2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dl. gen. 20, 2020 10:30 am

Bon dia

M'estic plantejant l'adopció d embrions però no sé on fer-ho. El dia 6 de febrer tinc visita a Gravida.
Per el que he llegit hi ha gent que està descintenta amb l institut Marquès a més de ser el lloc més car... No sé què fer...
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Apolonia » dc. gen. 22, 2020 12:01 am

Hola!
Ves al lloc on tu et sentis còmode, a on “t’encaixi”, perquè les experiències de cadascú poden variar molt.
Si hi ha un lloc més econòmic i hi confies, doncs ves-hi. Ara bé, si et pots permetre pagar més, doncs jo diria que Marqués és un bon lloc.
Jo vaig anar a IVI, valia 3500 (diria q és el lloc més car). Hi confiava plenament i tinc al meu bebé dormint al meu llit :)
Preguntaves a l’altre fil percentatges. Si no recordo malament, a IVI em van dir 50% ADE i 60% OVO (les seves estadístiques). A mi no em van explicar tant com a l’Erika de si eren embrions de bb en cuna o res d’això. Però els 2 cops q vaig fer Ade em vaig qdar (el primer fa 4-5 anys q els vaig perdre), i ara a la primera. Embaràs super bé amb 45 anys, bebé preciós i saníssim.
Molta sort!!!!!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dj. gen. 23, 2020 7:47 am

Moltes gràcies per la resposta!
He anat a veure la dcotora Redondo a la Corachan. Forma part de l equip de la meva ginecòloga i és experta en fertilitat.
Em va dir que abans ADE em plantegés fer FIV. Encara no tinc els pressupostos però vaja, no crec que sigui viable.
Em va dir que amb 39 anys i la meva reserva ovàrica i a més, tenint eb compte que a priori no tinc cap problema de fertilitat, em podria anar bé.
Ella treballa amb dos laboratoris Cefer i Ovogyn i ho fa tot ella amb l equip de la meva gine, no es una macro clínica, el tracte és molt de tu a tu...
De moment em faré l analítica que m ha demanat i esperaré pressupostos... A veure...
Mil gràcies
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Perdut » dj. gen. 23, 2020 1:43 pm

Jo no he fet tractament amb la Dra. Redondo però si vaig anar a Euvogin a fer una consulta privada amb ella. Em vaig deixar una pasta per res. Em va dir que en el meu cas millor era anar a Ovo... i tenint el meu home un 80% de fragmentació de cadena doble evidentment no ho veig coherent. Després em va dir que el meu baix pes era un problema cosa que no està demostrat. I per últim em va assegurar que m’enviaria un informe amb tot el que m’havia comentat... doncs almenys pel dineral pagat vaig reclamar l’informe 20 vegades fins que després de 2 mesos va arribar, i quina merda informe, semblava escrit per un nen petit.

Suposo que si hagués fet tractament amb ells l’atenció hagués estat molt diferent.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dj. gen. 23, 2020 2:08 pm

Ostres! Realment és complicat triar el lloc i el metge. Segur que tots són molt professionals però si que és cert que, almenys jo, vaig amb por que no em fotin el pèl...
On te la fas al final tu la ADE?
Merci!
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: gateta10 » dv. gen. 24, 2020 2:41 pm

Hola Mercè, noies,
jo estic com la Mercè per edat i situació econòmica (però afegint tractaments previs fallits). També puc intentar amb òvuls propis (analítiques ok) però veig que en aquestes edats els problemes cromòsomics es disparen, i el pitjor escenari que puc imaginar (més que no aconseguir l'embaràs) és que tiri endavant un embrió amb problemes i que m'assabenti als 3 o 4 mesos, i sincerament no vull decidir determinades coses, si puc evitar-ho o disminuir el risc. Pot ser que sigui massa alarmista? És que veig les estadístiques i les experiències de noies i no vull confiar en la bona sort en aquest tema. Llavors considero que (lògicament?) l'ideal seria FIV + DGP però el preu es dispara i tampoc és una opció generalitzada.
Així que també penso en fer un camí més curt i econòmic i optar adopció d'embrions pq en teoria estan sans ( a més que la idea de no produir més embrions i donar la possibilitat de viure a un congeladet m'agrada).
No sé, alhora jo sempre he sigut molt sana però he perdut la mare per càncer, pel que jo mateixa objectivament no hagués sigut apta per a ser donant...
Què n'opineu? Perdoneu el rollo, espero haver-me explicat bé, és que estic molt confosa...
Petonents.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: gateta10 » dv. gen. 24, 2020 2:57 pm

