*^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » dl. feb. 24, 2020 5:43 pm

Hola a totes!
Després de la disbauxa del carnaval ja torna a ser dilluns! Jo ahir ja vaig començar a SW, amb impetu! ejejje.... Repetirem demà i així fins a que surti TO +! L'ú ic que avui tenim el nen amb febrada...i clar, potser els plans sexis han de patir modificacions... aixxxx

Perdudapelmon, que beee! o sigui que tot normal. Jo crec que si podeu mantenir el rotme cada dia , feu diana segur! Jo ja no tinc edat per aquests trotes! jajajajja

Naneta, com than dit, el cervell és savi i és la manera de treure fora stress, anims!

Laura, que no et donin antibiotic si estàs en desespero que mai se sap!!

Nuri00 tu també comences SW oi? Vinga, a per totes!

Bueno, a veure els desesperos, que encara podem cantar panxuuus! (oi que si?)

petonets i ànims a totes e tots els vostres "processos"!
:--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dl. feb. 24, 2020 6:27 pm

Holaaaaa, entro ràpid a saludar! :--/)

Laura, vaja ratxa portes! Què t'ha dit el metge? T'ha receptat antibiòtics? Com diu la Miri, ojuuuu amb la medicació, que no hi hagi panxu, eh?! jijiji
Naneta, ja m'imagino que deus somiar de tot!! Jo a vegades somio que estic embarassada, tenim la ment treballant 24 hores al dia!
aixamb clar que si, ara positivisme a topeee!! Febrer ja està passat, no compta!
Sine jajajaja, si, ara mateix és LA prova, jeje! Potser us dóna molta informació nova, vés a saber!! Ja ens explicaràs com va dijous!
Perdudapelmon quina bona notícia!!!! Ostres què bé, segur que ara esteu molt més tranquils! Us falten més proves o ja les heu fet totes? Nosaltres abans de repetir esperarem a veure què ens diuen el dia 5, però en el nostre cas, que ja portem un any, alguna cosa ens falla... a veure com va!
Miri et veig molt animada aquesta SW!! Aprofita, aquesta setmana és clau!!

Què acabi d'anar bé el lunesito!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dl. feb. 24, 2020 6:45 pm

Eiiii!!!

Perdudapelmon! Que bé! Ara només cal paciència i anar practicant. 4 mesos són poquets.

Aixamb, clar que si!! Fora mals rotllos i a pel març!!!! Tan debó tinguem totes bones notícies! Que ja tocaria!!

Sine88, ja ens explicaràs què et diuen!!! I ara sí!!! És LA PROVA!!! Et desitjo que et surti requetebé!!!

Anika, aviat tindreu resultats i us explicaran cosetes per poder avançar. Ànims per aquests dies que queden! Els meus somnis són raros. Molt raros. De vegades, inconnexos. Simbòlics. Caldria interpretar-los. No són explícits! Jejeje!!

Miri!! A tope amb la sexy week!!! Segur que trobeu els moments mentre el petit descansi.

I jo tinc unes ganes d'acabar les pastilles. Avui tot el dia bé i per la tarda mal de cap i mareig. Bé, paciència. Sé que vindran dies moguts i diferents. Intentaré estar ben entretinguda. No buscar res a internet i caminar quan surti de la feina que m'ajuda a oxigenar.

Apa!! Bona nit!
Una abraçada!! :--/)
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dt. feb. 25, 2020 7:51 am

Bon dia noies!

Ja ha fet acta de presencia i ben puntual com sempre, es igual si ovulo tard, ella va amb rellotge britànic. Estic bastant preocupada, d’ençà que va néixer la meva filla, el cicle se m’ha escurçat però crec que la ovulació segueix inamovible, així que la meva fase lutia no arriba a 10 dies i he llegit que es un problema. A l’abril tinc gine de control, li comentaré a veure que puc fer.
Perdoneu que no perdonalitzi, estic xof i em trobo fatal.

Ànims a les que esteu en plena SW!

