja és l'edat i relativitzo més tot. Jo què sé! Jejeje! Que si que és veritat que no tinc ningú super proper embarassat, però bé, sempre hi ha algú que ho està encara que no sigui super amic i t'arriben aquests sentiments contradictoris.
Pensa que és normal passar etapes així quan portes tants mesos i no veus cap resultat positiu. Se t'han trencat tots els esquemes, no entens pk et toca a tu i tens dies de baixón. Però aquests dies passaran i vindran de nous i millors. Quan alguna cosa es fa esperar tant i ho has de lluitar més, ho valores molt més!

Ànims!! I ja veuràs que d'aquí uns dies et sents millor! :ok: t'ho prometo!!! :-()-) :-()-)
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dc. des. 11, 2019 9:09 pm

Nuri quina meee! Jo ara mateix també tinc dues amigues embarassades, una d'elles ni ens ho va dir, al final la panxeta començava a ser tan evident que li vem haver d'estirar la llengua (aquí cada loco con su tema! No sé què és pitjor! jeje)

Estic molt contenta per elles, però és inevitable sentir-se com una merdeta quan t'ho diuen... et sents molt impotent. Em poso a la seva pell i no vull que per res del món s'hagin de sentir culpables... però si, jolines!!!

És totalment normal que et sentis així, ja veuràs com d'aquí res ho relativitzaràs i et farà molta il·lusió. Els meus findes ara es centren en parlar d'embarassos, baixes i habitacions de bebè, jejeje però la veritat és que un cop acceptat no em fa sentir malament, al contrari! Penso vinga vingaaa, que si em quedo aquest mes naixeran al mateix any, o jugaran junts... o no sé!! Intento girar la truita... Procura pensar que totes les proves han anat suuuper bé i no hi ha cap motiu perquè no passi, només que arribarà més tard del que esperàveu inicialment, no passa res, arribarà!!!! :-o00m

Moooolts ànims
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: crunchi » dj. des. 12, 2019 11:59 am

entrada super flash, que estic al descans de la feina.... Jo no tinc vacances, just és ara quan tenim més feina :p-) Disfruteu vosaltres que podeu!!!!

Una mica vaig per la linea que va l'Anika.... És inevitable que a certes edats les amigues, familiars, etc es vagin quedant embarassades. Cadascú ho gestiona com vol o com pot, tant per la part que anuncia la noticia com per la que rep la noticia. Però dins del que pogueu, mireu de veure la noticia per la part positiva. I es que si el vostre grup va tenint fills, ben aviat podran jugar amb els vostres quan els tingueu. A mi em va passar tb, una amiga que té un fill que es porta 10 mesos amb el meu. I quan ens ho va dir, nosaltres tb estavem en cerca, pero vaig pensar que seria guay tenir un amiguet, que les dos tard o dhora acabariem parlant tot el dia d la maternitat, que ens deixaria roba, etc. Intenteu girar la truita a aquests pensaments que us venen al cap.
Anunciar o no anunciar un embaras, bueno... jo amb el primer ho vaig anunciar a les 16s a familiars molt directes. Coses meves. Aquest cop no sé quan ho diré, potser no m'esperaré tant, crec.... no ho sé.
Pero vull dir que cda persona és un món i cadascú viu a la seva onda. Si realment son amigues, no us enfadeu per aquestes coses.

Anims amunt, que tot arriba!! :-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::