*^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dt. gen. 14, 2020 2:47 pm

Hola Noietes!! Entro per saludar, que ahir no vaig poder ni això!

A la nit us llegeixo amb calma i us explico la visita a RA.

Kiss! Que tingueu bon dia!! :b-)))
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dt. gen. 14, 2020 3:30 pm

hola guapes!!!

Ninadina si! ja ens explicaràs a veure què t'han dit!

Naneta jo també he vist el foraster i també m'he quedat amb aquesta frase. Ho haurem de provar! a veure si és veritat!

anika quin riure qur m'has fet amb això del master en google-fertility jajajajaja és tal qual, és que quan ja portem tan temps buscant és logic que sapiguem mil coses i anem a la consulta que els metges deuen flipar amb nosaltres... i no us passa també que a vegades alguna amiga o alguna companya de feina explica alguna cosa sobre fertilitat i penses... "això que diu no és veritat o no va així", però t'ho calles perquè penses que sonarà a freaky total?? jajaja he de reconèixer que a mi m'ha passat.

ainaa quin greu la teva W! però bueno, és el que tu dius, tot just és el primer mes, i t'ha servit per veure qur el teu cos ha reaccionat bé al deixar les pastilles i que està funcionant tot perfecte!!

els TO te'ls comences a fer cap al dia 9-10 del cicle (el 1r dia del cicle és el dia que et vé la regla). Segons el tipus de TO que facis servir ea marca amb ralletes o directament surt una cara somrient en el cas del clearblue. Jo faig servir els de ralletes i em va bé. Quan les dues ralles siguin igual de fortes senyal que estàs en el pic i que ovulras entre aquell dia o l'endemà aprox. Sol passar cap al dia 14 del cicle però no té perquè, ja ho veus aqui al forum que algunes és abans i altres després! i en teoria al cap de 14 dies més
aprox és quan baixa la regla i torna a començar el següent cicle.

Miri27, Vannion, com aneu???

jo de moment desespero total. Tinc dolorets de preW però res més. Encara queden uns dies, paciència :-o00m :-o00m provaré això de l'esterilla que dieu!

besitooo!!!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dt. gen. 14, 2020 4:15 pm

Hola noies,

Respecte el GEstagyn, en el meu cas, jo em prenia el Yodocefol, però quan vaig començar a anar als massatges la embriòloga, que és qui em fa els massatges, em va dir que era molt fluixet i que en el meu cas era millor el Gestagyn. Jo el compro per internet i aquesta vegada he pagat 4 € per capsa. (Estava molta cosa de la web en promoció i he comprat 2 TE ja que havia d'aprofitar l'enviament...) :()():::: Crec que estic massa positiva aquest mes, la caiguda serà important si em ve la W, però jo ahir també vaig veure el Foraster, i desde llavors ho visualitzo taaaaaaaaaant que hem de tenir esperances.
Sobre l'esterilla, la meva pregunta al dir-me que fes això va serm Quants dies? i la seva resposta ben clara: fins que et quedis embarassada... així que no sé, de moment ho faig pq fa fred al vespre i ve de gust, ja veurem més endavant...

Anika, jo estic a l'espera de les mateixes proves per mi i pel maromo, a veure si ell se la va fent i anem avançant, ja que jo encara hauria d'esperar dues setmanes ben bé.

Aaiinnaa, és una caca aquesta W, però com a mínim saps que el teu cos funciona "bé" com abans de prendre pastilles, part positiva de la història. Jo també tinc regles mooolt doloroses, ànims!!! Diuen que després de tenir un fill les regles passen a ser menys doloroses, no sé si és veritat o no...