Anika_ Ets l’esperança d’aquest mes!! Ojala arribi el teu positiu!!

Un petó
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dt. feb. 25, 2020 9:18 am

Lauraaaa, ostres, em sap molt de greu, molts ànims, a veure si la primavera ens porta moltes sorpreses aquest any. I fas bé de preguntar per la FL al teu ginecòleg, de totes maneres, jo seguiria fent els TO el mes que ve per assegurar que l'ovulació es produeix tan tard, potser només ha sigut aquest mes que s'ha destartalat una mica i no t'has de preocupar. Molts ànims!

Naneta ja veuràs com passarà rapidíssim això, només us queden un parell de setmanes pel dia D!! Ja t'ha arribat la nova medicació? I sisi, molaria poder gravar els somnis i fer una peli rotllo Kubrick! jeje

Noies, doncs jo crec que ja podem donar febrer per tancat amb un altre cero patatero!!!!!!!!!! :ufs: :ufs:
Quedem la AndreaAlberto i jo, però esperem la W a principis de març.
Alguna voluntària, que ens porti més sort, per portar el mes de març???, jejeje
:-:) :-:)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dt. feb. 25, 2020 11:23 am

Laura_Josu, em sap greu, guapa!! Recupera't aviat i a tornar amb ganes!! No et preocupis i espera a preguntar-li a la ginecòloga. I escolta, si creus que has d'estar més tranquil.la, per què no adelantes la visita? Si pots, clar. Igualment, segueix fent-te els testos i així tindrà més dades. Potser és cosa d'aquests mesets. I es torna a posar tot a lloc!! Vinga!!! Ànims!!

Ai , Anika... Queda res i ja ho noto... Avui em compraré unes perletes naturals que l'any passat em van anar molt bé per relaxar-me. Sóc molt nerviosa i no pot ser. Ja sabia jo que d'alguna manera m'afectaria. I encara que siguin nervis bons allà estant molestant. No sé, és que tot ho fem les dones. El pes el tenim nosaltres i no hi ha dret! Avui pel matí la meva parella em deia que havia d'estar tranquil.la. Que aniríem pas a o pas. però clar! Ell cap problema! No ha de fer-se res. Així que he quedat amb ell que em punxarà. Que d'alguna manera ha d'estar a tope amb el tractament. Jo el rebo, però ell el posa. Li agradin o no les agulles. I no em puc queixar d'ell perquè està en tot al meu costat, però ostres! Tot les dones! Podrien inventar alguna cosa per ells i estalviar-nos'ho a nosaltres no?
No sé... Avui estic una mica rallada i sensible. Em fa cosa no saber com reaccionarà el meu cos amb la medicació. I em fa por que no reaccioni com ho ha de fer i no puguem avançar. Però tinc la fe que estaré bé perquè el meu cos funciona bé.
Pel que fa a la medicació ja la tinc. Ahir la vaig anar a buscar a la farmàcia. Barata no és però ens ho prenem per una bona causa. Ara mateix els diners... I no sóc millonària, però tinc moltes ganes que tot surti bé!! Avui tampoc tinc un dia molt súper guay! Començo a estar sensiblona i això que encara no em punxo!!
Perdoneu pel súper ego....

Bé, vingaaaaa!!! Ànims per tothom!! I m'autoanimo que avui estic com el dia....
Una abraçada!! :--/)
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dt. feb. 25, 2020 1:51 pm

Bon dia noies,

Naneta, just això que dius que tot ho hem de passar les dones, escoltava aquest matí al cotxe un podcast sobre una psicòloga enfocada a infertilitat/esterilitat. Porto dies escoltant-ne ja que tenen molts de fertilitat, alimentació, cicle menstrual... són entrevistes d’una hora amb ginecòlegs, psixòlegs, nutricionistes... si us interessa, es diuen el Podcast de Cristina Mitre, no se si alguna ja els havia escoltat. Jo aquesta última setmana n’he escoltar molts aprofitant que vaig en cotxe bastant.