Per cert, Mercè, mirant les webs, l'ADE el fan a la majoria de clíniques.
De les que he vist, CEFER (a través de la web ANACER), ESIMER i Institut Marquès volten els 3000 euros. A IVF BCN 2550, Dexeus 1990 y la més econòmica a EASYFIV amb 1500 euros. De IVI i Eugin que també m'interessaven no he trobat els preus.
Sé que no és qüestió de preu solament però també va bé deixar la info.
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dv. gen. 24, 2020 3:16 pm

Hola gateta10!, i hola a totes!
Em sento alleujada cada vegada que trobo dones que pensen així de l adopció d embrions. Tinc la impressió que els metges sempre t intenten convèncer de què és millor una FIV.
Jo tinc cites en algunes cliniques la setmana que ve i l altra però de moment, a la primera doctora que li vaig comentar, em va intentar convèncer de la FIV.
Com tu bé dius, són molts el motius que em fan decantar cap a una ADE.
En primer lloc, l'economia... Tinc una bona feina, cobro un bon sou, però tinc alguns deutes per qüestions alienes a mi, familiars, i no em vull endeutar més. Alguns amics m han dif que em poden deixar diners però no vull anar ofegada x això.
D altra banda, m he fet de l associació de "madres solteras por elección" en algunes clíniques diuen que fan un 10% de descompte però de moment, no m han dit que han rebut el meu pagament ni què puc fer a partir d'ara o si més no, com acredito que en formo part.
En segon lloc, jo he fet 4 inseminacions artificials i no han anat bé, és cert que et diuen que amb aquest edat les possibilitats són mínimes però tb m han dit que pot ser que els meus ovaris ja siguin "vells" malgrat tenir ina antimulleriana de 2.
Un altre motiu és el procès en sí i la medicació. L ADE és molt senzill i gairebe no prens medicació.
I per últim, el que tu dius... A més edat, més risc de malalties i avortaments xk els ovils són vells.
Tornant a la qüestió econòmica i acabo... Si fes un FIV només podria fer un intent i les possibilitats són d un 30% aprox... En canvi si faig ADE podria fer dos intents i la taxa és entre 40-50% si no m erro.
Jo aquesta setmana aniré a CRA, i la propera a Gravida i Marquès.
A veure quins preus i què diuen quan els hi plantegi directament l ADE.
Perdoneu el rotllo!
Gràcies!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Apolonia » dv. gen. 24, 2020 11:54 pm

Hola Mercè,
Per lo de l’Associació MSPE no pateixis, triguen una mica, sinó jo tinc via directa amb la Delegada de Catalunya i parlem tu i jo per privat i esbrinem què ha passat. A Ivi et fan un 5%.

Gateta si la teva intuïció et diu que vols fer Ade, fes-ho. Jo no volia patir amb Fiv s, fracassos etc...vas amb una mica més d’opcions...Tot i que a mi ja em van dir que Ovo... a mi la idea de salvar un congelat també em feia molta gràcia.

Sort a totes!!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » ds. gen. 25, 2020 9:18 am

Hola Apolonia!
T'havia llegit en una altra entrada que recomonaves fer-te de l'assocació i et vaig enviar privat però no sé si el vas rebre :--/)
De tota manera, avui he rebut un cprreu on em diuen que han rebut el pagament però que aquesta setmana han tingut moltes altes, quan puguin es posaran en contacte amb mi.
Gràcies!
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: gateta10 » dt. gen. 28, 2020 4:12 pm

:--/) Mercè, tens alguna novetat de les clíniques? Si vols explicar les teves impressions i el que et sembli seria genial. Que vagi tot molt bé!!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dt. gen. 28, 2020 6:36 pm

Hola!