Ànims amb les SW que comencen, i sobretot amb els desesperos. Repassant la llista que va fer la NinaDina tenim un final de mes què tela!!!! >.-<: esperem cantar alguna panxu!! No havia de ser aquest mes amb més positius?? Al desembre vam trencar ja totes les estadístiques cantant super poques panxus :ufs:

PROPERES DATA NO WARRY:
NANETA: 2-4 de gener.
ISTINETA: 7 de gener.
AAINNAA: 13 de gener.
MIRI27: 14 de gener.
VANNION: 14-16 de gener.
NURI: 17 de gener.
GENIS: 17 de gener.
ANIKA: 23 de gener.
SINE88: 23 de gener.
NINADINA: 27 de gener.
DOLLY: 28 de gener.
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: dolly » dt. gen. 14, 2020 4:39 pm

Hola noies!

Aina, llàstima q vagis a Febrer, però molt positiu q després d tant temps amb pastilles siguis regular!
Segur que tindràs una cerca curteta!

Naneta, anika, no vegis el que estic aprenent amb vosaltres d vitamines! Jo només prenc àcid fòlic amb vitamina D.
Després del embaràs em van recomanar un multivitaminic dels q porten de tot, totes les lletres i zinc i pixava fosforito. Un efecte secundari curiós.

Sine, molt be el positivisme, aquesta es l’actitud!

Miri, vanion, nuri, sou les pròximes, com van els desesperos?

Ego: m’estic agobiant q hem començat la SW tard.. vaig a amazon a mirarme els TO q m’heu dit,

Petons noies, ens llegim!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Vannion » dt. gen. 14, 2020 6:34 pm

Molt bones flors!
Entrada ràpida des de la feina,
Doncs aquí noies he de dir que hi ha hagut patacada xD jo ho he visualitzat fort, amb els meus psicosimptones a tope... Pero patapam, avui m'ha vingut la W.
Aiiishhh suposo que tocarà anar de metges.
Un petonet a totes precioses meves i molta més sort que a mí :) això és el que us desitjo!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dt. gen. 14, 2020 8:05 pm

aiixxx Vannion em sap molt greu bonica.... :-()-) que bona amb això que ho havies visualitzat! jajaja

jo us he d'explicar algo que m'ha passat que he flipat. He anat al metge de capçalera perquè encara arrossego el costipat que us vaig dir fa dies per veure si em podia donar alguna cosa, i abans de donar-me antibiotic com que sap que estic cercant em diu que em fa una prova d'embaras.... li dic que encara em queden dies, que la meva DNW és divendres, i em diu que és igual....comorr??? evidentment ha sortit blanc nuclear. Li he demanat si 4 dies abans podia sortir el positiu i em diu que si, que ja es veuria. I ha fet un test senzill de tires. Jo no entenc res.... això vol dir que ja és negatiu segur??? sempre ens han dit que ens hem d'esperar almenys a tenir 1 dia de falta i ara em diu això...? no sé si és perquè és el metge de capçalera però nose....m'ha deixat ben descol.locada!
què en penseu? ai no se...crec que m'esperare una mica a pendrem antibiotic...no he sortit gaire convençuda
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: dolly » dt. gen. 14, 2020 9:32 pm

Vanion quin greu bonica! Ànims!

Nuri, si thaguessin fet un anàlisi d sang m’ho creuria.. però amb un TE d tira, no vull desmerèixer al metge però serà el mateix q un d amazon, no?
A 4dies de la NW no se si com a molt s’intueix la linea del +
Jo m’ esperaria a pendrem el antibiòtic, a no ser q et trobis molt malament i vulguis començar el tractament abans.
Nose a veure que et diuen les altres, potser hi ha alguna experta ala sala??
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dt. gen. 14, 2020 9:59 pm

Vannion quina meeee, em sap molt greu bonica!! Si cal anar de metges per quedar-se tranquila, s’hi va! És la situació que estem nosaltres també...

Nuri, jo no tinc molta experiéncia en TE però a 4 dies de DNW i no sent el primer pipi del matí ho veig una mica agafat amb pinces no?? Jo esperaria si cal a comprar-te un d’aquests ultra sensibles i fes-lo per si no et trobes bé i has de començar el tractament (si és que pots :))

Bona niit
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dt. gen. 14, 2020 10:02 pm

Nuri, ostres... no ho veig gens clar, saps si el test era de 20 o de 10mlu/ml? Recordes la marca? Els de 20mlU són els més comuns i en principi no poden detectar un embaràs tan aviat. Els de 10mlu ja es consideren d'alta sensibilitat i sí que podrien detectar-ho... Però tot i així ho veig mooooolt justet si encara et falten 4 dies! Jo no em prendria res encara...