Ostres!!!tanquem un altre mes amb 0 panxus!!!què fort!!! Si ningú pot obrir març o puc fer jo, però no tinc accés diari a l’ordinador i potser vaig tard en tot!!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dt. feb. 25, 2020 2:21 pm

Naneta és normalíssim que et sentis així, entre el xute hormonal i la mateixa pressió que ens posem nosaltres, és una bomba de sentiments Però pensa que estaràs molt ben controlada i que t'aniran ajustant les dosis en funció de com reaccioni el teu cos, tu tranquil·la i confia en els metges que t'estan portant, pensa que ho fan cada dia, tenen el cul pelat!!!
Busca vies d'escapament que t'ajudin a desconnectar i estar positiva, a no pensar, quedar amb una amiga per fer un cafè, sortir a córrer, sortir a sopar un dimarts qualsevol... tots tenim coses que no ens fallen mai i que ens desbloquegen!! Tot anirà mooooolt bé!! Confia!!
I si!!, és molt injust, ens ho mengem tot nosaltres! Des de les anticonceptives, ovulacions, desesperos, warries doloroses, proves i més proves, tractaments hormonals, de tot!! I espera, que encara ens falta passar per l'embaràs i el part!! Malauradament poca cosa podem canviar, i poc hi poden fer ells, a banda de donar suport moral... però bé, alguna cosa bona tindrem, no??!! Heu vist aquell vídeo on tapen els ulls a un grup de nens i han de reconèixer a les seves mares només amb el tacte??? Aixxxxx és taaaaaan maco i taaaan emotiuuu!!! És aquest:

Mami només n'hi ha una!! En fi, me"n vaig per les branques!

Sine moltes gràcies per la recomanació, aquesta tarda buscaré els podcasts! Pinten molt bé!!!
Jo no em puc creure que portem dos mesos així, vaja grupillu disaster ens hem ajuntat! Aiiiiii, riure per no plorar... aquesta ratxa/maledicció xunga l'hem de trencar ja, eh??!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dt. feb. 25, 2020 4:25 pm

GRÀCIESSSSSS!!!!!

Suposo que has de tenir dies de tot oi??? Però ho aconseguiré!!! Ara ja estic molt millor!! Fem unes anades I unes vingudes que la flipes!!
Gràcies per les paraules!!!! Ara miro el vídeo i també buscaré els podscasts.

Vaig a posar-me les malles i a caminar!!! Jo sóc de caminar!! I demà de “cháchara” amb la meva amiga.

Merci guapes! I ja veureu com trenquem de nou les estadístiques i retornem els positius!!! Tinc fe!!
Una abraçada!! :--/)
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » dt. feb. 25, 2020 6:20 pm

Hola!!
Com esteu??
Anika, quin video més maco! M'he emocionat o tot!

Laura... aix l'amiga W.... doncs si tena aquest neguit comenta-ho amb la Gine, a veure si es normal o no.

Naneta... aix les hormones, els nervis? els sentiments...buff! Tot s'ajunta i ens perdem una mica, però això: camina, parla, salta, balla! allibera't de les tensionssss. I realment és així, les dones ho han de passar tot, per això aguantem el que sigui! Som el sexe fort! Sempre pa'lante!

Ego. Doncs jo que tot just diumenge començava la SW, ahir em faig TO i sorpresa! positiu! A dia 12, jo ho esperava per demà. Total que ahir no ho vam fer pk el petit té grip i ha fet unes febrades que m'he espantat i tot! De vegades penso que tenir un segon... duplica tota la part negativa de la maternitat.... aquesta nit casi no he dormit de patiment per si li passava alguna cosa i al final lhe portat al nostre llit... aixx... una mica tatumba si que estic, eh?
Suposo que si ho fem avui encara hi ha opcions... però amb lo cansats que estem... no sé si ens ho haurem de jugar a una carta...

No sé noies!
ànims a totes i petonets!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dc. feb. 26, 2020 1:13 pm

Holaaa!!

