Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
nineta83
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 543
Membre des de: dl. set. 27, 2010 5:47 pm

Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: nineta83 » dv. maig 13, 2011 12:01 pm

Hola a totes!!!

estic arribant quasi a la meitat de l'embaràs i al veure com corre el temps des de que entres al segon trimestre, he pensat que potser és un bon moment per demanar opinions i experiències a les que ja heu tingut el vostre petit!!!
Jo vaig amb en Josep Maria Ramos, i n'estic molt contenta ja que em transmet molta tranquil·litat, el veig amb molta experiència, però de moment, al ser ell tan serio, no he fet gaires preguntes sobre la seva opinió referent a cesàries, episotomies... l'únic que sé és que ell, els parts els fa a la clínica Bofill.

Les que hi hàgiu parit, em podeu donar les vostres opinions??? Us vau sentir ben tractades, us van respectar amb el tema espai propi per dilatar, us varen oferir la possibilitat de fer servir la banyera, vàreu utilitzar el llit especial per poder parir en diferents posicions...? i després us varen atendre bé amb el tema lactància? què tal les classes pre-part? Hi han altres coses que considereu rellevants que no s'em hagin acudit??? espero que em pugueu ajudar!!!! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta81
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dj. març 17, 2011 2:56 pm

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: lluneta81 » dv. maig 13, 2011 1:58 pm

Bé, jo només et puc dir que vaig parir a la Bofill però amb cessària, pq tenia en Marc molt amunt i no dilatava i em van deixar triar en provocar el part ( cosa que podria durar moltes hores pq no tenia en Marc encaixat i també acabar en cessària) o directament fer cessària. i vaig quedar molt contenta amb tot el personal i molt ben atesa, el segon tinc claríssim que hi tornaré, a més si em veus la cicatriu no sembla que m'hagin fet una cessaria pq tinc un tall tan prim i molt curt que a penes es veu, jo tinc la Dra Gispert, l'altre dia vaig anar de revisió que ja fa un any que vaig tenir el nen i m'ho va dir que m'havia quedat una cicatriu molt fina.

Espero que t'hagi servit la meva experiencia
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Greace84
:: pantera
:: pantera
Entrades: 857
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 11:32 am
Ubicació: Girona

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: Greace84 » dv. maig 13, 2011 4:12 pm

Hola Nineta83,

Jo vaig tenir en Roger el 18 d'agost de l'any passat a la Clínica Bofill. Vaig tenir un part vaginal amb epidural i finalment una "episio" d'uns tres puntets. Jo vaig arribar a les 8 del matí amb contraccions cada 5 minuts, però estava força verda i en un primer moment la llevadora em volia fer tornar a casa, però com tenia l'inducció programada per l'endemà em vaig quedar. Estava de 41 setmanes i ho haviem parlat així amb la ginecòloga (jo vaig amb la doctora Moral del Gidona).
Em va trencar la bossa d'aigües i em van portar a l'habitació (en el meu cas va ser una més petita que les que solen donar per parts perquè estava força ple tot!).
Vaig estar allà fins les 11 al meu "rotllo" dilatant tranquil·lament amb la pilota, la llevadora anava entrant per veure com estava i em va fer algun tacte, a mi no em va oferir la banyera. Com no dil·latava gaire em va posar l'oxitocina i llavors ja es va activar més ràpid, i deseguida em van pujar ad'alt a posar l'epidural.
Em van posar dues vegades i jo no vaig parir a la camilla que té varies posicions perquè estava plena. Com en Roger no acabava de sortir la ginecòloga volia fer servir els forceps però la llevadora va fer la maniobra aquella que apreten la panxa i llavora la gine em va fer el petit tall i en Roger ja va sortir!
A veure si el que vols es un part més NATURAL... doncs potser no es el millor lloc, no dic que no ho respectin però no crec que sigui la pràctica habitual. Jo estic contenta perquè no em van deixar patir gens, vull dir que si vas a un altre lloc i també acabes portant oxitocina, epidural, episo...i a sobre t'han tingut allà "tirada" patint un piló... doncs prefereixo a la Bofill.
Ara si vols un part més natural... ho veig més dificil, que no impossible eh!! :ok:
El tracte del personal molt i molt correcte la veritat, molt atents.
Amb la LM a mi em va costar força perquè en Roger no s'agafava be al pit i vaig demanar ajuda tant com vaig voler, jo trucava quasi a cada pressa! Perquè no me'n sortia i sempre venien amb bona cara. Això si, eren noies diferents i ja es sap que tothom te la seva opinió! jeje però n'estic contenta en general.

