*** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: dolly » ds. des. 21, 2019 9:35 pm

Hola noies!

Louly! Aveure si sera’s la segment panxeta!
Quan dies que et compraras el test?

Anika, menys mal q ens has posat la xuleta amb les properes DNW, q sino vagi perduda.

M’he fet riure amb Això de les defenses, jo havia sentit a dir q un Cop prenyi et baixaven les defenses I per Això els refredats, Pero si l’opinio popular es que es a l’ inversa primer el refredat I despres la panxu, doncs m’ acabeu d’ arreglar el dia.
VAm comen’car la SW amb molt bon Ritme I ganes, pero no hem acabat tant be com hagues volgut... I es que he agafat una galipandria grossa, 2 dies seguits a 38-39 d febre. I amb aquestes condicions ni pinxito ni ganes..
Aixi que ara, com la resta, nomes ens queda esperar.

Aveure si aquesta setmana passo mes sovint ni q sigui per compartir estona d desespero
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » ds. des. 21, 2019 10:30 pm

Louly!! Jo davant del dubte faria un TE demà mateix, sense por!!! Encara que et faltin un parell de dies! Si encara és d'hora no passa res, ja el repetiràs en uns dies... però si no el fas li donaràs masses voltes (almenys és el que passa a mi, i és pitjor). Aiiiii a veure!!!!!! Tu et coneixes el cos millor que ningú, tan de bo sigui un bon presagi!!!! >.-<:

Naneta que vagi molt bé la nit de picos pardos!! A gaudir i disfrutar de les festes, que t'ho mereixes!!!

Nuri, jo tampoc sé què faré quan vegi el positiu!! Ara mateix pensar en el positiu em sembla com pensar en què faré si em toca la grossa de nadal... com algo molt molt irreal!!

La veritat és que dóna molt consol poder parlar amb vosaltres. No et sents tan sola ni et sents tan tonti fent TE perquè si o sentint coses estranyes!! Sou les úniques que enteneu de veritat el que és el desespero o que passin els mesos i que no arribi. Just avui m'he desfogat una estoneta amb les amigues (mentre una donava un biberó, l'altra es queixava de contraccions, l'altra buscava espai per aparcar un cotxet... etc etc, jajajaja us juro que el panorama era aquest!) i no és el mateix!!! Ni de bon tros!!!!

En fiiiiiiiiii!!! Jo porto tota la tarda amb moolt dolor d'ovaris i sensació de warry imminent, el mes passat em va passar el mateix just una setmana abans de la warry, així que vaig fantàsticament encarrilada! :motu::
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » ds. des. 21, 2019 10:40 pm

Dolly!! Segons la teoria aquesta SW l'has clavat doncs!!! Ni fet expressament!! >.-<: >.-<:
A veure si ens uns dies ens ho pots confirmar cantant panxetaaaa!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » ds. des. 21, 2019 11:51 pm

Louly, perquè no et prens la temperatura ja demà? Si la tens alta bona senyal i dilluns TE!!! Vinga, vinga!!!!! Sort!!!!!! >.-<: >.-<:

Dolly, jo també tenia entès al revés. Però, mira, ho has fet niquelao. A veure si no arriba!!!!

Anika, siiiii!!! Quin panorama! Jajjja!! Les tens totes molt puestas de super mamis! Uoo!!!
Aquí estarem nosaltres sempre recolzant-te i recolzant-nos mútuament!!!! :ok: :-()-) :-()-) si per alguna cosa serveix aquest fòrum és per no sentir-te sola pk tela amb les anades i vingudes que et fa passar aquest camí. és una marató de llarga distància amb molts obstacles.
I espera a què arribi!!!! No t'avancis. I que no et vingui cap baixon!!! Positivisme a tope!!!! :miko: :miko: :miko:

Apa! Bona nit maques!!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: louly » dl. des. 23, 2019 8:30 am

Bon dia boniques!!!
Menys mal que no he fet el test, la idea era fer-lo per nadal a veure si ens portava una bona notica, però sembla que no...avui he començat a tacar marronet...o sigui que suposo que entre avui i dema baixarà la mala warry!