Miri27, com està el petit? Millor?
Si vas ovular dilluns ahir també anava de perles i avui també. Tenint en compte que quan marca el test ovulem al cap de 24 h i... Bingo!!

Què tal la resta?

Que tingueu bon dia!!!
Una abraçada!! :--/)
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » dc. feb. 26, 2020 6:26 pm

Hola!

Gràcies Naneta, si, avui millor el petit, tot més controlat. Doncs ahir em vaig fer TO i la ratlleta marcada a tope i.... vam desaprofitar l'ocasió! el maromo estava molt cansat.... jo també, però hagués fet l'esforç... el de sempre! Però bé, si ahir es va marcar a tope, avui encara podria aprofitar segons el que dius Naneta, oi? A veure si l'enganxem avui!

Com aneu la resta?

Perdoneu per aquest super ego!

petonetssss
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dc. feb. 26, 2020 9:03 pm

Miri, després del positiu l'ovulació és en 24-48h, encara tens marge!!! Com està el peque? Millor??, jeje i pensa que un segon també duplica tota la part positiva! A més, sempre diuen que el segon és més fàcil de portar, no??

Naneta tu com estàs d'ànims?? Ja et deu quedar molt poquet per la warry, no??

Jo segueixo amb el meu desespero i també amb el meu nou psicosímptoma d'aquest mes, que és que segueixo amb mooolt flux... però bé, crec que és per la maca, aquest cop l'estem prenent en pols en comptes de càpsules i sembla que està funcionant millor!!

La resta com aneu?? Com van les SW??
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dj. feb. 27, 2020 7:04 am

Bon dia noies!

Miri encara estàs a temps, és el que diuen, un cop veus el TO+ l'ovulació és a les 24-48 hores. Espero que el petit ja estigui molt millor!! Aquests homes...com hem comentat ja altres vegades, moltes vegades sembla que només nosaltres "ens esforcem"...no sempre per sort!

Anika ets la nostra esperança per sortir del pou!!jajaja exactament la maca què fa??

Naneta espero que estiguis ja animada a tope!! Som una muntanya russa :r)

Jo tinc la histero aquesta tarda, ahir a la nit ja em vaig començar a posar nerviosa... Tinc por que diguin que alguna cosa no està bé, però bueno, ment positiva no?? Aiiix, ja us explicaré al vespre.

Que tingueu molt bon dia!!! :***:
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » dj. feb. 27, 2020 8:15 am

Bon dia noies!

Sine88! molts ànims amb la histero. Pensa que si hi hagués alguna cosa, llavors ja pots prendr3 mesures i buscar solucions. Ens expliques després. Abraçada gran!!

Anika! vingaaaa! desespero a tope molts anims! Ets l'última esperança (sense pressió eh??). Jo també tinc el dubte de la maca...

ego: ahir vam fer deures! donem per finiquitada la SW. A veure si tenim surprise! jajajja

petonssss a totes
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dj. feb. 27, 2020 9:40 am

Holaaa!!!

Anika!!! Tant de fluxe és per la maca??? Ni idea eh?? A veure si hi ha sort i ets l’afortunada!!! Creuo dits!!!

Sine88, que vagi molt bé!!! Pensa que és molt poquet temps. I com diu la Miri, si es veu res ja podràs posar remei. Però segur que surt niquelada!!!

Miri, bé per aquesta SW!! A veure si heu fet bingo!! M’alegro que el nen estigui millor!!!

Jo bé. Nervis controlats!! Anirà bé!! Ahir vaig quedar amb la meva amiga i vam parlar de com li va reaccionar el cos a les hormones I tot bé. Per ella va ser una sensació de regla constant. A nivell sentimental. A nivell físic suposo que s’acostarà a com em sentía prenent omifin. A veure! Estic esperant la regla! Tic tac tic tac.
Una abraçada!! :--/)
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dj. feb. 27, 2020 12:15 pm

Hola boniques!