Aquest dijous vaig a la clínica Sagrada Familia i el dia 6 a Gràvida ja us diré...
Aquest dissabte també vaig a una xerrada sobre com afrontar la maternitst en solitari i els tipus de tractament que hi ha.
De moment, estic una mica decebuda amb la gine que vaig anar a veure dimarts passat.
Em va agradar molt però em va dir que me mandaba los presupuestos al dia siguiente y encara els espero... Una mica informal, no?
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Apolonia » dc. gen. 29, 2020 10:02 pm

Mercè, et vaig enviar un missatge privat fa dies abans de veure el teu al xat.
Jo fugiria d’una gine que a part de tractar-te ha d’enviar pressupostos.
Un cop t’acceptin a MSPE el seu foro privat hi ha entrades antigues sobre molts temes sobre la maternitat en solitari.

Després, la realitat supera qualsevol cosa que hagis imaginat. Si no tens ajuda com és el meu cas, és molt dur. Però es fa amb molt d’amor i il.lusió.

El dia a dia t’anirà portant al què cal fer.
Ànims i molta sort!
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dj. gen. 30, 2020 8:40 pm

Hola a totes!

Apolonia, t'he contestat al privat, moltes gràcies!
Tal i com us vaig dir, avui anava a CRA. Vaig voler anar-hi per dos motius. En primer lloc, perquè una amiga meva es va fer un tractament (inseminació artificial) i va quedar molt contenta i en segon lloc, perquè visita la Dra. Peón, un encant de dona que ja m'havia atès a les meves inseminacions per la S.S a Sant Pau.
Doncs n'he sortit molt contenta. Ella m'ha recomanat, com tots, una FIV però jo no puc assumir-ho, comences a sumar i la broma se'n va a uns 8000 euros entre "pitos i flautes" i ara mateix, no puc.
Llavors li he dit que jo estava interessada en l'ADE. M'ha dit que tb era una opció molt vàlida però que li sabia greu pq creia que podia anar bé una FIV. M'ha preguntat si estava segura de renunciar a la càrrega genètica.
També m'ha dit que m'ho plentegés com si d'aqui uns anys jo pogués pensar: ostres, perquè no ho vaig provar amb els meus òvuls...
Jo li he dit que no ho creia i com que ara per mi no era viable, que m'ho plantejava com...o faig ADE o renuncio a ser mare...i davant d'això...està clara l'opció!
El preu són 3500 amb un 10% de descompte per ser de l'assocació MSPE. Amb això m'entren dos intents ( dos embrions)
Ella mateixa m'ha dit que sent d'assistència, pregunti a Gravida ( hi vaig la propera setmana) pq potser tinc alguna mena de descompte. .. I també m'ha dit que la DRA, Redondo, tb en tinc pressupost 3200, tb era molt bona i que tb estaria en bones mans...
No sé, aquesta doctora em transmet molta confiança i tranquil·litat....aniré a Gravida i veur el què però m'ha agrdat molt.
I al final de la visita m'ha dit: mediteu bé, però tingues en compte tamb´que quan tinguis el teu fill davant no t'importarà gaire si te o no els teus gens, se t' oblidarà tot i seràs tu qui el criaràs i educaràs. ...Bona reflexió...
us seguiré informant noies!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Apolonia » dj. gen. 30, 2020 9:46 pm

Hola Mercè,
el privat no m'ha arribat, aquest foro a vegades ja ho fa que els privats es queden a la safata de sortida i no s'envien.
En tot cas veig que vas veient opcions.
Molta sort amb la decisió!
Avatar de l’usuari
gateta10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: gateta10 » dv. gen. 31, 2020 2:55 pm

Hola noies, hola Mercè!
Me n'alegro de que vagis avancant (no tinc c trencada!) i que la dra. t'hagi agradat. La veritat és que té molt bona pinta la CRA Sagrada Família i pel que he vist tenen més consideració cap a les mares solteres (al menys a la web). També veig que com en totes les professions les creences i els valors influeixen, ja que la dra. sembla també dubtar sobre la renúncia a la càrrega genetica oi? Per cert, t'han explicat si són de donants o de parelles? O com triaran l'embrionet?
Si em permets pensar en veu alta, si fas una ADE que no acaba de funcionar, en faries una altre? En aquests cas, et plantes en 7000, gairebé una FIV (tenint en compte que pots treure més òvuls o...no).
I si consultes a Dexeus que l'ADE son 2000? O al CIRH que la FIV és més econòmica? (no sé quan exactament però de les tradicionales és competititva i també he vist que tens descompte amb MSPE).
Perdona guapa, no et vull confondre eh? És que estem en una situació similar i són els plantejaments que em faig a mi mateixa :miko:
Per cert, a mi m'han detectat un mioma així que estic bastant desanimada, després penjaré un missatge a veure si algú li ha passat...
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Mercè19
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. jul. 15, 2019 1:25 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Mercè19 » dv. gen. 31, 2020 3:11 pm

Hola!