Bones festes boniques!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dl. des. 23, 2019 1:38 pm

Hola boniques!!

louly tant de bo el tacadet no acabi en warry... Ja saps que fins que no baixi tot és possible! Segueixes amb la sensació estranya als pits?

Jo estic molt molt pre-warry, és un cicle tan tan tan idèntic a tots els anteriors que sincerament, no lo veo!! Seria de cuarto milenio si això acaba en una altra cosa.

Jolineees noieees, quin mes, si no fos per la Crunchi ens estaríem carregant totes les estadístiques de l'any!!

Si els nostres mal presagis es compleixen, ara només ens quedarien la dolly i la Redberry, les següents ja seran de principis de gener. (Per cert, alguna voluntària per portar gener? Jo de moment no estic portant una sort desbordant precisament!!! )

A veure si en podem cantar alguna panxulina més, una encara que sigui! :()()::::
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » dl. des. 23, 2019 5:57 pm

Bona tarda noietes!!!

He tornat del finde romantico jajaja, sewy week finiquitada prou be crec, però bueno, tinc un peu a RA així que ara, poca cosa méspero.
Crec que no us havia informat, els anàlisis per emmarcar em diu la gine, i se'm queda cara de... i llavors? pq co...y està costant tant.
vosaltres com aneu?
Louly ja et tocava W? potser es queda amb aquesta taqueta i pro? creuem els dits!

naneta tu tb sewy week acabada no?

Dolly Com portes el refredat? defenses baixes a tope, a veure si aquests bitxitos oportunistes s'apoderen de tu i cantem panxulina jajaja

Anika molts embarassos comencen amb simptomes de pre warry, mai se sap, no llencis la tovallola! Si vols puc agafar el teu relleu i guiar el fòrum el mes de Gener. Ja tinc ordinador!! i em facilita la feina, fer-ho pel movil és un conyàs, per això tb he estat més cosconectada.

resta com aneu?

Apa boniques! esteu de vacances? jo les començo en una estoneta!! iupi! ens llegim!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Sine88 » dl. des. 23, 2019 8:32 pm

Hola noies!!! Estic bastant desconectada, ho sento!!!
Jo ja he començat a tacar, però no era cap novetat :ok:
Anika, m’he rigut tant amb la SW amb l’esperit sant jajaja
Louly, com ben diuen per aquí fins que no baixi del tot sempre hi ha esperances no??

Jo estic de vacances com els nens, a desconectar i carregar piles per l’any que ve! Sigui de la manera que sigui ha de ser l’any de les nostres panxus! Ja que sembla que al desembre hem reventat totes les estadístiques!! xx:-D

Bones festes!!!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dl. des. 23, 2019 8:57 pm

Espereu a què arribin les w ben arribades! No llencem la tovallola abans que acabi aquest mes!!!!!!! Vingaaaaa!!!!

Ninadina, guay amb aquesta SW!!!! I tampoc llencis la tovallola!! Que mai se sap. Jo sí! La vaig acabar dissabte. Però ara porto dos dies que em torno a sentir com si els ovaris els tingués inflamats. De tant en tant em passa. Quan vaig al lavabo me’ls noto. I si no són els ovaris, jo què sé!!
Així que per descartar m’he fet dos tests d’ovulació i res. Ovulació res. Almenys aquests dies. Seria ja la rapanera ovular tan tard!!!! I la meva sw a tomar pel sac. Però tinc la impressió que em passa quan ja he ovulat. Estic fins els ovaris de controlar-me tant!!! Així que no em rallaré. Tinc bones vibracions! I estic contenta pk ho hem fet molt bé i ens ho hem passat millor.

I això dels anàlisis.. a mi també em sortien bé. L’únic ell, però la gine tampoc ens ho va pintar com terrible... crec que això és la loto.
Tant és!!! El 2020 és nostre!!!!