Jo passo per aquí per saludar... que aquesta setmana ni deures ni res... tot i que he tingut la libido pels nuvols durant uns dies ... ara ja sembla que vaig directa a la warry i m'he desmotivat! No sento desespero encara, perquè fa molt poquet que vem començar a fer-ho a lo loco, així encara tinc aquella sensació de "ho vull... però sé que quan vegi el positiu, em cagaré a sobre!"

Espero que estigueu millor dels refredats i desitjar-vos que tingueu molt bona entrada del mes de març. Miri, a veure si hi ha sort!!!

Un tema que em ronda al cap:
Ell en te moltíssimes ganes, com jo, però m'agradaria compartir tot el procés amb ell i fer-lo partícep de tot el que va passant, de com em sento... vosaltres com ho feu? Alguna recomanació?

Una abraçada super cercadores!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dj. feb. 27, 2020 2:19 pm

Sine, que vagi molt bé aquesta tarda!!!! Suposo que els resultats te'ls donen al moment, oi? Després ens expliques com ha anat, ja veuràs com tot anirà molt bé i molt ràpid ;)
Doncs la maca és un d'aquests superaliments mega miraculós!, jajaja En teoria millora la qualitat i la concentració d'espermatozous, augmenta el libido i el moc cervical, és un regulador hormonal, augmenta l'energia i el rendiment esportiu... fa de tot i per a tothom, vaja... ja us aniré dient si fa efecte o no, sóc una mica escèptica, per si és cert que estic notant més moc cervical, per la resta, tot igual.

Miri han anat caient pinxitos els dies clau, segur que l'heu encertat! Molts ànims amb el proper desespero ;)

Naneta ja veuràs com després es passa ràpid, només són dues setmanetes amb sensació premenstrual i ja està, potser no és tan xungo com t'imagines! I sinó, paciència i calma, tot té el seu procés, i la part bona dels processos, és que només són això, processos que tenen data de caducitat.

AndreaAlberto jajaja, jo crec que totes ens cagarem a sobre quan veiem el positiu, és inevitable!! Quan hagi d'arribar, arribarà, i ja està. Pensa que tindràs 9 mesos per fer-te a la idea, i 9 mesos donen per molt! Per parlar-ho, visualitzar-ho, llegir, compartir dubtes, investigar, de tot!! Ànims amb el desespero, només ens queda una setmaneta!

Què acabi d'anar bé el dia boniques!!
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: lulaxin » dj. feb. 27, 2020 5:29 pm

Guapes,

Us escric des de colònies. La veritat es que m’esta anant bé perquè aixi em passa millor el desespero. En principi la data de NW es el dimecres 4. No se si vam fer bé els deures, crec q si.

Psicosimptomes pocs, només el tema fluxe. Ni mal de pits ni son ni res.

Perdoneu q no personalitzi q estic des del mobil i a punt d’anar a dutxar nens!!!

Abraçades a totes!

Lulaxin
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dv. feb. 28, 2020 1:49 pm

guapes com aneu???? molt fort un altre mes sense cap panxu nenes!! jajajaja no m'ho puc creure!

perdoneu la desconnexio, he estat una setmaneta de vacances a la muntanya i he desconnectat de tot, que ja m'ha anat bé!

nosaltres ja portem amb SW des de dilluns, dia si i dia no, i ahir i avui he tingut TO+! aixi que l'hem encertat de ple. El que passa que portem un costipat tots dos que no vull saber la qualitat que tindran els bitxitos...sabeu si això influeix? avui rematarem amb més deures i pot ser demà o l'altre repetim per acabar d'aprofitar.

lulaxin, anika i Miri27 anims amb el desespero! lulaxin si estas ocupada millor, aixi no vas pensant!

sine88 com va anar la histero??

andreaalberto està bé que ell també s'impliqui si ell en té ganes, i tan! normalment ells són més passotes, però si en té ganes endavant! pot estar amb tu quan et facis els test ovulació

Naneta que guai veure com ja s'acosta la data!!! al final esteu fent inseminació oi? o heu anat directe a Fiv?

qui s'anima a obrir el post de març va????

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::