Jo pel pròxim però m'agradaria un part més natural i m'estic plantejant anar al Santa Catarina, tot i no tenir el meu ginecoleg allà. Nose, encara em falta temps, però es una cosa que rumio! Tot i que estic contenta del tracte eh! Només perquè m'agradaria més natural i al ser un segon...

Crec que a la pàgina web et pots descarregar un pla de part i entregar-ho així potser ja saben més el que vols, perquè jo tampoc vaig demanar res eh! Em vaig deixar fer la veritat!

Be es la meva experiència, potser entra una noia que l'ha tingut ben natural, nose! A veure que diuen la resta!

I enhorabona pel aquest :-())
Imatge
El post d'en Roger! viewtopic.php?f=71&t=17751

Imatge
El post d'en Joel! viewtopic.php?f=115&t=31255
escala
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. juny 08, 2010 10:54 am

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: escala » dv. maig 13, 2011 6:54 pm

Greace, jo també estava el dia 18 a la bofill, jo devia ocupar la sala més grossa perque vam estar allà desde les 11 fins les 14.37 hores i només veiem gent que entrava i sortia més ràpid que jo. A mi també m'ho van provocar. A les 7 estava en una habitació dilatant fins les 11 o quarts de 12 que em van pujar i fins les 14.37 que no vaig parir.
Jo en vaig quedar contenta però també penso que no pots triar gaires tipus de parts, banyera...suposa que depèn de cada experiència.
Avatar de l’usuari
Greace84
:: pantera
:: pantera
Entrades: 857
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 11:32 am
Ubicació: Girona

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: Greace84 » dv. maig 13, 2011 8:30 pm

Ostres Escala!! Quina casualitat!!!!!

Segur segur que eres tú!!!!! ;-)))

Oi que la Nora va pesar força al nèixer? A quina habitació estaves? Al fons del passadís?
Perquè crec que la meva mare va parlar amb la teva just quan et van baixar a planta, que jo vaig trigar una mica més.
Jo entrava a la sala de parts a les 14h més o menys perquè encara hi eres tú a l'altre! :ok: I en Roger va nèixer a les 15.45h!

Que petit es el món! :b-)))
Imatge
El post d'en Roger! viewtopic.php?f=71&t=17751

Imatge
El post d'en Joel! viewtopic.php?f=115&t=31255
escala
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. juny 08, 2010 10:54 am

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: escala » ds. maig 14, 2011 4:29 pm

Hola Greace! si que era jo. la Nora va pesar 4.100 kg i jo només veia gent que entrava i sortia i jo encara allà! quina casualitat! i com es normal la meva mare patint per no saber que pasava.
Avatar de l’usuari
nineta83
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 543
Membre des de: dl. set. 27, 2010 5:47 pm

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: nineta83 » dl. maig 16, 2011 11:55 am

Hola a totes, moltes gràcies per les respostes!!! La veritat és que no vull un part natural de bones a primeres, perquè és el primer i tinc bastant clar que vull epidural, però sí que m'agradaria això, poder dilatar amb calma, en la postura que més bé em vagi, evitar l'episiotomia o cessària si es pot, i ja està. però també és veritat que potser depén més del metge, això!
Imatge
Avatar de l’usuari
rinxol
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: ds. abr. 30, 2011 8:23 am

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: rinxol » dc. maig 18, 2011 4:02 pm

Buf noies, jo estic de molt poquet, però tinc la meva ginecòloga a la Bufill, per tant si tot va bé, pariré allà!! Així que també m'interessa aquest post!! >.-<:
Edat 31 i 34 anys
29/03 - DUR
30/04 - TE+
26/05 - 1a Eco (8+2) - Fas 18 mm.
21/06 - 2a Eco (12) - Fas 6 cm, plec nucal 1,4mm.
01/08 - 3a Eco (17+6). NENA!
16/08 - Morfològica - 330 gr
20/09 - 4a Eco -- 700 gr
26/09 - Urgències-- 880 gr
04/10 - 3D - 975 gr
27/10 - 1.450 gr
08/11 - 1,800 gr
24/11 - 2.350 gr
5/12 - 2.600 gr
Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: NyiNyi » dj. maig 19, 2011 5:04 pm

nienta, si ho preguntes al post de les Gironines, segurament també et podràn donar més opinions! :ok:
Jo no coneixo a ningú, totes les de la family han anat a la clinica Girona.