>.-<: :p-) :p-) :p-) :***: :***: :***: :b-))) :b-))) :b-)))
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dt. des. 24, 2019 8:52 am

NinaDina i la gine què us aconsella amb aquests resultats?? Potser donar el pas mental cap a una RA és el que us ajuda a relaxar-vos. A veure si aquesta escapadeta romanticona us porta bones notícies!! =0-0-)

Sine88 vinga que comences nou cicle!!! Aquest si que si, eh?!!! jeje

Naneta jo també vaig tenir uns dolorets d'ovaris aquest mes, però massa tard per ser un dolor d'ovulació i massa d'hora per spm... així que no sé, un altre poltergeist! Segur que ho heu fet molt bé, ja veuràs!!! Ara només toca esperar una mica ;) >.-<:

Ego jo aquest matí he fet una bona baixada de temperatura... així que ja estic sentenciada. Després de la depre inicial ara espero que baixi com més aviat millor. Necessito fer un reset mental i començar nou cicle. Vingaaaaaa ben positives, 2020 serà el nostre!!!

NinaDina confio mooolt en tu!! Porta'ns bones vibracions aquest gener!!
:b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: louly » dt. des. 24, 2019 9:51 am

bon dia guapes!!!! això és un sinvivir!!!!
El tacadet marró es va quedar amb això....no va anar a més...la resta de dia tot blanquito i avui segueixo igual. Però segueixo amb els dolorets de regla, com si m'hagués de venir en un moment o altre. però dema per el dia que serà crec que faré test, seria molt bonic i un gran record si sortís positiu!
NinaDina avui l'app diu que tinc un retràs d'un dia. En principi la warry m'hauria d'haver vingut ahir.
Sine88 tu com jo...fins que no baixi del tot hi ha esperances!
Naneta Gràcies pels ànims!!!

demà ha de ser un gran dia!!!! :-())

Bon Nadal!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: dolly » dt. des. 24, 2019 11:23 am

Hola noies!

Louly, tu de normal tens aquests tacadets abans d la W? Pq sino els tens i ara si.. potser es bona senyal... ànims que si de moment no hi ha W hi ha esperança

Anika, estàs segura de la temperatura basal? Potser que les dades no siguin acurades i t’emportis una sorpresa! Encara estàs a 2dies de la NW, mai se sap..
Notes algun altre símptoma d W o NW?

Ninadina, quins tràmits heu començat ja per RA, només analítiques?
Teniu hora ja per gener?

Ego: del refredat millor, tot i q continuo amb mocs a tutipleni..
però ara estic una mica d baixon anímic per la feina, hem fet l’avaluació personal de l’any i no ha anat be, l’únic q em consola q de totes les avaluacions q ha fet el meu Jefe el 80% son negatives.. es a dir q o tot el departament som uns negats o el meu jefe es imbècil i no vol donar avaluacions positives a gairebé ningú.
Això no se si em distreu o em capfica mes en el tema desespero... avegades penso q l’stress q em causa la feina em repercutirà en els òvuls. Nose es potser una anada d’olla... però crec q l’únic stress q tinc es aquest i q em podria afectar físicament..
Bueno, no se si te gaire sentit però ja m’he desfogat una mica i ja estic mes agust.
De moment, cap símptoma. Quan tingui algo us aviso :p
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dt. des. 24, 2019 12:36 pm

louly creuarem els dits perquè segueixi així!!! Seria un regal de nadal preciós tenir demà el teu ++, és tan idílic!!!!!!

dolly per experiència pròpia l'estrès a la feina afecta, i molt!! On estava abans el nivell d'estrès era molt heavy, tenia una companya que va començar a tenir regles cada 15 dies i l'altra amb infeccions i candidiasis cada dos per tres... en el meu cas, vaig començar a tenir moltíssima sequedat, la notava a totes hores, vaig provar de tot, cremes hidratants, beure litres d'aigua, canviar de sabó... i res em va funcionar. Ara treballo com autònoma, i estic cagada perquè no sé com m'anirà tot, però almenys ja no he tornat a sentir aquella sequedat mai més. Crec que amb això t'ho dic tot!

Jo ara mateix només noto el mugrons una mica més sensibles, els ovaris m'han deixat de molestar. El mes passat em va venir l'endemà de baixar-me la tempe, així que segurament serà el meu regalet de nadal... és taaaan mona!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dt. des. 24, 2019 12:56 pm

Desitjar-vos un bon nadal a totes!!!!