Sine, doncs anirem al mateix ritme amb les proves! El maromo farà el seminograma la setmana que ve, i jo en un parell de setmanes. A veure com va!
I sisisi, últimament portem unes estadístiques de pena, quin desastre!!

Dolly relaaaaaaxxx, diria que els dies clau són el del TO positiu i el de l'ovulació, no???? A no ser que els bitxos del teu maromo tinguin una mega-capacitat d'autosubsistència, natació i combat contra glòbuls blancs, el pinxito que facis quatre dies abans d'ovulació no és gens decisiu!
Quina flipada el pixat fosforitoooo, jajaja

Vannion em sap molt de greu, ànims amunt i a per la propera SW!! ... Jo també fa un any que em visualitzo veient el positiu, dient-lis als meus pares i a les meves amigues que estic prenyi, passejant la meva panxulina per la platja, saltant rotllo heidi pel camp i aquestes coses... i, digueu-me water-parties, però no m'ha funcionat massa!!!! jajaja :content:

Istineta i Naneta gràcies per la info! Faré el que tu dius Naneta, com que encara em queden uns 15 dies de Soniase acabaré la caixa i ja m'espero a tenir els resultats de l'analítica abans de prendre res més :ok:
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dt. gen. 14, 2020 10:18 pm

Bona nit noietes!

Naneta: Vaig veure el foraster i us volia fer la mateixa reflexió, Visualitzar, visualitzar, visualitzar!!! tinc una amiga que fins i tot té un Vision board (es un marc on enganxa imatges o escriu tot el que vol aconseguir, i li funciona, tu!)

Anika: Si que tenim un master en fertilitat!! jajaja a vegades si una amiga explica algo em faig la tonteta, i no dic res, com si no ho sapigués ja. jaja

Ainaa, Vannion: quina rabia aquestes Warry! em sap greu. Pero eh! a remuntar boniques, que molta gent plora perque no els hi baixa i tenen problemes en això, almenys tenim cicles més o menys normals, i menstruem!!

Miri27: com vas? any news?

NUri: com portes el desespero? crec que pot ser perfectament un falç negatiu, a 4 dies es molt probable que no et marqués! no sé perque era l'antibiotic però si pots retrassar-ho un parell de dies, tornaria a fer test i llavors valorar si pendre'l o no.

Sine! m'apunto al club de l'esterilla! jajaja

Dolly: Em pixo amb el teu fosforito de l'orina!! jajaja Jo també vaig prendre un multivitaminic d'aquests combo i també pixava groc.



Ego: Doncs ahir varem anar a la segona visita de RA, i ens va explicar tot com funcionava, que com que tot està bé començaria per inseminació, ens va explicar timmings, les visites que fariem, estimular ovaris, controls per ecografia fins el dia de la ovulació i aquell dia fer la inseminació, que en podriem fer 4 i començar el proxim cicle si voliem, i llavors li vaig preguntar pel tema de fer-ho per seguretat social, si hi havia gaire llista d'espera, i varem flipar, perque em va dir que no tenen quasi llista d'espera.
Doncs hem parlat amb el Nino, i com que encara somiem en veure el positiu de manera natural, al dir-nos que hi ha poca espera, doncs avui hem tirat endavant la via seguretat social, no serà ja mateix però mira, estic més tranquila i això també m'ajuda a fer-me'n a la idea.
Al canviar medicació, tractar l'helicobacter d'ell, penso que podem intentar-ho un xic més, i quan ens avisin doncs cap allà de cap.. com ho veieu? estic retrassant massa? Aixx.. soc una Balança de llibre, i em costa horrors prendre decisions!!