Ptons!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
nineta83
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 543
Membre des de: dl. set. 27, 2010 5:47 pm

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: nineta83 » dj. maig 19, 2011 6:53 pm

Nyinyi!!!! :-()-)
gràcies guapa, no hi havia pensat!!! ja m'hi passaré doncs pel post de les gironines, tens raó, segur que allà hi ha noies amb experiència sobre aquest tema!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
NidiaGi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 11:16 am

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: NidiaGi » dt. jul. 26, 2011 1:12 pm

Hola Nineta... anava a parir al sta caterina però no et deixen recollir el cordó per tant aniré per mútua, què en saps de diferències entre la clínica Bofill i la clínica Girona?

Algú en sap algo? gràcies
Imatge
Imatge

Això" 28/8/2010 - 4/10/2010
++++++++++++ 12 positius !!!!!
Avatar de l’usuari
nineta83
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 543
Membre des de: dl. set. 27, 2010 5:47 pm

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: nineta83 » dt. jul. 26, 2011 3:01 pm

Hola NidiaGi, doncs el que jo havia sentit és que la Clínica Girona per dintre és més noveta, però que la Bofill té les habitacions més grans (cosa que m'imagino s'agraeix per visites i estar-hi dormint i vivint dos adults durant un parell de dies), les classes prepart les fan les mateixes llevadores així que no crec que variin gaire. Jo crec que el tema parts depèn més del metge, que en el teu cas serà el mateix en tots dos llocs, però a part d'això jo sí que he conegut les noies de la planta de maternitat de la Bofill i la veritat és que em van semblar maquíssimes! Jo no vaig tenir dubte ja que el meu metge fa els parts a la Bofill, i com algunes amigues meves hi han parit i molt bé, doncs jo encantada! :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: petitacuca » dj. oct. 30, 2014 3:02 pm

Pujo el post perquè veig que les converses són del 2011 i entenc que d'ençà hi ha més experiències per explicar.

Jo tb tinc intenció de parir a la Bofill, a part que vaig amb la Gispert i és on treballa, tb em fa gràcia perquè és on vaig néixer jo i els meus germans (evidentment fa molts més anys on tot era diferent).

Ara estic de 30 setmanes i m'agradaria llegir experiències de la Bofill i tb (si pot ser) de la Dra Gispert. Abans anava amb la Moral del Giah, i la Gispert a les visites la veig més dolça que la Moral. Què tal treballa als parts, la Dra Gispert??

Gràcies!!
Schiffino
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. jul. 09, 2014 12:57 am

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: Schiffino » dj. oct. 30, 2014 3:24 pm

Holaaaaa!jo també estic de 30 setmanes i la meva idea és parir a la Bofill. Vaig visitar les instal-lacions i em va semblar un lloc agradable i les infermeres súper maques!!em vaig posar en contacte amb la Txiqui per les classes pre-part i em va dir de començar entre la setmana 30 i 32. Així que en breu començaré...són els dilluns a les 17h o a les 19h.
També m'agradaria visitar el santa Caterina ja que tothom en parla genial....
Jo vaig amb la Doctora Moral, em vaig canviar fa poc perquè jo tenia la gine a Barcelona...i tot i que la conec poc, em sembla maca i força clara. M'han dit que és força respectuosa en quan a parts...
Petitacuca, potser ens veurem i tot per la Bofill!!!!;)
Fins aviat!!!
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: petitacuca » dj. oct. 30, 2014 10:40 pm

Schiffino! Pot ser sí!

Jo les classes prepart les faig al CAP del poble, perquè venir a Girona em representa 40min d'anada i 40 de tornada, i m'és més pràctic anar aquí i així el petitcuc tb ve.

Igualment crec que podré fer una visita d'instal.lacions i una entrevista amb alguna llevadora de la Bofill. La setmana que ve tinc gine i ho pregunto!

