Coronavirus!! Seguim pagant quotes???

Propostes i experiències.
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Coronavirus!! Seguim pagant quotes???

EntradaAutor: petitajo » dl. març 23, 2020 1:07 pm

Hola!
Espero q estiguem tots i totes be i q si ens infectem (el mes probable) sigui d'una manera lleu i sense complicacions.
Vist q el tema de confinament s'allargara en el temps, ahir amb el petitell ens plantejavem de borrar els petits de les extraescolars.
Estan apuntats a una academia particular d'angles i hi van 1 cop per setmana, la darrera vegada va ser el dia 12 de març i no se quan podran tornar-hi. La veritat es q es un bon pico (70e) i sap greu pagar per no anar-hi pero tambe sap greu per l'academia ja q es petitona i no se com s'ho podra fer.
En fi, q estem fets un embolic

Què en penseu??? Què heu fet vosaltres???

Salut!!!!! :***:
Imatge

Imatge
Anna Maria
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1844
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Coronavirus!! Seguim pagant quotes???

EntradaAutor: Anna Maria » dl. març 23, 2020 4:34 pm

Bones,
si et serveix de guia, l'acadèmia d'anglès d'aquí al poble també és petita i la jefa va enviar un comunicat dient que es cobrarien la quota proporcionalment a les classes fetes durant el mes de març.
Pel que fa al futbol, ens han cobrat l'última quota anual i s'han quedat tan panxos, ens han dit que s'intentarà recuperar els dies...
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al març al Club de lectura del SP llegirem una de les aventures de Jules Verne. Jo he escollit 20 mil llegües de viatge submarí. En tries una i t'apuntes?
gateta10
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

EntradaAutor: gateta10 » dt. març 24, 2020 2:41 pm

Jo estic en una situació similar i el que han fet és enviar feina per a fer, àudios de whatsapp...No és el mateix pq no estan preparats per fer e-learning però està la intenció de continuïtat. De fet, és el mateix que fan les escoles...
Si no ho saben fer o no volen o no poden, doncs igualment correspon seguir pagant (segons el meu parer) doncs el tancament no és responsabilitat de l'empresa. Clar que tot depen del contracte que hagis signat,
Salutacions i ànims a totes!!!
gateta10
Entrades: 269
Membre des de: dg. set. 27, 2009 1:58 pm

EntradaAutor: gateta10 » dt. març 24, 2020 2:46 pm

Perdoneu, he d'aclarir que jo sóc l'alumna de l'acadèmia, entenc que si són petits potser fan alguna cosa més lúdica i no és possible fer-ho a distància u virtual. En tot cas, ja he donat la meva opinió.
:--/)

Torna a “Extraescolars”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::