3 mesos d'espera desprès de un abort?
Meri, veig que estàs molt més animada,que bé, me n'alegro molt!
Jo vaig tenir un avortament al juliol i només em van fer esperar una regla (estava de 12 setmanes). La ginecòloga em va dir que no hi havia res als llibres sobre quan s'havia d'esperar (suposo que sempre i quan no siguin casos especials) i que per tant ella creia que amb una regla n'hi havia prou. Doncs vam esperar a que vingués i ens hi vam tornar a posar. A la primera no vam tenir sort però sí a la segona, i sempre penso que el cos sap el que s'ha de fer i si toca, toca.
Creueta, com ho tens tu?
Jo vaig tenir un avortament al juliol i només em van fer esperar una regla (estava de 12 setmanes). La ginecòloga em va dir que no hi havia res als llibres sobre quan s'havia d'esperar (suposo que sempre i quan no siguin casos especials) i que per tant ella creia que amb una regla n'hi havia prou. Doncs vam esperar a que vingués i ens hi vam tornar a posar. A la primera no vam tenir sort però sí a la segona, i sempre penso que el cos sap el que s'ha de fer i si toca, toca.
Creueta, com ho tens tu?
nira, jo vaig avortar al maig (a les 15 setmanes), al setembre ens hi vam tornar a posar, per primer cop (a diferència de la primera cerca) controlant temperatures, amb omifin... TOT EL PACK!!!
així que en principi espero trigar menys a quedar-m'hi que el primer cop, que vaig trigar 15 LLARGS MESOS!!!
i és que dic jo que tanto va el cántaro a la fuente... que al final t'embarasses, NOOOOOOOOOOO????

així que en principi espero trigar menys a quedar-m'hi que el primer cop, que vaig trigar 15 LLARGS MESOS!!!
i és que dic jo que tanto va el cántaro a la fuente... que al final t'embarasses, NOOOOOOOOOOO????

-
VisitantVi
- coviovi
- :: granota

- Entrades: 231
- Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
- Ubicació: Calafell
- Contacta:
Meri, si teniu ganes, poseu-vos!!!!!! Jo vaig tenir l'abort al novembre, el dia 22 el gine em va fer la eco i em va dir que estava neta, que m'esperés una regla i que em posés. De fet, no m'he esperat......però avui m'ha baixat la primera regla "després de", o sigui que ara oficialment m'hi puc posar (encara que porti tot el mes de Desembre fent warriors, eh???) O sigui, que t'espero pels positius del febrer!!!!!!!!!
- jochechita
- :: lleona

- Entrades: 923
- Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am
wolas meri!!!!
sóc nova aqui, de fet he estat llwgint els posts i el teu m´ha cridat l´atenció, mira t´explico.
ja ha passat temps desde aleshores, al 2004 em vaig quedar embarassada i quan estava de 8 setmanes vaig començar a tenir perdues
, al cap de dos dies de repós vaig haver d´anar a la clinica per fer-me un legrat, el ginecoleg em va recomenar un parell de regles per tornar a intentar-ho, però ....al tenir la primera regla i passats 14 dies vaig veure que estava ovulant...el meu marit i jo estaven aquella nit...diguem-ne entusiasmats i li vaig dir: estic ovulant,eh? i em va dir: seria molta casualitat!! toma castanya...tinc a "la casualitat" veient la tele ara mateix...vaig tenir un embaràs genial i cap problema, de fet ara estem animats a tenir un germanet i li vaig comentar quan de temps haviem d´esperar doncs prenc anticonceptius, em va dir que quan volgués que no calia esperar....
Espero que d´aqui poc poguis tenir al teu bebito i tot vagui de conya
sóc nova aqui, de fet he estat llwgint els posts i el teu m´ha cridat l´atenció, mira t´explico.
ja ha passat temps desde aleshores, al 2004 em vaig quedar embarassada i quan estava de 8 setmanes vaig començar a tenir perdues
, al cap de dos dies de repós vaig haver d´anar a la clinica per fer-me un legrat, el ginecoleg em va recomenar un parell de regles per tornar a intentar-ho, però ....al tenir la primera regla i passats 14 dies vaig veure que estava ovulant...el meu marit i jo estaven aquella nit...diguem-ne entusiasmats i li vaig dir: estic ovulant,eh? i em va dir: seria molta casualitat!! toma castanya...tinc a "la casualitat" veient la tele ara mateix...vaig tenir un embaràs genial i cap problema, de fet ara estem animats a tenir un germanet i li vaig comentar quan de temps haviem d´esperar doncs prenc anticonceptius, em va dir que quan volgués que no calia esperar....
Espero que d´aqui poc poguis tenir al teu bebito i tot vagui de conya

Hola meri! jo tb vaig tenir un legrat al novembre, al desembre vaig anar a la revisió i ja m'havia vingut la primera regla, li vaig preguntar a la ginecòloga quan podia tornar a intentar-ho i em va dir q dp de la primera regla quan volgués i com ja l'havia tingut doncs que m'hi posés. El cas és q calculant vam veure que ja havia ovulat així que em va tornar a venir a principis de gener i se suposa que demà ha de tornar però espero que no torni i tingui un gran positiu.
Sort!

Sort!
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Meri hi havien mooolts psicosímptomes i prou, quin xasco. La veritat és q m'havia fet totes les il.lusions del món. Tinguent en compte el dia q vaig ovular ahir portava tres dies de retard !!!! el periodo luteo aquest no és de catorze dies !!!!. Perdoneu, però em sento frustrada i avergonyida per haver caigut en el meu propi parany.....Avui estaré enfadada i trista, però a partir de demà, com diueu moltes: ENDAVANT LES ATXES o PIT I picarols.

Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

. 
.