Que algunes els hi porti un regalet ben bonic el Tió. Us ho desitjo de tot cor!!! \o.o/

Que la monada no us amargui el dia (si arriba!!!) :ok: :ok: :ok:

NinaDina, seràs una magnífica jefa i ens portaràs molta sort inclosa per tu!!!

BON NADAL PLE DE SOMRIURES!!

:ok: :ok:

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

P.d: jaleu i beveu amb alegria!!!! :b-))) :b-))) i aquests dies no us ratlleu pel tema!!! Tot anirà bé!!! TOT!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: louly » dt. des. 24, 2019 6:50 pm

AISH NOIES....QUE BÉ TENIR-VOS A PROP EN AQUESTS MOMENTS DE DESESPERO TOTAL!

dolly de normal el què em passa fins el mes passat, que va ser una locura, 31 dies de cicle amb un sagnat que va durar un dia la setmana abans de venir la warry, son cicles de 26 dies i dos dies abans de que baixi taco marronet. O sigui que sempre he tacat però no m'ha parat, quan he començat a tacar marro cada dia ha anat a mes fins la warry. Aquest cop no és així, ahir al mati una miqueta i ja dsp res d res, avui res tampoc. He mirat a l'aplicació com va anar amb el segon embaràs i abans de venir la warry, que ja no va venir, tb vaig tacar dos dies, al cap de 5 dies, pensant que venia la warry, vaig fer el test i estava embarassada! per una banda m'estic fent moltes il·lusions per si la historia es repeteix, però per un altre, quan toco de peus a terra i noto els dolorets als ovaris penso que arribara en qualsevol moment... demà sortiré de dubtes...espero! pel tema feina, tens un jefe molt incompetent! si realment vol que l'empresa tiri el que ha de fer és animar els seus treballadors, si tothom esta content la feina surt molt més bé! està claríssim! no deixis que t'afecti, realment tu saps si fas bé la feina o no! I estic segura que si!

anika_ gràcies bonica pels ànims!!! seria molt bonic sí, per això faré el pas de fer el test, en un altre moment esperaria, però si ha d ser positiu què millor que saber-ho en un dia assenyalat! així tens assegurat el record sempre més! estas a tres dies!!! mugrons sensibles és molt bona senyal. Jo a diferència dels altres cicles aquest tinc una sensació estranya als pits, com si s'estiressin però sense fer mal.

BON NADAL BONIQUES!! QUE LA MÀGIA D'AQUESTS DIES ENS CALMI PELS DESESPEROS I ENS PORTI ALGUNA PANXETA MÉS I A LES QUE ESTEU EN FASE SEXYWEEK CALCES AVALL I CAMES AMUNT!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: crunchi » dt. des. 24, 2019 8:21 pm

ai loulyyyyyy que pinta molt be aixòooooo!!!! quina il.lusió com demà et surti TE+!!! seria un mega regalassuuuuu!! ai tots els meus pensaments en tu x dema!!! moltissima sooort!!! ojalá es repeteixi el teu positiu, basant-nos en antecedents pel q expliques, té molt bona pinta!! anims amb el super mega desespero!! :-()-)

dolly que li bombin al teu jefe. Si ell no us/et valora doncs ell sho perd. Segur que ets molt bona en el que fas. Si si, afecta segur. Aixi que mira, que el bombin si és un amargat. Però si, facil dir i dificil de fer... a mi em passa amb una companya d feina q m'està amargant l'existència i m'està afectant més del que voldria. Aviam si el 2020 ens porta sort en aquests aspectes laborals jejeje anims amunt! i anims amb el desespero, si no hi ha W hi ha esperances!! cuida't el refredat.

anika qui sap, fins q no hi ha W hi ha esperança. Ojalá tinguis bones noticies!!!

sine sento molt aquesta W. Aviam si el 2020 us porta un TE+ aviat.

ninadina moltissima sort per a tu tb. Si heu fet els deures, qui sap? mai se sap :-()-)

naneta et dic el mateix que a la ninadina... moltissima sort bonica!!