Si estàs de 30 setmanes deus parir com jo (principis de Gener), si et ve de gust passa't pel fil de Mares i pares gener 2015, et sentiràs acompanyada!

Jo abans anava amb la Moral, no he tingut cap mala experiència però si que de vegades em deia les coses pel meu gust una mica massa dràstiques, i considerava que no calia que m'ho digués d'aquella manera (segons tinc entès va passar una mala època personal, xò això ho vaig saber després). I crec que he fet bé de canviar, he passat un embaràs bastant dur de nàusees i vòmits i la Dra. Gispert m'ha donat molt de suport (tan en medicació, com no estar obessionada ab el meu pes; diria que ja porto uns 10-11kg de més, etc..) i la del Moral crec q m'hagués dit més "és el que t'ha tocat." I potser prent-te 2 caribans i aguanta't. I tema pes sé que ho controla excessivament ella (per amigues q tinc q hi han anat). Però professionalment no dubto que no actui bé, eh, sobretot temes delicats com parts, etc.

A veure si coincidim ;)
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. nov. 01, 2014 12:02 pm

Jo vaig parir a la Bofill al setembre del 2013.

Va ser una inducció potser no amb massa fonament, i que ara potser no acceptaria amb els motius que em van donar.
La inducció va començar amb postglandines, a la habitació. Les llevadores venien a posar-me corretges i a fer-me tactes, però tot amb calma. Desde les 11 fins les 16h van ser 2 corretges, 2 tactes i 2 postglandines.

Com que anava lent van venir a trencar-me la bossa, cosa que en aquests moments ja dic que no tornaria a permetre a no ser que estigués molt cansada del procés del part.

Com que les contraccions es van accelerar, vaig demanar banyera i no va haber cap problema en anar. Després d'aquí a paritori, epidural quan ja estava de 7 i oxitocina. L'epidural em van posar a dosi baixa, així que podia controlar per empényer, i tot i que la llevadora estava allà, era jo qui deia quan havia d'emputjar. No vaig tenir la Dra.Gispert, així que no se com actua en el part. La meva, la dra.Gutierrez va ser molt dolça i poc intervencionista (la meva nena venia mirant el cel i amb volta de cordó i van permetre el tot comtinués el seu curs). No van fer episo tot i que em van demanar permís per fer ús d'una miniventosa per la postura del cap.

Una vegada parida, les llevadores venen sovint a veure't a l'habitació i per veure si necessites ajuda. Com a part negativa, depen del pediatra que et toqui se't pot carregar la LM, a més, tinc el ple convenciment que van donar-li bibis a la meva quan se l'emportaven a banyar. Si hi ha una propera, vegada no deixaré que s'emportin la criatura a banyar, aniré jo o el meu home.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
LauraCalella
Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 02, 2020 6:50 am

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: LauraCalella » ds. maig 02, 2020 6:59 am

Holaaa!

Estic embarassada de 31 setmanes i m'agradaria donar a llum a la Clínica Bofill. M'agradaria tenir un part vaginal amb epidural.
El meu ginecòleg és el Dr. Julián López. Voldria saber si a la Clínica Bofill em podria sentir acompanyada i si s'allargués molt el part no s'obtaria per fer una cesària per anar més depressa...

Algú em pot donar la seva opinió?

Moltíssimes gràcies!!!
Dalila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: Dalila » ds. maig 23, 2020 4:42 pm

A mi també m'agradaria saber alguna experiència de parir a la clínica Bofill actualment.
Aquest post no es modifica des de fa anys, a veure si tinc sort!
Crisstina
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 28, 2020 10:48 pm

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: Crisstina » ds. maig 30, 2020 9:23 pm

Hola!!! Alguna te experiencia amb el Doctor Emmanuel Lugo o Martin Yuste?
No se quin ginecoleg triar...

Gracies!!!
Gaia_03
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. ago. 01, 2020 1:32 pm

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: Gaia_03 » dg. ago. 02, 2020 10:30 am

A mi també m'agradaria conèixer alguna experiència actual.
Alguna ens podría ajudar?

Dalila ha escrit:A mi també m'agradaria saber alguna experiència de parir a la clínica Bofill actualment.
Aquest post no es modifica des de fa anys, a veure si tinc sort!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::