Sé que és tard! bona nit boniques!!
Dolços somnis!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » dt. gen. 14, 2020 10:41 pm

Hola bonanit!
Estic casi dormint-me al sofa, ahir tenia un sopar i vaig arribar tard, i clar, aquest matí de peu aviadet!
En fi, encara no W, pero crec que en breu farà la seva aparició. Avui mha semblat al eixugar-me que tenia fluxe rosadet, així que crec que està de camí! Simptomes a tope. Res, a comprar els TO que se mhan acabat i a pel febrer!
És dificil jugar-se-la a una carta, i amb la meva edat, encara és més loteria... a veure si fent-ho bé l'encertem! i amb Acfol també!

Sento les W aquestes, Vanion , Ainaa... al febrer tindrem més sort!

Nuri00 que fort lo del test express! jo m'esperaria, no perds res!

Guapes bonanit i descanseu!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dc. gen. 15, 2020 7:22 am

Bon dia abans d’entrar!!! :***: Encara no ha tret el cap del tot, el sol!!

Vannion, em sap molt de greu!!!! Ens acompanyarem pel febrer. Un petó gran!!!

Nuri00, a nosaltres ens diuen que no siguem unes ànsies i ho és ell???!!! Jo m’esperaria a com diuen totes. No llencis tovallola i no et prenguis res per si de cas. Si pots aguantar espera’t aquests tres dies.

Dolly, fosforito??? Uooo!!! Això encara no m’ha passat!!!

Miri27, esperaaa!! Tampoc llencis la tovallola! Ja sé que sabem com va el nostre cos, però espera que arribi bé. Ànims!!!

NinaDina, entenc que vulguis esperar. Perfectament. I si hi ha poca llista millor i encara més. La butxaca no es ressentirà tant i tu et faràs més a la idea. Cadascú marca els seus tempos. Jo dubto que d’on som no hi hagi llista d’espera. I a més ell ja no entra. Crec recordar que és fins els 40. No sé si només compta la dona o els dos. Jo entro però ell no... llàstima! Fas bé!!!! Endavant!!!

I noies!! No s’ha de visualitzar el futur sinó el present més proper. És a dir, la típica imatge d’òvul i espermatozou entrant. Ja ho sé! M’he flipat!! Però jo ho faré. Bé, ja he començat. És gratis imaginar no??
I fora estadístiques! Envieu-les a pastar!! Ni cas! Arribarà!!! Fe!!! Aneu dient (bé, adaptat): la meva personeta serà de final d’any!!! Com jo!! A tot estirar de principi com els seus tiets!! Que, en broma, un d’ells em diu que ha de ser de gener que són els més intel.ligents. Jajajaja!!!! estic fatal... ho sé...

Apa!!! Ment positiva noies!!!

Que tingueu un súper dia tot i treballar!!!

Muuaaaa!!
Una abraçada!! :--/)
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dc. gen. 15, 2020 10:21 am

Bones noies!!

Quan em vaig quedar embarassada de la meva filla, vaig coneixer un grupet en aquesta mateixa web i a dia d'avui 30 mesos mes tard, he de dir, que son unes super mamis i unes bones amigues en les que m'he recolzat molt i m'han ajudat en moments de preocupació, "desespero", alegria,...
Així que ara de nou i després d'anar alguns mesos darrera el meu home per convence'l d'anar a buscar un germanet a la nostre petita m'encantaria compartir experiencia de cerca amb vosaltres.
Hem començat aquest mes de Gener a no fer servir protección, a veure si hi ha sort!

EDAT DELS DOS: 34 jo, 36 ell
N DE FILLS: 1 nena de 21 mesos
CICLE DE CERCA: 1er
DNW: 30/31 de gener
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Penso que aquest cop trigarem mes a obtenir el positiu i això que grácies al primer embaras la endometrosis que tenia ha desaparegut.
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dc. gen. 15, 2020 10:37 am

Nuri, jo m'esperaria a dilluns vinent per fer un nou test. Penso que es molt d'hora per que sigui un resultat fiable i per tant, pot ser un fals negatiu. Creuant dits!!
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dc. gen. 15, 2020 11:29 am

El ACFOL només és àcid fòlic, amb iode hi ha el YODOCEFOL es de la mateixa casa i preu similar si no recordó malament.