nuri anims amunt, clar que si!!! Hi ha aquell proverbi que diu que si penses que pots, ja tens mig camí fet. Moltissima sort pel proper cicle.

a les altres tb us desitjo moltissima sort... que aquest 2020 aconseguiu fer realitat els vostres somnis!!! :ok:

Bueno noies, desitjar-vos Bon Nadal i molts anims en aquests desesperos!! ojalá ojalá ojalá aneu cantant positius una radera l'altre...!!! us envio una forta abraçada!!! :p-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dc. des. 25, 2019 8:59 am

Bon nadal boniqueeesss!!!!!!!! :b-))) :b-)))

louly estem super pendents de tu!!!! Estic nerviosa i tot!! Espero que avui tinguis la teva gran notícia i el millor regal de nadal!!

Crunqui moltes gràcies pels ànims!! Gaudiu molt de les festes i del mini-cruncho! I res de passar-ho malament a la feina!! Al final les feines són només això, feines. La vostra felicitat i benestar ha d'anar per davant de tot això. A veure si 2020 ens porta molt bones notícies i canvis dels bons, en tots els sentits!

Ego aquest matí tornava a tenir temperatura molt alta, així que m'he venido pa'rriba un altre cop i m'he fet un TE... que ha sortit super negatiu. Començo a dubtar que el termòmetre estigui bé, perquè no em quadra res! La baixada d'ahir no pot ser implantació, és massa tard... així que no sé. La meva sensació és de warry molt molt molt imminent, rotllo crec que m'està baixant mentre escric... Aiiii noies, quina ratllada de debò!

En fiiiiii, anem parlant i passeu un dia super bonic precioses!!!!! I a pel 2020 que ja el tenim aquí!! >.-<:
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: louly » dc. des. 25, 2019 9:10 am

Bon dia de NADAL!!!!
Noies...m'acabo de fer un test i surt una ratlleta molt fina, però mol molt fina...son testos que m'ha passat una amiga i no sé a partir de quan detecten la hormona però com el mes passat no sortia gens aquest cop s'aprecia una línia rossadeta... aishhhhh!!!!! què en penseu? deixaré passar tres dies i pels Sants Innocents hi tornaré!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dc. des. 25, 2019 9:39 am

Loooooooooouly!!!! Això fa pinta de super positiuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!
En un parell de dies ja hauries de veure la línia bastant més marcadeta!! Quin regalasuuuuu de nadal wapissima!!!!! Quė boniiiiic!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Gaudiu molt del vostre moment!!!!!
:b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :-())
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » dc. des. 25, 2019 12:26 pm

Noies!!! Entrada ràpida, no em volia quedar se desitjar-vos un Bonissim Nadal!! Gaudim molt del que tenim, que no és poc, familia, amics, feina, som estimades i ens tenim a totes aqui acompanyar-nos ens els nostres alts i baixos.

Louly! Aixo fot una pintassa de positiu...! Enhorabona bonica! >.-<:

Dolly el teu cap és un capullo, no veure que si la gent està motivada treballa millor, diu molt d’ell com responsable.. la teva valoració cap a tu és positiva i això es el que t’ha de servir. Si et serveix, jo fa uns mesos estava en un estat de nervis brutal, soc autonoma i la feina m’estava superant, vaig tornar a fer ioga i he fet un canvi de 180 graus, en tots els aspectes, consciencia de cos i mental brutal.
Em vas preguntar pels tramits, doncs si, hem fet analitiques i tenim visita pel dia 10 o 13 no recordo de gener, per començar amb IA, La doctora em va dir de tirar per aqui per l’edat, que tenim tot correcte podriem esperar i segurament em quedaria natural però portant 1 any i mig i que ja tinc 36, doncs...

Sine cicle nou i amb força!!
Naneta!! Com vas amb el desespero?

Anika com vas? Tempe alta altra vegada, quan et tocava W? Informan’s que aixo pinta bé.

Crunchi!! Gràcies per les visites i donar-nos bones vibras!!!

Bon Nadal a totes!!! Petonets i abraçades! xx:-D

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::