En principi, amb aquest preu, tinc opció a provar-ho amb dos embrions. Provaria i si no anés bé per ara no crec que provés res més.
Em va dir que els embrions poden procedir o de parelles o que els donen o bé de doble donació. La doctora em va comentar que a ella els biòleg li envien el que tenen i ella s'ho mira i decideix.
Em va dir que preferia esperar a tenir un bon embrió que no pas posar-ne un a la primera de canvi.
Ja em miraré els preus a CIRH a veure...
Això del mioma...com te l'han trobat? Crec que es força comú...em sap greu perquè suposo que això significa que hauras desperar una miqueta,no? Però el més important és que facis tractament amb les màximes garanties possible.
Ànims!
mariona1977
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. oct. 22, 2015 6:14 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: mariona1977 » dg. maig 17, 2020 3:15 pm

Hola noies. Em dic Mariona. Sóc nova per aquí. Tinc 42 anys. Volíem ser pares de nou i per uns temes de salut ( jo vaig tenir varis càncers i em van extirpar tot el cólon i al marit un tumor cerebral) vam decidir o fer una doble donació o una adopció d´embrions (aquesta última molt més barata que la primera) per assegurar-nos que els nostres fills no tenen aquestes patologies. El meu ginecòleg va morir d´un accident de cotxe i he de buscar-me un altre ginecòleg. Us he llegit sobre la Dra Redondo i la Dra Gómez que són de la Corachan. A més de ginecòlogues fan reproduccions assistides. Alguna de vosaltres us visita una d´elles? Què n´opineu? A més, al ser de la mútua no sé si et fan algun tipus de desconte.
En referència al gurpsanguini, tant el meu marit com jo som RH negatiu i voldríem que l´embrió també ho fos. Sabeu si això ho fan, de mirar el RH? Alguna de vosaltres ha fet una adopció d´embrió?
Encantada de saludar-vos.
mariona1977
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. oct. 22, 2015 6:14 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: mariona1977 » dg. maig 17, 2020 6:07 pm

Hola noies. Em dic Mariona. Sóc nova per aquí. Tinc 42 anys. Volíem ser pares de nou i per uns temes de salut ( jo vaig tenir varis càncers i em van extirpar tot el cólon i al marit un tumor cerebral) vam decidir o fer una doble donació o una adopció d´embrions (aquesta última molt més barata que la primera) per assegurar-nos que els nostres fills no tenen aquestes patologies. El meu ginecòleg va morir d´un accident de cotxe i he de buscar-me un altre ginecòleg. Us he llegit sobre la Dra Redondo i la Dra Gómez que són de la Corachan. A més de ginecòlogues fan reproduccions assistides. Alguna de vosaltres us visita una d´elles? Què n´opineu? A més, al ser de la mútua no sé si et fan algun tipus de desconte.
En referència al gurpsanguini, tant el meu marit com jo som RH negatiu i voldríem que l´embrió també ho fos. Sabeu si això ho fan, de mirar el RH? Alguna de vosaltres ha fet una adopció d´embrió?
Encantada de saludar-vos.
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: 2019 ADOPCIÓ EMBRIONS

EntradaAutor: Perdut » dg. maig 17, 2020 6:19 pm

Hola Mariona

Sento molt tot lo dolent que heu viscut.

Pel què fa a les doctores, jo vaig tenir una visita amb la Dra. Redondo a la seva consulta privada per saber la seva opinió respecte el tema inmunològic després de fer 3 FIVS. A mi no em va agradar.

I en el CIRH per adeslas tenen bon preu. Jo he fet allà una adopció d'embrions d'un blasto expandit. I sí que miren els grups sanguinis.

Espero haver-te ajudat un xic.
Et desitjo que tingueu molta sort.

Ànims!
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::