Perdoneu, tants sms he anat escribint el que sé a mida que us he anat llegint.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dc. gen. 15, 2020 12:34 pm

NinaDina em sembla molt bon plantejament. Heu mogut fitxa, ara el destí dirà si serà d'una manera o d'una altra, l'important és que cada cop esteu més a prop! I ara que ho teniu tot encarrilat segur que estareu molt més tranquils i positius, i això us jugarà molt a favor!! Per cert, em sorprèn moltíssim que no hi hagi llista d'espera!! De debò? Quan creieu que tardaran a avisar-vos? :()()::::

Miri no et donis per vençuda encara! Un mini-tacadet pot tenir molts significats, tant positius com negatius... a veure com et vas trobant les properes hores :-o00m

Naneta ostres, no sabia que per SS hi havia aquest límit d'edat en homes també, creia que només afectava l'edat de la dona. Si és així ho portem clar, el meu maromo ja és tot un senyor de 44 anys!!
I tens tota la raó!!! Jo m'obsessiono mogollón amb tot el que llegeixo per internet, que no és poc!! Li donem massa voltes a coses que no toca... però és que llegeixes cada cosa! jejeje Vinga vaaaaa... intentaré visualitzar el meu preciós ovulín i els bitxitos del senyor maromo en modo gimcana!!
:: orrr:: :: orrr::

Benvinguda Laura!! :--/) :--/) Espero que tinguis una cerca ben curteta, si tens l'endometriosi sota control potser aquesta vegada serà molt més ràpid, no?? Veu trigar gaire amb el primer embaràs?

Que acabeu de passar un bon dia boniques!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dc. gen. 15, 2020 2:13 pm

Ho he mirat!!!

Edat límit homes 55. Dones 40.
https://elpais.com/elpais/2018/09/12/ma ... 37760.html

Ja preguntaré la llista com va però per aquí dubto que no n’hi hagi. A més, no sé si estic preparada per esperar més de sis mesos provant tenint en compte que nosaltres ja sabem que tenim un petit obstacle....

Benvinguda Laura!!! Tan debó tardis mooolt poquet!!! Som un grup molt ben avingut i xerraire!!!
Una abraçada!! :--/)
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dc. gen. 15, 2020 4:20 pm

Hola Laura, benvinguda!!!! com diu la naneta som un grup bastant xerraire!!!! Espero que tinguis una esta ben curteta per aquí!

NinaDina jo crec que hagués pres la mateixa decisió!! A vegades hem d'escoltar les "senyals" que ens donen, potser és la manera de relaxar-vos perque comenceu aquest procés per SS que potser tarda un pèl més però abans teniu sorpresa!!!

Miri27, com vaaas?? Fins que no baixa de veritat la W, sempre hi ha esperança.

ego total: doncs jo estic entrant en ofuscació/desespero total a una setmana de la W. Avui ja no veig les coses tan clares, ha vingut una companya a la feina a presentar el nen que han tingut fa poc i jo que sóc super de bebés sempre i avui no, m'he sentit super trista. Ahir també el típic comentari, "quan et relaxis arribarà", t'ho diu una persona amb una nena petita clar, sense cap problema. Vull saber ja resultats d'analítiques i seminogrames i veure quin és el següent pas. Aiiix bueno, us he fotut el rotllo però sou la meva via d'escape.

Bona tarda!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dc. gen. 15, 2020 5:00 pm

hola boniques!!!!

gràcies pels comentaris! no m'he pres l'antibiòtic, puc aguantar uns dies perfectament. No sé pas aquest metge però jo penso com vosaltres, que es va flipar!!! el què passa que ara al haver vist el blanc nuclear estic de desespero maxim com feia mesos que no em passava! estic com una boja anant al lavabo a mirar si taco el paper o no, analitzant tot...jolines, tan tranquila que estava i des d'ahir al metge amb el TE negatiu que em pujo per les parets! només em queden dos dies....però no em passen les hores :-o00m :-o00m

sine88 jolines és que és normal que et sentis aixi....entre la maleïda frase que fa una ràbia mil perquè ens fa sentir culpables i no ho som, només faltaria! o és que ara resulta que la gent que es queden prenyi no va estressada? ara resulta que tota la població està en mode zen per la vida???? va home va. I a sobre amb la companya i el nen petit....és normal que et sentis aixi. Jo també ho vaig viure per Nadal que és època en que moltes parelles aprofiten per dir la noticia, allà aguantant el tipo nosaltres oi?? hem de ser fortes i seguir amb el nostre objectiu, tard o d'hora arribarà!

Laura benvinguda!!! ja veus que som super actives!!! ens hem ajuntat unes quantes que ja portem més de 1 any buscant i no hi ha manera, però ara ja tenim un super master en fertilitat!! jajajaja aixi que qualsevol cosa aqui estem! jo també tinc endometriosi i malegro moltissim de saber que després de tenir el primer a tu t'ha marxat!!! espero que a mi també em passi!!

dolly ostres fosforitoo???? jajaja no ho havia sentit mai!!!!

naneta si,millor que no fem gaire cas a les estadistiques, perquè en aquest grup les rebentem totes!!! no era desembre i gener els mesos en que es canten més panxus?? jajajaja crec que nosaltres ha sigut el desembre i gener menys fructifer de la historia!!! jajajajaja

NinaDina que bé que tinguin llista d'espera tan rapida! funciona per zones de catalunya o com va??? jo sempre tenia entès que estaven plenissimes! trobo molt bé que us espereu uns mesos si és el què sentiu, endavant! ara no vindrà de uns mesos,i si està tots els resultats bé no hi ha motiu perquè no us pugueu quedar de forma natural, aixi que endavant!!!! aqui estarem per acompanyar-te!!!

miri27 com vas?? segueix sense apreixer?

genis tu també estàs a prop, com ho portes??
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dc. gen. 15, 2020 5:20 pm

Benvinguda Laura_Josu!!
A veure si d'aqui poquet podeu donar-li un germanet a la vostra filla!
He llegit que tens endometriosi, quan vas tardar en el primer embaràs a veure el positiu?

Anika_ Doncs avui m'han dit que Febrer està ple, i que em trucaràn al Març, es poc no? ara fins i tot jo crec que és aqui mateix.. jajaja ja m'agafa el cague...

Naneta: No sabia que pels homes també hi havia un tope d'edat. Pregunta-ho, no està de més.

Sine88!! Encara somi-ho veure el positiu abans de començar.. (a veure si funciona aixo de visualitzar) Avui la primera pacient que he visitat al matí m'ha dit que va somiar amb mi, que estava embarassada, molt prima i molt feliç... m'he quedat a quadres!! i he pensat, ui si era molt prima no debia ser jo jajajajaja

Miri27!! com vas?


Docs jo porto una temporada bastant anti bebes d'altres, de veritat, suposo que se'm passarà i desitjo, perquè em fa feliç veure els meus amics feliç, però tinc mandra màxima a quedar amb gent i veure criatures... ara només diuen de fer calçotada un dia d'aquests i no tinc cap ganes... en fin..

L'orina fosforito és per les vitamines del grup B, crec que es B2, es ben normal.

Nuri00, aix aquests desesperos que dolents que son, intenta ocupar el cap. Crec que les llistes d'espera van per zones, com els hospitals, cadascu a l'hospital de referencia. Noies, a veure com va, que si cal us empedroneu a casa meva eh! jajaja

Guapes, marxo a ioga, que falta em fa.. jajaja Us llegeixo després.
NinaDina l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 15, 2020 5:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::